Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zie iets aan hem/haar

+2
Caresses
Zininzon
6 plaatsers

Ga naar beneden

Ik zie iets aan hem/haar Empty Ik zie iets aan hem/haar

Bericht  Zininzon za 18 dec 2010 - 11:53

Heb jij dat ook wel eens, dat je denkt: 'Goh, ik zie iets aan hem/haar!'?
Ik heb echt wekenlang zitten denken wat ik toch aan Joan Franka van TVOH zag. Ik vond haar een beetje 'dozig' er uit zien, terwijl ze me wel leuk lijkt.
Ik ben er nu achter, het zijn haar ogen (of haar oogmake-up)!! Hoewel ze best grote ogen heeft, lijkt het vaak alsof ze haar ogen half dicht heeft en ze een beetje slaperig kijkt.

Aan wie zie jij iets?
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zie iets aan hem/haar Empty Re: Ik zie iets aan hem/haar

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 13:49

Mijn collega had laatst haar haar rood geverfd. Ik zag wel dat er iets anders aan haar was, maar niet wat er was. Tot het binnenkwam. Toen heb ik haar via een soort van MSN "Rooie" gestuurd.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 14:07

Zininzon schreef:Heb jij dat ook wel eens, dat je denkt: 'Goh, ik zie iets aan hem/haar!'?
Ik heb echt wekenlang zitten denken wat ik toch aan Joan Franka van TVOH zag. Ik vond haar een beetje 'dozig' er uit zien, terwijl ze me wel leuk lijkt.
Ik ben er nu achter, het zijn haar ogen (of haar oogmake-up)!! Hoewel ze best grote ogen heeft, lijkt het vaak alsof ze haar ogen half dicht heeft en ze een beetje slaperig kijkt.

Aan wie zie jij iets?

Ik heb dat dus ook met haar, ik vind alleen dat ze op een tekenfilmfiguur lijkt (of iig, zo zie ik haar in mijn hoofd haha, hoe suf) maar ik kan dus maar niet bedenken welk figuur! Misschien bestaat dat tekenfilmfiguur wel niet hoor, en heb ik het gewoon zelf verzonnen. :P

Gast
Gast

Bericht  Caresses za 18 dec 2010 - 23:01

Ja dat heb ik bij de vrouw die AT5 presenteert, bij haar komt het door haar ogen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Zonnetje za 18 dec 2010 - 23:03

Ik had dat laatst bij een collega van mij. Ik had haar een tijdje niet gezien, toen zag ik haar en zei ik: heb je je haar geverfd? Ik zie iets aan jou. Nee, zei ze. Een maand later bleek dat zij zwanger was, maar ze wilde het toen nog niet vertellen. Ik kon niet precies zeggen wat, maar ik had wel wat aan haar gezien.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 23:07

Dat soort dingen zie ik nooit, maar ik zie wel vaak dieren in mensen. Bij de ene zie ik iets terug van een paard, de ander een aap, de ander een bever enz. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Blond za 18 dec 2010 - 23:30

Ik zie dat soort dingen ook niet volgens mij... Zie het wel direct als iemand naar de kapper is geweest, maar dat bedoelde je volgens mij niet helemaal..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  mickey za 18 dec 2010 - 23:39

zonnetje schreef:Ik had dat laatst bij een collega van mij. Ik had haar een tijdje niet gezien, toen zag ik haar en zei ik: heb je je haar geverfd? Ik zie iets aan jou. Nee, zei ze. Een maand later bleek dat zij zwanger was, maar ze wilde het toen nog niet vertellen. Ik kon niet precies zeggen wat, maar ik had wel wat aan haar gezien.
Dat zie ik ook heel vaak aan vrouwen die zwanger zijn, maar het nog niet verteld hebben! Had ik vorig jaar met een collega. Ze liep langs en toen zag ik iets aan haar, waardoor ik dacht: "Hey, zij is zwanger!". Paar dagen later hoorde ik inderdaad dat ze zwanger was smile
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Zininzon zo 19 dec 2010 - 2:17

Brennuss schreef:
Zininzon schreef:Heb jij dat ook wel eens, dat je denkt: 'Goh, ik zie iets aan hem/haar!'?

Aan wie zie jij iets?

Ik heb dat dus ook met haar, ik vind alleen dat ze op een tekenfilmfiguur lijkt (of iig, zo zie ik haar in mijn hoofd haha, hoe suf) maar ik kan dus maar niet bedenken welk figuur! Misschien bestaat dat tekenfilmfiguur wel niet hoor, en heb ik het gewoon zelf verzonnen. :P

Pocahontas? Haha, daar vind ik haar in ieder geval wel op lijken! Zie haar zo op van die bruine suede laarzen met kwastjes eraan lopen
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Zwerver zo 19 dec 2010 - 2:53

Zininzon schreef:
Brennuss schreef:

Aan wie zie jij iets?

Pocahontas? Haha, daar vind ik haar in ieder geval wel op lijken! Zie haar zo op van die bruine suede laarzen met kwastjes eraan lopen
JAaa! Pocahontas! Ik kon er ook maar niet op komen waar ze nou op leek, maar dat bedoelde ik inderdaad!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud