Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 23 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Muppetje di 9 aug 2011 - 6:07

Jazzlyn schreef:Wat is de vraag :geek:

Lezen doos! Wink

Wanneer ik moet beginnen met ovulatietesten....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jazzlyn di 9 aug 2011 - 6:09

Muppetje schreef:
Jazzlyn schreef:Wat is de vraag :geek:

Lezen doos! Wink

Wanneer ik moet beginnen met ovulatietesten....

Hej even dimmen he nerd :P Ik las mijn naam, verder nog niet gelezen.. Embarassed

Ik begon de keer dat ik ze heb gebruikt op de dag dat ik mijn eierstokken voelde. Maarja dat moet je maar net aanvoelen.

De eerste ronde zou ik rond dag 12/14 beginnen en kijken wanneer je ei is. De tweede ronde zou ik dan 1 dag voor de dag dat je de eerste ronde een ei had beginnen.

Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Muppetje di 9 aug 2011 - 6:12

Snorrie... Wink begin wel rond dag 14 ofzo. Kan ik die testen ook rond zes uur doen? Wil er liever niet op werk mee in de weer... angel

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn di 9 aug 2011 - 6:16

Muppetje schreef:Snorrie... Wink begin wel rond dag 14 ofzo. Kan ik die testen ook rond zes uur doen? Wil er liever niet op werk mee in de weer... angel

Ja hoor geen probleem deed ik ook altijd. Wel daarvoor even niks drinken en even niet plassen Cool Zeg maar uurtje of 2 niet.. :P
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 6:17

Het is bij ovulatietesten juist beter dat je ze smiddags doet of savonds dan net als je wakker wordt.
Dan is je urine veel te geconcentreerd, en geeft hij dus sowieso een donker lijntje smile

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 9 aug 2011 - 6:19

Parels schreef:Het is bij ovulatietesten juist beter dat je ze smiddags doet of savonds dan net als je wakker wordt.
Dan is je urine veel te geconcentreerd, en geeft hij dus sowieso een donker lijntje smile

In de bijsluiter staat 12 uur s middags, vandaar...
Ik ga even tv kijken, misschien ben ik er vanavond nog....

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn di 9 aug 2011 - 6:19

Parels schreef:Het is bij ovulatietesten juist beter dat je ze smiddags doet of savonds dan net als je wakker wordt.
Je mag het alleen niet met ochtendurine doen, niet zozeer niet in de ochtend. Ze raden juist aan 1maal in de ochtend en 1 maal in de avond zodat je de piek niet mist..
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 6:21

Muppetje schreef:

In de bijsluiter staat 12 uur s middags, vandaar...
Ik ga even tv kijken, misschien ben ik er vanavond nog....

Doeiiiii muppet Laughing

Gast
Gast

Bericht  Elmo di 9 aug 2011 - 8:28

hej dames,

zow wat schrijven jullie veel.. kan het echt niet allemaal bijhouden.
ff snel wat gelezen..

Lily jij ook welkom!
En Sanneke, hai..

Happy, heeft je ongesteldheid doorgezet?

Andere dames even een dikke knuffel hopelijk allemaal snel een kleine lieve schattige baby in onze armen!!
Elmo
Elmo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11

Bericht  Jelin di 9 aug 2011 - 20:40

Goedemorgen dames,

@ Blush.. Fijn dat het toch nog redelijk is meegevallen? Balen dat je kies er uit moet, maar ja dat hoort erbij.

@ Muppetje.. Fijn dat de je de laatste clomid geslikt hebt. Nu hopen dat er snel een eitje komt Wink.

Hier gaat het zo zijn gangetje. Gelukkig op het moment nog steeds geen klachten van het ontpillen. Vanavond weer aan het werk, maar heb er nu al geen zin in. Ben weer bang dat het druk wordt en totaal geen zin in nu.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Amber- di 9 aug 2011 - 20:42

Hallo Meiden,

@ Muppetje, fijn dat je de laatste clomid geslikt hebt, Nu hopen op een mooi gegroeid eitje. Weet niets over die ovulatietesten, dus kan je geen tips geven.

@ Blush, is de verdoving weer helemaal uitgewerkt. Vind dat altijd zo'n vervelend gevoel.

@ Puggle, tja maak het wel vaker spannend haha! Jij dus ook lekker vrij vandaag. Succes vanochtend in het ziekenhuis!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Koffieleut di 9 aug 2011 - 22:18

Even ego:

Aangezien mijn moeder nu lekker dichtbij huis is en alles iedere dag een beetje beter gaat en het helemaal niet meer zo kritiek is als 2 weken geleden, hebben wij gisteren besloten dat we toch nog lekker op vakantie gaan Very Happy !!!! We zijn nu druk aan het inpakken, en morgenochtend koppelen we de caravan achter de auto en rijden we heerlijk naar het zuiden...

Meiden tot over een week of 2, ik hoop dat als ik terugkom en weer één of meerdere zwangere dames bij zijn hier!!

Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 22:32

Koffieleut, veel plezier en lekker even relaxen hoor daar ben je echt wel aan toe volgens mij!

Muppet, ik hoop snel op een ei voor je. En dan optimaal benutten hè :P

Ik ben in het ziekenhuis geweest en mijn bloed was goed. Ik heb nu een kuurtje primolut gekregen om op te wekken. En dan op dag 3 in mijn cyclus aan de clomid! Ben benieuwd. Heb ook een speciaal kaartje gekregen waar ik mijn temperatuur op bij kan houden en waarop uitleg staat. Ook vertelde hij dat de kans op een tweeling iets groter is maar bijna te verwaarlozen. Ik hoefde geen 3,4,5 lingen te verwachten :P dus ja we zullen zien! Ik ga nu lekker met mijn man winkelen smile

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 9 aug 2011 - 23:35

Koffieleut schreef:Even ego:

Aangezien mijn moeder nu lekker dichtbij huis is en alles iedere dag een beetje betert gaat en het helemaal niet meer zo kritiek is als 2 weken geleden, hebben wij gisteren besloten dat we toch nog lekker op vakantie gaan Very Happy !!!! We zijn nu druk aan het inpakken, en morgenochtend koppelen we de caravan achter de auto en rijden we heerlijk naar het zuiden...

Meiden tot over een week of 2, ik hoop dat als ik terugkom en weer één of meerdere zwangere dames bij zijn hier!!

Lekker, geniet ervan, dat heb je wel verdiend!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 23:45

Geniet ervan Koffieleut smile

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 9 aug 2011 - 23:55

Fijne vakantie Koffieleut, geniet er van!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  smooch wo 10 aug 2011 - 0:14

Fijne vakantie, koffieleut!

Ik ben net klaar met werken, en ben nu 2 dagen vrij heerlijk. Heb zoveel moeten werken afgelopen weken, ben echt moe!
Zo even langs mijn moeder en vanavond een verjaardag van mijn vriend zijn oom!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Amber- wo 10 aug 2011 - 2:16

Koffieleut schreef:Even ego:

Aangezien mijn moeder nu lekker dichtbij huis is en alles iedere dag een beetje beter gaat en het helemaal niet meer zo kritiek is als 2 weken geleden, hebben wij gisteren besloten dat we toch nog lekker op vakantie gaan Very Happy !!!! We zijn nu druk aan het inpakken, en morgenochtend koppelen we de caravan achter de auto en rijden we heerlijk naar het zuiden...

Koffieleut geniet ervan!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- wo 10 aug 2011 - 2:37

Puggle schreef:Koffieleut, veel plezier en lekker even relaxen hoor daar ben je echt wel aan toe volgens mij!

Ik ben in het ziekenhuis geweest en mijn bloed was goed. Ik heb nu een kuurtje primolut gekregen om op te wekken. En dan op dag 3 in mijn cyclus aan de clomid! Ben benieuwd. Heb ook een speciaal kaartje gekregen waar ik mijn temperatuur op bij kan houden en waarop uitleg staat. Ook vertelde hij dat de kans op een tweeling iets groter is maar bijna te verwaarlozen. Ik hoefde geen 3,4,5 lingen te verwachten :P dus ja we zullen zien! Ik ga nu lekker met mijn man winkelen smile

Fijn dat je bloed goed was! Nu menstruatie afwachten aan de clomid en hopen op een heel mooi eitje!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Happy wo 10 aug 2011 - 2:50

Fijne vakantie koffieleut, Geniet er van smile

Bah ik heb een baaldag, We zijn aan het klussen thuis en dat kost altijd meer geld dan je wil, en mn auto moest gekeurd worden..ook iets duurder dan ik wou. Maar dat ben ik hoop ik morgen weer vergeten Very Happy

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 3:28

amber22 schreef:
Puggle schreef:Koffieleut, veel plezier en lekker even relaxen hoor daar ben je echt wel aan toe volgens mij!

Fijn dat je bloed goed was! Nu menstruatie afwachten aan de clomid en hopen op een heel mooi eitje!!

Dat hoop ik ook smile alles goed met jou?

Gast
Gast

Bericht  Amber- wo 10 aug 2011 - 3:31

Puggle schreef:
amber22 schreef:

Dat hoop ik ook smile alles goed met jou?

Ja gaat goed! Lekker dagje vrij gehad.. Niet veel bijzonders gedaan maar dat is ook weleens lekker smile
Hoe was jou dag? Je heb bijna vakantie he?! Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 3:34

Is ook wel eens fijn hè lekker niks doen! Jammer van het weer alleen. Ik was ook vrij en ben weesten shoppen. We moest een kado voor onze vriend hebben. Heb nog lippenstift en nagellak en een leuk shirtje gekocht smile maandag idd vakantie, zag alleen dat het weer niet denderend is waar we heen gaan maar goed. Jij moet nog een week of 2 toch?

Gast
Gast

Bericht  Amber- wo 10 aug 2011 - 4:46

Puggle schreef:Is ook wel eens fijn hè lekker niks doen! Jammer van het weer alleen. Ik was ook vrij en ben weesten shoppen. We moest een kado voor onze vriend hebben. Heb nog lippenstift en nagellak en een leuk shirtje gekocht smile maandag idd vakantie, zag alleen dat het weer niet denderend is waar we heen gaan maar goed. Jij moet nog een week of 2 toch?

Klinkt gezellig het winkelen smile
Jammer dat de weersvoorspelling niet zo goed is, maar misschien veranderd het nog. Je ging toch naar Duitsland? Waar in Duitsland ga je naartoe.

Ik moet nog 3 weken nu. Krijg woensdagmiddag 31 aug vakantie!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 5:18

amber22 schreef:
Puggle schreef:Is ook wel eens fijn hè lekker niks doen! Jammer van het weer alleen. Ik was ook vrij en ben weesten shoppen. We moest een kado voor onze vriend hebben. Heb nog lippenstift en nagellak en een leuk shirtje gekocht smile maandag idd vakantie, zag alleen dat het weer niet denderend is waar we heen gaan maar goed. Jij moet nog een week of 2 toch?

Klinkt gezellig het winkelen smile
Jammer dat de weersvoorspelling niet zo goed is, maar misschien veranderd het nog. Je ging toch naar Duitsland? Waar in Duitsland ga je naartoe.

Ik moet nog 3 weken nu. Krijg woensdagmiddag 31 aug vakantie!

Bij de moezel. Ongeveer 350 km rijde. Maar het 17 tot 20 graden met regen en af n toe zon. Ach we Maken het zelf wel gezellig!

Oh die 3 weken zijn voorbij voordat je het weet smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: