Voor een kindje in 2011!
+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Die gelooft het nog minder haha
Ik ben nu even twee taartjes wegbrengen!
Ik ben nu even twee taartjes wegbrengen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
_Blush_ schreef:smooch schreef:De film was super leuk, echt een meiden film! Moet wel zeggen dat er een hoop jonge meiden waren, maar ach de film was erg leuk en ook voor onze leeftijd
Anders ga je toch gezellig met je zusje Blush, er spelen een hoop leuke jongens in haha
Blush, heerlijk dat je bijna vakantie hebt en wel 3 weken lang. Ga je nog weg?
Ik heb 15 september 2 weken vakantie kijk er nu al enorm naar uit. En dan is ook bijna mijn verjaardag, ik ben 17 september jarig. En heel misschien zit ik dan wel in het buitenland,ik hoop het want ik heb geen zin om mijn verjaardag te vieren eigenlijk.
Ja, ik ga met m'n zusje naar de film, dat was sowieso het plan. Met haar heb ik ook de hele Twilight-saga gezien en allerlei andere romantische komedies (ja, ik beken, ook films als High School Musical... Ach ja, ik zeg steeds maar dat mijn zusje me 'jong' houdt, haha).
Hoezo heb je geen zin om je verjaardag te vieren? (ook hier sorry als me ik het verhaal niet herinner, ik ben niet zo goed in het linken van gebeurtenissen aan forumnamen...). Ik weet nog niet of we op vakantie gaan... Ik zou wel willen, maar alles is zoooo duur (en we zijn maar net gaan samenwonen, dus de grote kosten zijn net achter de rug...).
Hahah ach zo oud ben je niet hoor.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik geen zin heb misschien dat ik wel van gedachten verander hoor, maar op dit moment heb ik er niet zo'n zin in, al die drukte.
Ohja als je net bent gaan samenwonen is het indedaad duur om ook nog op vakantie te gaan, lekker genieten van je huisje is ook heerlijk toch?
Koffieleut, fijn dat het beter gaat met je moeder!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Wow Lejow!!!! Gefeliciteerd!! :D
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Echt super Lejow! Vind het zo leuk voor je! Ook best snel al.... Zijn dat die testen van het Kruidvat trouwens??
Gisteren kwam mijn vriend er weer even op terug, die wilt toch liever volgend jaar zomer een gokje wagen... Ben eigenlijk best teleurgesteld, wil helemaal niet zo lang wachten. Maar kan hem ook niet onder druk zetten. Pfff... Ik wil nu gewoon eens beginnen. Heb het gevoel dat ik al zoveel comprimissen moet maken... Ik wil eigenlijk heel graag trouwen, meneer wilt dat voorlopig niet... dus heb ik het maar geaccepteerd enz. enz.
Gisteren kwam mijn vriend er weer even op terug, die wilt toch liever volgend jaar zomer een gokje wagen... Ben eigenlijk best teleurgesteld, wil helemaal niet zo lang wachten. Maar kan hem ook niet onder druk zetten. Pfff... Ik wil nu gewoon eens beginnen. Heb het gevoel dat ik al zoveel comprimissen moet maken... Ik wil eigenlijk heel graag trouwen, meneer wilt dat voorlopig niet... dus heb ik het maar geaccepteerd enz. enz.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Nou ben geweest en ze heeft gelijk een echo gemaakt. Eigelijk zag alles er goed uit alleen mijn follikels waren wat klein, maar het waren er niet teveel. Ze denkt aan een lichte vorm van pco omdat ze klein zijn. Ik heb ook bloed geprikt en volgende week moet ik terug voor de uitslag.
Ik krijg dan hormoonpillen, zal wel clomid zijn. Dus dat was het
Ik krijg dan hormoonpillen, zal wel clomid zijn. Dus dat was het
Gast- Gast
ProudMama schreef:@Puggle: Heel veel succes en sterkte vandaag bij de gyn!
Bedankt! Wat aardig
Gast- Gast
Alleen een beetje te laatPuggle schreef:ProudMama schreef:@Puggle: Heel veel succes en sterkte vandaag bij de gyn!
Bedankt! Wat aardig
Hoe voel je je nu, na deze uitslag? Geeft het rust of juist niet? En zie je het wel zitten om aan de hormonen te gaan?
Gast- Gast
Choco, wat jammer zeg dat je vriend het wil uitstellen. Maar het is lastig en je moet er toch samen achter staan natuurlijk. Hopen dat hij het ook snel wil
Gast- Gast
ProudMama schreef:Alleen een beetje te laatPuggle schreef:ProudMama schreef:@Puggle: Heel veel succes en sterkte vandaag bij de gyn!
Bedankt! Wat aardig
Hoe voel je je nu, na deze uitslag? Geeft het rust of juist niet? En zie je het wel zitten om aan de hormonen te gaan?
Ja het geeft me wel rust, ik had zelf het gevoel wel. Als je 1 keer ongesteld woerd in 8 maanden weet je zelf ook wel dat het niet goed is
En ik zie het wel zitten. Ik vind het jammer dat wel! Maar ik wil gewoon heel graag een kindje dus hoop dat het hiermee lukt
Gast- Gast
@ Puggle, fijn dat het goed voelt en je ook meteen medicatie etc krijgt.
@ Choco, Echt jammer
@ Choco, Echt jammer
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
@choco cupcake
ik ken het helaas ook . m´n man wil graag vader worden maar t moet m wel helemaal goed uitkomen qua werk en zijn vrije tijdsplannen etc. onder t mom ik wil er wel helemaal voor jou en t kindje kunnen zijn. best lief natuurlijk maar toch.
Na een gesprek gisteravond hebben we het ook uitgesteld tot begin 2012. Ik vind het best moeilijk want als het aan mij lag was de pil allang de deur uit. Maar zijn argumenten zijn wel goed en met mn verstand weet ik wel dat het idd beter is.
Maar dat gevoel van compromissen moeten sluiten (eigenlijk in jou nadeel) herken ik ook. ben er ook best verdrietig van.
@ puggle wel fijn dat ze gelijk een echo maakte en je goed onderzocht heeft.
ik ken het helaas ook . m´n man wil graag vader worden maar t moet m wel helemaal goed uitkomen qua werk en zijn vrije tijdsplannen etc. onder t mom ik wil er wel helemaal voor jou en t kindje kunnen zijn. best lief natuurlijk maar toch.
Na een gesprek gisteravond hebben we het ook uitgesteld tot begin 2012. Ik vind het best moeilijk want als het aan mij lag was de pil allang de deur uit. Maar zijn argumenten zijn wel goed en met mn verstand weet ik wel dat het idd beter is.
Maar dat gevoel van compromissen moeten sluiten (eigenlijk in jou nadeel) herken ik ook. ben er ook best verdrietig van.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Choco, wat jammer zeg
Puggle, we hebben elkaar al gesproken, dus zet het allemaal niet nog n keer neer
Lejow nogmaals gefeliciteerd!
Puggle, we hebben elkaar al gesproken, dus zet het allemaal niet nog n keer neer
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Choco, wat jammer zeg
Gast- Gast
bolus26 schreef:@choco cupcake
Jammer dat jullie het even uitstellen, maar het moet voor beide goed voelen en het is vandaag alweer augustus
Ja ik dacht dat ik alleen een gesprekje zou krijgen ofzo, dus het was even omschakelen dat ik gelijk met mijn benen wijd mocht
Gast- Gast
Puggle: Gelukkig zie je het wel zitten om met die pillen te beginnen! Hopelijk heb je op deze manier snel een positieve test in handen.
Choco: Jammer hoor, je moet er wel samen achter staan natuurlijk, maar kan me voorstellen dat je ervan baalt...
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
@Puggle: Qua inwendige onderzoeken moet je in het begin echt even over een drempel heen, maar dat gaat wennen hoor.
Ik heb inmiddels zoveel mensen in en aan mijn lijf gehad de afgelopen maanden, het maakt me intussen allemaal niet meer uit.
Ik heb inmiddels zoveel mensen in en aan mijn lijf gehad de afgelopen maanden, het maakt me intussen allemaal niet meer uit.
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Choco, wat jammer zeg
Wij komen er wel, het liefst met Amber...
Al gun ik het iedereen hoor dames....
Muppetje- Ratel
ProudMama schreef:@Puggle: Qua inwendige onderzoeken moet je in het begin echt even over een drempel heen, maar dat gaat wennen hoor.
Haha, ja dat is ook zo. Ik had mijn rok ook nog aan dus lag niet helemaal te kijk! En ze was zo snel hop en dat ding zat er al in, ze keek ook alleen maar naar dat scherm. Ond het ook niet heel erg maar toch een beetje vreemd
Gast- Gast
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Choco, wat jammer zeg
+1
Gast- Gast
bolus26 schreef:@choco cupcake
Bolus: we zitten dus even in hetzelfde schuitje... Ja ik ben er ook even helemaal door verward. Ook omdat er nu veel meer dingen spelen. Ik hoef niet perse vandaag te beginnen, maar ergens het voorjaar dan volgend jaar. Het zit me echt dwars, ik wil hem niet onder druk zetten. Maar ik zei gisteren ook al, wij lijken wel de enige die nadenken over alles. Iedereen neemt kinderen zonder na te denken (in onze omgeving) en dat komt ook altijd goed. Waarom moeten wij dan tien jaar nadenken en alle positieve en negatieve punten op een rijtje zetten. Ik hou echt heel veel van hem, en we hebben samen behoorlijk wat opgebouwd. Maar heel eerlijk, dan doe ik het wel alleen denk ik nu even. Wil ik werkelijk altijd maar een ander gelukkig maken?
Nou zoals jullie zien, ben behoorlijk van de kaart...
Puggle: wat fijn dat er meteen actie word ondernomen! Hoop dat het allemaal lekker gaat voor jullie!
All: wat een lieve reacties allemaal! Doet me echt even goed.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
ik herken je gevoel echt helemaal!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Choco en Bolus
Muppetje- Ratel
Ik denk overigens dat ik de 150 wel ga halen, das morgen al...
Muppetje- Ratel
Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Choco, wat jammer zeg
+1
Jullie zijn lief!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: