Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'Lost in style' achtige armbandjes gezocht...

5 plaatsers

Ga naar beneden

'Lost in style' achtige armbandjes gezocht... Empty 'Lost in style' achtige armbandjes gezocht...

Bericht  Roza wo 14 nov 2012 - 6:41

Ik zoek websites/webshops die sieraden (vooral armmbandjes) verkopen die hier op lijken.. Wie helpt? Very Happy
http://lostinstylejewelry.blogspot.nl/p/armcandy.html

Van deze site heb ik er al verschillende en ik wil meeeeeerr smile

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'Lost in style' achtige armbandjes gezocht... Empty Re: 'Lost in style' achtige armbandjes gezocht...

Bericht  Zora wo 14 nov 2012 - 9:10

Oeh die zijn leuk! Ebay?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

'Lost in style' achtige armbandjes gezocht... Empty Re: 'Lost in style' achtige armbandjes gezocht...

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 9:43

die met dat kruis staan ook op ebay, de rest nog niet gezien maar ook niet op gelet

edit:
http://www.ebay.com/itm/New-Fashion-Cute-Retro-Vintage-Simple-Alloy-Charm-Chain-Cross-Bangle-Bracelet-/271097623565?pt=Fashion_Jewelry&var=570124552583&hash=item3f1ead740d

deze lijkt er wel wat op
http://www.ebay.com/itm/Charming-Ethnic-Oval-Turquoise-Stone-Hemp-Leather-Cuff-Cord-Bracelet-/310425359673?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4846cb1539

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB wo 14 nov 2012 - 9:56

Heel apart! nog nooit gezien. Vind niet veel ervan mooi, wel mooi maar niet mijn ding. Paar vind ik wel leuk en 1 vind ik wel wat. Maar heb er helaas op dit moment geen geld voor.
deze dus
'Lost in style' achtige armbandjes gezocht... Foto+1
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Kreeftje wo 14 nov 2012 - 10:57

Iets anders maar ook heel leuk vind ik, de armbandjes van;

www.4everwitheveryone.com
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Zora wo 14 nov 2012 - 19:09

Ohhh die zijn ook leuk Kreeftje! Wel wat duur...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Roza wo 14 nov 2012 - 19:50

kreeftje schreef:Iets anders maar ook heel leuk vind ik, de armbandjes van;

www.4everwitheveryone.com

Heel leuk! Maar wel echt te duur Sad

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  minoessepoes wo 14 nov 2012 - 21:26

Ik ken het niet, maar ik vind de armbandjes ook niet heel mooi. Het idee is wel leuk, maar de afwerking vind ik het net niet. Ik heb zelf een aantal dingen van Lott. gioielli http://www.jewelzenmore.nl/lott. (ringetje en ketting, toevallig geen armband) en dat heeft er wel wat van weg, maar vind ik wel net wat mooier. Alleen de bandjes met leer hebben zij niet, helaas is het ook allemaal wel wat duurder. Ik zag trouwens op de webshop waar ik de bovenstaande link van wilde plaatsen dat zij meer merken hebben die dat soort armbandjes verkopen.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roza do 15 nov 2012 - 7:14

minoessepoes schreef:Ik ken het niet, maar ik vind de armbandjes ook niet heel mooi. Het idee is wel leuk, maar de afwerking vind ik het net niet. Ik heb zelf een aantal dingen van Lott. gioielli http://www.jewelzenmore.nl/lott. (ringetje en ketting, toevallig geen armband) en dat heeft er wel wat van weg, maar vind ik wel net wat mooier. Alleen de bandjes met leer hebben zij niet, helaas is het ook allemaal wel wat duurder. Ik zag trouwens op de webshop waar ik de bovenstaande link van wilde plaatsen dat zij meer merken hebben die dat soort armbandjes verkopen.

Wat duurder? Ik vind ze echt heel erg duur.. Maar wel ontzettend leuke dingen! Wordt er hebberig van!

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  ExpressoB do 15 nov 2012 - 7:26

Roza schreef:
minoessepoes schreef:Ik ken het niet, maar ik vind de armbandjes ook niet heel mooi. Het idee is wel leuk, maar de afwerking vind ik het net niet. Ik heb zelf een aantal dingen van Lott. gioielli http://www.jewelzenmore.nl/lott. (ringetje en ketting, toevallig geen armband) en dat heeft er wel wat van weg, maar vind ik wel net wat mooier. Alleen de bandjes met leer hebben zij niet, helaas is het ook allemaal wel wat duurder. Ik zag trouwens op de webshop waar ik de bovenstaande link van wilde plaatsen dat zij meer merken hebben die dat soort armbandjes verkopen.

Wat duurder? Ik vind ze echt heel erg duur.. Maar wel ontzettend leuke dingen! Wordt er hebberig van!

zeker mooie armbanden zitten er tussen! mij ook te duur
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: