Ken jij celebs?
+45
Mamasapje
minoessepoes
nina
sanne-84
NerdChic
Lady Starstruck
Error
Jeanette
blondje1313
Bay
Snoopy
ThinkPink
Fayebella
ijsjemeisje
mauwmauw
Carra
ExpressoB
Jerry
Paper Crown
Verde
ProudMom
Shisha
Phileine
Printje
psv-forever
Kabouter
Happinaz
Suus
SleepingBeauty
TGR
Parisienne
Niekske
MamaVanDarcy
Jilke
Jelin
Rush
silly-one
Toet
Minx
Susan
Beachgirl
Antibes
Inge
Raindrop
Zininzon
49 plaatsers
Pagina 8 van 8
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Ken jij celebs?
Haha ik ook woensdag... Maar ken hem niet.. Ik ga ff google'en.Daisy schreef:Ik heb net (uurtje geleden) J.ort K.elder gespot...
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Ik woon in Amsterdam, als ik alle BN' er die ik ooit gespot heb ga opnoemen ben ik nog wel even bezig. Vorige week zat ik nog bij Shabo Shabo en toen zat Bridget Maasland aan het tafeltje naast ons te eten met haar zoontje en een stel vrienden met kinderen.
Maar echt bekende Nederlanders kennen, nee. Ik heb wel op dezelfde school gezeten als Punke'd en ik had dus ook jongens van de voetbalschool in mijn klas, maar de meest succesvolle speelt nu in de selectie van NEC, dus dat is ook niet echt denderend. Die ken ik wel echt.
Verder heb ik bij een eredivisie voetbal club gewerkt bij de loge's en vip tribune en het spelershome, dus alle spelers in de Nederlandse competitie heb ik weleens gezien en sommige kende mij ook wel, Mario Been vroeg altijd heel lief of ik wel veilig thuis kwam en dat soort dingen, maar dat is al weer een paar jaar geleden.
Maar echt bekende Nederlanders kennen, nee. Ik heb wel op dezelfde school gezeten als Punke'd en ik had dus ook jongens van de voetbalschool in mijn klas, maar de meest succesvolle speelt nu in de selectie van NEC, dus dat is ook niet echt denderend. Die ken ik wel echt.
Verder heb ik bij een eredivisie voetbal club gewerkt bij de loge's en vip tribune en het spelershome, dus alle spelers in de Nederlandse competitie heb ik weleens gezien en sommige kende mij ook wel, Mario Been vroeg altijd heel lief of ik wel veilig thuis kwam en dat soort dingen, maar dat is al weer een paar jaar geleden.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn schoonma haar vriend is de vader van Ge.or.gi.na Ver.baan , ze heeft broertje en zusje (tweeling) die spelen altijd met onze kids.
Haar grote broer heeft vroeger in een ver verleden met mn zusje gezoend - zat bij ons op de middelbare.
Ik ken De.nnis Wee.ning van Wipe out nu... maar ik ken hem meer uit de tijd van zijn roze caravan op tv west. Wij waren betrokken bij bandjes als Di.rect en Kan.e en zo kwamen we geregeld in contact met leden ervan. Zo heeft Ja.mie mijn best friend toen gebeld toen ze jarig was . Ook heb ik meegedaan in de clip "She".
Mijn vriend werkt een concertzaal dus ik kom geregeld bn'ers daar ook tegen. Die ken ik niet.. maar spreek ze wel, ook internationale.
De collega van mijn vriend speelt in de band van Car.o Em.erald. Die kent hij dan ook echt heel goed.
Zelf heb ik in het verleden gezwommen tegen In.ge de Bru.ijn tijdens de NK .
Niet dat ze me dan kent:) maar we hadden wel gewonnen
Haar grote broer heeft vroeger in een ver verleden met mn zusje gezoend - zat bij ons op de middelbare.
Ik ken De.nnis Wee.ning van Wipe out nu... maar ik ken hem meer uit de tijd van zijn roze caravan op tv west. Wij waren betrokken bij bandjes als Di.rect en Kan.e en zo kwamen we geregeld in contact met leden ervan. Zo heeft Ja.mie mijn best friend toen gebeld toen ze jarig was . Ook heb ik meegedaan in de clip "She".
Mijn vriend werkt een concertzaal dus ik kom geregeld bn'ers daar ook tegen. Die ken ik niet.. maar spreek ze wel, ook internationale.
De collega van mijn vriend speelt in de band van Car.o Em.erald. Die kent hij dan ook echt heel goed.
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Inge schreef:Nee die woonde idd ook in hetzelfde dorp als ik woonde.Zilver* schreef:Inge schreef:Kennen is een groot woord maar; ik heb op school gezeten met Johnny Heitinga en een vriendin van mij heeft nog kort met hem gedate. en een oud klasgenootje van mij heeft een relatie met Filemon Wesseling
En vroeger ging ik met Armin van Buuren om, woonde bij ons in het dorp en is de zoon van onze oud dokter
Maar dan moet je denk ik ook Ingeborg Wieten kennen die woont in het dorp naast je waar jij vandaan komt. Je komt toch uit H?
Huis schijn tegenover de kerk, heb haar vaak zien lopen daar
Woon (edit: woonde) ook in K.
Was haar idd vergeten
Aha toch in K dacht in H.
Heb haar heel vaak gezien in de AH en op de tennisclub.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Dorp is ook zo klein :-p
Haha nee idd toch in K ;-) Daar komt Armin ook vandaan en zijn vader was onze dokter.
Die andere actrice die ik bedoelde die woonde trouwens wel in H. Diana Sno was dat, maar die is niet zo heel bekend.
(jij had op het oude forum toch een andere forumnaam?)
Haha nee idd toch in K ;-) Daar komt Armin ook vandaan en zijn vader was onze dokter.
Die andere actrice die ik bedoelde die woonde trouwens wel in H. Diana Sno was dat, maar die is niet zo heel bekend.
(jij had op het oude forum toch een andere forumnaam?)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik ken geen BN'ers maar zie ze wel regelmatig omdat ik bij de schouwburg en concertzaal werk.
Een paar aparte gevallen, ik mocht (moest) een paar jaar geleden bloemen geven aan Helmut Lotti. Normaal doen de mensen van de horeca dit niet maar Helmut Lotti had speciaal verzocht om te bloemen te krijgen van iemand die kleiner was dan hij. En aangezien ik de kleinste persoon aanwezig was in het gebouw kreeg ik die eer haha. Het was trouwens echt een enorm klein mannetje en hij zweette vreschrikkelijk. Gelukkig hoefde ik hem niet te zoenen
En ik heb een keer met Blof aan de bar gezeten. Zij wilden afzonderlijk van het publiek na hun optreden nog een drankje drinken en kwam bij mij aan de bar zitten waar ik net zat omdat ik klaar met werk was en wachtte op andere collega's. Ze zaten onderling te ouwehoeren wie mij wel zou kunnen versieren want Pascal de zanger, was te kaal en te dik.
Ohja ik heb trouwens ook Dinant Woesthoff van Kane gezien vorig jaar. Wat een vreselijke kerel. Hij was ontzettend arogant en was na de show de complete band aan het uitkafferen om iets dat verkeerd ging. (En hij was aan het zeiken omdat de vodka van het verkeerde merk was )
Een paar aparte gevallen, ik mocht (moest) een paar jaar geleden bloemen geven aan Helmut Lotti. Normaal doen de mensen van de horeca dit niet maar Helmut Lotti had speciaal verzocht om te bloemen te krijgen van iemand die kleiner was dan hij. En aangezien ik de kleinste persoon aanwezig was in het gebouw kreeg ik die eer haha. Het was trouwens echt een enorm klein mannetje en hij zweette vreschrikkelijk. Gelukkig hoefde ik hem niet te zoenen
En ik heb een keer met Blof aan de bar gezeten. Zij wilden afzonderlijk van het publiek na hun optreden nog een drankje drinken en kwam bij mij aan de bar zitten waar ik net zat omdat ik klaar met werk was en wachtte op andere collega's. Ze zaten onderling te ouwehoeren wie mij wel zou kunnen versieren want Pascal de zanger, was te kaal en te dik.
Ohja ik heb trouwens ook Dinant Woesthoff van Kane gezien vorig jaar. Wat een vreselijke kerel. Hij was ontzettend arogant en was na de show de complete band aan het uitkafferen om iets dat verkeerd ging. (En hij was aan het zeiken omdat de vodka van het verkeerde merk was )
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Smikkell schreef:Maar wat is kennen?
Ik vind kennen als ze in je familie of vriendengroep zitten. Als je hun nummer hebt en zij die van jou. Als ze je naam kennen, je een bericht sturen met je verjaardag, als je met ze afspreekt i.p.v. dat je in de zelfde supermarkt boodschappen doet of in de zelfde stad woont. Of dat de nicht, van je vriendin, haar moet de buurvrouw een keer met ze heeft gepraat/gezoend/naast ze gewoond.
+1, volgens mij valt 80% van de namen in dit topic dan af. Ik woon in Amsterdam en heb via mijn werk en dat van mijn vriend regelmatig te maken met BN'ers maar dat vind ik geen kennen.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Patrick van Rhijn maar dat is dan ook de enige die er zo in mij opkomt.
Hij is de buurman van mijn tante en ik wist niet dat ze hem kende op dat moment had ik 2 boeken van hem gelezen dus toen ik daar achter kwam was ik heel erg enthousiast
Hij is de buurman van mijn tante en ik wist niet dat ze hem kende op dat moment had ik 2 boeken van hem gelezen dus toen ik daar achter kwam was ik heel erg enthousiast
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Storm schreef:
Rick Brandsteder vind ik ook een akelig mannetje.
Zo'n 10 jaar terug was ie dat ook al. Zo'n popie jopie type. Hij was alleen niet zo slim en heeft de school waar ik op zat ook niet afgemaakt. Gelukkig maar dat ie een bekende pappie heeft die em de televisiewereld in kon helpen
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
boer josParaplu schreef:Pff nee, alleen boer Richard van bzv
Zijn ze allebei nog samen met die vrouwen?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
kennen is een groot woord, maar de ouders van rafael van der vaart zijn onze achterburen.... dus zie rafael en sylvie geregeld in de buurt.
en mogen bekende buitenlanders ook?
de ierse boyband Westlife, alleen geloof ik niet dat er nog heel veel mensen zijn die hun kennen.
was/ben geregeld bij concerten/optredens etc van hun in zowel nederland als buitenland, en heb ze uiteindelijk in die jaren zover gekregen dat ze me herkenden, mn naam wisten en ik gezellig een praatje met ze kon maken....
en mogen bekende buitenlanders ook?
de ierse boyband Westlife, alleen geloof ik niet dat er nog heel veel mensen zijn die hun kennen.
was/ben geregeld bij concerten/optredens etc van hun in zowel nederland als buitenland, en heb ze uiteindelijk in die jaren zover gekregen dat ze me herkenden, mn naam wisten en ik gezellig een praatje met ze kon maken....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Grappig ik ken Dennis en Georgina beiden goed via werk. Ben benieuwd hoe je heet. PM?Mamasapje schreef:Mijn schoonma haar vriend is de vader van Ge.or.gi.na Ver.baan , ze heeft broertje en zusje (tweeling) die spelen altijd met onze kids.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:boer josParaplu schreef:Pff nee, alleen boer Richard van bzv
Zijn ze allebei nog samen met die vrouwen?
Nee, heb Richard denk een maandje terug nog gesproken op een feestje, maar het ging niet al te best in de liefde, alhoewel hij volgens hem zelf nog wel goed in de markt lag, en nog regelmatig brieven kreeg van wel een aantal 'lekkertjes'
En boer Jos is nog wel samen met Diecke(?) die zie ik nog wel geregeld samen in de stad lopen en volgens haar dochter gaat het ook allemaal erg goed en gaan ze binnenkort samenwonen.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik wilde W. al bijna noemen als celeb die ik kenMerai schreef:Smikkell schreef:Maar wat is kennen?
Ik vind kennen als ze in je familie of vriendengroep zitten. Als je hun nummer hebt en zij die van jou. Als ze je naam kennen, je een bericht sturen met je verjaardag, als je met ze afspreekt i.p.v. dat je in de zelfde supermarkt boodschappen doet of in de zelfde stad woont. Of dat de nicht, van je vriendin, haar moet de buurvrouw een keer met ze heeft gepraat/gezoend/naast ze gewoond.
+1, volgens mij valt 80% van de namen in dit topic dan af. Ik woon in Amsterdam en heb via mijn werk en dat van mijn vriend regelmatig te maken met BN'ers maar dat vind ik geen kennen.
Gast- Gast
Ik ken Graham Coxon, de gitarist van Blur. En een paar Amerikaanse folkmuzikanten die jullie waarschijnlijk toch niet kennen.
Gast- Gast
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Met welke Celebs wil jij dineren?
» Spelletje: herken de celebs
» Gebrek aan diversiteit celebs?
» Celebs lezen tweets over zichzelf...
» Spelletje: herken de celebs
» Gebrek aan diversiteit celebs?
» Celebs lezen tweets over zichzelf...
Pagina 8 van 8
Permissies van dit forum: