Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 22 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Happy ma 8 aug 2011 - 23:30

Ja maar dit was de 3 `ronde` nog maar dus kan er nog helemaal niets van zeggen. Ik weet dat er soms stellen zijn die er wel een jaar over doen. Of zelfs langer, of dat het zelfs niet lukt! Dus ik weet dat er nog niks is om zorgen te maken. Al moet ik zeggen dat die gedachte wel door ons allebei gaat; wat als... maar dat is nog helemaal niet aan de orde smile. Wij zijn nog jong dus er is tijd genoeg, maar voor mn gevoel kon het nu wel eens zo wezen en ik zou dolgelukkig zijn geweest maar helaas. Gewoon blijven lachen Very Happy

Heerlijk een dagje vrij! Wil ik ook wel.. Lekker met een koppie thee op de bank met dit hondenweer.. :shock:

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 23:30

fijn dat je het zo nuchter bekijkt happy

Gast
Gast

Bericht  _Blush_ ma 8 aug 2011 - 23:59

Wat jammer, Happy ! Goed dat je het positief bekijkt ...

Lily, welkom :-)

CC, leuk dat jullie er ook voor kunnen gaan dan ! Mijn vriend vond het ook allemaal erg spannend in het begin, ik mocht er niet teveel over vragen of zeggen. Tot ik vorige maand zei dat ik ongesteld was geworden, dan kreeg ik een reactie van "ooh, echt waar? Wat jammer !!". Dus hij is er toch meer mee bezig dan hij wil toegeven smile

Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op een bezoekje aan de tandarts om 14u... Ik ben echt al 3 jaar niet geweest (shame on me...), dus als er veel werk is, is dat compleet mijn eigen fout. Toch ben ik altijd bang voor de reactie van de tandarts, ik schaam me er best wel om...
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  S@nneke di 9 aug 2011 - 0:06

Blush, succes bij de tandarts. hoop dat het mee valt.

Happy, Je hebt ook wel gelijk. Ik denk soms veel te ver door. Ik ben nog niet ongesteld en ik ga er eigenlijk nu al vanuit dat ik ook helemaal niet ongesteld ga worden. Misschien dat ik dat doe om me zelf te beschermen. Ik bereid me voor op het ergste, dan kan het alleen maar mee vallen. Maar onder tussen geloof ik echt niet meer dat ik ongesteld ga worden. Volgens mij stel ik me echt aan en denk ik te ver vooruit, maar ik heb gewoon zo;n gevoel. ik hoop dat er niks klopt van mijn gevoel. Ik heb ook eigenlijk helemaal geen reden tot klagen, ik ben net begonnen. Als ik verhalen van anderen lees hier. maar misschien dat ik daardoor ook denk dat het bij mij ook wel moeilijk zou worden. ach, zucht, ik ben weer aan het ratelen. we zien wel, ik moet er niet zo mee bezig zijn. het komt wel goed en ook bij jou Happy. je hebt gelukkig een mooie cyclus.
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 0:09

misschien wordt je ook wel niet ongesteld omdat je er zo mee bezig bent (heb niet teruggelezen dus weet de rest niet)

blush, veel succes bij de tandarts. Zal duimen dat het meevalt.

Gast
Gast

Bericht  S@nneke di 9 aug 2011 - 0:23

Lily schreef:misschien wordt je ook wel niet ongesteld omdat je er zo mee bezig bent (heb niet teruggelezen dus weet de rest niet)

blush, veel succes bij de tandarts. Zal duimen dat het meevalt.

Lily, zou ook goed kunnen hoor. Toen ik 16 was (en nog niet aan de pil) ben ik ook een keer overtijd geweest. ik volledig in de stress, want ik was altijd heel regelmatig. en 2 uur nadat ik een test had gedaan was ik al ongesteld. smile ik ga proberen om mijn gedachte eens te verzetten. thnx voor je reactie
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Lejow di 9 aug 2011 - 1:11

Wat balen Happy!! Heel veel succes voor de volgende ronde!

En CC, ja ik was echt werkelijk doodziek van mijn menstruatie.. Had een week lang last van stemmingswisselingen en pijn in mijn buik, dan was ik een volle week ongesteld en kon ik alleen op een hoopje in mijn bed liggen, dan had ik een week nodig om bij te komen, dan een week niets en dan ging het hele feest weer van voor af aan.
Dus vandaar dat ik zo jong was!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Jelin di 9 aug 2011 - 1:23

@ Happy.. Jammer en goed van je dat je zo positief blijft.. Succes in de volgende ronde.

@ Sanneke.. Spannend!!

@ Blush.. Pff ik heb ook een hekel aan de tandarts. Mijn vorige was echt zo'n botte boer dat ik daar me helemaal niet prettig voelde. Uiteindelijk ben ik ruim 6 jaar niet geweest en ik wist dat ik toch echt moest gaan. Uiteindelijk zijn mijn man en ik beiden overgestapt naar een nieuw tandartspraktijk hier in de stad. Nu ben ik wel blij dat ik ben gegaan, want als ik een jaar later was gegaan had hij niets kunnen redden aan mijn tanden. Nu gelukkig nog wel, al ben ik dan wel bijna al mijn kiezen kwijt. Maar eigen schuld, dikke bult. Ben al blij dat ik nu over mijn angst heen ben en er nu wel naar toe ga. Moet volgend jaar weer verder mijn gebit laten opknappen. En het jaar daarop waarschijnlijk pas een prothese voor mijn missende kiezen Wink. Maar daar wil ik eerst goed over na denken. Ik kan nu ook eten en je ziet er niets van. Ik weet het allemaal nog niet.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Happy di 9 aug 2011 - 1:27

Ik had dat ook Lejow maar ik was bijna 12 of net 12.. Ook al zo lang aan de pil en pas sinds 4 maanden zonder. Voelde jij trouwens duidelijk verschil?

Happy
Prater
Prater

Bericht  Lejow di 9 aug 2011 - 1:54

Happy schreef:Ik had dat ook Lejow maar ik was bijna 12 of net 12.. Ook al zo lang aan de pil en pas sinds 4 maanden zonder. Voelde jij trouwens duidelijk verschil?

In mijn menstruatie?
Ja het is nu een heel stuk beter. Regelmatig, een stuk minder heftig en met pijnstillers is t nu te handelen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Happy di 9 aug 2011 - 3:51

Ook in het algemeen, hoor vaak van vrouwen/meiden die zo jong aan de pil zijn gegaan en daarna jaaaren zonder stoppen de pil hebben geslikt (ik ken er genoeg net als ons ivm menstruatie) en daarna zijn gestopt beter in hun vel zaten e.d. Ik zelf voel eigenlijk helemaal geen verschil. Al is mijn menstruatie wel véél minder.

Happy
Prater
Prater

Bericht  Lejow di 9 aug 2011 - 3:52

Nee, daar had ik eigenlijk geen last van.
Wel is mijn libido wat beter hehe
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Happy di 9 aug 2011 - 3:52

O daar merk ik ook niks van Embarassed :P

Happy
Prater
Prater

Bericht  _Blush_ di 9 aug 2011 - 3:54

Jelin schreef:
@ Blush.. Pff ik heb ook een hekel aan de tandarts. Mijn vorige was echt zo'n botte boer dat ik daar me helemaal niet prettig voelde. Uiteindelijk ben ik ruim 6 jaar niet geweest en ik wist dat ik toch echt moest gaan. Uiteindelijk zijn mijn man en ik beiden overgestapt naar een nieuw tandartspraktijk hier in de stad. Nu ben ik wel blij dat ik ben gegaan, want als ik een jaar later was gegaan had hij niets kunnen redden aan mijn tanden. Nu gelukkig nog wel, al ben ik dan wel bijna al mijn kiezen kwijt. Maar eigen schuld, dikke bult. Ben al blij dat ik nu over mijn angst heen ben en er nu wel naar toe ga. Moet volgend jaar weer verder mijn gebit laten opknappen. En het jaar daarop waarschijnlijk pas een prothese voor mijn missende kiezen Wink. Maar daar wil ik eerst goed over na denken. Ik kan nu ook eten en je ziet er niets van. Ik weet het allemaal nog niet.

Bij mij net hetzelfde ! Ik had ook zo'n botte boer als tandarts...

Het was vandaag de eerste keer in 3 of 4 jaar dat ik naar de tandarts ging, en blijkbaar is het met 1 kies wel erg gesteld... Ze zei dat ik kon kiezen: ofwel een wortelkanaalbehandeling waardoor ik nog 5 tot max. 10 jaar met de tand kan doen voor hij er uit moet, ofwel een afspraak maken bij de kaakchirurg om de tand er meteen uit te laten halen... Ik was helemaal overdonderd en heb haar een afspraak laten maken bij de kaakchirurg. 25 augustus kan ik er heen. Ze heeft er nu een tijdelijke vulling in gedaan, zodat ik zeker nog 2 weken verder kan.

Nu had ik sowieso op 23 augustus een afspraak bij een andere tandarts (die is nu op vakantie), dus ik ga daar ook gewoon heen en een 2e mening vragen. Als zij ook zegt dat de tand trekken het beste is, dan laat ik de afspraak op 25 augustus staan. Als zij zegt dat de tand nog wel te redden valt, zeg ik die afspraak af. Uiteindelijk vind ik het trekken van de kies wel een erg drastische beslissing, als het ook anders kan... Dus ik ben er nog niet helemaal uit...
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  CCC di 9 aug 2011 - 4:16

Happy: wat balen zeg! Maar inderdaad, nieuwe ronde nieuwe kansen... Al is het flink balen!

Lejow: ooh wat naar... en dat al zo jong... Ik werd vrij laat ongesteld... En was gelukkig goed te handle'en... Gelukkig hielp de pil heel goed bij jou...

Blush: vervelend dat er waarschijnlijk een kies uitmoet. Ik moet bekennen, dat ik in mei dit jaar ook weer voor het eerst naar de tandarts ben gegaan. Ik was al heel lang niet geweest, langer dan jou... Embarassed Ik was op de één of andere manier zo bang geworden, dat ik niet meer durfde. Totdat mijn kies afbrak, en ik wel moest... Jeetje wat zag ik daar tegenop, maar het was mijn eigen schuld, ik was er zelf mee doorgelopen. Uiteindelijk een wortelkanaalbehandeling gekregen... En kan er weer even tegenaan. Ik heb meteen voor december weer een controle afspraak gemaakt. Vanaf nu de angsten aan de kant, en ervoor gaan.

Ik word echt ziek geloof ik... Ben zooo moe, heb last van mijn spieren in mijn nek/ schouders en die soort menstruatiepijn in mijn onderrug blijft... Mijn lichaam is lekker van slag! Moet donderdag meedraaien bij die eventuele nieuwe job, dus kan dit echt even niet gebruiken. Vanavond een start maken aan 36 cupcakes... smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caresses di 9 aug 2011 - 4:56

Chococupcake, ja klopt, in het begin had ik wel hoop en bij alles wat ik voelde dacht ik dat het misschien te maken had met dat ik zwanger zou zijn. Tot nu toe helaas nog nooit gebeurd en zolang ik geen enorme lichaamsveranderingen voel, ga ik er niet vanuit dat ik zwanger ben. Dan is de teleurstelling ook iets minder. Maar nu het dag 28 is, begin ik het toch wel weer een beetje spannend te vinden.
Fijn dat je vriend weer van gedachten is veranderd smile hopelijk gaat het nu juist snel doordat jullie er niet zo mee bezig zijn.

Amber22, heb je vaak last van zere bosten/tepels? Gezien je cylcus zouden het geen tekenen van een zwangerschap kunnen zijn toch?

Happy, balen zeg Sad iig fijn dat je niet morgen pas ongesteld bent geworden, dan had je nog een dag langer in spanning gezeten.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Amber- di 9 aug 2011 - 5:01

Caresses schreef:Chococupcake, ja klopt, in het begin had ik wel hoop en bij alles wat ik voelde dacht ik dat het misschien te maken had met dat ik zwanger zou zijn. Tot nu toe helaas nog nooit gebeurd en zolang ik geen enorme lichaamsveranderingen voel, ga ik er niet vanuit dat ik zwanger ben. Dan is de teleurstelling ook iets minder. Maar nu het dag 28 is, begin ik het toch wel weer een beetje spannend te vinden.
Fijn dat je vriend weer van gedachten is veranderd smile hopelijk gaat het nu juist snel doordat jullie er niet zo mee bezig zijn.

Amber22, heb je vaak last van zere bosten/tepels? Gezien je cylcus zouden het geen tekenen van een zwangerschap kunnen zijn toch?

Happy, balen zeg Sad iig fijn dat je niet morgen pas ongesteld bent geworden, dan had je nog een dag langer in spanning gezeten.

Heb ik altijd na de eisprong had ik in de maanden dan ik niet zwanger was en ook in de maanden dat ik wel zwanger was, dus zegt niet zoveel haha.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Muppetje di 9 aug 2011 - 5:42

Zo de laatste Clomid zie erin. Ik vraag me nu ernstig af op welke dag ik met de ovulatie testen moet beginnen.....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  _Blush_ di 9 aug 2011 - 5:43

He Amber, daar heb ik ook last van de dagen na m'n eisprong... Vorige ronde dacht ik dat het door het ontpillen kwam, maar deze maand heb ik ook weer last van zere tepels/zware borsten.

Verder geen echte symptomen of wat dan ook. Vandaag weer beetje meer slijmverlies, maar niet rozig/bruinig.
Mijn verdoving van de tandarts begint uit te werken, m'n tong en kiezen zijn weer oké, alleen de helft van m'n kin blijft nog verdoofd... Hoop dat het snel wegtrekt, want het is al ruim 4 uur geleden...
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 5:51

Zo wat is er veel gereageerd :shock: het is gezellig druk hier zeg!

Happy, wat jammer dat je ongesteld bent geworden! Veel succes weer in deze ronde smile

Choco, jeeeej wat leuk dat jullie nu toch voor een kindje willen gaan. Je bent wel blij zeker dat je vriend het toch ziet zitten?

Amber, jij maakt het weer spannend met je klachtjes Wink

Muppet, spannend de laatste pil! Ik zie dat je nu op dag 7 zit. En toen ik bij de gynecoloog was zei ik dat ik ovulatietesten had gebruikt en toen vroeg ze vanaf welke dag en toen zei ik 12 en dat was volgens haar goed.
Ik zou dus gewoon op dag 12 beginnen. Je hebt het er toch veel gekocht voor niet een heel groot bedrag.

Na 6 dagen werken heb ik nu morgen vrij Very Happy in de ochtend moet ik weer terug naar het ziekenhuis voor de uitslag van mijn hormoonwaardes en ze gingen de medicijnen bespreken dus ben benieuwd. Verder weinig nieuws vanaf mijn kant.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 9 aug 2011 - 5:54

Ja maar het schijnt dat je ei met Clomid meestal wat later komt... Dus misschien moet ik dan ook later beginnen?

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 5:57

Ja dat kan. En dat je cyclus iets langer is door clomid 31 ofzo, heb ik ook gelezen. Maar toch ik zou het denk ik zelf bij dag 12 13 doen. Dan maar meer testen gebruiken vind ik laughcry

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 9 aug 2011 - 5:59

Puggle schreef:Ja dat kan. En dat je cyclus iets langer is door clomid 31 ofzo, heb ik ook gelezen. Maar toch ik zou het denk ik zelf bij dag 12 13 doen. Dan maar meer testen gebruiken vind ik laughcry

Ja, das ook wel weer zo....

Hmm, misschien heeft Jazz een idee, die heeft ervaring Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 6:03

Ja idd zij is de clomid expert hier :P joehoee jazz waar ben je?

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn di 9 aug 2011 - 6:04

Wat is de vraag :geek:
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: