Lidmaatschap schriftelijk opzeggen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lidmaatschap schriftelijk opzeggen
Ik wil ergens mijn lidmaatschap graag opzeggen. Maar digitaal werkt het systeem niet, krijg steeds een foutmelding. Dus ik wil het schriftelijk maar proberen.
Alleen wat moet ik in zo'n brief zetten?
Alleen wat moet ik in zo'n brief zetten?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Lidmaatschap schriftelijk opzeggen
Niemand die dit weet?
Chocolate Cookie- Ratel
Ehm gewoon zeggen dat je je abonnement op wilt zeggen. Meer kan ik er ook niet van maken
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij wil ik mijn abonnement, met klantnummer/relatienummer, op *** opzeggen per 01-01-2012.
Met vriendelijke groet,
Voornaam tussenvoegsel achternaam
Adres
Hierbij wil ik mijn abonnement, met klantnummer/relatienummer, op *** opzeggen per 01-01-2012.
Met vriendelijke groet,
Adres
Gewoon dat je je abbo op wilt zeggen en per wanneer. Ook evt een lidmaatschapsnr erbij zetten als je dat hebt.
Gast- Gast
Oke, thanks allemaal! Hier kan ik wat mee!
Chocolate Cookie- Ratel
En je handtekening er onder zetten, anders is het niet geldig hebben ze mij weleens verteld.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:En je handtekening er onder zetten, anders is het niet geldig hebben ze mij weleens verteld.
Zou ik sowieso doen.
Maar in principe kan alles in een zin gezegd worden.
Gast- Gast
Ja, uiteraard die handtekening haha! Maar dat heb ik ergens ook inderdaad wel eens gehoord dat het zonder niet geldig is ja.
Chocolate Cookie- Ratel
je kan ook neerzetten 'per eerstvolgende mogelijkheid' als je niet weet welke opzegtermijn je hebt. Anders kun je een reactie terugkrijgen 'per dan kan het niet' en duurt 't alleen maar langer:P Per eerstvolgende mogelijkheid is altijd goed
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:je kan ook neerzetten 'per eerstvolgende mogelijkheid' als je niet weet welke opzegtermijn je hebt. Anders kun je een reactie terugkrijgen 'per dan kan het niet' en duurt 't alleen maar langer:P Per eerstvolgende mogelijkheid is altijd goed
Klopt niet helemaal. Ik doe altijd per eerste van de maand en dan krijg ik vanzelf terug dat ik ze mijn abonnement zullen stopzetten per datum dat het kan. Ik maak me erzelf altijd makkelijk vanaf. Ik wil er wel per mijn genoemde datum vanaf, maar ja, als het niet kan, dan moeten ze het aangeven.
Gast- Gast
Maura schreef:Geachte heer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Adres
Zo zou ik het ook doen. En dan mijn handtekening er onder zetten!
Simpel en duidelijk!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Maura schreef:Jerry schreef:je kan ook neerzetten 'per eerstvolgende mogelijkheid' als je niet weet welke opzegtermijn je hebt. Anders kun je een reactie terugkrijgen 'per dan kan het niet' en duurt 't alleen maar langer:P Per eerstvolgende mogelijkheid is altijd goed
Klopt niet helemaal. Ik doe altijd per eerste van de maand en dan krijg ik vanzelf terug dat ik ze mijn abonnement zullen stopzetten per datum dat het kan. Ik maak me erzelf altijd makkelijk vanaf. Ik wil er wel per mijn genoemde datum vanaf, maar ja, als het niet kan, dan moeten ze het aangeven.
Sommige instanties zullen zo helder zijn om dan zelf een datum te kiezen waarop het kan... Ik heb dus een keer gehad dat ik een reactie kreeg 'per dan kan het niet, want dat is binnen je opzegtermijn' en vervolgens hebben ze hier niks mee gedaan... Alsof ik zou willen 'graag per die en die datum en als dat niet kan, wil ik graag lid blijven'...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik heb er maar per 1 januari in gezet. Zie wel wat ze ermee doen, als ze mijn lidmaatschap maar stopzetten haha!
Chocolate Cookie- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» icare lidmaatschap?
» wegenwacht lidmaatschap
» Iemand ervaring met de HEMA lekker weg club lidmaatschap
» Opzeggen Tele.2
» Abonnement opzeggen
» wegenwacht lidmaatschap
» Iemand ervaring met de HEMA lekker weg club lidmaatschap