Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Postzegels, ik volg het niet meer...

Ga naar beneden

Postzegels, ik volg het niet meer... Empty Postzegels, ik volg het niet meer...

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 19:57

Ok, ik heb al best lang niet zo veel meer naar het buitenland gestuurd en nu begrijp ik het even niet meer. Ik heb hier een pakketje (past door de brievenbus) liggen dat naar verweggistan moet. Ik heb het eerder nagekeken en er 5 wereld 1 postzegels opgeplakt. Nu check ik nog even TNT hoeveel er op moet en zeggen ze €5,70. Ja lekker handig. Werken ze aan de ene kant met nummering en aan de andere kant in euro's... Wel handig dat je tegenwoordig online zo'n bedrag-postzegel af kunt drukken. Scheelt mij een hoop geplak maar voor nu heb ik er niks aan. Zijn 5 van die postzegels genoeg? Iemand die het weet? Kan ik zo mijn pakketje op de bus doen Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Postzegels, ik volg het niet meer... Empty Re: Postzegels, ik volg het niet meer...

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 20:01

Ik vind het ook maar onhandig dat ze de bedragen eraf gehaald hebben, en eigenlijk ook helemaal niet leuk, ik vind zo'n envelop gelijk een stuk stommer Embarassed
Maar volgens mij zijn wereld-1-zegels nog onder een euro (97 cent? Weet de tarieven van nu niet meer, heb dit jaar nog geen post naar het buitenland gestuurd Embarassed) dus ik geloof niet dat het voldoende is...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Postzegels, ik volg het niet meer... Empty Re: Postzegels, ik volg het niet meer...

Bericht  Tiana vr 29 jul 2011 - 20:01

Ik denk dat jouw post dan tussen de 100-250 gram weegt en volgens deze site, moet je dan 6 wereldzegels gebruiken smile.

http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/brief-buitenland/
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Postzegels, ik volg het niet meer... Empty Re: Postzegels, ik volg het niet meer...

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 20:31

Stylegirl schreef:Ik denk dat jouw post dan tussen de 100-250 gram weegt en volgens deze site, moet je dan 6 wereldzegels gebruiken smile.

http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/brief-buitenland/

Ja ik was die prijzen dus kwijt Maple en Stylegirl thanx, ik plak er wat bij smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Postzegels, ik volg het niet meer... Empty Re: Postzegels, ik volg het niet meer...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum