Voor een kindje in 2011!
+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Jazzlyn schreef:Wat is de vraag :geek:
Lezen doos!
Wanneer ik moet beginnen met ovulatietesten....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Jazzlyn schreef:Wat is de vraag :geek:
Lezen doos!
Wanneer ik moet beginnen met ovulatietesten....
Hej even dimmen he Ik las mijn naam, verder nog niet gelezen..
Ik begon de keer dat ik ze heb gebruikt op de dag dat ik mijn eierstokken voelde. Maarja dat moet je maar net aanvoelen.
De eerste ronde zou ik rond dag 12/14 beginnen en kijken wanneer je ei is. De tweede ronde zou ik dan 1 dag voor de dag dat je de eerste ronde een ei had beginnen.
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Snorrie... begin wel rond dag 14 ofzo. Kan ik die testen ook rond zes uur doen? Wil er liever niet op werk mee in de weer...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Snorrie... begin wel rond dag 14 ofzo. Kan ik die testen ook rond zes uur doen? Wil er liever niet op werk mee in de weer...
Ja hoor geen probleem deed ik ook altijd. Wel daarvoor even niks drinken en even niet plassen Zeg maar uurtje of 2 niet..
Jazzlyn- Prater
Het is bij ovulatietesten juist beter dat je ze smiddags doet of savonds dan net als je wakker wordt.
Dan is je urine veel te geconcentreerd, en geeft hij dus sowieso een donker lijntje
Dan is je urine veel te geconcentreerd, en geeft hij dus sowieso een donker lijntje
Gast- Gast
Parels schreef:Het is bij ovulatietesten juist beter dat je ze smiddags doet of savonds dan net als je wakker wordt.
In de bijsluiter staat 12 uur s middags, vandaar...
Ik ga even tv kijken, misschien ben ik er vanavond nog....
Muppetje- Ratel
Je mag het alleen niet met ochtendurine doen, niet zozeer niet in de ochtend. Ze raden juist aan 1maal in de ochtend en 1 maal in de avond zodat je de piek niet mist..Parels schreef:Het is bij ovulatietesten juist beter dat je ze smiddags doet of savonds dan net als je wakker wordt.
Jazzlyn- Prater
Muppetje schreef:Parels schreef:Het is bij ovulatietesten juist beter dat je ze smiddags doet of savonds dan net als je wakker wordt.
In de bijsluiter staat 12 uur s middags, vandaar...
Ik ga even tv kijken, misschien ben ik er vanavond nog....
Doeiiiii muppet
Gast- Gast
hej dames,
zow wat schrijven jullie veel.. kan het echt niet allemaal bijhouden.
ff snel wat gelezen..
Lily jij ook welkom!
En Sanneke, hai..
Happy, heeft je ongesteldheid doorgezet?
Andere dames even een dikke knuffel hopelijk allemaal snel een kleine lieve schattige baby in onze armen!!
zow wat schrijven jullie veel.. kan het echt niet allemaal bijhouden.
ff snel wat gelezen..
Lily jij ook welkom!
En Sanneke, hai..
Happy, heeft je ongesteldheid doorgezet?
Andere dames even een dikke knuffel hopelijk allemaal snel een kleine lieve schattige baby in onze armen!!
Elmo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11
Goedemorgen dames,
@ Blush.. Fijn dat het toch nog redelijk is meegevallen? Balen dat je kies er uit moet, maar ja dat hoort erbij.
@ Muppetje.. Fijn dat de je de laatste clomid geslikt hebt. Nu hopen dat er snel een eitje komt .
Hier gaat het zo zijn gangetje. Gelukkig op het moment nog steeds geen klachten van het ontpillen. Vanavond weer aan het werk, maar heb er nu al geen zin in. Ben weer bang dat het druk wordt en totaal geen zin in nu.
@ Blush.. Fijn dat het toch nog redelijk is meegevallen? Balen dat je kies er uit moet, maar ja dat hoort erbij.
@ Muppetje.. Fijn dat de je de laatste clomid geslikt hebt. Nu hopen dat er snel een eitje komt .
Hier gaat het zo zijn gangetje. Gelukkig op het moment nog steeds geen klachten van het ontpillen. Vanavond weer aan het werk, maar heb er nu al geen zin in. Ben weer bang dat het druk wordt en totaal geen zin in nu.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Hallo Meiden,
@ Muppetje, fijn dat je de laatste clomid geslikt hebt, Nu hopen op een mooi gegroeid eitje. Weet niets over die ovulatietesten, dus kan je geen tips geven.
@ Blush, is de verdoving weer helemaal uitgewerkt. Vind dat altijd zo'n vervelend gevoel.
@ Puggle, tja maak het wel vaker spannend haha! Jij dus ook lekker vrij vandaag. Succes vanochtend in het ziekenhuis!
@ Muppetje, fijn dat je de laatste clomid geslikt hebt, Nu hopen op een mooi gegroeid eitje. Weet niets over die ovulatietesten, dus kan je geen tips geven.
@ Blush, is de verdoving weer helemaal uitgewerkt. Vind dat altijd zo'n vervelend gevoel.
@ Puggle, tja maak het wel vaker spannend haha! Jij dus ook lekker vrij vandaag. Succes vanochtend in het ziekenhuis!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Even ego:
Aangezien mijn moeder nu lekker dichtbij huis is en alles iedere dag een beetje beter gaat en het helemaal niet meer zo kritiek is als 2 weken geleden, hebben wij gisteren besloten dat we toch nog lekker op vakantie gaan !!!! We zijn nu druk aan het inpakken, en morgenochtend koppelen we de caravan achter de auto en rijden we heerlijk naar het zuiden...
Meiden tot over een week of 2, ik hoop dat als ik terugkom en weer één of meerdere zwangere dames bij zijn hier!!
Aangezien mijn moeder nu lekker dichtbij huis is en alles iedere dag een beetje beter gaat en het helemaal niet meer zo kritiek is als 2 weken geleden, hebben wij gisteren besloten dat we toch nog lekker op vakantie gaan !!!! We zijn nu druk aan het inpakken, en morgenochtend koppelen we de caravan achter de auto en rijden we heerlijk naar het zuiden...
Meiden tot over een week of 2, ik hoop dat als ik terugkom en weer één of meerdere zwangere dames bij zijn hier!!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut, veel plezier en lekker even relaxen hoor daar ben je echt wel aan toe volgens mij!
Muppet, ik hoop snel op een ei voor je. En dan optimaal benutten hè
Ik ben in het ziekenhuis geweest en mijn bloed was goed. Ik heb nu een kuurtje primolut gekregen om op te wekken. En dan op dag 3 in mijn cyclus aan de clomid! Ben benieuwd. Heb ook een speciaal kaartje gekregen waar ik mijn temperatuur op bij kan houden en waarop uitleg staat. Ook vertelde hij dat de kans op een tweeling iets groter is maar bijna te verwaarlozen. Ik hoefde geen 3,4,5 lingen te verwachten dus ja we zullen zien! Ik ga nu lekker met mijn man winkelen
Ik ben in het ziekenhuis geweest en mijn bloed was goed. Ik heb nu een kuurtje primolut gekregen om op te wekken. En dan op dag 3 in mijn cyclus aan de clomid! Ben benieuwd. Heb ook een speciaal kaartje gekregen waar ik mijn temperatuur op bij kan houden en waarop uitleg staat. Ook vertelde hij dat de kans op een tweeling iets groter is maar bijna te verwaarlozen. Ik hoefde geen 3,4,5 lingen te verwachten dus ja we zullen zien! Ik ga nu lekker met mijn man winkelen
Gast- Gast
Lekker, geniet ervan, dat heb je wel verdiend!!Koffieleut schreef:Even ego:
Aangezien mijn moeder nu lekker dichtbij huis is en alles iedere dag een beetje betert gaat en het helemaal niet meer zo kritiek is als 2 weken geleden, hebben wij gisteren besloten dat we toch nog lekker op vakantie gaan !!!! We zijn nu druk aan het inpakken, en morgenochtend koppelen we de caravan achter de auto en rijden we heerlijk naar het zuiden...
Muppetje- Ratel
Fijne vakantie Koffieleut, geniet er van!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Fijne vakantie, koffieleut!
Ik ben net klaar met werken, en ben nu 2 dagen vrij heerlijk. Heb zoveel moeten werken afgelopen weken, ben echt moe!
Zo even langs mijn moeder en vanavond een verjaardag van mijn vriend zijn oom!
Ik ben net klaar met werken, en ben nu 2 dagen vrij heerlijk. Heb zoveel moeten werken afgelopen weken, ben echt moe!
Zo even langs mijn moeder en vanavond een verjaardag van mijn vriend zijn oom!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Koffieleut schreef:Even ego:
Koffieleut geniet ervan!!!
Amber-- Ratel
Puggle schreef:Koffieleut, veel plezier en lekker even relaxen hoor daar ben je echt wel aan toe volgens mij!
Fijn dat je bloed goed was! Nu menstruatie afwachten aan de clomid en hopen op een heel mooi eitje!!
Amber-- Ratel
Fijne vakantie koffieleut, Geniet er van
Bah ik heb een baaldag, We zijn aan het klussen thuis en dat kost altijd meer geld dan je wil, en mn auto moest gekeurd worden..ook iets duurder dan ik wou. Maar dat ben ik hoop ik morgen weer vergeten
Bah ik heb een baaldag, We zijn aan het klussen thuis en dat kost altijd meer geld dan je wil, en mn auto moest gekeurd worden..ook iets duurder dan ik wou. Maar dat ben ik hoop ik morgen weer vergeten
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
amber22 schreef:Puggle schreef:Koffieleut, veel plezier en lekker even relaxen hoor daar ben je echt wel aan toe volgens mij!
Fijn dat je bloed goed was! Nu menstruatie afwachten aan de clomid en hopen op een heel mooi eitje!!
Dat hoop ik ook alles goed met jou?
Gast- Gast
Puggle schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:Koffieleut, veel plezier en lekker even relaxen hoor daar ben je echt wel aan toe volgens mij!
Dat hoop ik ook alles goed met jou?
Ja gaat goed! Lekker dagje vrij gehad.. Niet veel bijzonders gedaan maar dat is ook weleens lekker
Hoe was jou dag? Je heb bijna vakantie he?!
Amber-- Ratel
Is ook wel eens fijn hè lekker niks doen! Jammer van het weer alleen. Ik was ook vrij en ben weesten shoppen. We moest een kado voor onze vriend hebben. Heb nog lippenstift en nagellak en een leuk shirtje gekocht maandag idd vakantie, zag alleen dat het weer niet denderend is waar we heen gaan maar goed. Jij moet nog een week of 2 toch?
Gast- Gast
Puggle schreef:Is ook wel eens fijn hè lekker niks doen! Jammer van het weer alleen. Ik was ook vrij en ben weesten shoppen. We moest een kado voor onze vriend hebben. Heb nog lippenstift en nagellak en een leuk shirtje gekocht maandag idd vakantie, zag alleen dat het weer niet denderend is waar we heen gaan maar goed. Jij moet nog een week of 2 toch?
Klinkt gezellig het winkelen
Jammer dat de weersvoorspelling niet zo goed is, maar misschien veranderd het nog. Je ging toch naar Duitsland? Waar in Duitsland ga je naartoe.
Ik moet nog 3 weken nu. Krijg woensdagmiddag 31 aug vakantie!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Puggle schreef:Is ook wel eens fijn hè lekker niks doen! Jammer van het weer alleen. Ik was ook vrij en ben weesten shoppen. We moest een kado voor onze vriend hebben. Heb nog lippenstift en nagellak en een leuk shirtje gekocht maandag idd vakantie, zag alleen dat het weer niet denderend is waar we heen gaan maar goed. Jij moet nog een week of 2 toch?
Klinkt gezellig het winkelen
Jammer dat de weersvoorspelling niet zo goed is, maar misschien veranderd het nog. Je ging toch naar Duitsland? Waar in Duitsland ga je naartoe.
Ik moet nog 3 weken nu. Krijg woensdagmiddag 31 aug vakantie!
Bij de moezel. Ongeveer 350 km rijde. Maar het 17 tot 20 graden met regen en af n toe zon. Ach we Maken het zelf wel gezellig!
Oh die 3 weken zijn voorbij voordat je het weet
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: