Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 9 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Muppetje ma 1 aug 2011 - 7:45

Dankje Aimee. Hoe is t met jou???

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Aimee ma 1 aug 2011 - 7:56

Muppetje schreef:Dankje Aimee. Hoe is t met jou???

Ja, gaat goed hoor! Weinig last van kwaaltjes e.d., dus dat is wel fijn. Al vind ik het ook wel eens lastig, omdat ik me soms afvraag of ik wel echt zwanger ben omdat ik gewoon écht niets merk. Maar dat schijnt wel te komen als je de baby gaat voelen. Gister was ik aan het werk en toen kwam opeens een moeder van een cliënt naar me toe 'zie ik het nou goed, ben je zwanger?!' en toen was ik wel even heel trots, haha Very Happy Ik heb zelf het gevoel dat ik gewoon een beetje dik lijk, maar blijkbaar is het toch wel een zwangerschapsbuikje (of het was een gelukstreffer! Wink )
Ik wil ook wel even pronken met foto's van onze wurm (ongeveer 4 weekjes geleden gemaakt):
Voor een kindje in 2011! - Pagina 9 Foto-7JHEJZV7
Voor een kindje in 2011! - Pagina 9 Foto-XQAYAZEE

Hoe gaat het verder met jou?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Muppetje ma 1 aug 2011 - 7:58

Mooi Aimee!!

Hier gaat het verder helemaal prima hoor, heb er alleen even de balen van, moet af en toe kunnen toch?! Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee ma 1 aug 2011 - 8:01

Muppetje schreef:Mooi Aimee!!

Hier gaat het verder helemaal prima hoor, heb er alleen even de balen van, moet af en toe kunnen toch?! Wink

Nou lieve muppet, ik had er waarschijnlijk al veel eerder de balen van gehad! hug Je hebt al hardstikke lang moeten wachten en dat is gewoon hardstikke K.U.T. Hopelijk is de clomid een wondermiddel voor jou! En baal je over een week of 4 van de misselijkheid en vermoeidheid Wink
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Muppetje ma 1 aug 2011 - 8:03

Aimee schreef:
Muppetje schreef:Mooi Aimee!!

Nou lieve muppet, ik had er waarschijnlijk al veel eerder de balen van gehad! hug Je hebt al hardstikke lang moeten wachten en dat is gewoon hardstikke K.U.T. Hopelijk is de clomid een wondermiddel voor jou! En baal je over een week of 4 van de misselijkheid en vermoeidheid Wink

Dat zou ik echt helemaal niet erg vinden. Haha

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Triesje1983 ma 1 aug 2011 - 8:05

@ Puggle: hoe is het gegaan vandaag? Ik zie het al. Spannend hoor. Ben benieuwd naar de uitslag...

@ Jelin: 23 augustus kan ik gewoon naar de kinderarts met hem. Hoef dus niet 2x vrij te vragen, vond dat een beetje onzin. ze moest er wel de kinderarts even voor bellen of dit goed was, omdat het een andere verwijzing was...
Dat is zeker balen van je raam zeg!
Vervelend dat je je zo voelt. Ik hoop dat je je snel beter voelt hoor.

@ Lejow: GEFELICITEERD MEID!!!!! Geniet er lekker van Very Happy.

@ Choco: wat vervelend dat je vriend het uit wil stellen. Ik hoop voor je dat hij zich nog gaat bedenken hoor...

@ Muppetje: dat word weer tijd voor taart dan ;-). Ik dacht altijd binnen 10 dagen na de pilletjes? Nou ik hoop dat je snel ongi bent hoor...
Geheel mee eens, ga ik ook voor! 1e ronde clomid en jij bent gewoon zwanger hoor! Very Happy

@ Bolus: knuffel voor jou!

@ Alyssa: jeetje meid, ook weer zo'n lange cyclus. Ik hoop dat je snel ongi gaat worden hoor dmv de medicatie...

@ Aimee: wat een mooie echo's zeg!!! Mag je echt trots op zijn!!! Very Happy

Hier een beetje rotavond en nacht gehad gisteren. J.oshua was heel onrustig en werd om 22.00 en 23.15/23.30 uur huilend wakker. Ik ben tot 00.45 uur met hem bezig geweest. Nu dus heel erg moe hahahaha.
Ik ga zometeen dan ook lekker mijn bedje opzoeken, eerst nog even 10 minuten op de WII-FIt...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Muppetje ma 1 aug 2011 - 8:06

Triesje, welke pilletjes heb jij dan gehad? Misschien andere dan ik? Bij deze staan het echt in de bijsluiter, ik moet ook bellen als het er na die dagen niet is...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Triesje1983 ma 1 aug 2011 - 8:11

Muppetje schreef:Triesje, welke pilletjes heb jij dan gehad? Misschien andere dan ik? Bij deze staan het echt in de bijsluiter, ik moet ook bellen als het er na die dagen niet is...

Ik heb Provera gehad, maar dat heeft bij mij dit keer niks uitgehaald... (toen we bezig waren voor Joshua wel)...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Muppetje ma 1 aug 2011 - 8:14

Ok, ik had Primolut, zal wel net iets anders zijn...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Triesje1983 ma 1 aug 2011 - 8:15

Muppetje schreef:Ok, ik had Primolut, zal wel net iets anders zijn...

Dat zal dan inderdaad wel iets anders zijn. Misschien dat ik dat als ik eind deze maand nog niet ongi ben ook wel ga krijgen, ipv Provera, omdat dat paar maanden terug niets uitgehaald heeft...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Muppetje ma 1 aug 2011 - 8:17

Triesje1983 schreef:
Muppetje schreef:Ok, ik had Primolut, zal wel net iets anders zijn...

Dat zal dan inderdaad wel iets anders zijn. Misschien dat ik dat als ik eind deze maand nog niet ongi ben ook wel ga krijgen, ipv Provera, omdat dat paar maanden terug niets uitgehaald heeft...

Ja,precies, is het inderdaad misschien nuttig om wat anders te proberen...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Triesje1983 ma 1 aug 2011 - 8:18

We zullen zien. Zal toch moeten afwachten tot eind deze maand. Wat zou jij doen? Rond de 20e bellen dat je nog niet ongi bent? Of gewoon echt op de laatste dag? Hahahaha. Ik zit er zelf aan te denken rond de 20e te bellen... misschien dat ik dan deze maand nog langs kan komen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Muppetje ma 1 aug 2011 - 8:20

Triesje1983 schreef:We zullen zien. Zal toch moeten afwachten tot eind deze maand. Wat zou jij doen? Rond de 20e bellen dat je nog niet ongi bent? Of gewoon echt op de laatste dag? Hahahaha. Ik zit er zelf aan te denken rond de 20e te bellen... misschien dat ik dan deze maand nog langs kan komen...

Rond de 20e bellen, je hebt nu wel lang genoeg gewacht hoor....

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Triesje1983 ma 1 aug 2011 - 8:25

Ja he? Dat vind ik nou ook... ga gewoon rond de 20e bellen. Ik voorzie namelijk niet dat ik voor die tijd ongi ga worden en ben er nu wel klaar mee. Ik wil verder...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Filoria ma 1 aug 2011 - 8:26

@Amber: mijn duimen worden wel wat stijf hoor haha
@Joyce: he jij hebt een Deftones avatar! Vet.
@Triesje: is J vanavond wel op tijd gaan slapen?
@Choco: ja hoor, ik zal voor je duimen morgen. Lijkt het je een leuke werkplek?
@Muppetje: kan me voorstellen dat je nu gewoon ongesteld wilt worden. Daar duim ik ook maar voor dan, als ik toch bezig ben voor Amber en Choco haha.
@Alyssa: hmm nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar. Begrijp ik goed dat die pilletjes eenmalig zijn? Is de verwachting wel dat je gewoon zwanger kan worden?
@Lejow: GEFELICITEEEEEERD! WAT GAAF Very Happy Very Happy Very Happy

Ik ben gisteren ongesteld geworden. Balen. Mijn cycli van de afgelopen maanden zijn nu: 39-44-50-44. Dus eigenlijk nog best regelmatig-achtig.

Alleen ik ben t/m dag 14 van deze cyclus op vakantie zonder mijn man. Dus we kunnen pas daarna albino
Hopen dat ik mijn vruchtbaarste dag dan nog niet gehad heb.
Anders moet ik maar wat ingevroren sperma meenemen. Of het aanleggen met een leuke Portugees. Wel een blonde dan, anders valt het zo op laughcry
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Muppetje ma 1 aug 2011 - 8:27

Groot gelijk, gewoon doen!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 8:39

Haha filoria Laughing wel jammer dat je ongesteld bent geworden. Idd wel regelmatig ja als je het zo ziet!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 1 aug 2011 - 8:41

Filoria, de volgende wordt weer 39 denk ik.... Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria ma 1 aug 2011 - 8:46

Ga ik regelen Muppetje. Symmetrie is gaaf Cool
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Lejow ma 1 aug 2011 - 8:47

bounce bounce bounce
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Muppetje ma 1 aug 2011 - 8:47

Filoria schreef:Ga ik regelen Muppetje. Symmetrie is gaaf Cool

Ja, daarom! Mag alleen van worden afgeweken in geval van zwagerschap, ok? Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  smooch ma 1 aug 2011 - 8:59

CCC en bolus hug ik begrijp hoe jullie je voelen. Ik heb ook lang op mijn vriend moeten wachten en toen hadden we besloten om ervoor te gaan maar een paar weken terug twijfelde hij ook enorm. Is hij er wel klaar voor, gaan we het financieel reden etc. We hebben er toen goed over gepraat en besloten om nog even te wachten tot hij er wel klaar voor is. (met enorm veel pijn in mijn hart)
Hij is toen met een vriend gaan praten en dit heeft hem enorm geholpen, geen idee wat zijn vriend heeft gezegd. Maar nu wilt hij niet anders en praat er elke dag over, hij is nu ook super enthousiast.
Wat ik ermee wil zeggen is dat ik hoop dat jullie mannen ook van gedachten gaan veranderen, want wachten is zeker niet leuk als je wens zo groot is!

haha Lejow ik ben echt benieuwd naar je moeders reactie.
Denk je dat je ouders en je vriend zijn ouders verrast zullen zijn? Of weten hun dat jullie bezig waren voor een kindje?

Aimee, super leuk om een foto te zien van jullie baby. Willen jullie weten of het een jongen/meisje wordt?

Filora, ga je naar Portugal wat leuk? Mijn vriend en ik zitten ook te kijken voor een vakantie naar Portugal. We zijn er nog niet over uit waar we naar toe gaan in September.

smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Lejow ma 1 aug 2011 - 9:03

Portugal is zo leuk! Mijn nichtje is daar naartoe geemigreerd, met haar gezin.
Ideaal vakantieplekje voor ons Very Happy

Ze zit in omgeving van albufeira
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Alyssa ma 1 aug 2011 - 9:19

Lejow, jullie gaan het al snel vertellen aan de ouders. Ik denk dat ik zelf wel zou wachten tot na de eerste echo. Maar 't is wel zoals je zegt, mocht het misgaan, kan je het wel met ze delen.

Blush, het is toch niet verkeerd dat je er mee bezig bent? Je wilt graag een kindje en dan is het toch logisch dat je sowieso probeert om seks te hebben tijdens je meest vruchtbare periode? Als ik zou weten wanneer de mijne was, ik deed het ook haha smile. Zolang je daarrond maar gewoon nog seks hebt wanneer jullie zin hebben en niet omdat het 'moet'.

Puggle, ik snap heel goed je gevoel dat je het jammer vindt dat je lichaam het niet zelf kan. Ik zou het ook heel jammer vinden als dat bij mij zo het geval zal zijn.
Ik baal ook heel erg dat mijn cyclus niet spontaan op gang wil komen, had na de vorige keer wel verwacht/gehoopt dat het deze keer ook vanzelf kwam. Maar goed, ik krijg het echt spaansbenauwd aan de gedachte om een inwendig onderzoek te moeten laten doen, stel het liefst zo lang mogelijk uit. Maar goed, het zal toch een keer moeten als de natuur mij geen mooie cyclus wil geven. Ik hoop gewoon op een mooie cyclus volgende ronde smile.

Muppetje, ik hoop heel erg dat je nu snel zwanger mag worden met de Clomid hoor! Ik duim iig voor je, het is je zo gegund!

Triesje (en Muppet), ik heb Lutenyl voorgeschreven gekregen en ik moet deze 7 dagen aan één stuk elke dag een pilletje nemen. En dan zou ik normaal gezien, na het nemen van het laatste pilletje, binnen de 10 dagen ongesteld moeten worden.

Filoria, balen dat je ongesteld bent geworden. Je hebt wel lange cyclussen hoor. Hopen dat de volgende weer een stuk korter is!
De pilletjes die ik ga heb ik al een keer genomen. Het zijn pilletjes die je menstruatie op een (onnatuurlijke) manier op gang brengen. Ik heb mijn eerste cyclus ook pilletjes moeten nemen om ze op te wekken (na 73 dagen), de tweede keer kwamen ez spontaan (na 43 dagen) en nu zit ik aan de 50 dagen en word ik weer niet ongesteld. Daarom dat ik dus weer deze pilletjes moet nemen en hopen dat mijn cyclus zich wel herneemt de volgende keer. Want zonder eisprong ben ik niets haha smile.

Ik heb trouwens wel al een week of twee weken ofzo last van heel veel slijmverlies, echt heel vervelend. Ik heb ook echt geen flauw idee waar het door zou komen. Ik heb meestal wel wat meer slijmverlies als ik ongesteld moet worden, maar nooit zoveel en ook nooit zolang op voorhand.
Ik begin nu zelf te twijfelen, moet ik wel met die pilletjes beginnen (heb ze nog niet genomen). Kan ik niet beter gewoon nog wat afwachten tot ik nog wat dagen verder ben?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Muppetje ma 1 aug 2011 - 9:24

Alyssa, lief van je!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: