Voor een kindje in 2011!
+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Lejow schreef:Portugal is zo leuk! Mijn nichtje is daar naartoe geemigreerd, met haar gezin.
Ideaal vakantieplekje voor ons
Ze zit in omgeving van albufeira
Dat is handig :-)
Ik heb schoonfamilie in Frankrijk wonen maar daar zijn we vorig jaar al geweest.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
chococupcake schreef:S@nneke: wat voor opleiding heb je gedaan?
beetje laat, maar ik ben verpleegkunidge en heb nu de bachelor lerarenopleiding gezondheidszorg en welzijn afgerond.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Hallo Meiden,
Jeetje wat hebben jullie veel gekletst vanavond!!
Ga proberen te reageren.
@ Blush, je loopt weer bijna gelijk met mij. 2 dagen verschil
@ Chococupcake, ga voor je duimen!!
@ Lejow, mijn moeder en zus wisten het ook meteen toen ik zwanger was.. Kan dat echt niet voor me houden haha. En toen het fout ging vond ik het echt heel fijn dat ze het al wisten.
@ Puggle, hallo
@ Muppet, heel begrijpelijk hoor dat je er van baalt. Hoop dat je morgen ongesteld gaat worden en dan aan de clomid.. En dan ga ik deze maand heel hard voor je duimen!!
@ Aimee, met mij is het goed! Testen zijn denk ik gewoon echt indrogers geweest. Heb testen via internet besteld. Van die dipstick en daar zie ik niets op. Dus nog een paar dagen en dan weer mijn eisprong en hopelijk lukt het dan
Fijn dat het met jou goed gaat!! Wat een mooie echo's!!!
@ Triesje, wat vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent!!
@ Filoria, haha!! Denk dat je wel mag stoppen met duimen. Volgende week na mijn eisprong mag je weer beginnen met duimen!!
@ Filoria/Smooch, leuk Portugal!!! Ben er vorig jaar geweest in albufeira. Echt een supervakantie!!
@ Alyssa, hopelijk gaan de pilletjes nu wel werken!!
Jeetje wat hebben jullie veel gekletst vanavond!!
Ga proberen te reageren.
@ Blush, je loopt weer bijna gelijk met mij. 2 dagen verschil
@ Chococupcake, ga voor je duimen!!
@ Lejow, mijn moeder en zus wisten het ook meteen toen ik zwanger was.. Kan dat echt niet voor me houden haha. En toen het fout ging vond ik het echt heel fijn dat ze het al wisten.
@ Puggle, hallo
@ Muppet, heel begrijpelijk hoor dat je er van baalt. Hoop dat je morgen ongesteld gaat worden en dan aan de clomid.. En dan ga ik deze maand heel hard voor je duimen!!
@ Aimee, met mij is het goed! Testen zijn denk ik gewoon echt indrogers geweest. Heb testen via internet besteld. Van die dipstick en daar zie ik niets op. Dus nog een paar dagen en dan weer mijn eisprong en hopelijk lukt het dan
Fijn dat het met jou goed gaat!! Wat een mooie echo's!!!
@ Triesje, wat vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent!!
@ Filoria, haha!! Denk dat je wel mag stoppen met duimen. Volgende week na mijn eisprong mag je weer beginnen met duimen!!
@ Filoria/Smooch, leuk Portugal!!! Ben er vorig jaar geweest in albufeira. Echt een supervakantie!!
@ Alyssa, hopelijk gaan de pilletjes nu wel werken!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Dan ga ik haar wel even opzoeken, want ik ga ook naar Albufeira Gaan jullie er nog heen deze zomer?Lejow schreef:Ze zit in omgeving van albufeira
Muppetje: afgesproken.
Smooch: jaa mijn moeder neemt ons mee. Eigenlijk ben ik niet zo van de zonvakanties. Maar mijn mams betaald, dus In september gaan we met z'n drietjes naar Vlieland. Volgens mij is dat wel een goede maand om op vakantie te gaan. Dan is het nog wel lekker weer, maar is het niet zo druk meer.
Alyssa: als je veel slijmverlies hebt betekent dat toch dat je rond je eisprong zit? Ik las laatst dat je altijd het meeste afscheiding hebt de dag vóór je eisprong. Maar wel stom dat je niet uit jezelf ongesteld wordt
Mijn cycli zijn inderdaad wat lang, maar ik maak me voorlopig nog geen zorgen. Bij Tomas ben ik ook spontaan zwanger geworden namelijk. Dus ik kijk eerst een paar maanden of het nu weer 'zomaar' lukt.
Amber:oef dankje. *spierpijn* Nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar weer he?
Nog twee werkdagen te gaan deze week, en dan zit ik in het vliegtuig!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Nee, wij zijn in mei al geweest!!
Pffoeee ben wakker en kan gewoon niet meer slapen, net weer vol ongeloof naar de zwangerschapstesten staan kijken.. Het is gewoon echt waar!!!
En als dit alle klachten zijn, dan teken ik ervoor! Ondanks een borrelende buik en zere borsten heb ik (nog) nergens last van..
Vanavond ga ik met Sparkling Eyes naar wwry, en we gaan mekaar eerst platknuffelen... Ik ben gewoon samen zwanger met mijn vriendin!!!!!
Amber, ik wens je weer super succes voor de volgende ronde!!
Fijne vakantie Filoria, ik vind Portugal echt prachtig!! Aanrader ook voor T.omas: zoomarine! Das een dolfinarium achtig pretpark met allemaal dieren en dierenshows, een zwembad, klein kikkerachtbaantje, reuzenrad enz.. Je ziet de reclame borden al staan als je land op Faro!
*strooit vruchtbaarheid in het rond*
Pffoeee ben wakker en kan gewoon niet meer slapen, net weer vol ongeloof naar de zwangerschapstesten staan kijken.. Het is gewoon echt waar!!!
En als dit alle klachten zijn, dan teken ik ervoor! Ondanks een borrelende buik en zere borsten heb ik (nog) nergens last van..
Vanavond ga ik met Sparkling Eyes naar wwry, en we gaan mekaar eerst platknuffelen... Ik ben gewoon samen zwanger met mijn vriendin!!!!!
Amber, ik wens je weer super succes voor de volgende ronde!!
Fijne vakantie Filoria, ik vind Portugal echt prachtig!! Aanrader ook voor T.omas: zoomarine! Das een dolfinarium achtig pretpark met allemaal dieren en dierenshows, een zwembad, klein kikkerachtbaantje, reuzenrad enz.. Je ziet de reclame borden al staan als je land op Faro!
*strooit vruchtbaarheid in het rond*
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow: Ik ben heel benieuwd hoe je moeder reageert! Ik zou wel even goed inwrijven dat ze het verkeerd had
Ik vind het zooo leuk voor je! Besef je het al een beetje?
Blush: O bah, ik heb ook zo'n hekel aan de tandarts, ga er altijd met buikpijn naartoe!
Choco: Succes met je gesprek vandaag! Ik duim voor je...
Puggle: Ik vind dat je er heel positief instaat!! Knap hoor van je!
Muppet: En, taart vandaag?? Ik hoop echt zó voor je dat je heel snel ongesteld wordt, zodat je snel met de clomid kan beginnen.
Filoria: Balen dat je ongesteld bent geworden! Meestal is het toch zo dat je 14 dagen voor je menstruatie je eisprong hebt? Als je dan uitgaat van 39-44 dagen dan ben je optijd weer terug toch? Kun je je man daarna bespringen
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Ik vind de tandarts eigenlijk helemaal niet eng. Ik heb een ontzettend vriendelijke man, die altijd grapjes maakt haha om je gerust te stellen!
Nee, ik geloof het nog steeds niet... En schiet al in de stress als ik bedenk wat we nu allemaal moeten gaan regelen hahaha
ja nog 2 nachtjes en dan ga ik t eeeindelijk tegen mijn moeder vertellen.. Wil dat niet over de tel doen.. Ben zo benieuwd wat ze zegt hahaha
Nee, ik geloof het nog steeds niet... En schiet al in de stress als ik bedenk wat we nu allemaal moeten gaan regelen hahaha
ja nog 2 nachtjes en dan ga ik t eeeindelijk tegen mijn moeder vertellen.. Wil dat niet over de tel doen.. Ben zo benieuwd wat ze zegt hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ik vind de tandarts eigenlijk helemaal niet eng. Ik heb een ontzettend vriendelijke man, die altijd grapjes maakt haha om je gerust te stellen!
Dat zou ik ook niet over de telefoon willen doen! Ik zou haar gezicht willen zien. Spannend hoor!!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
We hebben speentje gekocht met 'i love oma' en voor haar man heb ik de foto van de test uitgeprint, die doen we in een envelop .
En dan weer wachten tot za, tot we het mijn oma en vader kunnen vertellen (mag mijn moeder wel strikte instructies geven dat ze het niet verteld aan mijn oma hahaha) en dan maandag schoonouders
Ga vandaag denk ik t een en ander doen voor mijn werk, heb ik dat ook maar weer gehad... (de 15e start ik alweer)
En dan weer wachten tot za, tot we het mijn oma en vader kunnen vertellen (mag mijn moeder wel strikte instructies geven dat ze het niet verteld aan mijn oma hahaha) en dan maandag schoonouders
Ga vandaag denk ik t een en ander doen voor mijn werk, heb ik dat ook maar weer gehad... (de 15e start ik alweer)
Lejow- Lady Post-a-lot
Goedemorgen dames,
@ Triesje.. Fijn dat je nu een afspraak hebt bij de kinderarts. Balen dat je zo'n rotnacht hebt gehad met je zoontje. En gewoon bellen de 20ste. Ik snap dat je het er nu wel mee gehad hebt.
@ Filoria.. Balen dat je ongesteld bent geworden. En een fijne vakantie!!
@ Alyssa.. Ja dit is mijn eerste ronde. Pff jij zit ook al op dag 50. Hopelijk gaan de pilletjes werken!!
@ Lejow.. Gewoon vertellen hoor dat je zwanger bent als jij dat graag wil. Wij hebben het toen ook gelijk gezegd tegen mijn ouders, broertje, zusje en broertje van mijn man. Ik vond het fijn dat ik bij mijn moeder mijn verhaal kwijt kon. En die reacties zijn echt geweldig .
Hier gaat het inmiddels wat beter. Maar voel me nog steeds niet lekker. Bruinverlies is gelukkig bijna over en dus geen ongesteldheid, want geen helder bloed verloren. We zullen zien wat het gaat doen. Het raam van de schuurdeur is gelukkig weer gemaakt. Geregeld via de verzekering en we hoeven er gelukkig niet voor te betalen.
@ Triesje.. Fijn dat je nu een afspraak hebt bij de kinderarts. Balen dat je zo'n rotnacht hebt gehad met je zoontje. En gewoon bellen de 20ste. Ik snap dat je het er nu wel mee gehad hebt.
@ Filoria.. Balen dat je ongesteld bent geworden. En een fijne vakantie!!
@ Alyssa.. Ja dit is mijn eerste ronde. Pff jij zit ook al op dag 50. Hopelijk gaan de pilletjes werken!!
@ Lejow.. Gewoon vertellen hoor dat je zwanger bent als jij dat graag wil. Wij hebben het toen ook gelijk gezegd tegen mijn ouders, broertje, zusje en broertje van mijn man. Ik vond het fijn dat ik bij mijn moeder mijn verhaal kwijt kon. En die reacties zijn echt geweldig .
Hier gaat het inmiddels wat beter. Maar voel me nog steeds niet lekker. Bruinverlies is gelukkig bijna over en dus geen ongesteldheid, want geen helder bloed verloren. We zullen zien wat het gaat doen. Het raam van de schuurdeur is gelukkig weer gemaakt. Geregeld via de verzekering en we hoeven er gelukkig niet voor te betalen.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Koffieleut, bedankt ik vind het ook niet leuk hoor, gisteravond moest ik ook huilen dat het gewoon balen is dat mijn lichaam het eigelijk zelf niet goed kan. Zwanger worden hoort toch iets fijn samen te zijn zonder een ziekenhuis. Maar goed het is nu eenmaal zo en ik hoop gewoon dat het zo gaat lukken, maar ik had het maar heel licht zei ze dus zal wel goed komen!
Hoe gaat het met jou? Hoe voel jij je?
Jelin, fijn dat je schuur raam weer is gemaakt zeg! En dat je bruin verlies over is, wel apart hoor zo midden in je cyclus.
Hoe is het verder hier?
Jelin, fijn dat je schuur raam weer is gemaakt zeg! En dat je bruin verlies over is, wel apart hoor zo midden in je cyclus.
Hoe is het verder hier?
Gast- Gast
Puggle schreef:Koffieleut, bedankt ik vind het ook niet leuk hoor, gisteravond moest ik ook huilen dat het gewoon balen is dat mijn lichaam het eigelijk zelf niet goed kan. Zwanger worden hoort toch iets fijn samen te zijn zonder een ziekenhuis. Maar goed het is nu eenmaal zo en ik hoop gewoon dat het zo gaat lukken, maar ik had het maar heel licht zei ze dus zal wel goed komen!
Hoe is het verder hier?
Puggle
Je mag best verdrietig zijn, het is ook niet niks.
Hier alles goed! Ik zit weer bijna in mijn vruchtbare periode. Dus gaan weer goed ons best doen
Amber-- Ratel
Lieve Puggle, dikke knuf, het is ook niet niets hoor
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Lieve Puggle, dikke knuf, het is ook niet niets hoor
Ben je al ongesteld? of gevoel dat het eraan komt?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Lieve Puggle, dikke knuf, het is ook niet niets hoor
Nee, bah. Ik heb wel n beetje buikpijn, maar om nou te zeggen dat ik het idee heb dat er wat aankomt, nee...
Jammer. Ik heb nog 1 dag...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Lieve Puggle, dikke knuf, het is ook niet niets hoor
Nee, bah. Ik heb wel n beetje buikpijn, maar om nou te zeggen dat ik het idee heb dat er wat aankomt, nee...
Ik ga voor je duimen!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Lieve Puggle, dikke knuf, het is ook niet niets hoor
Ik ga voor je duimen!
Lief!
Muppetje- Ratel
we weten allebei hoe het voelt helaas!Muppetje schreef:Lieve Puggle, dikke knuf, het is ook niet niets hoor
Amber, spannend meis! Bij jou gaat het zo snel iedere maand vind ik, die ticket vliegt voor me gevoel bij jou
Gast- Gast
Ja, Amber gaat altijd heel snel, gek is dat
Muppetje- Ratel
Misschien omdat een cyclus bij jullie heul lang duurt Hopelijk gaat het over een tijdje bij jullie net zo snel!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:Misschien omdat een cyclus bij jullie heul lang duurt Hopelijk gaat het over een tijdje bij jullie net zo snel!
Nah. Flauw
Muppetje- Ratel
Aimee schreef:Misschien omdat een cyclus bij jullie heul lang duurt Hopelijk gaat het over een tijdje bij jullie net zo snel!
Ik heb geen cyclus, dat zal het zijn dan haha
Gast- Gast
Haha!!
Ja vind het deze maand ook snel gaan.
Maar inderdaad wat Aimee zegt komt denk ik omdat jullie cyclus vervelend doet en dus lang is.
Ja vind het deze maand ook snel gaan.
Maar inderdaad wat Aimee zegt komt denk ik omdat jullie cyclus vervelend doet en dus lang is.
Amber-- Ratel
Lejow: bedankt voor het rondstrooien, en voor die Zoomarine tip! Weet je toevallig of er een bus naartoe rijdt vanaf Albufeira? En: zere borsten? WAUW JE BENT ECHT ZWANGER! Zooo vet!
Koffieleut: iedereen zegt daar weer iets anders over, die meest vruchtbare dag. Mijn huisarts zei dat het bij elke vrouw anders is. Maar als je eenmaal hebt ontdekt (met ovulatietesten bijvoorbeeld) dat jouw eisprong rond dag 13 is, dan is dat vaak ook elke cyclus hetzelfde. Maar ik heb nog geen ovulatietesten ofzo gedaan, dus geen idee waar die van mij is. Weet jij het bij jou een beetje?
Ach, mijn man bespringen als ik terug ben van vakantie doe ik sowieso wel
Jelin: als je nu al ongesteld zou worden zou je wel een hele korte cyclus hebben zeg! He en misschien een persoonlijke vraag hoor, maar waarom hebben jullie zo lang gewacht voordat je voor een tweede gaat?
Wij hebben vrij lang gewacht omdat we eerst een fijner huis wilden hebben, en dat hebben we nu
Puggle: En ik heb dat ook met Amber, dat haar ticker steeds supersnel gaat! Die staat op fastforward ofzo.
Ik had een supergrappige dag op mijn werk op de klantenservice vandaag. Misschien kwam het door het hete weer, maar er belden allemaal wazige mensen. Een vrouw vertelde me uitgebreid over alle katten die ze heeft gehad: hoe de katten heetten, hoe oud ze waren geworden etc. En een man bleef maar praten over allerlei filosofische kwesties, zoals:
'Onsterfelijkheid is onwetendheid' en 'als ik dood ben wordt mijn as uitgestrooid over de Atlantische Oceaan'. Uiteindelijk hing hij op met de woorden 'bedankt voor de informatie', terwijl ik hem helemaal geen informatie had gegeven haha.
En dan had ik ook nog iemand aan de lijn die haar eigen adres en geboortedatum niet wist, en vervolgens boos werd op mij omdat ze vond dat ik haar gegevens maar moest vinden, want 'ze belde me toch'?
Koffieleut: iedereen zegt daar weer iets anders over, die meest vruchtbare dag. Mijn huisarts zei dat het bij elke vrouw anders is. Maar als je eenmaal hebt ontdekt (met ovulatietesten bijvoorbeeld) dat jouw eisprong rond dag 13 is, dan is dat vaak ook elke cyclus hetzelfde. Maar ik heb nog geen ovulatietesten ofzo gedaan, dus geen idee waar die van mij is. Weet jij het bij jou een beetje?
Jelin: als je nu al ongesteld zou worden zou je wel een hele korte cyclus hebben zeg! He en misschien een persoonlijke vraag hoor, maar waarom hebben jullie zo lang gewacht voordat je voor een tweede gaat?
Wij hebben vrij lang gewacht omdat we eerst een fijner huis wilden hebben, en dat hebben we nu
Puggle: En ik heb dat ook met Amber, dat haar ticker steeds supersnel gaat! Die staat op fastforward ofzo.
Ik had een supergrappige dag op mijn werk op de klantenservice vandaag. Misschien kwam het door het hete weer, maar er belden allemaal wazige mensen. Een vrouw vertelde me uitgebreid over alle katten die ze heeft gehad: hoe de katten heetten, hoe oud ze waren geworden etc. En een man bleef maar praten over allerlei filosofische kwesties, zoals:
'Onsterfelijkheid is onwetendheid' en 'als ik dood ben wordt mijn as uitgestrooid over de Atlantische Oceaan'. Uiteindelijk hing hij op met de woorden 'bedankt voor de informatie', terwijl ik hem helemaal geen informatie had gegeven haha.
En dan had ik ook nog iemand aan de lijn die haar eigen adres en geboortedatum niet wist, en vervolgens boos werd op mij omdat ze vond dat ik haar gegevens maar moest vinden, want 'ze belde me toch'?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Lejow: bedankt voor het rondstrooien, en voor die Zoomarine tip! Weet je toevallig of er een bus naartoe rijdt vanaf Albufeira? En: zere borsten? WAUW JE BENT ECHT ZWANGER! Zooo vet!
Pssttt ik moet wat bekennen.. Ik spoel mijn ticker stiekem elke dag een extra dagje door!!
Haha vind wel grappig dat jullie het allemaal zo snel vinden gaan!
@ Filoria, haha wat een verhalen, zo maak je nog eens wat leuks mee op zo'n dag!
Amber-- Ratel
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: