Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 4 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Lejow vr 29 jul 2011 - 6:36

Volgende week donderdag...
Geloof ik..

Dat is dag 26, en de vorige keer was mijn cyclus 25 dagen... maar hij is ook 26 geweest, dus dan zou vrijdag de NOD zijn..
Maar donderdag ga ik testen als er nog geen teken van iets is, als we een nachtje in een hotel zijn Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Filoria vr 29 jul 2011 - 8:10

Meiden,

Ik had vandaag een klein beetje bruinverlies (zo noem je dat toch? ik ben nog niet gewend aan het online omschrijven van wat ik allemaal voor sappen verlies haha), en ik was plotseling heel hongerig en duizelig vanmiddag.

Wat denken jullie, goed teken?

Ik mag bijna testen! bounce
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Pussycat vr 29 jul 2011 - 8:36

@ chococupcake Die testen zijn vaak echt heel lang houdbaar hoor. Zelf heb ik nog nooit met ovulatietesten gewerkt. De vorige keer wilde ik ermee beginnen, maar ik snapte er niks van… was ik al zwanger Laughing hahaha.

@ amber Jammer zeg dat het toch blijkbaar niet raak schijnt te zijn. Wat irritant dat je dan toch zo’n licht streepje ziet hé, want je blijft dan in twijfel… zal het toch niet zo zijn?

@ Jelin, ja gek hé mijn cyclus… ik hoop ook dat het gauw doorzet, want voel me er niet prettig bij. Maar zwanger ben ik ook niet, want heb al een paar testen geprobeert haha Embarassed , maar er komt geen streepje op en ze zullen vast goed zijn… (ook van een goedkope site 10 testen voor 4 euro ofzo)

@ lejow Waarom hang jij boven 15 piemels… Question ? En als je ervan uit gaat dat je moeder gelijk heeft kan het alleen maar meevallen.

@ Filoria bruinverlies is wel een beetje gek toch? Tenminste dat heb ik niet gehad bij mijn vorige zwangerschap, maar wie weet… Als het niet heeft doorgezet nog dan is dat in ieder geval een goed teken.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 10:09

Filoria, apart zeg van het verlies. Even afwachten of het doorzet of niet hopelijk!

Amber, dan zal het idd negatief zijn denk. Ach je bent alweer goed op weg de dagen gaan zo snel gelukkig.

Lejow, was het gezellig met de piemels :P

Muppet, gezellig! Waar zijn jullie heen? Veel plezier.

Nou heb vandaag weer een test gedaan rond dezelfde tijd als gister en nu was het streepje weer een stuk lichter Rolling Eyes vreemd toch!?

Gast
Gast

Bericht  Muppetje vr 29 jul 2011 - 10:13

Puggle we zijn naar Friesland.
Raar van die test inderdaad

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Caresses vr 29 jul 2011 - 10:14

PippaJa dat heb ik wel, daarom probeer ik ook om niet elke dag in dit topic te komen. Als ik dat elke dag doe, ben ik er echt teveel mee bezig en is het aan het eind v/d maand weer zo'n teleurstelling. Aan de andere kant vind ik het ook juist fijn om hier toch over te kletsen als ik daar behoefte aan heb en vind ik het fijn ervaringen met anderen te kunnen delen en die van hen te lezen.

Muppetje, rot dat je PCOS hebt Sad weet niet wat het precies inhoudt, maar ik hoop dat de medicijnen je helpen om wel zwanger te worden smile.

Filora, geen idee, ik heb iig nooit bruinverlies gehad, kan je er wat over vinden op internet?

Wegens de omstandigheden zouden we er deze maand even niet zo mee bezig zijn omdat we het al druk genoeg hebben (dus niet tempen of ovu testen). Maar ik dacht woensdag m'n ovulatie te hebben dus 's ochtends gevreeën, en voor de zekerheid gisterochtend weer. En vanochtend weer omdat we daar zin in hadden. Maar volgens mij heb ik vanmiddag pas m'n ovulatie gehad (aangezien krampjes in buik en slierterige afscheiding), irritant aangezien de sperma van vanochtend vast niet al "rijp" genoeg is om te bevruchten.. nou ja we zullen zien. Ga er in ieder geval vanuit dat het weer niet is gelukt.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Susan vr 29 jul 2011 - 10:17

Caresses schreef:

Wegens de omstandigheden zouden we er deze maand even niet zo mee bezig zijn omdat we het al druk genoeg hebben (dus niet tempen of ovu testen). Maar ik dacht woensdag m'n ovulatie te hebben dus 's ochtends gevreeën, en voor de zekerheid gisterochtend weer. En vanochtend weer omdat we daar zin in hadden. Maar volgens mij heb ik vanmiddag pas m'n ovulatie gehad (aangezien krampjes in buik en slierterige afscheiding), irritant aangezien de sperma van vanochtend vast niet al "rijp" genoeg is om te bevruchten.. nou ja we zullen zien. Ga er in ieder geval vanuit dat het weer niet is gelukt.

Als je eergisterochtend, gisterochtend en vanochtend seks hebt gehad en vanmiddag je eisprong dan is dat toch juist een heel goede timing?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 10:34

Muppetje schreef:Puggle we zijn naar Friesland.

Ja ik weet het ook niet!

Oh leuk zeg, nog nooit geweest maar lijkt me wel leuk daar! Geniet maar lekker hoor smile

Gast
Gast

Bericht  Caresses vr 29 jul 2011 - 11:49

Susan schreef:
Als je eergisterochtend, gisterochtend en vanochtend seks hebt gehad en vanmiddag je eisprong dan is dat toch juist een heel goede timing?

Ja dat zou ik aan de ene kant ook denken, maar lees op internet dat voor de zaadkwaliteit het beste is om er 2-3 dagen tussen te laten zitten. Omdat de spermacellen nu geen tijd gehad hebben op 'rijp' te worden.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jazzlyn vr 29 jul 2011 - 15:07

Puggle schreef:
Muppetje schreef:Puggle we zijn naar Friesland.

Ja ik weet het ook niet!

dat kan goed hoor! Eigenlijk moet je tweemaal daags testen om je piek te meten. Best kans dat je in die 24 uur tussen deze twee testen je piek hebt gehad. Is je test morgen nog lichter of weg, is je ei gewoon geweest!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Jazzlyn vr 29 jul 2011 - 15:08

Caresses schreef:
Susan schreef:

Ja dat zou ik aan de ene kant ook denken, maar lees op internet dat voor de zaadkwaliteit het beste is om er 2-3 dagen tussen te laten zitten. Omdat de spermacellen nu geen tijd gehad hebben op 'rijp' te worden.
Das onzin, het beste is om de dag(geloof mij maar na al die tijd gynaecoloog Wink ). En als het zaad goed is, kan je zelfs elke dag!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  CCC vr 29 jul 2011 - 15:33

Zo, ben ik weer even na een druk dagje...

Vanavond lekker wezen stappen, nog even lekker genoten nu het allemaal nog kan met alcohol! Laughing

Lejow: snel even de laatste zinnen gelezen, hoe komt het dat je je zo voelt? Denk je dat het 'raak' is?

Muppetje: waar zijn jullie? Lekker hotelletje samen? smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Filoria vr 29 jul 2011 - 18:34

Haha, je hebt ook gepost om half vijf 's nachts, klopt dat chococupcake? Geniet er inderdaad maar van nu het nog kan, als je eenmaal mama bent moet je soms al op om half vijf laughcry

Maar jullie denken dus dat ik ongesteld aan het worden ben? Dat ik bruinverlies heb? Pfff ik heb zelf geen idee joh. Of ik dat tijdens mijn vorige zwangerschap had ook niet. Dat is meer dan drie jaar geleden. Ik weet nog wel vaag dat ik hier last van had:

- heel hongerig bij het opstaan, moest meteen iets eten voordat ik uit bed kwam
- een zwaar gevoel in mijn borsten en zere tepels
- wat sneller moe

Dat heb ik nu niet allemaal.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Lejow vr 29 jul 2011 - 19:34

Het is moeilijk te zeggen Filoria, ik snap af en toe ook niets meer van mezelf haha
Misschien is het wel een innesteling en misschien inderdaad een voorteken van je menstruatie...

Muppetje, wat lekker dat jullie in Friesland zijn!

Ik heb straks een vrijgezellenworkshop erotisch taartenbakken en daarom moest ik 15 piemels bakken Very Happy De dames gaan ze decoreren straks hehe Very Happy
Voel me nog steeds niet top, heb wel lekker geslapen. Maar mijn darmen zijn ook een beetje aan het opspelen, dus misschien is het wel een klein buikgriepje ofzo..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  joyce0606 vr 29 jul 2011 - 19:46

Succes meiden die mogen testen!!

amber: hmm..jammer zeg...toch die twijfel, nou volgenden week gewoon lekker gezellig doen met je mannetje smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 19:54

Joyce, ik heb je naam al een paar keer voorbij zien komen maar wil nu toch ff weten hoe het met je gaat :-) Ben je weer een beetje opgeknapt na je ziekenhuisopname? Je bent toch al weer thuis, hoop ik? Embarassed
En ik ben natuurlijk ook benieuwd of je al een keuze hebt kunnen maken voor een kdv, haha... angel

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 30 jul 2011 - 3:40

(pssst er staan wat piemels in de taartentopic!!)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jazzlyn za 30 jul 2011 - 4:24

Heej hoe is het hier?? Wat is het stil...?!

Hier alles goed, nieuwe auto ingereden en verder de dagelijkse dingen gedaan. Gister avond was mijn NOD. Vorige keer was ik 2 dagen overtijd, dus dat hou ik maar aan, morgen einde van de middag. Verder niet zoveel nieuws!

ik wil zomer!! Mis de zon laughcry
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 5:19

Jazzlyn, ja ik snap het ook niet. Net weer een restje gedaan en nu was de strip weer net zo licht als gister! Misschien zijn ze idd wel slecht van kruidvat eigen merk.

Wat leuk een nieuwe auto smile wat is het geworden?

Lejow, hopen dat je niet ziek word! Ik ga eens even gluren naar die piemels van je hoor Laughing

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn za 30 jul 2011 - 5:26

Puggle schreef:Jazzlyn, ja ik snap het ook niet. Net weer een restje gedaan en nu was de strip weer net zo licht als gister! Misschien zijn ze idd wel slecht van kruidvat eigen merk.

Wat leuk een nieuwe auto smile wat is het geworden?

Lejow, hopen dat je niet ziek word! Ik ga eens even gluren naar die piemels van je hoor Laughing

-

Laatst aangepast door Jazzlyn op za 30 jul 2011 - 17:34; in totaal 1 keer bewerkt
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 5:32

Zeker een mooie auto! Lekker ruim idd met een kleintje.
Ik zit op dag 15 nu. Dus is nog vroeg, maar het was gewoon apart dat die van eergisteren donkerder was. Ach we zien wel smile

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn za 30 jul 2011 - 5:35

Puggle schreef:Zeker een mooie auto! Lekker ruim idd met een kleintje.
Ik zit op dag 15 nu. Dus is nog vroeg, maar het was gewoon apart dat die van eergisteren donkerder was. Ach we zien wel smile

Je zou testen kunnen bestellen en van de week testen? Mochten die licht blijven kloppen die van de kruitvat wel. Of je temperatuur morgenochtend even en kijkt of je boven de 37 zit? niet100 % betrouwbaar, maar kan helpen!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Lejow za 30 jul 2011 - 6:21

een 5 deurs is lekker he!! Kun je veel makkelijker overal in en uit komen enzo!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje za 30 jul 2011 - 6:26

We zitten in een huisje in de bossen met schoonouders en zwanger en schoonzus, het is erg gezellig. De ontvangst is alleen heel slecht, dus ik waag me niet aan hele verhalen met het risico dat ik ze niet plaatsen kan....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Jazzlyn za 30 jul 2011 - 6:38

Lejow schreef:een 5 deurs is lekker he!! Kun je veel makkelijker overal in en uit komen enzo!

i-

Laatst aangepast door Jazzlyn op za 30 jul 2011 - 17:34; in totaal 1 keer bewerkt
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: