Voor een kindje in 2011!
+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Een test is een test denk ik
Ik zie t wel
Ik zie t wel
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Zijn echt niet duur! Denk dat ik ze ook ga bestellen morgen eens kijken. Nu lekker slapen
Gast- Gast
Als ik er nu op zoek (ok, dat had ik misschien eerst moeten doen) les ik niet zulke positieve reacties) nouja, ik merk het week, en anders heb ik in ieder geval drie zwangerschapstesten
Arm zal ik er niet van worden
Arm zal ik er niet van worden
Muppetje- Ratel
Zo, ben ik ook weer even!
Vandaag een barbietaartje gemaakt, ging helemaal niet zoals ik wilde... Biscuit mislukte elke keer, heb ik nog nooit gehad... Uiteindelijk resultaat is best oke geworden. Hoop dat mijn vriendin er blij mee is, ook 16 cupcakes gemaakt... Nu lekker op de bank met een wijntje...
Amber: wat vervelend die onzekerheid... Je kunt altijd nog even van te voren testen, dan weet je tenminste zeker of je kunt drinken of niet...
Lejow: hele dag niet online gezien, volgens mij lekker aan het rijden met je auto
Die site met die testen zijn echt goedkoop... Zat te denken, zal ik ze ook maar vast bestellen... Heb ik ze al in huis... Of zouden ze dan al niet echt meer goed zijn? Gaat maar over 3/4 maanden... Naja ik kijk wel...
Ben benieuwd naar de ovulatietesten hier, of dat een beetje werkt...
Vandaag een barbietaartje gemaakt, ging helemaal niet zoals ik wilde... Biscuit mislukte elke keer, heb ik nog nooit gehad... Uiteindelijk resultaat is best oke geworden. Hoop dat mijn vriendin er blij mee is, ook 16 cupcakes gemaakt... Nu lekker op de bank met een wijntje...
Amber: wat vervelend die onzekerheid... Je kunt altijd nog even van te voren testen, dan weet je tenminste zeker of je kunt drinken of niet...
Lejow: hele dag niet online gezien, volgens mij lekker aan het rijden met je auto
Die site met die testen zijn echt goedkoop... Zat te denken, zal ik ze ook maar vast bestellen... Heb ik ze al in huis... Of zouden ze dan al niet echt meer goed zijn? Gaat maar over 3/4 maanden... Naja ik kijk wel...
Ben benieuwd naar de ovulatietesten hier, of dat een beetje werkt...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik lees ook vol interesse mee over die ovulatietesten.
@Amber: ik duim weer voor je hoor!
@Muppetje: voel je je al wat beter?
@Amber: ik duim weer voor je hoor!
@Muppetje: voel je je al wat beter?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Muppetje, bij Clomid vaak wat later dan dag 14, eerder dag 18 of bijv. 22.
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Dames dames, zal ik ze eerst even proberen voordat we allemaal een miskoop doen? Je leest er zoveel negatieve dingen over....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Dames dames, zal ik ze eerst even proberen voordat we allemaal een miskoop doen? Je leest er zoveel negatieve dingen over....
Via internet zijn ze heel goed! www.testjezelf.nl die heb ik gebruikt en vond ze super duidelijk. Kruitvat staat erom bekend vaak vals positief te testen. Ooit een gelezen op zw pagina, zelfs bij een man positief. Maar wie weet is jou ervaring wel goed natuurlijk!
Jazzlyn- Prater
Jazzlyn schreef:Muppetje, bij Clomid vaak wat later dan dag 14, eerder dag 18 of bijv. 22.
Ok goed om te weten. Maar dan heeft bloedprikken op dag 21 toch ook weinig zin?
Muppetje- Ratel
euhm normaal 5 tot 7 dagen na ei... Ik moest bij L. zelf testen met ovulatie testen en 5 dagen na de positieve test laten prikken... Dat was dag 29 ofzo pas,Muppetje schreef:Jazzlyn schreef:Muppetje, bij Clomid vaak wat later dan dag 14, eerder dag 18 of bijv. 22.
Ok goed om te weten. Maar dan heeft bloedprikken op dag 21 toch ook weinig zin?
Jazzlyn- Prater
Jazzlyn schreef:Muppetje schreef:Dames dames, zal ik ze eerst even proberen voordat we allemaal een miskoop doen? Je leest er zoveel negatieve dingen over....
Via internet zijn ze heel goed! www.testjezelf.nl die heb ik gebruikt en vond ze super duidelijk. Kruitvat staat erom bekend vaak vals positief te testen. Ooit een gelezen op zw pagina, zelfs bij een man positief. Maar wie weet is jou ervaring wel goed natuurlijk!
Ik heb ze niet van kruidvat maar besteld bij babyboomshop, maar daar lees ik nu veel negatieve dingen over. Had beter eerst kunnen lezen, haha. Ach, ze waren niet duur en ik heb er ook drie zwangerschapstesten bij, die zullen het hoe dan ook wel doen
Muppetje- Ratel
Persoonlijk denk ik dat ze denken dat het wel goed gaat omdat ik vorige keer toch een ei van 10mm had...
Muppetje- Ratel
10 mm mogen ze niet meetellen. Officieel pas vanaf 10.1 mm.. Om voorbeeld te geven.. Ik heb vaak op dag 10 of 12 van cyclus wel 4 of soms 6 eitje die rond de 9, 9,5 a 10 mm zitten. Waarvan er de laatste keer geen 1 heeft gewonnen Dit zal bij jou niet het geval zijn hoor, maar de groei is zo verschillend.
trouwens als jij gewoon test en je hebt nog geen positieve test op dag 20 dan bel je toch gewoon even? Ze kunnen een dag na je ei ook wel een waarde zien, maar die biedt niet veel zekerheid zoals ik begreep.
trouwens als jij gewoon test en je hebt nog geen positieve test op dag 20 dan bel je toch gewoon even? Ze kunnen een dag na je ei ook wel een waarde zien, maar die biedt niet veel zekerheid zoals ik begreep.
Jazzlyn- Prater
Nou dames heb weer eens getest haha. Binnen 5 min niet veel te zien. Toen ik uurtje later weer wakker werd zie je wel weer een licht schaduwlijntje.. Maar het is allemaal zo licht en nu binnen 2 dagen niets veranderd dus ga er gewoon vanuit dat het niets is.
Over een week alweer mijn eisprong en hopelijk lukt het deze maand wel
Over een week alweer mijn eisprong en hopelijk lukt het deze maand wel
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Succes weer amber, voor de volgende ronde!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Succes weer amber, voor de volgende ronde!!!
Dankje gaat helemaal goed komen!
Zag net je nieuwe auto in de pijler algemeen, mooi hoor!!!
Hoe is het verder met jou? Nog maar 6 daagjes..
Amber-- Ratel
Ja, we zijn zooo blij!
Ik weet het niet..
Vooral veel tegenstrijdigheden. Ik had eergisteravond enorm gevoelige tepels, en dat is raar, omdat ik door een borstverkleining over het algemeen eerder totaal geen gevoel in mn tepels heb .
En heb steeds wat buikpijn.
Maar mijn moeder is nogal spiritueel ingesteld, die legde haar hand gisteren op mijn buik, schudde nee en zei, nog even geduld, maar het komt wel goed.
Nu heeft mijn moeder het zo ongeveer altijd bij het rechte eind, dus vind dit wel heel moeilijk, haha.
Maar het lichaam is zo iets raars, wellicht neemt het inderdaad weer een loopje met me.
Ach ik neem in ieder geval een test mee als we dat nachtje weggaan volgende week en dan zie ik wel of het nodig is om te testen de 4e, of dat er zich al een menstruatie heeft aangediend..
Ik weet het niet..
Vooral veel tegenstrijdigheden. Ik had eergisteravond enorm gevoelige tepels, en dat is raar, omdat ik door een borstverkleining over het algemeen eerder totaal geen gevoel in mn tepels heb .
En heb steeds wat buikpijn.
Maar mijn moeder is nogal spiritueel ingesteld, die legde haar hand gisteren op mijn buik, schudde nee en zei, nog even geduld, maar het komt wel goed.
Nu heeft mijn moeder het zo ongeveer altijd bij het rechte eind, dus vind dit wel heel moeilijk, haha.
Maar het lichaam is zo iets raars, wellicht neemt het inderdaad weer een loopje met me.
Ach ik neem in ieder geval een test mee als we dat nachtje weggaan volgende week en dan zie ik wel of het nodig is om te testen de 4e, of dat er zich al een menstruatie heeft aangediend..
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja het lichaam is zo'n raar iets.
Wel apart en bijzonder dat van je moeder, ben benieuwd of ze gelijk heeft of niet.
Wel apart en bijzonder dat van je moeder, ben benieuwd of ze gelijk heeft of niet.
Amber-- Ratel
Goedemorgen dames,
@ Lejow.. Dat zou jammer zijn als je niet zwanger zou zijn volgens je moeder. Wel speciaal dat je moeder zo'n gave heeft en het dan meestal nog bij het recht eind heeft. Jammer voor nu dan, maar als het ze zegt dat het goed komt, zou ik daar in geloven dan.
En ja je lichaam kan rare dingen doen. Heb op het moment ook erg veel klachten zoals lage rugpijn, gevoelige borsten, rommelende darmen (waar ik me aan irriteer, hele concerten hoor ik bij mezelf ), buikpijn. Maar ja kan bij het ontpillen horen. Ik neem het nu voor lief, maar leuk is het zeker niet.
@ Amber.. Succes in de volgende ronde!!
@ Puggle.. Het klinkt niet alleen druk, het was gisteren ook druk haha.. Zie mijn man alleen overdag in het weekend, maar hij wacht altijd op me tot ik weer thuis kom.
@ Pussycat.. Balen dat je cyclus nu zo lang is, hopelijk komt er snel weer regelmaat in of ben je gewoon zwanger!!
Nou was gisteren weer super druk. Ik geloof dat het een halfuur rustig is geweest. Wat was ik gebroken aan het einde van de avond. Ga zo mijn huisje weer opruimen en dan met mijn moeder boodschappen doen en dan vanavond weer aan het werk.
@ Lejow.. Dat zou jammer zijn als je niet zwanger zou zijn volgens je moeder. Wel speciaal dat je moeder zo'n gave heeft en het dan meestal nog bij het recht eind heeft. Jammer voor nu dan, maar als het ze zegt dat het goed komt, zou ik daar in geloven dan.
En ja je lichaam kan rare dingen doen. Heb op het moment ook erg veel klachten zoals lage rugpijn, gevoelige borsten, rommelende darmen (waar ik me aan irriteer, hele concerten hoor ik bij mezelf ), buikpijn. Maar ja kan bij het ontpillen horen. Ik neem het nu voor lief, maar leuk is het zeker niet.
@ Amber.. Succes in de volgende ronde!!
@ Puggle.. Het klinkt niet alleen druk, het was gisteren ook druk haha.. Zie mijn man alleen overdag in het weekend, maar hij wacht altijd op me tot ik weer thuis kom.
@ Pussycat.. Balen dat je cyclus nu zo lang is, hopelijk komt er snel weer regelmaat in of ben je gewoon zwanger!!
Nou was gisteren weer super druk. Ik geloof dat het een halfuur rustig is geweest. Wat was ik gebroken aan het einde van de avond. Ga zo mijn huisje weer opruimen en dan met mijn moeder boodschappen doen en dan vanavond weer aan het werk.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Ze zei: voor de auto komt het toch niet! Maar ik dacht, gister auto halen, dan kan ik volgende week wel positief testen haha
Nou ja, ik vertrouw zeker op mijn moeder. Ze voelt/weet/ziet (hoe je het noemen wilt) heel veel dingen...
Nou ja, ik vertrouw zeker op mijn moeder. Ze voelt/weet/ziet (hoe je het noemen wilt) heel veel dingen...
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ze zei: voor de auto komt het toch niet! Maar ik dacht, gister auto halen, dan kan ik volgende week wel positief testen haha
Das echt heel erg speciaal. Nou de auto is er, dus dan snel positief testen .
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
*wat een stilte hier vandaag*
Ik ben misselijk en mijn buik is aan het rommelen, niet fijn als je met je hoofd boven 15 piemels hangt (in deze context en in deze topic klinkt het zo heel raar haha)
Ik ben misselijk en mijn buik is aan het rommelen, niet fijn als je met je hoofd boven 15 piemels hangt (in deze context en in deze topic klinkt het zo heel raar haha)
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:*wat een stilte hier vandaag*
Hahahaha sorry dit is grappig
Jazzlyn- Prater
wanneer is je NOD lejow?
Jazzlyn- Prater
Inderdaad!Jazzlyn schreef:Lejow schreef:*wat een stilte hier vandaag*
Hahahaha sorry dit is grappig
Wij zijn trouwens lekker n weekend weg:)
Muppetje- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: