Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. sexy lingerie, alleen als je een vriend hebt?

+19
Error
Flippin' Bitch
Toet
Mystique
Fearie
bolus26
BJA
Marin
Jeanette
SoGood
Paper Crown
Rush
Lovely
Highway
Possom
Sorella
Jerry
SuperGrover
Lavendel
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

N.a.v. sexy lingerie, alleen als je een vriend hebt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. sexy lingerie, alleen als je een vriend hebt?

Bericht  Jeanette za 30 jul 2011 - 0:59

Ik heb zat 'sexy' setjes die lekker zitten hoor!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. sexy lingerie, alleen als je een vriend hebt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. sexy lingerie, alleen als je een vriend hebt?

Bericht  Lovely za 30 jul 2011 - 1:50

Die korset achtige BH's zijn zeker weten niet uitgevonden door een vrouw. Heb er afgelopen jaar mezelf er weer eens aan gewaagd, maar kreeg het er benauwd van en heb hem snel weer terug gehangen in het rek. En wat een kunst om zo'n ding aan te krijgen (voordat je alle sluitingen dicht hebt, hemeltje).
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 20:42

Ik draag waar ik zin in heb!
Soms is dat dus een sexie setje, maar ook gerust een hipster/string met een niet combinerende BH boeiend :P

Dan zie ik hem wel eens kijken zo van, dat staat toch niet? Ja en? :P

Gast
Gast

Bericht  Marin za 30 jul 2011 - 21:12

Ik wissel gewoon af. Draag veel comfy boxers maar heb ook sexy lingerie. Alleen niet veel strings want die vind ik echt niet lekker zitten. Maar een mooie kanten hipster kan ook heel sexy zijn. Nu ik een vriend heb, let ik er wel meer op dat ik naar hem net de sexy setjes draag, en ik ga binnenkort ook wel even lingerie shoppen, dat vind ik altijd leuk om te doen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  BJA za 30 jul 2011 - 21:25

Ik heb wat mooie bh's en bijpassend ondergoed, maar ik draag bijna nooit setjes en helemaal geen ondergoed van kant. Dat zit vaak niet lekker.
Als ik een date heb of iets en er is kans dat er wat gaat gebeuren doe ik natuurlijk beter mijn best!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  bolus26 za 30 jul 2011 - 21:36

ik heb t allebei en mijn vriend kan het wel waarderen als ik iets moois draag ipv hema onderbroeken. ( heb van de hele elegante boxers) mn man noemt ze: van die echte onderbroeken.

maar goed niet zo erg omdat ik die niet altijd draag!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Fearie zo 31 jul 2011 - 0:38

Ik droeg geen sexy lingerie toen ik een vriend had en nu ook niet, met name omdat meneer een plaat voor z'n kop heeft en het toch niet ziet. Al vind ik het voor mezelf wel mooi (beetje goed voor je eigenwaarde :P)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mystique ma 1 aug 2011 - 7:51

Ik koop en draag regelmatig sexy lingerie, ongeacht of ik single zou zijn of niet. Ik draag het in de eerste plaats puur voor mezelf, omdat ik het mooi vind.
Mystique
Mystique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  Toet di 2 aug 2011 - 13:08

Ik draag bijna altijd mooie/sexy setjes, omdat ik dat gewoon mooi vind. Single of niet.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Toet di 2 aug 2011 - 13:09

Ik draag bijna altijd mooie/sexy setjes, omdat ik dat gewoon mooi vind. Single of niet.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  SuperGrover wo 3 aug 2011 - 5:58

Ik draag trouwens nauwelijks setjes. Een string draag je maar 1 dag, maar een bh draag ik wel een aantal dagen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Flippin' Bitch wo 3 aug 2011 - 20:10

Ik heb alleen maar zwart ondergoed, dus alles past bij elkaar en is een 'setje'. Dat draag ik ook op de dagen waarop ik mijn vriend niet zie.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Error wo 3 aug 2011 - 20:17

Ik draag ook alleen maar setjes. Wil wel eens voorkomen dat het niet een echt setje is, maar dat ik alleen een zwarte bh aan heb met ook een zwart broekje.

Edit : Geen vriend.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 21:02

SuperGrover schreef:Ik draag trouwens nauwelijks setjes. Een string draag je maar 1 dag, maar een bh draag ik wel een aantal dagen.
2 of 3 strings bij een een BH kopen. Wink

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes do 4 aug 2011 - 3:31

Ik draag altijd mooie lingerie en dat deed ik ook door de week toen ik mijn vriend alleen in het weekend zag. Ik combineer inderdaad zwarte strings met zwarte BH's dat zijn niet echt setjes maar past wel bij elkaar. Ik vind kant ed ook gewoon lekker zitten, maakt me niks uit. Het staat me gewoon ook tegen om ondergoed te kopen wat niet mooi is, dus dat doe ik ook niet!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

N.a.v. sexy lingerie, alleen als je een vriend hebt? - Pagina 2 Empty Sexy kleding

Bericht  danielle84 ma 22 aug 2011 - 3:02

Ik loop zelf sowieso graag in sexy kleding omdat dit gewoon goed voelt smile Sexy lingerie hoort daar dan ook bij. Iemand nog tips voor webwinkels?

danielle84
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 22-08-11

Bericht  Jerry ma 22 aug 2011 - 3:05

Gast schreef:
SuperGrover schreef:Ik draag trouwens nauwelijks setjes. Een string draag je maar 1 dag, maar een bh draag ik wel een aantal dagen.

Weet je wat die krengen bij de hunkemoller kosten?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush ma 22 aug 2011 - 3:07

Jerry schreef:
Gast schreef:

Weet je wat die krengen bij de hunkemoller kosten?
Een string? Een euro of 8?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  VeryCherry ma 22 aug 2011 - 3:08

Ik draag graag sexy setjes, maar het matched lang niet altijd.
Corsetten heb ik ook genoeg, echt hele mooie Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Bay ma 22 aug 2011 - 4:05

Ik draag het liefst ook mooie setjes. Of iig qua kleur is het altijd een match.
Maar het moet idd wel comfortabel zijn.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  danielle84 ma 22 aug 2011 - 4:44

Online is vaak goedkoper, maar het hoeft niet altijd veel uit te maken.

danielle84
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 22-08-11

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: