Opzeggen Tele.2
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Opzeggen Tele.2
Hey dames,
Heeft er iemand hier ervaring met het opzeggen van Tele.2? Volgens hun website kun je dit alleen doen door te bellen, maar ik ben eigenlijk niet bereid een 0900 nummer a 10 cent + kosten mobiele telefoon te betalen voor een opzegging.
Ik weet met nog te herinneren dat je in principe op dezelfde manier moet kunnen opzeggen als de manier waarop je hebt aangemeld?
Iemand ervaring?
Heeft er iemand hier ervaring met het opzeggen van Tele.2? Volgens hun website kun je dit alleen doen door te bellen, maar ik ben eigenlijk niet bereid een 0900 nummer a 10 cent + kosten mobiele telefoon te betalen voor een opzegging.
Ik weet met nog te herinneren dat je in principe op dezelfde manier moet kunnen opzeggen als de manier waarop je hebt aangemeld?
Iemand ervaring?
Vlegel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11
Re: Opzeggen Tele.2
Als je op google het 0900 van tele2 invoert en dan er achter "alternatief", dan krijg je het gewone telefoonnummer vaak wel gevonden
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Kun je het niet doen via de website? https://www.tele2.nl/klantenservice/contact.html?delay=false
Wat een ontzettend raar bedrijf trouwens. Overstappen naar hen leggen ze stap voor stap uit, maar als je zegt te willen opzeggen, dan weten ze opeens niet wat het betekent of komt het niet in hun woordenboek voor. Ik kan het in ieder geval niet vinden binnen een paar minuten.
Wat een ontzettend raar bedrijf trouwens. Overstappen naar hen leggen ze stap voor stap uit, maar als je zegt te willen opzeggen, dan weten ze opeens niet wat het betekent of komt het niet in hun woordenboek voor. Ik kan het in ieder geval niet vinden binnen een paar minuten.
Gast- Gast
Ik zou toch echt telefonisch opzeggen. Dit omdat je dan gelijk een naam hebt van iemand van de klantenservice en als er iets fout gaat, kun je daarop ingaan. Bij een e-mail is het maar hopen dat het op de juiste plek komt, dat je er reactie op krijgt en dat het behandeld wordt, dat raad ik dus af. Je bent misschien 10 cent per minuut kwijt, maar je hebt wel meer zekerheid en het is gewoon prettiger op die manier.
Maura, dat is bij elk bedrijf. Bij het AD is het ook slecht te vinden. Ze willen je gewoon graag houden altijd als klant
Maura, dat is bij elk bedrijf. Bij het AD is het ook slecht te vinden. Ze willen je gewoon graag houden altijd als klant
Gast- Gast
Mijn eigen provider heeft dat onderwerp duidelijk op zijn site staan. Maar ik heb nog nooit opgezegd. Ik zit overal goed waar ik zit.
Gast- Gast
Maura schreef:Mijn eigen provider heeft dat onderwerp duidelijk op zijn site staan. Maar ik heb nog nooit opgezegd. Ik zit overal goed waar ik zit.
Haha, ik zit op zich inmiddels ook wel goed, maar ga nu samenwonen!! Dus twee abonnementen is dan wel erg veel van het goede
Vlegel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11
Haha, ja daar heb ik ook nog nooit voor gestaan. En inderdaad, zou een beetje teveel van het goede zijn. Al heb je dan wel een super verbinding.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Tele 2 storing
» Tele 2 Mobiel
» Iemand ervaring met Tele 2 en studentmobiel . nl?
» Abonnement opzeggen
» Vast contract opzeggen..
» Tele 2 Mobiel
» Iemand ervaring met Tele 2 en studentmobiel . nl?
» Abonnement opzeggen
» Vast contract opzeggen..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: