Voor een kindje in 2011!
+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
@ Caresses en happy!! het blijft spannend bij jullie!
@ Muppetje, vervelend dat je er zo'n last van hebt.. Maar je weet waar je het voor doet.
Hier gaat het gelukkig weer iets beter met mijn heup/rug.. Heb er wel zere borsten en tepels voor terug gekregen haha!!
Weer een dagje aan het werk, morgen lekker vrij!
@ Muppetje, vervelend dat je er zo'n last van hebt.. Maar je weet waar je het voor doet.
Hier gaat het gelukkig weer iets beter met mijn heup/rug.. Heb er wel zere borsten en tepels voor terug gekregen haha!!
Weer een dagje aan het werk, morgen lekker vrij!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen dames,
@ Lily.. Welkom!!
@ Muppetje.. Ik hoop ook op een ei voor je!!
@ Happy.. Het blijft spannend bij jou!! Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt.
@ Caresses.. Bij jou ook al zo spannend. Voor jouw hoop ik ook op een positieve test!!
@ Amber.. Fijn die zere borsten en tepels.. not.. Ik hoop dat het goede voortekenen zijn .
Hier gaat het zo zijn gangetje. Gelukkig op het moment weinig klachten behalve dat ik moe ben. Maar ja die drukke dagen op het werk hakken er wel flink in. Vandaag nog een dagje vrij en morgen weer aan het werk.
@ Lily.. Welkom!!
@ Muppetje.. Ik hoop ook op een ei voor je!!
@ Happy.. Het blijft spannend bij jou!! Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt.
@ Caresses.. Bij jou ook al zo spannend. Voor jouw hoop ik ook op een positieve test!!
@ Amber.. Fijn die zere borsten en tepels.. not.. Ik hoop dat het goede voortekenen zijn .
Hier gaat het zo zijn gangetje. Gelukkig op het moment weinig klachten behalve dat ik moe ben. Maar ja die drukke dagen op het werk hakken er wel flink in. Vandaag nog een dagje vrij en morgen weer aan het werk.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Happy: wat spannend zeg!
Koffieleut: Wat een fijn nieuws zeg, dat je moeder dichtbij word geplaatst. Dat scheelt weer enorm wat stress denk ik zo!
Muppetje: vervelend is dat he, ik had dat zondagavond... tot 3.30 uur beneden gezeten, en gisteren toch een partij brak. NIet normaal zeg!
Wat leuk dat er weer nieuwe mensen zijn! Moet nog even bijlezen hoor!
Caresses: afwachten dus! Maar je gaat er denk ik vanuit dat je dus ongesteld word? Zoals ik je verhaal lees...
Ik ben weer back in the running zeg maar denk ik... Haha! Gisteren begon mijn vriend er weer over, en hebben we even een goed gesprek gehad over alles. Hij denkt veel te veel na, en vind het allemaal best spannend. We willen het beiden heel erg graag, en hij ziet ook echt dat ik er aantoe ben. Nu is de stand van zaken... geen condooms meer, we zien het wel... Maar we gaan niet heel bewust aan de gang zoals eisprongen ed. Gewoon wanneer we zin hebben, en als het dan zo is... dan is het mooi. Mocht het na een tijd niet lukken zo, dan gaan we weleens wat bewuster kijken. Nou... Ik ben dus weer helemaal gerust gesteld... Het hoeft voor mij niet binnen 2/3 maanden. Zou het fijn zijn als het ergens in het nieuwe jaar eens raak is bijvoorbeeld. Vind het nl. ook wel erg spannend.
Koffieleut: Wat een fijn nieuws zeg, dat je moeder dichtbij word geplaatst. Dat scheelt weer enorm wat stress denk ik zo!
Muppetje: vervelend is dat he, ik had dat zondagavond... tot 3.30 uur beneden gezeten, en gisteren toch een partij brak. NIet normaal zeg!
Wat leuk dat er weer nieuwe mensen zijn! Moet nog even bijlezen hoor!
Caresses: afwachten dus! Maar je gaat er denk ik vanuit dat je dus ongesteld word? Zoals ik je verhaal lees...
Ik ben weer back in the running zeg maar denk ik... Haha! Gisteren begon mijn vriend er weer over, en hebben we even een goed gesprek gehad over alles. Hij denkt veel te veel na, en vind het allemaal best spannend. We willen het beiden heel erg graag, en hij ziet ook echt dat ik er aantoe ben. Nu is de stand van zaken... geen condooms meer, we zien het wel... Maar we gaan niet heel bewust aan de gang zoals eisprongen ed. Gewoon wanneer we zin hebben, en als het dan zo is... dan is het mooi. Mocht het na een tijd niet lukken zo, dan gaan we weleens wat bewuster kijken. Nou... Ik ben dus weer helemaal gerust gesteld... Het hoeft voor mij niet binnen 2/3 maanden. Zou het fijn zijn als het ergens in het nieuwe jaar eens raak is bijvoorbeeld. Vind het nl. ook wel erg spannend.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
meiden thanks voor het welkom heten merk wel dat er hier flink wat afgekletst word geloof ik haha. En ja we zijn al getrouwd, 15 juli was de datum. We gaan 29 september voor 12 dagen op vakantie naar Turkije. Erg veel zin in.
En ja het word ons eerste kindje (nouwja buiten de poes gezien dan, is ook een beetje ons kindje )
En ja het word ons eerste kindje (nouwja buiten de poes gezien dan, is ook een beetje ons kindje )
Gast- Gast
Lily: Welkom hier!
Haha herkenbaar, wij hebben al 2 kindjes Ook de poezebeesten haha!
Haha herkenbaar, wij hebben al 2 kindjes Ook de poezebeesten haha!
CCC- Ratel
toch wel leuk he hoe een huisdier ook gewoon bij de familie gaat horen
Gast- Gast
Choco, jeej, wat fijn
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Dan heb ik al 3 kindjes . Mijn dochter natuurlijk en onze 2 honden haha..
@ CC.. Fijn dat jullie gewoon ervoor gaan en het allemaal wel zien. Dat is ook onze instelling. We zien het wel wanneer het zover mag zijn. Maar stiekem hou ik wel mijn eisprong bij, in zover dat kan dan.
@ CC.. Fijn dat jullie gewoon ervoor gaan en het allemaal wel zien. Dat is ook onze instelling. We zien het wel wanneer het zover mag zijn. Maar stiekem hou ik wel mijn eisprong bij, in zover dat kan dan.
Jelin- Kletskop
ja ik zie het bij ons ook wel vanaf oktober, voordat ik aan de pil begon was ik heel onregelmatig ongesteld en zit nu alweer 6 jaar aan de pil dus geen idee hoe die straks is.
Gast- Gast
Lily schreef:ja ik zie het bij ons ook wel vanaf oktober, voordat ik aan de pil begon was ik heel onregelmatig ongesteld en zit nu alweer 6 jaar aan de pil dus geen idee hoe die straks is.
Waarschijnlijk nog steeds onregelmatig. Ik was voordat ik aan de pil begon ook onregelmatig ongesteld. Toen ik voor de eerste keer stopte met de pil kwam de onregelmatigheid weer terug. Nu was mijn eerste ronde ook onregelmatig. Ben 2x ongesteld geweest en 1 maand tijd. Dus ik houdt het op ontpillenb .
Jelin- Kletskop
Ik mag echt in mijn handjes knijpen. Ik zit vanaf mijn 13e!! aan de pil. Op mijn 18e ben ik overgestapt op de prikpil, dit tot vorig jaar april, toen weer over gestapt op de normale pil.
Ben in januari 2 maanden gestopt, toen had ik 2 cyclussen van 26 dagen, en nu in mei weer gestopt en toen had ik een cyclys van 29 - 25 en nu benk zwanger!
Ik heb dus echt geen idee meer of ik al dan niet onregelmatig was voor ik aan de pil begon..
Ben in januari 2 maanden gestopt, toen had ik 2 cyclussen van 26 dagen, en nu in mei weer gestopt en toen had ik een cyclys van 29 - 25 en nu benk zwanger!
Ik heb dus echt geen idee meer of ik al dan niet onregelmatig was voor ik aan de pil begon..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
wow dan ben jij goed bezig lejow snel raak dan ook.
Achja we zien het wel en alsie nog steeds onregelmatig is dan gaan we gewoon naar de HA en kijken we dan wel.
Achja we zien het wel en alsie nog steeds onregelmatig is dan gaan we gewoon naar de HA en kijken we dan wel.
Gast- Gast
Jeetje, vanaf je 13e al? Ik was volgens mij 15 of 16 toen ik startte met de pil... Ik merkte de laatste jaren toen al dat ik heftig reageerde op veel hormonen, en had 6 jaar geleden ook het idee dat ik enorm was aangekomen door de pil. De HA wuifde dit weg met allerlei argumenten. Uiteindelijk ben ik toen gestopt met de pil, en 30 kilo afgevallen. Dus ja... Dat maakte het voor mij al minder prettig om weer eens te beginnen. Daarna omdat ik mijn huidige vriend leerde kennen weer aan de pil gegaan, ander soort... En merkte ik toch dat ik weer wat dikker werd en dat mijn hormonen zo schommelde dus afgelopen januari weer gestopt. Was vorig jaar ook al even een paar maanden gestopt omdat ik gewoon pilmoe was. Nu ben ik blij dat ik helemaal ben gestopt met die rotzooi... Ik merk nu pas, hoeveel het met me heeft gedaan. Mijn moodswings waren echt enorm, amper een libido en werd er suf van...
Nu wel beter dat ik dus al een tijd gestopt ben, want nu kan ik een beetje zien hoe mijn cyclus in elkaar steekt.
Jelin: stiekem houd ik dat ook wel bij hoor, maar wil hem in zoverre ook niet onder druk zetten hem daarmee lastig te vallen en dat ie dan echt wat moet gaan doen En daarbij vind ik het ook wel erg spannend, en wil ik wel tot okt/ nov wachten.... We zijn in november 5 jaar samen en mijn vriend is 22 januari jarig. Als het dan zou lukken, zou het een mooi moment zijn om te vertellen aan iedereen... Maar ik zie wel hoe het loopt. Miss. ben ik over een jaar nog niet zwanger... kan ook allemaal... We shall see! Voelt in elk geval weer goed weer even terug te zijn waar ik was zeg maar.. Snappen jullie het nog
Nu wel beter dat ik dus al een tijd gestopt ben, want nu kan ik een beetje zien hoe mijn cyclus in elkaar steekt.
Jelin: stiekem houd ik dat ook wel bij hoor, maar wil hem in zoverre ook niet onder druk zetten hem daarmee lastig te vallen en dat ie dan echt wat moet gaan doen En daarbij vind ik het ook wel erg spannend, en wil ik wel tot okt/ nov wachten.... We zijn in november 5 jaar samen en mijn vriend is 22 januari jarig. Als het dan zou lukken, zou het een mooi moment zijn om te vertellen aan iedereen... Maar ik zie wel hoe het loopt. Miss. ben ik over een jaar nog niet zwanger... kan ook allemaal... We shall see! Voelt in elk geval weer goed weer even terug te zijn waar ik was zeg maar.. Snappen jullie het nog
CCC- Ratel
ik snap het redelijk en het zou mooi zijn als het meteen raak zou zijn inderdaad.
Ja ik ben op m`n 17e (geloof ik) door omstandigheden aan de pil gegaan
Ja ik ben op m`n 17e (geloof ik) door omstandigheden aan de pil gegaan
Gast- Gast
Whaha! Soms kan ik zo warrig zijn in verhalen typen...
CCC- Ratel
Chococupcake, jeuhh!! Fijn dat jullie er nu ook weer voor gaan. En in inderdaad gewoon rustig aan doen en dan zie je wel hoe het loopt!
Amber-- Ratel
Ik denk dat wij, vrouwen, (on)bewust er meer mee bezig zijn dan de mannen.
@CC.. Vervelend dat je zoveel bijwerkingen van de pil hebt gehad. Ik had ook last van bijwerkingen vooral het libido was een probleem. En wat leuk dat je in nov. 5 jaar bij elkaar bent. Ik ben eind oktober alweer 7 jaar samen en in november ben ik alweer 3 jaar getrouwd.
@CC.. Vervelend dat je zoveel bijwerkingen van de pil hebt gehad. Ik had ook last van bijwerkingen vooral het libido was een probleem. En wat leuk dat je in nov. 5 jaar bij elkaar bent. Ik ben eind oktober alweer 7 jaar samen en in november ben ik alweer 3 jaar getrouwd.
Jelin- Kletskop
hier is het libido ook erg laag hoor, heb er zelfs hulp voor gehad. Het gaat al beter maar nog lang niet goed. Gelukkig heb ik een hele begripvolle man.
Gast- Gast
Lily schreef:hier is het libido ook erg laag hoor, heb er zelfs hulp voor gehad. Het gaat al beter maar nog lang niet goed. Gelukkig heb ik een hele begripvolle man.
Dat is fijn dat jouw man zo begripvol is. Mijn man echter niet, maar ik doe gewoon niet iets tegen mijn zin in. En hij heeft zich erbij neergelegd, maar hij blijft hoop houden .
Jelin- Kletskop
Zal zo even bijlezen en reageren op de laptop, telefoon is niet zo handig... Maar ging net naar de wc en word ongesteld. Jammer
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Pff ik heb net 35 pagina’s terug gelezen. Ik ben erg druk geweest en toen ziek en toen mijn moeder 2 dagen op visite. Ik probeer op iedereen een beetje te reageren.
Pussycat, wat vervelend dat je cyclus nog niet op gang komt.
Lejow, gefeliciteerd!! Ik zie dat je zwanger bent. super!
CCC en bolus, ik herken het helaas ook. Ik wilde al langer stoppen met de pil, maar mijn vriend stelde het ook steeds uit. Nu ben ik gestopt met de pil en nu zal het nog wel ff duren voordat het lukt om zwanger te worden.
CCC:Wat naar dat je zoveel bent aangekomen van de pil. Ik bedenk me nu dat ik ook al 2 kilo ben afgevallen, sinds ik met de pil ben gestopt. Relax!
Puggle, gelukkig heb je een lichte vorm, ik hoop dat je dan ook niet zo veel hormoon tabletten hoeft te nemen
James, welkom hier. Je hebt al een heel traject achter je.. Ik hoop dat het bij jou nu op de ‘normale’ manier wil lukken. Wat je vertelde over die vrouw, haar laatste poging, laatste stohalm. Lijkt me echt verschrikkelijk als je niet zwanger kan raken. Het is echt een wonder als het lukt. Dat zie ik steeds meer in.
Muppetje, gelukkig ben je ongesteld, wel balen dat het zo heftig was. Gaat het nu weer? lastig die opvliegers.
Elmo, ook welkom hier. Ik zal me voor jou en voor James even voorstellen. Ik ben 26 en mijn vriend is 27. Ik zit pas in de eerste ronde.
Blush, ik zou ook een testje meenemen. Ga ik ook doen, voor als ik ga twijfelen. Wat balen dat je een auto ongeluk hebt gehad. Gelukkig niemand gewond, maarje je autotje is wel heel zonde.
Jazzlyn, wat een verhaal. Gelukkig hebben jullie een middenweg kunnen vinden. Ik hoop dat het lukt in de komende 3 maanden
Happy, wat balen dat je ongesteld bent!! :-(
Koffieleut, gelukkig mat je moeder naar een gewone verpleegafdeling. Weer een stapje dichter bij huis.
Lily, jij ook welkom hier!
Casesses, voor jou ook spannend!
Jelin, Ik denk dat vrouwen er ook veel meer mee bezig zijn. En dat is ook wel logisch, toch??
pfff... weer een heel bericht, maarja dat komt omdat ik zolang niet gereageerd heb, eigen schuld, lang verhaal . Hier nog steeds niet ongesteld en ook niet zwanger
Pussycat, wat vervelend dat je cyclus nog niet op gang komt.
Lejow, gefeliciteerd!! Ik zie dat je zwanger bent. super!
CCC en bolus, ik herken het helaas ook. Ik wilde al langer stoppen met de pil, maar mijn vriend stelde het ook steeds uit. Nu ben ik gestopt met de pil en nu zal het nog wel ff duren voordat het lukt om zwanger te worden.
CCC:Wat naar dat je zoveel bent aangekomen van de pil. Ik bedenk me nu dat ik ook al 2 kilo ben afgevallen, sinds ik met de pil ben gestopt. Relax!
Puggle, gelukkig heb je een lichte vorm, ik hoop dat je dan ook niet zo veel hormoon tabletten hoeft te nemen
James, welkom hier. Je hebt al een heel traject achter je.. Ik hoop dat het bij jou nu op de ‘normale’ manier wil lukken. Wat je vertelde over die vrouw, haar laatste poging, laatste stohalm. Lijkt me echt verschrikkelijk als je niet zwanger kan raken. Het is echt een wonder als het lukt. Dat zie ik steeds meer in.
Muppetje, gelukkig ben je ongesteld, wel balen dat het zo heftig was. Gaat het nu weer? lastig die opvliegers.
Elmo, ook welkom hier. Ik zal me voor jou en voor James even voorstellen. Ik ben 26 en mijn vriend is 27. Ik zit pas in de eerste ronde.
Blush, ik zou ook een testje meenemen. Ga ik ook doen, voor als ik ga twijfelen. Wat balen dat je een auto ongeluk hebt gehad. Gelukkig niemand gewond, maarje je autotje is wel heel zonde.
Jazzlyn, wat een verhaal. Gelukkig hebben jullie een middenweg kunnen vinden. Ik hoop dat het lukt in de komende 3 maanden
Happy, wat balen dat je ongesteld bent!! :-(
Koffieleut, gelukkig mat je moeder naar een gewone verpleegafdeling. Weer een stapje dichter bij huis.
Lily, jij ook welkom hier!
Casesses, voor jou ook spannend!
Jelin, Ik denk dat vrouwen er ook veel meer mee bezig zijn. En dat is ook wel logisch, toch??
pfff... weer een heel bericht, maarja dat komt omdat ik zolang niet gereageerd heb, eigen schuld, lang verhaal . Hier nog steeds niet ongesteld en ook niet zwanger
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Happy schreef:Zal zo even bijlezen en reageren op de laptop, telefoon is niet zo handig... Maar ging net naar de wc en word ongesteld. Jammer
Wat balen!!!!!
Amber-- Ratel
Happy schreef:Zal zo even bijlezen en reageren op de laptop, telefoon is niet zo handig... Maar ging net naar de wc en word ongesteld. Jammer
Jammer!!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Zo Sanneke jij hebt flink je best gedaan met bijlezen en reageren..
Ik had nog geen rood bloedverlies maar wel een bruine veeg dus het is onderweg
Achja, Schouders ophalen en kan ik mn vriend plezieren met nog een maandje.. Maar baal er wel van..
Achja, Schouders ophalen en kan ik mn vriend plezieren met nog een maandje.. Maar baal er wel van..
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Happy schreef:Zo Sanneke jij hebt flink je best gedaan met bijlezen en reageren..
Wel knap dat je het zo kan zien. Ik vind het wel heel erg balen voor je. Het klonk echt goed. Maar inderdaad, kan je je vriend nog een maandje langer plezieren :p.
Ben inderdaad wel een tijdje bezig geweest , ach ik ben vrij vandaag.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: