Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het slimme inpak topic.

+6
Atelier Madame
silly-one
minoessepoes
Silver
Caramba
Jeanette
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Het slimme inpak topic. - Pagina 2 Empty Re: Het slimme inpak topic.

Bericht  Niekske di 2 aug 2011 - 1:57

Ik heb ook ergens gelezen dat vrouwen gemiddeld 30-40% van de inhoud van hun koffer ongebruikt mee terug nemen. Das echt veel! Ik ben echt een ster in inpakken, als in: ik kan dingen heel klein en compact opvouwen en mooi in de koffer passen. Alleen als ie dan halfvol is, zit ik wel al aan mijn 20 kg :S

Ik zou geen drie lange broeken meenemen, voor een zonvakantie is eentje genoeg denk ik, en neem 1 of 2 leggings mee die ook onder rokjes en jurkjes staan, net zo prima.

Ik zou ook geen mini-aftersun meenemen, ik gebruik dat veel en ik denk ook niet dat je daarop moet bezuinigen! Ook al verbrand je amper, het is toch goed om te smeren na een dagje buiten.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het slimme inpak topic. - Pagina 2 Empty Re: Het slimme inpak topic.

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 2:34

Mijn zusje had het een keer gepresteerd om met 10 kg overgewicht terug te vliegen vanuit Griekenland. Gewoon als eerste inchecken is dan de truc...

Ik heb er ook weleens 5 kg erboven gezeten, maar nooit hoeven betalen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het slimme inpak topic. - Pagina 2 Empty Re: Het slimme inpak topic.

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 7:02

Niekske schreef:Ik heb ook ergens gelezen dat vrouwen gemiddeld 30-40% van de inhoud van hun koffer ongebruikt mee terug nemen. Das echt veel! Ik ben echt een ster in inpakken, als in: ik kan dingen heel klein en compact opvouwen en mooi in de koffer passen. Alleen als ie dan halfvol is, zit ik wel al aan mijn 20 kg :S

Ik zou geen drie lange broeken meenemen, voor een zonvakantie is eentje genoeg denk ik, en neem 1 of 2 leggings mee die ook onder rokjes en jurkjes staan, net zo prima.

Ik zou ook geen mini-aftersun meenemen, ik gebruik dat veel en ik denk ook niet dat je daarop moet bezuinigen! Ook al verbrand je amper, het is toch goed om te smeren na een dagje buiten.

We hadden elk jaar een normale fles die we nooit gebruikte. Namen we steeds weer mee voor het jaar daarop en weer daarop dus vind ik het zonde er nu weer een te kopen. Ik kan nog wel een aantal mini's ervan kopen eventueel.

Dat van die lange broeken heb je wel gelijk in, ook omdat ik vn capri's meeneem en ook echt draag. Dus 1 lange aan en 1 lange mee is wellicht genoeg, houd ik meer ruimte over voor nog meer onzinnige dingen zoals rokjes ed haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het slimme inpak topic. - Pagina 2 Empty Re: Het slimme inpak topic.

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 8:22

Ik neem van alles gewoon normale flessen mee. Er gaat bij mij een stuk plakband over de dop en een zak om de fles zelf, mocht er iets gaan lekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het slimme inpak topic. - Pagina 2 Empty Re: Het slimme inpak topic.

Bericht  piene1983 wo 3 aug 2011 - 1:37

Rol kleding op in plaats van het te vouwen, dat scheelt ruimte en kreuken.... Ooit ben ik mijn koffer kwijt geweest en vond ik het heel fijn dat mijn vriend voorstelde om wat spullen van elkaar in de andere koffer te doen. Zo had ik toch nog wat ondergoed, een schoon setje kleding en een tankini...
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het slimme inpak topic. - Pagina 2 Empty Re: Het slimme inpak topic.

Bericht  Elsje wo 3 aug 2011 - 3:35

Dat van elkaar spullen in elkaars koffer is wel een erg goed idee!

Ik heb vorig jaar zonnebrand creme gekocht bij de action, ( echt stukken goedkoper )

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en met mijn blanke huidje niet verbrand in tunesie
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het slimme inpak topic. - Pagina 2 Empty Re: Het slimme inpak topic.

Bericht  Kaat wo 3 aug 2011 - 7:20

https://youtu.be/L5UlxHsgD58

Hier nog een leuk filmpje voor het inpakken van alle spullen!
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het slimme inpak topic. - Pagina 2 Empty Re: Het slimme inpak topic.

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 20:55

Geinig idd en die andere ook, misschien hebben we er nog wat aan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het slimme inpak topic. - Pagina 2 Empty Re: Het slimme inpak topic.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum