Voor een kindje in 2011!
+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
OOO stiekemerd! Ik ga er wat van zeggen hoor!amber22 schreef:Pssttt ik moet wat bekennen.. Ik spoel mijn ticker stiekem elke dag een extra dagje door!!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:OOO stiekemerd! Ik ga er wat van zeggen hoor!amber22 schreef:Pssttt ik moet wat bekennen.. Ik spoel mijn ticker stiekem elke dag een extra dagje door!!
sttt mondje dicht!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Echoooooo
Iedereen is online, dus waar is iedereen?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Echoooooo
Ik mag van mijn lieftallige echtgenoot niet meer winkelen, dus zit nu te online shoppen! Dat is heel wat anders, toch?
Heb jij toevallig nog leuke jurkjes gekocht de laatste tijd? (jij was het toch met de jurkjes verslaving?)
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:Muppetje schreef:Echoooooo
Ik mag van mijn lieftallige echtgenoot niet meer winkelen, dus zit nu te online shoppen! Dat is heel wat anders, toch?
Heb jij toevallig nog leuke jurkjes gekocht de laatste tijd? (jij was het toch met de jurkjes verslaving?)
Jaaaaa dat was ik inderdaad. Naja, ben ik nog steeds.
Ik heb vorige week deze gekocht. Heb er nog veel meer op t oog, maar heb nu afgesproken dat ik pas weer wat koop als ik salaris heb gehad. Niet dat ik het nu niet kan betalen, maar meer als stok achter de deur, haha
Muppetje- Ratel
Ja ben er...
Oehh leuk jurkje!
En Aimee, tuurlijk is online shoppen heel anders dan normaal shoppen.. Heeft toch helemaal niets met elkaar te maken!
Oehh leuk jurkje!
En Aimee, tuurlijk is online shoppen heel anders dan normaal shoppen.. Heeft toch helemaal niets met elkaar te maken!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Ja ben er...
Oehh leuk jurkje!
Dank u dank u
En inderdaad. Online shoppen en shoppen in de winkel zijn niet vergelijkbaar...
Muppetje- Ratel
Oooh leuk! Ik heb ook een boel van dat soort 'blouse jurken', op één of andere manier zoek ik altijd hetzelfde soort kleding uit...
Hou jij je ook echt aan dat soort afspraken met jezelf? Ik had dat ook bedacht, omdat het huis nog niet helemaal af is en de baby straks ook genoeg gaat kosten maar ik heb altijd weer net nieuwe winterlaarzen nodig (anders zijn ze straks misschien uitverkocht en het was 30 euro korting!) o.i.d.
Nouja, als ik echt zuinig zou moeten doen, zou ik het wel kunnen hoor. Maar voor mij is winkelen echt ontspanning!
Hou jij je ook echt aan dat soort afspraken met jezelf? Ik had dat ook bedacht, omdat het huis nog niet helemaal af is en de baby straks ook genoeg gaat kosten maar ik heb altijd weer net nieuwe winterlaarzen nodig (anders zijn ze straks misschien uitverkocht en het was 30 euro korting!) o.i.d.
Nouja, als ik echt zuinig zou moeten doen, zou ik het wel kunnen hoor. Maar voor mij is winkelen echt ontspanning!
Aimee- Ratel
Dat weet ik niet, heb de afspraak pas na dit jurkje gemaakt, tot nu toe gaat t goed
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Dat weet ik niet, heb de afspraak pas na dit jurkje gemaakt, tot nu toe gaat t goed
Wanneer heb je het gekocht? Gisteren?
Aimee- Ratel
hahah!!
Ik koop ook echt veels te veel.. Maar wordt er altijd vrolijk van en blij en dat is ook belangrijk
Ik koop ook echt veels te veel.. Maar wordt er altijd vrolijk van en blij en dat is ook belangrijk
Amber-- Ratel
Aimee schreef:Muppetje schreef:Dat weet ik niet, heb de afspraak pas na dit jurkje gemaakt, tot nu toe gaat t goed
Wanneer heb je het gekocht? Gisteren?
Vorige week
Muppetje- Ratel
amber22 schreef:hahah!!
Eens... En ach, ik heb weer ruimte in de kast...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:hahah!!
Eens... En ach, ik heb weer ruimte in de kast...
Maar meiden ik ga naar bed!
Slaap lekker!!!
Amber-- Ratel
Slaap lekker Amber!!
Muppetje- Ratel
Oh ja ik ben ook iemand die veel shopt en daar heel blij van word dan! Niet goed voor de portemonnee maar wel voor mezelf
Leuk jurkje muppet!
Leuk jurkje muppet!
Gast- Gast
Puggle schreef:Oh ja ik ben ook iemand die veel shopt en daar heel blij van word dan! Niet goed voor de portemonnee maar wel voor mezelf
Leuk jurkje muppet!
Thanks!!
Wordt je blij van hè, van shoppen. Als ik sip ben wil ik altijd of iets kopen of chips haha
Muppetje- Ratel
Haha ja hè! Nou eten heb ik dan niet maar dat kopen wel. Gister was ik zo droevig, maar ik moest werken dus kon niks kopen, nu ga ik morgen shoppen
Gast- Gast
Puggle schreef:Haha ja hè! Nou eten heb ik dan niet maar dat kopen wel. Gister was ik zo droevig, maar ik moest werken dus kon niks kopen, nu ga ik morgen shoppen
Heb ik alleen met chips, maar daar ben ik echt verslaafd aan gelukkig kan ik me meestal inhouden
Veel plezier morgen!!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Haha ja hè! Nou eten heb ik dan niet maar dat kopen wel. Gister was ik zo droevig, maar ik moest werken dus kon niks kopen, nu ga ik morgen shoppen
Heb ik alleen met chips, maar daar ben ik echt verslaafd aan gelukkig kan ik me meestal inhouden
Veel plezier morgen!!
Haha anders pas je dadelijk al die mooie jurkjes niet meer
Bedankt! Werk ze morgen! Ik ga lekker slapen
Gast- Gast
Dat zou vreselijk zijn...
Ik ga ook slapen. Welterusten
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Dat zou vreselijk zijn...
Trusten!
Gast- Gast
Lejow! Ik zag dat je zwanger bent! Wauw gefeliciteerd echt leuk voor jullie
Voor de rest heb ik geen zin gehad om terug te lezen sorry...
Heb te weinig tijd pfff...
En zelf veel aan m'n hoofd.
Het plan was om rond oktober aan een 2e kindje te beginnen, maar mijn werk wil weer roet in het eten gooien geloof ik.
Even een kleine update:
Sinds november 2009 werk ik daar. April 2010 raakte ik zwanger en november 2010 hebben ze me eruit gegooid omdat ik zwanger was. In Februari 2011 belden ze me weer op of ik terug wilde komen (baby was er immers uit) en dan mocht ik weer naar mijn oude afdeling. Kom ik terug heb ik een andere leidinggevende die ineens besluit dat ik naar een nieuwe afdeling ga.
In juni werd mij gezegd dat ik terug kon naar mijn oude afdeling, maar vorige week hoorde ik dat dit nu weer niet doorgaat.
En nu had ik afgelopen maandag een gesprek met de baas boven baas zeg maar... en daar kwam de aap uit de mouw...
Ze willen dat ik een vervolg opleiding ga volgen, want dan pas kunnen ze mij gebruiken voor mijn oude afdeling.
Dus... nu duurt die opleiding maar een jaar.... maar ja... en ik wil graag terug naar mijn oude afdeling... maar ja...
Pfff
Ik vraag jullie niet wat ik moet kiezen, maar ik vind dit echt heel erg moeilijk. Wat is slimmer? Of moet ik mijn gevoel volgen? En red ik uberhaupt die opleiding wel pff...
Wordt er gek van..
Voor de rest heb ik geen zin gehad om terug te lezen sorry...
Heb te weinig tijd pfff...
En zelf veel aan m'n hoofd.
Het plan was om rond oktober aan een 2e kindje te beginnen, maar mijn werk wil weer roet in het eten gooien geloof ik.
Even een kleine update:
Sinds november 2009 werk ik daar. April 2010 raakte ik zwanger en november 2010 hebben ze me eruit gegooid omdat ik zwanger was. In Februari 2011 belden ze me weer op of ik terug wilde komen (baby was er immers uit) en dan mocht ik weer naar mijn oude afdeling. Kom ik terug heb ik een andere leidinggevende die ineens besluit dat ik naar een nieuwe afdeling ga.
In juni werd mij gezegd dat ik terug kon naar mijn oude afdeling, maar vorige week hoorde ik dat dit nu weer niet doorgaat.
En nu had ik afgelopen maandag een gesprek met de baas boven baas zeg maar... en daar kwam de aap uit de mouw...
Ze willen dat ik een vervolg opleiding ga volgen, want dan pas kunnen ze mij gebruiken voor mijn oude afdeling.
Dus... nu duurt die opleiding maar een jaar.... maar ja... en ik wil graag terug naar mijn oude afdeling... maar ja...
Pfff
Ik vraag jullie niet wat ik moet kiezen, maar ik vind dit echt heel erg moeilijk. Wat is slimmer? Of moet ik mijn gevoel volgen? En red ik uberhaupt die opleiding wel pff...
Wordt er gek van..
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pff, wat een rare werkgever. Ze hebben dus een gewoonte zich niet aan afspraken te houden, gaan ze dat wel doen als je eenmaal die opleiding zou gaan volgen? Ik zou anders gewoon vragen of ze het zwart-op-wit willen zetten dat je dan terug kunt naar je oude afdeling.
Gast- Gast
Zo, ben ik ook weer even!
Vandaag een goed dagje gehad... Eerst dat sollicitatiegesprek gehad en het ziet er positief uit. Durf nog niet te hard te juichen, maar ik heb zo'n voorgevoel dat dit 'm weleens kan worden! Vanmiddag lekker van het zonnetje genoten en vanavond met een vriendinnetje bijgekletst die ik al 2 maandne niet meer had gezien/ gesproken...
Pussycat: wat een vervelende situatie zeg! Ik zou daardoor ook even aan het nadenken gaan inderdaad... Weet die werkgever wel wat hij/ zij wilt? Je word als maar heen en weer geslingerd lijkt het wel... Lastig om te bedenken wat je hiermee aan wilt als je ook voor een 2e wilt gaan... Volg je gevoel! Er zijn meerdere banen, al is het nu een lastige periode... Maar dat komt ook heus wel weer goed!
Vandaag een goed dagje gehad... Eerst dat sollicitatiegesprek gehad en het ziet er positief uit. Durf nog niet te hard te juichen, maar ik heb zo'n voorgevoel dat dit 'm weleens kan worden! Vanmiddag lekker van het zonnetje genoten en vanavond met een vriendinnetje bijgekletst die ik al 2 maandne niet meer had gezien/ gesproken...
Pussycat: wat een vervelende situatie zeg! Ik zou daardoor ook even aan het nadenken gaan inderdaad... Weet die werkgever wel wat hij/ zij wilt? Je word als maar heen en weer geslingerd lijkt het wel... Lastig om te bedenken wat je hiermee aan wilt als je ook voor een 2e wilt gaan... Volg je gevoel! Er zijn meerdere banen, al is het nu een lastige periode... Maar dat komt ook heus wel weer goed!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: