Voor een kindje in 2011!
+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Choco: klinkt goed!
Pussycat: jeetje wat word jij daar heen en weer geslingerd zeg. Ik heb hetzelfde gevoel als Twellie: gaan die mensen jou ooit duidelijkheid bieden? Misschien kun je de baan aanhouden en die opleiding gaan volgen, maar ondertussen ander werk zoeken?
Over twee uurtjes zitten Tomas en ik in de speeltuin met een vriendin van me + haar twee kindjes. Zin in!
Pussycat: jeetje wat word jij daar heen en weer geslingerd zeg. Ik heb hetzelfde gevoel als Twellie: gaan die mensen jou ooit duidelijkheid bieden? Misschien kun je de baan aanhouden en die opleiding gaan volgen, maar ondertussen ander werk zoeken?
Over twee uurtjes zitten Tomas en ik in de speeltuin met een vriendin van me + haar twee kindjes. Zin in!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Puggle: Logisch dat je er soms even heel verdrietig van wordt, dat mag ook hoor!
Met mij gaat het wel aardig goed. Mijn moeder gaat per dag vooruit, dat doet me erg goed! Ze gaat waarschijnlijk binnenkort naar een verpleeghuis voor verdere revalidatie. Maandag is ons verteld dat ze in het ziekenhuis kon blijven zolang hier in onze woonplaats geen plek was, maar gisteren hoorden we dat dat niet het geval is, en ze ergens in het noorden geplaatst wordt tot er plek is. Daar heb ik me gisteren even heeeeel boos over gemaakt. Mijn vader is afhankelijk van het openbaar vervoer, dus ik hoop dat hij op een makkelijke manier naar mijn moeder toe kan als hij dat wil.
Filoria: Oke, dat wist ik niet... Dacht dat het wel per persoon kon verschillen welke dag je eisprong is, maar dat je altijd ongeveer 14 daarna ongesteld wordt. Ik voel mijn eisprong heel duidelijk, wat erg handig is. Het is alleen voor ons niet altijd mogelijk om dan te euh.... , dus dat is minder handig...
Pussycat: Ik zou, zoals Twellie zegt, iig zwart op wit willen hebben dat als jij die opleiding doet je ook echt op die afdeling komt te werken.
Choco: Wat fijn dat je gesprek zo goed ging!! Ik duim voor je!
Filoria: Veel plezier!!
Ik zit nu op dag 21. Door de situatie met mijn moeder is er niet heel veel gebeurd rond mijn eisprong, maar 1 keer kan genoeg zijn... Gisteren had ik steeds last van mijn liezen, heel maf, het kan natuurlijk heel goed tussen mijn oren zitten....
Met mij gaat het wel aardig goed. Mijn moeder gaat per dag vooruit, dat doet me erg goed! Ze gaat waarschijnlijk binnenkort naar een verpleeghuis voor verdere revalidatie. Maandag is ons verteld dat ze in het ziekenhuis kon blijven zolang hier in onze woonplaats geen plek was, maar gisteren hoorden we dat dat niet het geval is, en ze ergens in het noorden geplaatst wordt tot er plek is. Daar heb ik me gisteren even heeeeel boos over gemaakt. Mijn vader is afhankelijk van het openbaar vervoer, dus ik hoop dat hij op een makkelijke manier naar mijn moeder toe kan als hij dat wil.
Filoria: Oke, dat wist ik niet... Dacht dat het wel per persoon kon verschillen welke dag je eisprong is, maar dat je altijd ongeveer 14 daarna ongesteld wordt. Ik voel mijn eisprong heel duidelijk, wat erg handig is. Het is alleen voor ons niet altijd mogelijk om dan te euh.... , dus dat is minder handig...
Pussycat: Ik zou, zoals Twellie zegt, iig zwart op wit willen hebben dat als jij die opleiding doet je ook echt op die afdeling komt te werken.
Choco: Wat fijn dat je gesprek zo goed ging!! Ik duim voor je!
Filoria: Veel plezier!!
Ik zit nu op dag 21. Door de situatie met mijn moeder is er niet heel veel gebeurd rond mijn eisprong, maar 1 keer kan genoeg zijn... Gisteren had ik steeds last van mijn liezen, heel maf, het kan natuurlijk heel goed tussen mijn oren zitten....
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Goedemorgen dames,
@ Puggle.. Vind het ook raar.. Ik hou het er maar op dat mijn cyclus nog niet goed is en dat het vanzelf wel goed komt. En wat ik het meest vervelend vind is dat ik bloedverlies 2 x in korte tijd en dat de dames hier zitten te wachten op hun ongesteldheid. En ik wil er heel graag vanaf .
Tuurlijk mag je best verdrietig zijn om je lichaam. Dat het allemaal niet gaat zoals je graag gewild had. Ik hoop echt dat het de medicijnen je snel zwanger mag zijn.
@ Muppetje.. Hoop echt dat die buikpijn toch echt van je menstruatie is.
@ Filoria.. Je mag dat best vragen hoor. Mijn man vond het een tijd lang wel prima zo, 1 kindje. We hebben vorig jaar echt een moeilijk jaar gehad financieel, maar gelukkig zijn we er nu ver bovenop gekomen. Nu heeft mijn man weer een contract bij een nieuw bedrijf en zijn er financieel iets op vooruit gegaan. Gelukkig heb ik al die tijd een contract gehad bij mijn werkgever. En ik zie mijn oud bloedverlies niet echt als ongesteldheid. Ik blijf hoop houden. Ik hoop echt dat mijn lichaam het doorzet of ermee ophoudt. Weet ook niet wat ik ervan moet denken.
@ Pussycat.. Jeetje wat een rot situatie op je werk. Ik zou er ook goed over na denken. Ik weet niet of ik genoeg vertrouwen zou hebben daarin. Maar je moet doen wat je hart je zegt en bespreek het goed met je man/vriend. Ik hoop dat je snel duidelijkheid zal hebben.
@ CC.. Ik hoop dat je de baan zal krijgen. Je klinkt erg positief.
@ Koffieleut.. Ik snap dat je wel wat anders aan je hoofd hebt dan je eisprong. En 1 keer kan idd genoeg zijn. Dat was bij ons ook zo. Op het moment dat we besloten het rustig aan te doen ivm contractverlenging, ben ik toch zwanger geworden.
Hier gaat het eigenlijk nog steeds hetzelfde. Dus we zien het allemaal wel. Wel super leuk nieuws gehad. We krijgen de auto van een vriend van ons. Hij heeft een nieuwe gekocht en wij mogen deze van hem "lenen" en als hij bevalt mogen we hem voor een lage prijs kopen. We zijn er echt super blij mee, dat hadden we nooit verwacht!!
@ Puggle.. Vind het ook raar.. Ik hou het er maar op dat mijn cyclus nog niet goed is en dat het vanzelf wel goed komt. En wat ik het meest vervelend vind is dat ik bloedverlies 2 x in korte tijd en dat de dames hier zitten te wachten op hun ongesteldheid. En ik wil er heel graag vanaf .
Tuurlijk mag je best verdrietig zijn om je lichaam. Dat het allemaal niet gaat zoals je graag gewild had. Ik hoop echt dat het de medicijnen je snel zwanger mag zijn.
@ Muppetje.. Hoop echt dat die buikpijn toch echt van je menstruatie is.
@ Filoria.. Je mag dat best vragen hoor. Mijn man vond het een tijd lang wel prima zo, 1 kindje. We hebben vorig jaar echt een moeilijk jaar gehad financieel, maar gelukkig zijn we er nu ver bovenop gekomen. Nu heeft mijn man weer een contract bij een nieuw bedrijf en zijn er financieel iets op vooruit gegaan. Gelukkig heb ik al die tijd een contract gehad bij mijn werkgever. En ik zie mijn oud bloedverlies niet echt als ongesteldheid. Ik blijf hoop houden. Ik hoop echt dat mijn lichaam het doorzet of ermee ophoudt. Weet ook niet wat ik ervan moet denken.
@ Pussycat.. Jeetje wat een rot situatie op je werk. Ik zou er ook goed over na denken. Ik weet niet of ik genoeg vertrouwen zou hebben daarin. Maar je moet doen wat je hart je zegt en bespreek het goed met je man/vriend. Ik hoop dat je snel duidelijkheid zal hebben.
@ CC.. Ik hoop dat je de baan zal krijgen. Je klinkt erg positief.
@ Koffieleut.. Ik snap dat je wel wat anders aan je hoofd hebt dan je eisprong. En 1 keer kan idd genoeg zijn. Dat was bij ons ook zo. Op het moment dat we besloten het rustig aan te doen ivm contractverlenging, ben ik toch zwanger geworden.
Hier gaat het eigenlijk nog steeds hetzelfde. Dus we zien het allemaal wel. Wel super leuk nieuws gehad. We krijgen de auto van een vriend van ons. Hij heeft een nieuwe gekocht en wij mogen deze van hem "lenen" en als hij bevalt mogen we hem voor een lage prijs kopen. We zijn er echt super blij mee, dat hadden we nooit verwacht!!
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Koffieleut, hoop dat het steeds beter blijft gaan met je moeder! Wel vervelend dat ze toch ergens anders word geplaatst.... Hoop dat je vader makkelijk met het OV daarnaartoe kan reizen....
Thnx allemaal! Het voelt nog steeds erg goed, dus kan ook niet wachten tot de belafspraak morgen en het inplannen van het meedraaiochtendje/ middagje.... Hoop echt dat ze me meteen aannemen daar! Ben ik meteen van de stress af!
Heb morgen nl. ook weer een evaluatiegesprek met mijn werkgever en ben nu al gestresst... :S Moet me niet gek laten maken door ze!
Ik ga zo even richting een vriendin, uurtje rijden... Haar kleine meisje bewonderen... Zal wel weer klapperende eierstokken veroorzaken hier... :p
Thnx allemaal! Het voelt nog steeds erg goed, dus kan ook niet wachten tot de belafspraak morgen en het inplannen van het meedraaiochtendje/ middagje.... Hoop echt dat ze me meteen aannemen daar! Ben ik meteen van de stress af!
Heb morgen nl. ook weer een evaluatiegesprek met mijn werkgever en ben nu al gestresst... :S Moet me niet gek laten maken door ze!
Ik ga zo even richting een vriendin, uurtje rijden... Haar kleine meisje bewonderen... Zal wel weer klapperende eierstokken veroorzaken hier... :p
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Koffieleut, hoop dat het steeds beter blijft gaan met je moeder! Wel vervelend dat ze toch ergens anders word geplaatst.... Hoop dat je vader makkelijk met het OV daarnaartoe kan reizen....
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Het heeft toch gewerkt, ben ongesteld aan het worden
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Even snel, want moet weer verder, maar Muppet, wat fijn!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Creabea_28 schreef:Even snel, want moet weer verder, maar Muppet, wat fijn!
Jahè, dankjewel! Niet gedacht dat ik er ooit blij mee zou zijn, was van die nare buikpijn al bijna vergeten hoe t voelde
Muppetje- Ratel
Whieeeeh muppetje!! je bent ongi
Ik ook, ook al was ik daar niet blij mee.. Ronde 9 is een feit. Vrijdag gesprek met de gynaecoloog.. Hoe is nu verder..
Ik ook, ook al was ik daar niet blij mee.. Ronde 9 is een feit. Vrijdag gesprek met de gynaecoloog.. Hoe is nu verder..
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Hè balen voor je Jazz
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Hè balen voor je Jazz
Wat lief! inderdaad balen, maar ben er nu weer overheen hoor. 3de dag alweer! Vandaag weer Clomid.. Maar ben wel bang voor vrijdag
Jazzlyn- Prater
Ik duim voor je, je laat t wel even weten toch?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Het heeft toch gewerkt, ben ongesteld aan het worden
wat fijn!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
@ muppetje, dat doe ik hoor.. om 9 uur afspraak. Kijken wat de vervolgstappen zijn. ik hoop eigenlijk IVF, is ook erg zwaar maar elke keer ei verkeerd is emotioneel zo belastend. Je hoopt steeds weer, elke keer voor niks!
Jazzlyn- Prater
Dat snap ik Jazz, moet erg frustrerend zijn
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Het heeft toch gewerkt, ben ongesteld aan het worden
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
@ Muppet... Jeej toch ongesteld!!
@ Jazz.. Echt balen meis!! Succes vrijdag bij de gyn. Hoop dat er wat voor je uitkomt.
@ Jazz.. Echt balen meis!! Succes vrijdag bij de gyn. Hoop dat er wat voor je uitkomt.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
storm, nee, dat is ze niet...Storm schreef:Alyssa, ben jij dé Alyssa? met 2 kindjes?
Muppetje- Ratel
Muppetje: Jeeeeejjjj!!!!
Jazzlyn: Wat balen! Succes vrijdag!
Jazzlyn: Wat balen! Succes vrijdag!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Jeeeeeeeeeej muppet super! Nog 2 dagen en dan is het zover! Erg spannend
Jazz, jammer meid succes vrijdag!
Jazz, jammer meid succes vrijdag!
Gast- Gast
Muppet, joehoe!!!!!!
Wat fijn. Haha best raar om zo enthousiast te doen als iemand ongesteld is geworden. Paar daagje en dan met de clomid beginnen!
@ Jazzlyn, he bah wat balen!! Succes vrijdag!
@ Pussycat, moeilijk zeg. Vind het heel moeilijk om iets van advies te geven. Denk dat je de komende dagen goed na moet denken en je gevoel moet volgen.
@ Chococup, ga voor je duimen dat je de baan krijgt. wanneer hoor je het?
@ Filoria, hoe was het in de speeltuin?
@ KOffieleut, wat fijn om te lezen dat het met je moeder wat beter gaat. Dag 21 alweer, ben benieuwd wat die pijnlijke liezen betekenen. En 1 keer is genoeg!!
@ Jelin, wat leuk van jullie vriend!!!
Wat fijn. Haha best raar om zo enthousiast te doen als iemand ongesteld is geworden. Paar daagje en dan met de clomid beginnen!
@ Jazzlyn, he bah wat balen!! Succes vrijdag!
@ Pussycat, moeilijk zeg. Vind het heel moeilijk om iets van advies te geven. Denk dat je de komende dagen goed na moet denken en je gevoel moet volgen.
@ Chococup, ga voor je duimen dat je de baan krijgt. wanneer hoor je het?
@ Filoria, hoe was het in de speeltuin?
@ KOffieleut, wat fijn om te lezen dat het met je moeder wat beter gaat. Dag 21 alweer, ben benieuwd wat die pijnlijke liezen betekenen. En 1 keer is genoeg!!
@ Jelin, wat leuk van jullie vriend!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ik ben niet de Alyssa die je voorhebt nee, want ik heb (nog) geen kindjes .Storm schreef:Alyssa, ben jij dé Alyssa? met 2 kindjes?
Alyssa- Prater
Als ik nou één dag (of een paar dagen) slijmverlies had, dan had het misschien gekund. Maar inmiddels zit ik al in mijn 3de week met overmatig slijmverlies, erg vervelend. Ben nu de 3de dag bezig met mijn pilletjes, hoop dat ze helpen.Filoria schreef:
Alyssa: als je veel slijmverlies hebt betekent dat toch dat je rond je eisprong zit? Ik las laatst dat je altijd het meeste afscheiding hebt de dag vóór je eisprong. Maar wel stom dat je niet uit jezelf ongesteld wordt
Alyssa- Prater
Mag ik even zeuren? Ik ben er alweer helemaal klaar mee. Volgens mij bloed ik dood, en ik heb zooooo'n buikpijn...
Muppetje- Ratel
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: