Voor een kindje in 2011!
+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Hier zet het ook niet door inderdaad, vervelend. Maar aan de andere kant heb ik geen zin om ziek te worden. Met paracetamol is het prima te doen.
We hebben besloten dat we morgen naar de bios gaan. We gaan nu even lopen, ijsje halen ofzo
We hebben besloten dat we morgen naar de bios gaan. We gaan nu even lopen, ijsje halen ofzo
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Hier zet het ook niet door inderdaad, vervelend. Maar aan de andere kant heb ik geen zin om ziek te worden. Met paracetamol is het prima te doen.
veel plezier, mmm lekker een ijsje!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Dat lijkt me gezellig voor de mensen om je heen, dat je gevoel uitstaat
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Dat lijkt me gezellig voor de mensen om je heen, dat je gevoel uitstaat
Edit: oh je bedoelt het anders haha... nee niet mijn hele gevoel staat uit!! hahahah
haha.. ja daar heb je gelijk in. Vorige maanden was het bij elk ding dat ik voelde dat ik tegen mijn man zei. Zou het?? haha.. Nu doe ik dat niet. En vind de dagen tussen eisprong en NOD nu ook sneller gaan. Maar me niet zo gek nu. Wel fijn!
Hoe vond je portugal/albufeira eigenlijk?
Amber-- Ratel
Wel fijn dat je er wat rustiger onder bent.
Wat is Albufeira een toeristenoord zeg! Je kunt er overal kroketten en frikandellen krijgen haha.
Als ik daar een rijbewijs voor zou hebben was ik lekker op een scootertje de Algarve gaan verkennen. Zoiets zou me tof lijken. Nu hebben we vooral bij het zwembad gehangen. Ook lekker hoor.
Wat is Albufeira een toeristenoord zeg! Je kunt er overal kroketten en frikandellen krijgen haha.
Als ik daar een rijbewijs voor zou hebben was ik lekker op een scootertje de Algarve gaan verkennen. Zoiets zou me tof lijken. Nu hebben we vooral bij het zwembad gehangen. Ook lekker hoor.
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Wel fijn dat je er wat rustiger onder bent.
Zo herinner ik me albufeira eigenlijk helemaal niet. Ja je kon dat er inderdaad wel krijgen maar voor mijn gevoel maar op een paar plekken. Ben je met name op de strip geweest of in oud-albufeira?
Wij zaten er in september, misschien qua toerisme ook iets rustiger, nog steeds druk maar in juli/aug is het daar denk ik topdrukte!
Hadden toen ook een auto gehuurd en de algarve bekeken en dat is echt mooi!
Weekje aan het zwembad is ook heerlijk, met name als je het vergelijkt met het weer wat we hier hebben, haha!
Amber-- Ratel
We zijn een paar keer naar de oude binnenstad geweest. Lang lopen met een peuter in de hitte is niet echt aan te raden, dus we zijn niet ver gekomen hoor. Maar hebben echt alleen maar toeristenwinkeltjes en 'friet van piet' en 'english breakfast' gezien. En dan weer terug naar het zwembad
Er in september rondrijden met een auto klinkt beter inderdaad. Ging jij deze zomer nou nog op vakantie?
Er in september rondrijden met een auto klinkt beter inderdaad. Ging jij deze zomer nou nog op vakantie?
Filoria- Ratel
Filoria schreef:We zijn een paar keer naar de oude binnenstad geweest. Lang lopen met een peuter in de hitte is niet echt aan te raden, dus we zijn niet ver gekomen hoor. Maar hebben echt alleen maar toeristenwinkeltjes en 'friet van piet' en 'english breakfast' gezien. En dan weer terug naar het zwembad
Ik ga over drie weken naar Oostenrijk (Karinthië), zuid Oostenrijk op de grens van Italië en Slovenië. Nog 2,5 week werken..
Amber-- Ratel
Goed bezig!
Filoria- Ratel
Zo, ben ik weer. We hebben lekker een McFlurry gehaald. Ga zo even lekker in bad en dan vanavond pannenkoeken eten en die film kijken die Amber gisteren heeft gezien
Muppetje- Ratel
Filoria, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad!
Muppet, lekker eem ijsje klinkt als een relaxt dagje zo.
Amber, verveel je je nog steeds? Het weer is hier ook bewolkt en het lijkt alsof het helemaal los gaat straks.
Muppet, lekker eem ijsje klinkt als een relaxt dagje zo.
Amber, verveel je je nog steeds? Het weer is hier ook bewolkt en het lijkt alsof het helemaal los gaat straks.
Gast- Gast
Muppetje schreef:Zo, ben ik weer. We hebben lekker een McFlurry gehaald. Ga zo even lekker in bad en dan vanavond pannenkoeken eten en die film kijken die Amber gisteren heeft gezien
Oehh lekker mac flurry, pannenkoeken. Je eet allemaal lekkere dingen vandaag!
Haha leuk, heb ik je op een idee gebracht met die film?
@ Puggle, hebben net een eind gewandeld en nu verveel ik me weer. Haha nee hoor valt wel mee. Maar het is wel een saaie druilerige dag.
Gaan jullie morgen al weg?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Zo, ben ik weer. We hebben lekker een McFlurry gehaald. Ga zo even lekker in bad en dan vanavond pannenkoeken eten en die film kijken die Amber gisteren heeft gezien
@ Puggle, hebben net een eind gewandeld en nu verveel ik me weer. Haha nee hoor valt wel mee. Maar het is wel een saaie druilerige dag.
Ja, je hebt me op een idee gebracht, ik wilde al tijden een romantische film kijken, maar wist niet welke...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Zo, ben ik weer. We hebben lekker een McFlurry gehaald. Ga zo even lekker in bad en dan vanavond pannenkoeken eten en die film kijken die Amber gisteren heeft gezien
Ja, je hebt me op een idee gebracht, ik wilde al tijden een romantische film kijken, maar wist niet welke...
ik vond hem geweldig! Ben benieuwd wat jij er van vind!
Amber-- Ratel
Ben ook benieuwd. Geen idee wat ie überhaupt over gaat, maar je kwam zo enthousiast over....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ben ook benieuwd. Geen idee wat ie überhaupt over gaat, maar je kwam zo enthousiast over....
haha.. ben er ook enthousiast over. Misschien vind jij het wel helemaal niets..
Grootste deel van de film speelt zich af in Italië!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Ben ook benieuwd. Geen idee wat ie überhaupt over gaat, maar je kwam zo enthousiast over....
haha.. ben er ook enthousiast over. Misschien vind jij het wel helemaal niets..
Grootste deel van de film speelt zich af in Italië!
Italië is altijd goed
Muppetje- Ratel
Hoi allemaal,
Ik zou zo af en toe ook met jullie mee willen kletsen!
Na 2 maanden met de pil gestopt te zijn gaan wij er nu ook voor.
En vandaag heb ik als ik mijn lichaam mag geloven en eisprong:) Dus jullie weten wat wij vanavond gaan doen
Normaal klets ik op het forum mee onder een andere naam, maar die laten we even achterwege
Mocht je nieuwschierig zijn dan zie ik wel een PM verschijnen. Het is verder geen geheim, maar het is nou eenmaal een openbaar forum en ik wil niet dat mijn omgeving weet dat we voor een 2e bezig zijn. Mocht ik straks zwanger zijn vind ik het toch wel leuk om het blijde nieuws te kunnen vertellen en erover te kunnen praten.
Mijn cyclus tot nu toe 30-28 en als het klopt dat ik vandaag mijn eisprong heb dan zit ik op een cyclus an 27 dagen.
De vorige keer had ik ook eerst normaal, toen korter, vervolgens steeds langer tot 38 dagen. Toen was ik al een half jaar van de pil af voordat we voor het echie gingen, de 2e ronde was ik zwanger.
Liefs
En vandaag heb ik als ik mijn lichaam mag geloven en eisprong:) Dus jullie weten wat wij vanavond gaan doen
Normaal klets ik op het forum mee onder een andere naam, maar die laten we even achterwege
Mocht je nieuwschierig zijn dan zie ik wel een PM verschijnen. Het is verder geen geheim, maar het is nou eenmaal een openbaar forum en ik wil niet dat mijn omgeving weet dat we voor een 2e bezig zijn. Mocht ik straks zwanger zijn vind ik het toch wel leuk om het blijde nieuws te kunnen vertellen en erover te kunnen praten.
Mijn cyclus tot nu toe 30-28 en als het klopt dat ik vandaag mijn eisprong heb dan zit ik op een cyclus an 27 dagen.
De vorige keer had ik ook eerst normaal, toen korter, vervolgens steeds langer tot 38 dagen. Toen was ik al een half jaar van de pil af voordat we voor het echie gingen, de 2e ronde was ik zwanger.
Liefs
Tittih- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11
Tittih schreef:Hoi allemaal,
Liefs
Welkom!! Leuk dat je mee komt schrijven.
Je hebt een mooie cyclus. En doe je best vanavond.. haha!
Ben trouwens benieuwd wie je bent, dus zal wel een PM van je willen krijgen!! :-)
Amber-- Ratel
Welkom Tittih, ook ik ben benieuwd, mag ik n pm
Amber, de film was super. Ik ga nu lekker slapen, welterusten allemaal
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Welkom Tittih, ook ik ben benieuwd, mag ik n pm
+1 welkom en ook ik wil wel een pm van je hoor :-)
Gast- Gast
Muppetje schreef:Welkom Tittih, ook ik ben benieuwd, mag ik n pm
Leuk is die he?!
En het is weer maandag. Pff heb slecht geslapen vannacht, had buikpijn en was misselijk.
Nu weer aan het werk.
Amber-- Ratel
Succes Tittih ben nu ook wel heeeel benieuwd wie je bent.....PM?
Gast- Gast
Is goedgekomen gisteravond hoor en die avond ervoor ook!
Cyclus is inderdaad netjes, vorige keer baalde ik wel dat het steeds langer werd, maar aan de andere kant was dat nog niks vergeleken met wat sommigen hebben! plus dat ik mijn eisprong voel. Dat werkt natuurlijk ook wel mee.
Wij hebben sinds deze week vakantie en ons meisje is vandaag op het kdv.
Vanmorgen eerst nog even langs mijn werk, even met collega overleggen hoe en wat en daarna de Id-kaart van onze dochter gehaald. Wel raar zo`n klein koppie op een id-kaart!
Zo maar eens de bovenverdieping poetsen, stofzuigen en dweilen. Dat zijn echt van die dingen waar ik normaal niet aan toekom.
Nu is ze dus op het kdv en kan ik even wat dingen in huis doen. Woensdag gaat ze weer, dan ga ik een taart maken voor iemand van het forum en de rest van de dag even wat voor mezelf. Voor mij goed en voor haar ook, anders is ze helemaal uit haar ritme en is het alleen maar vreemd als ze over een dikke 3 weken ineens weer ernaar toe moet.
Verder willen we nog wat dagjes uit met onze dochter: Naar een ballorig, dierentuin, pannenkoeken en naar omi!
Maandag gaan we op vakantie, heerlijk, heb er zin in!
We gaan naar CenterParcs in Frankrijk, echt een supermooi park als ik de boekjes en internet mag geloven!
Ik ga mijn thee maar eens opdrinken en dan aan de poets!
Cyclus is inderdaad netjes, vorige keer baalde ik wel dat het steeds langer werd, maar aan de andere kant was dat nog niks vergeleken met wat sommigen hebben! plus dat ik mijn eisprong voel. Dat werkt natuurlijk ook wel mee.
Wij hebben sinds deze week vakantie en ons meisje is vandaag op het kdv.
Vanmorgen eerst nog even langs mijn werk, even met collega overleggen hoe en wat en daarna de Id-kaart van onze dochter gehaald. Wel raar zo`n klein koppie op een id-kaart!
Zo maar eens de bovenverdieping poetsen, stofzuigen en dweilen. Dat zijn echt van die dingen waar ik normaal niet aan toekom.
Nu is ze dus op het kdv en kan ik even wat dingen in huis doen. Woensdag gaat ze weer, dan ga ik een taart maken voor iemand van het forum en de rest van de dag even wat voor mezelf. Voor mij goed en voor haar ook, anders is ze helemaal uit haar ritme en is het alleen maar vreemd als ze over een dikke 3 weken ineens weer ernaar toe moet.
Verder willen we nog wat dagjes uit met onze dochter: Naar een ballorig, dierentuin, pannenkoeken en naar omi!
Maandag gaan we op vakantie, heerlijk, heb er zin in!
We gaan naar CenterParcs in Frankrijk, echt een supermooi park als ik de boekjes en internet mag geloven!
Ik ga mijn thee maar eens opdrinken en dan aan de poets!
Tittih- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11
Grr.. Had ik net een heel verhaal getypt.. Sluit mijn venster zich af, dus ga weer een nieuwe poging wagen. Jullie hebben veel te veel gekletst haha, kan het niet bijhouden .
Over de vitaminen.. Ik slik foliumzuur.
De meiden die vakantie hebben.. Geniet ervan!!
@ Tittih.. Ik ben ook wel benieuwd wie je bent. Welkom en hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben. Wel een nette cyclus. Lekker dat de kleine op het kdv is. Zo kun je heel wat doen in je huisje voordat ze weer terug is en hebben jullie weer een schoon huis!! Heb hier ook een ID-kaart voor mijn dochter. Geniet van je vakantie.
Hier eindelijk weer eens weekend. Erg druk gehad met bezoekjes en werken. Hier gaat het verder prima, wel wat klachten, maar die horen erbij. Zo meteen ook hier maar eens aan de poets.
Over de vitaminen.. Ik slik foliumzuur.
De meiden die vakantie hebben.. Geniet ervan!!
@ Tittih.. Ik ben ook wel benieuwd wie je bent. Welkom en hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben. Wel een nette cyclus. Lekker dat de kleine op het kdv is. Zo kun je heel wat doen in je huisje voordat ze weer terug is en hebben jullie weer een schoon huis!! Heb hier ook een ID-kaart voor mijn dochter. Geniet van je vakantie.
Hier eindelijk weer eens weekend. Erg druk gehad met bezoekjes en werken. Hier gaat het verder prima, wel wat klachten, maar die horen erbij. Zo meteen ook hier maar eens aan de poets.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: