Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 25 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Amber- wo 10 aug 2011 - 20:20

chococupcake schreef:Goodmorning girls,

Even een snel berichtje van mij. Gisteren is onze kat aangereden, en ze is helaas overleden. Gisteren hebben wij afscheid van haar genomen thuis, met al onze vrienden erbij. Het leek een normale, gezellige avond waar ze bij lag. Helaas niet meer zo knuffelend en kroelend met iedereen. Vandaag zullen wij haar wegbrengen naar het crematorium.

Voorlopig ben ik dus even niet online, het valt me best zwaar. Heb er zoveel verdriet van... Ik kan het gewoon niet geloven dat onze lieve M.ojito er niet meer is.

Aankomend weekend gaan wij ook nog een weekend weg, dat stond al gepland. Ondanks alles, hebben we besloten wel te gaan. Al voel ik me ontzettend schuldig tegenover de andere kat die we hebben. Maar denk dat we even moeten bijkomen van al het verdriet.

Volgende keer post ik weer even wat positiefs! smile

Liefs,
CCC

Lieve CCC,

Even een hele dikke hug !!

Weet precies hoe je je voelt. Ik ben ook een echte katten liefhebber. Onze lieve kat die we bijna 14 jaar hadden is nu 3 jaar geleden overleden, hij had een hartafwijking. Hij is overleden terwijl ik op vakantie was. Toen ik wegging leek het beter te gaan, maar ging helaas hard achteruit.
pff vind het gewoon soms nog moeilijk. Ook nu heb ik weer tranen in mijn ogen!

Probeer te genieten van je weekend. En we zien je hier wel weer verschijnen!

Liefs Amber
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Paper Crown wo 10 aug 2011 - 20:22

James schreef:Koffieafkickers hier? Very Happy Ik ben juist weer begonnen met drinken. Wel wijn dan, maar ik ben wel weer begonnen. Heb het een jaar bijna niet gedaan haha.

Mag je geen koffie drinken dan?! :shock: Nee. IK.KAN.NIET.ZONDER.KOFFIE!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Jelin wo 10 aug 2011 - 20:27

@ CCC.. Ah wat erg van je kat!! Ik snap dat het zwaar valt!! En je niet schuldig voelen tegenover je andere kat, misschien heeft hij/zij ook rust nodig. Gewoon ff er tussen uit zodat je het een plaatsje kan geven.

@ Amber.. Werkse en nog maar 3 weekjes en dan heb je ook vakantie. Die weken zijn zo voorbij. Ik moet nog 6 weken werken voordat ik vakantie heb.

@ Puggle.. Bijna vakantie voor jou.. Lekker van genieten!!

Drink eigenlijk bijna nooit alcohol. Niet zo behoefte aan. Maar koffie daar ben ik wel aan verslaafd. Ik denk dat ik afkickverschijnselen zou hebben.

Zo gisteren weer gewerkt, weer ouderwets druk, maar gelukkig niet te druk. Afgelopen zondag was echt het toppunt van drukte hier. Nog steeds moe hier, vanmiddag maar een dutje doen als J.enna op d'r bedje ligt. Verder geen plannen voor vandaag behalve dat ik mijn huisje moet poetsen. En dat is nu net mijn hobby.. not Wink. En mijn hond is loops geworden, pff.. Kan ik mijn vloer extra poetsen ivm hygiëne.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Jelin wo 10 aug 2011 - 20:29

2CKC2 schreef:
James schreef:Koffieafkickers hier? Very Happy Ik ben juist weer begonnen met drinken. Wel wijn dan, maar ik ben wel weer begonnen. Heb het een jaar bijna niet gedaan haha.

Mag je geen koffie drinken dan?! :shock: Nee. IK.KAN.NIET.ZONDER.KOFFIE!!

Volgens mij is het slecht vanwege de cafeïne. Maar je mag het wel drinken, maar dan met mate.

Ff gekopieerd van een website:

Drink niet te veel koffie als je zwanger wilt worden of het al bent. Beperk je tot drie à vier kopjes koffie per dag, of één of twee mokken. Vrouwen die meer dan 500 milligram cafeïne (ongeveer een liter koffie) per dag gebruiken, doen er gemiddeld langer over om zwanger te worden dan vrouwen die geen of weinig koffie gebruiken. Veel koffie verhoogt bovendien de kans op een miskraam en is ook later in de zwangerschap schadelijk voor de ongeboren baby. Meer dan acht koppen koffie (600 milligram cafeïne) per dag verhoogt de kans op een doodgeboorte. Thee bevat half zoveel cafeïne als koffie. Bedenk dat een groot glas cola evenveel cafeïne bevat als een half kopje koffie. Over de invloed van koffie op de zaadkwaliteit spreken de onderzoeken elkaar tegen. Vooralsnog lijkt cafeïne daar weinig effect op te hebben.

Ook cafeïnevrije koffie vertraagt het zwanger worden! Klaarblijkelijk is dus niet alléén de cafeïne de boosdoener.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje wo 10 aug 2011 - 21:32

Choco sterke meis!

Ja ik heb ook echt afkickverschijnselen hoor, maarja, ik vind het het proberen waard, en dan maar meten helemaal niet, is vast t beste

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 21:43

ow ik drink al geen koffie en af en toe een kopje thee smile

CCC veel sterkte. Ik snap ook hoe je je voelt. Zou niet weten wat ik zou moeten als onze poes zou overlijden. En je niet schuldig voelen naar de andere toe hoor hug

Gast
Gast

Bericht  smooch wo 10 aug 2011 - 21:56

@ CCC, sterkte! Ik snap hoe je voelt, heb zelf ook een kat en een poes en moet er niet aan denken dat er eentje komt te overlijden.
@ Jelin, wat voor hond heb je?
Ik heb een chihuahua en als zij loops wordt dan valt het gelukkig nog mee. Maar mijn schoonmoeder heeft een duitse herder en die kan als ze loops is echt niet in huis komen, zo erg lekt ze. Maja een chihuahua en een duitse herder is natuurlijk een enorm verschil Very Happy

Ik drink geen koffie, wel alcohol. Ik denk als ik wijntjes af sla dat mensen het bij mij ook snel gaan weten, omdat ik altijd wel mee drink. Gisteren op de verjaardag had ik ook geen wijn gedronken omdat ik erg moe was. Dus kreeg al meteen de vraag of ik ook zwanger ben. Uhm..nee heb geen trek haha dus het wordt nu al in twijfel genomen.
Thee drink ik wel veel, ben echt een theeleut.

Ik was gisteren dus op de verjaardag van mijn vriend zijn oom. Begon zijn oom opeens een speech te geven enz. blijkt dus dat zijn dochter zwanger is. Super leuk!
Ik had al een vermoeden omdat ze opeens geen alcohol meer dronk, zogenaamd aan de antibiotica.
En haar vriend en mijn vriend zijn goeie vrienden. Toen mijn vriend zo erg aan het twijfelen was ging hij met hem erover praten en toen was ze al zwanger maar hij kon toen nog niks zeggen. Ze is nu 10 weken.

En later kwam een andere tante van mijn vriend naar me toe en die vertelde dat haar dochter ook zwanger is maar nog erg pril, mag mijn mond niet voorbij praten. Maja ik ken jullie toch niet in het echt :P

Gezellig al die baby's in de familie.

Ik ben vandaag vrij en ga zo de stad in, even shoppen smile
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  CCC wo 10 aug 2011 - 22:09

Thnx girls! Bedankt voor jullie steun & begrip! Doet me echt heel erg goed!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Blush_ wo 10 aug 2011 - 22:14

Goedemorgen dames !

@ chococupcake: wat jammer van je kat, ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Vorig jaar in mei is onze kat niet thuisgekomen en ik heb hem de volgende morgen langs de weg gevonden... Hij was 14 jaar bij ons. Inderdaad heel moeilijk te bevatten dat je het beestje nooit meer zal zien. Heb er erg veel verdriet om gehad en denk soms nog weleens aan dat moment dat ik hem vond... Gek eigenlijk wat een groot verdriet het verlies van je huisdier kan teweeg brengen...

@koffieleut: geniet van je vakantie, zal je goed doen om er even tussenuit te gaan.

@ Amber, heb je het gevoel dat er iets gaande is? Ik heb ook nog een week tot ik kan testen.

Mijn borsten doen 's avonds nog wel zeer ('s ochtends valt dat wel mee). Eergisteren had ik een aantal minuten wat steekjes in m'n onderbuik. Gisteren wat meer wit slijmverlies (niks rozig/rood). Deze morgen rond 6u ben ik misselijk wakker geworden, had echt zo'n zuur gevoel in m'n maag. Ik ben terug in slaap gevallen en dat is nu ook over. Daarnet had ik een metalige smaak in m'n mond, net of ik bloed proefde (had nog niets gegeten of gedronken). Op zich wel enkele symptoompjes, maar allemaal erg kort en niet constant aanwezig, dus ik denk dat ik mezelf weer gek maak Rolling Eyes

Laatst aangepast door _Blush_ op wo 10 aug 2011 - 22:59; in totaal 1 keer bewerkt
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263

Bericht  Jelin wo 10 aug 2011 - 22:32

@ Smooch.. Wij hebben 2 honden en allebei zijn ze vuilnisbakkenrassen. Degene die loops is, is waarschijnlijk een kruising van een labrador en een dalmatiër. Ze is gered uit Griekenland als pup zijnde. Deel van haar broertjes en zusjes is doodgebeten door ratten. Mijn andere hond is formaat jack russell, maar heeft andere kleuren. Maar ze heeft sowieso een speciale hondenbroekje aan tegen het lekken dus. Vind het nu niet zo fris dat er overal druppeltjes liggen en heb nog een kleine meid rondlopen. Die het overigens heel erg grappig vind dat de hond nu een onderbroek aan heeft, net zoals zij zelf Wink.

Leuk dat er zoveel zwangeren zijn in jouw familie, hopelijk mag je er snel bijvoegen.

@ Blush.. Ik hoop dat het goede voortekenen zijn, maar het is nog ff afwachten.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  S@nneke do 11 aug 2011 - 4:54

joehoe... waar is iedereen??

Blush, wat vervelend dat 1 kies zo slecht is. Ik heb een keer mijn verstandskies laten trekken en dat viel echt heel erg mee. Maarja een gewone kies zal je misschien meer missen.
Klinkt allemaal goed die klachtjes, spannend!!

CCC, gecondoleerd met je kat. Een huisdier kan je echt heel dierbaar zijn. Ik hoop dat je ondanks alles nog een leuk weekend hebt. wat vervelend dat je ziek begint te worden. Hoe voel je je nu?

Caresses, spannend…

Puggle, wat goed dat je bloed goed was. Toch ook aan de clomid.

Muppet, nou ik ben ook blij dat ik geen koffie lust. Ik hoop dat het helpt bij je. Mijn moeder heeft af en toe dat ze een tijdje geen koffie mag drinken. Dan heeft ze ook altijd hoofdpijn. Nu drinkt ze bijna alleen nog cafeïne vrije koffie.

Amber, gaat inderdaad snel. De tijd vliegt. Heb je al zwangerschapsverschijnselen?

Smooch, wel leuk al die zwangeren, maar ook confronterend. Bij mij zouden vrienden ook gelijk vragen of ik zwanger ben als ik geen wijn drink. Ik heb al een paar smoesjes klaar staan smile

Vanmorgen ging ik naar de wc en…. Ja, ik ben ongesteld. Ik was echt zo super blij. Ik heb me gelukkig om niks druk gemaakt. Sorry dat ik me zo aanstelde. Ik heb nu een cyclus van 29 dagen. Want dan is vandaag toch weer dag 1?
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Muppetje do 11 aug 2011 - 5:33

Vandaag weer dag 1 inderdaad S@nneke, nette cyclus hoor smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 5:37

Choco, gecondoleerd met je katje! Zijn geen leuke dingen hug

Sanneke, idd weer dag 1 nu. Mooie cyclus hoor! Jep ik ga ook aan de clomid samen met muppet, gezellig smile

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 11 aug 2011 - 5:37

Wat spannend Blush!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 5:40

Idd spannend blush!

Gast
Gast

Bericht  S@nneke do 11 aug 2011 - 5:55

Puggle schreef:Choco, gecondoleerd met je katje! Zijn geen leuke dingen hug

Sanneke, idd weer dag 1 nu. Mooie cyclus hoor! Jep ik ga ook aan de clomid samen met muppet, gezellig smile

Ja ben echt blij met deze cyclus. Als ik soms de verhalen lees van veel van jullie. ik gun het jullie ook zo!!
maarja nu even gezellig aan de clomid en dan hopelijk met z'n alle zwanger, hihi Very Happy
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lejow do 11 aug 2011 - 5:56

Sterkte chococupcake, een huisdier verliezen is nooit leuk!
Ik hoop dat jullie je gedachten een beetje kunnen verzetten dit weekend!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 6:02

S@nneke schreef:

Ja ben echt blij met deze cyclus. Als ik soms de verhalen lees van veel van jullie. ik gun het jullie ook zo!!
maarja nu even gezellig aan de clomid en dan hopelijk met z'n alle zwanger, hihi Very Happy

Ja hopen dat het zo blijft voor je! Idd heel het topic tegelijk zwanger smile

Gast
Gast

Bericht  S@nneke do 11 aug 2011 - 6:07

Puggle schreef:
S@nneke schreef:

Ja hopen dat het zo blijft voor je! Idd heel het topic tegelijk zwanger smile

Ja dat is waar, hopen dat het zo blijft. En het hele topic tegelijk zwanger, dat zou helemaal super zijn smile en dan daarna met z'n alle bevallen Wink hihi, nee maar echt ik hoop voor je dat die clomid goed helpt en dat je er ook niet zo veel last van hebt. Vandaag vertelde een zwangere collega dat ze ook PCO had en ook tabletten had gehad. dus dat zalook wel clomid zijn geweest. Ik wilde echt vanalles aan haar vragen, maarja ik heb wijselijk mijn mond gehouden.
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Muppetje do 11 aug 2011 - 6:08

Puggle en ik zijn de Clomid-meisjes, haha Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  S@nneke do 11 aug 2011 - 6:09

Muppetje schreef:Puggle en ik zijn de Clomid-meisjes, haha Wink

ja samen met jazzlin, toch smile
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Muppetje do 11 aug 2011 - 6:10

S@nneke schreef:

Jup!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 6:41

Muppetje schreef:
S@nneke schreef:

Jup!

Jeeeej Cool

Gast
Gast

Bericht  Muppetje do 11 aug 2011 - 6:46

Puggle schreef:
Muppetje schreef:
S@nneke schreef:

Jup!

Jeeeej Cool

Ik heb n clubje opgericht, wie wil er lid worden? Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  S@nneke do 11 aug 2011 - 7:08

Muppetje schreef:
Puggle schreef:
Muppetje schreef:
S@nneke schreef:

Jup!

Jeeeej Cool

Ik heb n clubje opgericht, wie wil er lid worden? Wink

haha, nou er is nog niet zoveel animo, smile ookal klinkt het als een heel gezellig clubje. Ik hoop toch dat ik niet lid hoef te worden Wink
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: