Voor een kindje in 2011!
+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
@ Amber: Ik heb dus ook vaak een lichte streep op de Kruidvattest, had ik laatst ook al eens wat over gepost in een topic. De gyneacoloog vertelde mij dat de de hoeveelheid HCG die de gemiddelde vrouw in haar lichaam heeft, de helft van de concentratie heeft die een Kruidvattest (of andere gevoelige test) meet. Wanneer jij net iets meer HCG in je bloed hebt of meet met heel geconcentreerde urine, kan je een vals-positieve test hebben. Ik vond het eerst ook heel gek.
Wel jammer dat je niet zwanger bent geworden deze ronde, hopelijk over een week of vier beter nieuws!
Wel jammer dat je niet zwanger bent geworden deze ronde, hopelijk over een week of vier beter nieuws!
Gast- Gast
Ben ik ook weer even! Ontzettend druk weekend eigenlijk... Veel bezig geweest met taarten en cupcakes en gisteravond dus lekker de stad in geweest en het nodige even gedronken... Straks kan dat niet meer, dus dacht ga lekker even los. Ben al tijden de stad niet meer in geweest, dus ga het ook niet erg missen en als ik het mis zien we dan wel weer hoe we dat oplossen!
Lejow: heb je piemels even bekeken, zien er leuk uit!
Muppetje: geniet lekker van je weekendje weg!
Amber: Jij ook een lekker weekendje weg toch? Hoop dat je een beetje kunt genieten, volgende ronde weer nieuwe kansen!
Wbt. auto's hebben jullie wel een punt hoor... zo'n 3 deurs is echt r*k... Maar om nou speciaal een auto aan te gaan schaffen voor een kind... Tja...Naja we zien het alelmaal wel!
Puggle: spannend!
Morgen op kraamvisite bij een vriendinnetje, mijn vriend heeft er helemaal geen zin in. Dit weekend zitten we vol met 'verplichtingen'... Dus hij wilt eigenlijk lekker chillen, maar ik ga gewoon even langs. Is wel een uur rijden, maar ach... Ben wel ontzettend benieuwd naar de kleine meid. Heb ook een schattig shirtje en broekje gekocht met cupcakes erop!
Lejow: heb je piemels even bekeken, zien er leuk uit!
Muppetje: geniet lekker van je weekendje weg!
Amber: Jij ook een lekker weekendje weg toch? Hoop dat je een beetje kunt genieten, volgende ronde weer nieuwe kansen!
Wbt. auto's hebben jullie wel een punt hoor... zo'n 3 deurs is echt r*k... Maar om nou speciaal een auto aan te gaan schaffen voor een kind... Tja...Naja we zien het alelmaal wel!
Puggle: spannend!
Morgen op kraamvisite bij een vriendinnetje, mijn vriend heeft er helemaal geen zin in. Dit weekend zitten we vol met 'verplichtingen'... Dus hij wilt eigenlijk lekker chillen, maar ik ga gewoon even langs. Is wel een uur rijden, maar ach... Ben wel ontzettend benieuwd naar de kleine meid. Heb ook een schattig shirtje en broekje gekocht met cupcakes erop!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
@choco, je koopt hem niet zozeer voor de kleine, maar voor je eigen gemak. Na een dik jaar moeilijk doen was ik het echt zat. En vooral omdat we een tweede willen zag ik het niet zitten. Daarbij vond ik mijn auto te klein en daarom te gevaarlijk om mijn belangrijkste bezit mee te vervoeren
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Ja precies, naja dat zien we tegen die tijd dan wel ja... haha... Weer een nieuwe auto kopen betekend weer mijn spaargeld naar beneden zien gaan...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben weer terug van kamp, was super gezellig maar ook helemaal gesloopt!
Heb gelukkig kunnen uitrusten, mijn vriend stuurde me gisteravond om 23u naar bed en heeft ook alles in het huishouden gedaan, super lief!
Ik ga zo weer de deur uit, naar de film 'Monte Carlo' samen met mijn nicht. Die lijkt me erg leuk. Daarna eten bij mijn schoonouders.
Ik heb niet alles gelezen, want er is weer een hoop bij geschreven afgelopen week.
haha Lejow, leuke piemels echt een leuk idee! En natuurlijk jullie nieuwe auto bewonderd, echt heel mooi.
Wij hebben ook een 5 deurs en dat is zoveel makkelijker. Voorheen had mijn vriend een honda civic, nou dat was altijd proppen met de boodschappen enz. Nu is het zoveel makkelijker. Ik heb een zusje van 2 dus we kunnen alvast oefenen met een zitje achterin en dan houden we nog veel ruimte over.
Jazzlyn, als het goed is schijnt deze week de zon, dus hopelijk krijgen we nu echt zomersweer! Maja, eerst zien dan geloven he.
Heb gelukkig kunnen uitrusten, mijn vriend stuurde me gisteravond om 23u naar bed en heeft ook alles in het huishouden gedaan, super lief!
Ik ga zo weer de deur uit, naar de film 'Monte Carlo' samen met mijn nicht. Die lijkt me erg leuk. Daarna eten bij mijn schoonouders.
Ik heb niet alles gelezen, want er is weer een hoop bij geschreven afgelopen week.
haha Lejow, leuke piemels echt een leuk idee! En natuurlijk jullie nieuwe auto bewonderd, echt heel mooi.
Wij hebben ook een 5 deurs en dat is zoveel makkelijker. Voorheen had mijn vriend een honda civic, nou dat was altijd proppen met de boodschappen enz. Nu is het zoveel makkelijker. Ik heb een zusje van 2 dus we kunnen alvast oefenen met een zitje achterin en dan houden we nog veel ruimte over.
Jazzlyn, als het goed is schijnt deze week de zon, dus hopelijk krijgen we nu echt zomersweer! Maja, eerst zien dan geloven he.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben er weer eens... Nog een weekje werken en dan 3 weken vakantie ! Heb het echt nodig, ik kan 's ochtends echt moeilijk uit bed (en ik mag dan slapen tot half 8, dus ik hoef niet eens zo vroeg op te staan).
Verder zitten we in de klusperiode . Donderdag komt normaal gezien mijn eisprong, als mijn cyclus mooi op 28d blijft natuurlijk, da's nog afwachten...
Verder heb ik niet alles bijgelezen, ik zal het vanaf nu weer wat proberen bij te houden
Verder zitten we in de klusperiode . Donderdag komt normaal gezien mijn eisprong, als mijn cyclus mooi op 28d blijft natuurlijk, da's nog afwachten...
Verder heb ik niet alles bijgelezen, ik zal het vanaf nu weer wat proberen bij te houden
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Jeetje meiden, wat kletsen jullie veel!!!
Ik ben er een paar dagen niet geweest ivm enorme drukte op het werk en dus gisteren ook moeten werken en ik moet meteen van pagina 66 t/m 74 lezen. Heb het wel beetje bij beetje bij gelezen, maar heb niet de puf om overal op te reageren.
Wel wil ik iedereen bedanken voor hun reacties over wat ik vertelde over het duimpje van J.oshua.
Ik heb de oproep inmiddels binnen, maar ik moet morgen dus bellen om de afspraak te verplaatsen. Anders moet ik 2 weken achter elkaar naar het ziekenhuis bij dezelfde kinderarts. Dat vind ik een beetje onzin...
Hoe is het met iedereen verder hier?
Ik ben er een paar dagen niet geweest ivm enorme drukte op het werk en dus gisteren ook moeten werken en ik moet meteen van pagina 66 t/m 74 lezen. Heb het wel beetje bij beetje bij gelezen, maar heb niet de puf om overal op te reageren.
Wel wil ik iedereen bedanken voor hun reacties over wat ik vertelde over het duimpje van J.oshua.
Ik heb de oproep inmiddels binnen, maar ik moet morgen dus bellen om de afspraak te verplaatsen. Anders moet ik 2 weken achter elkaar naar het ziekenhuis bij dezelfde kinderarts. Dat vind ik een beetje onzin...
Hoe is het met iedereen verder hier?
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Smooch, leuk dat het een geslaagd kamp was! Was de film ook leuk?
Blush, spannend, hopelijk heb je weer zo'n mooie cyclus of beter dat je zwanger bent natuurlijk
Triesje, nou even afwachten dus wat ze aan zijn duimpje gaan doen en of ze iets kunnen natuurlijk.
Hier weinig nieuws. Morgen naar de gynecoloog, toch wel een beetje spannend ben erg benieuwd of ze al iets gaat doen en wat ze zegt. Hoop echt dat ik geholpen word!
Blush, spannend, hopelijk heb je weer zo'n mooie cyclus of beter dat je zwanger bent natuurlijk
Triesje, nou even afwachten dus wat ze aan zijn duimpje gaan doen en of ze iets kunnen natuurlijk.
Hier weinig nieuws. Morgen naar de gynecoloog, toch wel een beetje spannend ben erg benieuwd of ze al iets gaat doen en wat ze zegt. Hoop echt dat ik geholpen word!
Gast- Gast
@ Puggle: ja inderdaad. Ik ben ook zeer benieuwd of er iets aan gedaan kan worden... Spannend hoor. Ik duim voor je dat je geholpen word!
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
@ Smooch, was 'Monte Carlo' leuk ?? Ik wil hem ook wel zien eigenlijk, lijkt me wel leuk. Ik krijg echt niemand mee naar zo'n meidenfilms, behalve m'n zusje (die 18 is, 9 jaar jonger dan ik).
@ Puggle, dus het terug starten met de pil heeft niet geholpen dan? (sorry, ben er echt even uit geweest dus heb alles zo'n beetje gemist).
@ Puggle, dus het terug starten met de pil heeft niet geholpen dan? (sorry, ben er echt even uit geweest dus heb alles zo'n beetje gemist).
_Blush_- Fluisteraar
dat is raar had ik een heel verhaal getypt kon het niet geplaats worden omdat het onderwerp gesloten is vaag! Nog een xtje dan maar....
De film was super leuk, echt een meiden film! Moet wel zeggen dat er een hoop jonge meiden waren, maar ach de film was erg leuk en ook voor onze leeftijd
Anders ga je toch gezellig met je zusje Blush, er spelen een hoop leuke jongens in haha
Blush, heerlijk dat je bijna vakantie hebt en wel 3 weken lang. Ga je nog weg?
Ik heb 15 september 2 weken vakantie kijk er nu al enorm naar uit. En dan is ook bijna mijn verjaardag, ik ben 17 september jarig. En heel misschien zit ik dan wel in het buitenland,ik hoop het want ik heb geen zin om mijn verjaardag te vieren eigenlijk.
Wij zitten ook in onze ik moet zeggen dat ik het helemaal niet erg vind
Puggle, succes morgen, ik hoop dat ze je inderdaad verder kunnen helpen.
Morgen weer werken, ik heb er zo geen zin in. Dus ga zo ook maar weer mijn bedje op zoeken.
De film was super leuk, echt een meiden film! Moet wel zeggen dat er een hoop jonge meiden waren, maar ach de film was erg leuk en ook voor onze leeftijd
Anders ga je toch gezellig met je zusje Blush, er spelen een hoop leuke jongens in haha
Ik heb 15 september 2 weken vakantie kijk er nu al enorm naar uit. En dan is ook bijna mijn verjaardag, ik ben 17 september jarig. En heel misschien zit ik dan wel in het buitenland,ik hoop het want ik heb geen zin om mijn verjaardag te vieren eigenlijk.
Wij zitten ook in onze ik moet zeggen dat ik het helemaal niet erg vind
Puggle, succes morgen, ik hoop dat ze je inderdaad verder kunnen helpen.
Morgen weer werken, ik heb er zo geen zin in. Dus ga zo ook maar weer mijn bedje op zoeken.
smooch- Kletskop
@ Puggle, succes morgen!!
Op de rest reageer ik morgen, heb een erg leuk en gezellig weekend gehad!!
Op de rest reageer ik morgen, heb een erg leuk en gezellig weekend gehad!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ik ben er ook weer. Wel wat minder, want ik heb nog steeds vakantie. Heb heel snel alles doorgelezen maar ga niet op alles reageren, jullie hebben megaveel gekletst .
Ik wil in ieder geval Puggle veel sterkte wensen voor morgen bij de gynaecoloog! Denk je dat ze al wat meer gaan doen? Wellicht dat ze bloed nemen om te kijken of je eisprong al is geweest ofzo?
Ik had mijn gynaecoloog nog gemaild met de vraag wat ik nu het beste kon doen, maar ik denk dat hij me verkeerd begreep. Ik had gemaild dat ik begin dit jaar gestopt was met de pil maar en hoe mijn cyclussen totnogtoe waren en dat ik maar weer niet ongesteld word. En toen stelde hij voor om eens langs te komen om eventueel te praten over ovulatie-inductie met Clomid. Ik vermoed dat hij denkt dat we nu al een halfjaar aan het proberen zijn en dat ik nog maar 2 keer ongesteld ben geweest. Maar ik wil uiteraard helemaal nog niet aan Clomid oid. Ga hem even terugmailen dat dit nog maar onze eerste Ă©chte zwanger-willen-worden-cyclus is.
Ik wil in ieder geval Puggle veel sterkte wensen voor morgen bij de gynaecoloog! Denk je dat ze al wat meer gaan doen? Wellicht dat ze bloed nemen om te kijken of je eisprong al is geweest ofzo?
Ik had mijn gynaecoloog nog gemaild met de vraag wat ik nu het beste kon doen, maar ik denk dat hij me verkeerd begreep. Ik had gemaild dat ik begin dit jaar gestopt was met de pil maar en hoe mijn cyclussen totnogtoe waren en dat ik maar weer niet ongesteld word. En toen stelde hij voor om eens langs te komen om eventueel te praten over ovulatie-inductie met Clomid. Ik vermoed dat hij denkt dat we nu al een halfjaar aan het proberen zijn en dat ik nog maar 2 keer ongesteld ben geweest. Maar ik wil uiteraard helemaal nog niet aan Clomid oid. Ga hem even terugmailen dat dit nog maar onze eerste Ă©chte zwanger-willen-worden-cyclus is.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Spannend Puggle, succes!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Bedankt meiden voor het succes wensen! Ik vind het wel een beetje spannend worden en zit van alles in me hoofd te halen. Dat ze me niet willen helpen en etc maar goed ik ga nu slapen en laat het morgen even weten en reageer dan nog wel even verder.
Slaap lekker
Slaap lekker
Gast- Gast
smooch schreef:De film was super leuk, echt een meiden film! Moet wel zeggen dat er een hoop jonge meiden waren, maar ach de film was erg leuk en ook voor onze leeftijd
Ja, ik ga met m'n zusje naar de film, dat was sowieso het plan. Met haar heb ik ook de hele Twilight-saga gezien en allerlei andere romantische komedies (ja, ik beken, ook films als High School Musical... Ach ja, ik zeg steeds maar dat mijn zusje me 'jong' houdt, haha).
Hoezo heb je geen zin om je verjaardag te vieren? (ook hier sorry als me ik het verhaal niet herinner, ik ben niet zo goed in het linken van gebeurtenissen aan forumnamen...). Ik weet nog niet of we op vakantie gaan... Ik zou wel willen, maar alles is zoooo duur (en we zijn maar net gaan samenwonen, dus de grote kosten zijn net achter de rug...).
_Blush_- Fluisteraar
Hier ben ik ook weer even.
Ik heb wel alles gelezen, maar ga niet op iedereen reageren. Wat hebben jullie weer veel geschreven de afgelopen dagen.
Hier gaat alles redelijk goed, mijn moeder gaat met stappen vooruit, gelukkig! Ik begin weer hoop te krijgen dat ze het ziekenhuis misschien nog wel uitkomt.
Puggle: Heel veel succes vandaag! Ik duim voor je!
Ik heb wel alles gelezen, maar ga niet op iedereen reageren. Wat hebben jullie weer veel geschreven de afgelopen dagen.
Hier gaat alles redelijk goed, mijn moeder gaat met stappen vooruit, gelukkig! Ik begin weer hoop te krijgen dat ze het ziekenhuis misschien nog wel uitkomt.
Puggle: Heel veel succes vandaag! Ik duim voor je!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Jeej een nieuw topic En ik hoop op een vruchtbaar topic
@ Filoria.. Ik hoop dat het een goed teken is.. Ik herken het honger gevoel juist niet. Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik helemaal geen honger en was ook niet misselijk. Ik duim voor je dat je positief mag testen!! En had wel een innestelingsbloeding, maar dat was volgens mij helder bloed.
@ Pussycat.. Jeetje dat is wel balen.. Hoop dat je snel een normale cyclus hebt of beter gezegd gewoon zwanger bent..
@ Lejow.. En voel je je al wat beter? En hoe was het piemels decoreren?
@ Jazzlyn.. Als het goed is wordt het vandaag lekker weer.. En leuk een nieuwe auto.. Spannend bij jou, hoop dat je positief mag testen!!
@ CC.. Wij hadden ook een 3-deurs.. Heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad, behalve dat je zelf helemaal achterin moet stappen om de kleine vast te zetten. Nu hebben we op het moment geen auto, maar hard aan het sparen voor een andere, die eind van het jaar waarschijnlijk zal komen . Hoe was de kraamvisite?
@ Smooch.. Fijn dat het kamp gezellig was. Hopelijk heb je een beetje bij kunnen slapen.
@ Blush.. Fijne vakantie alvast!! En veel plezier .
@ Triesje.. Ik hoop dat ze snel iets aan het duimpje van je zoon kunnen doen. Wel fijn dat je nu al een oproep binnen hebt.
@ Puggle.. Succes bij de gyn vandaag!!
@ Koffieleut.. Fijn dat het goed gaat met je moeder!! Hoe gaat het verder met je?
Zo heb weer weekend!! Druk weekend achter de boeg. Op het werk was het ontzettend druk, op het moment veel mensen die terugkomen van vakantie.. Gisteren is het raam van de schuurdeur kapot gegaan. Een vriend van mijn man is er tegenaan gevallen, stuk raam eruit. Echt zo balen. Nu uitzoeken of de verzekering dit gaat dekken (heb eigen huis en nog nooit schade gehad). En om het nog compleet te maken heb ik nu ook nog bruinverlies.
@ Filoria.. Ik hoop dat het een goed teken is.. Ik herken het honger gevoel juist niet. Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik helemaal geen honger en was ook niet misselijk. Ik duim voor je dat je positief mag testen!! En had wel een innestelingsbloeding, maar dat was volgens mij helder bloed.
@ Pussycat.. Jeetje dat is wel balen.. Hoop dat je snel een normale cyclus hebt of beter gezegd gewoon zwanger bent..
@ Lejow.. En voel je je al wat beter? En hoe was het piemels decoreren?
@ Jazzlyn.. Als het goed is wordt het vandaag lekker weer.. En leuk een nieuwe auto.. Spannend bij jou, hoop dat je positief mag testen!!
@ CC.. Wij hadden ook een 3-deurs.. Heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad, behalve dat je zelf helemaal achterin moet stappen om de kleine vast te zetten. Nu hebben we op het moment geen auto, maar hard aan het sparen voor een andere, die eind van het jaar waarschijnlijk zal komen . Hoe was de kraamvisite?
@ Smooch.. Fijn dat het kamp gezellig was. Hopelijk heb je een beetje bij kunnen slapen.
@ Blush.. Fijne vakantie alvast!! En veel plezier .
@ Triesje.. Ik hoop dat ze snel iets aan het duimpje van je zoon kunnen doen. Wel fijn dat je nu al een oproep binnen hebt.
@ Puggle.. Succes bij de gyn vandaag!!
@ Koffieleut.. Fijn dat het goed gaat met je moeder!! Hoe gaat het verder met je?
Zo heb weer weekend!! Druk weekend achter de boeg. Op het werk was het ontzettend druk, op het moment veel mensen die terugkomen van vakantie.. Gisteren is het raam van de schuurdeur kapot gegaan. Een vriend van mijn man is er tegenaan gevallen, stuk raam eruit. Echt zo balen. Nu uitzoeken of de verzekering dit gaat dekken (heb eigen huis en nog nooit schade gehad). En om het nog compleet te maken heb ik nu ook nog bruinverlies.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Dames.. check mijn topic is
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Dames.. check mijn topic is
Whoehoeoeoeoe!!! Gefeliciteerd!!!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Lejow schreef:Dames.. check mijn topic is
Heb ik al gedaan!! Echt super meis, gefeliciteerd!!
En jij bent nummer 1 die zwanger is in dit topic, dus toch een vruchtbaar topic
Jelin- Kletskop
Ik geloof er nog geen zak van hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
haha nou dat komt nog wel hoor lejow
gefeliciteerd!
gefeliciteerd!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Lejow schreef:Ik geloof er nog geen zak van hahaha
Dat komt echt nog wel!! Hoe reageert je vriend erop?
Jelin- Kletskop
Super leuk Lejow, gefeliciteerd!
smooch- Kletskop
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: