N.a.v. sexy lingerie, alleen als je een vriend hebt?
+19
Error
Flippin' Bitch
Toet
Mystique
Fearie
bolus26
BJA
Marin
Jeanette
SoGood
Paper Crown
Rush
Lovely
Highway
Possom
Sorella
Jerry
SuperGrover
Lavendel
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
N.a.v. sexy lingerie, alleen als je een vriend hebt?
Wat doen jullie? Kopen jullie (en dragen jullie) ook sexy lingerie als je geen vriend hebt en dus niemand ziet wat jij onder je kleren aan hebt?
Of maakt je dat niet uit en koop je het gewoon puur voor jezelf?
Of maakt je dat niet uit en koop je het gewoon puur voor jezelf?
Gast- Gast
Re: N.a.v. sexy lingerie, alleen als je een vriend hebt?
Ik koop eigenlijk nooit meer sexy lingerie, het zit ook vaak niet lekker en wat is het nut?
Als je het laat zien is het toch zo weer uit
Als je het laat zien is het toch zo weer uit
Gast- Gast
Ik heb een paar leuke setjes en combineer die met gewone katoenen H&M strings en broekjes. Ik heb een vriend maar dit deed ik ook toen ik nog vrijgezel was. Mocht je een eerste keer met iemand in bed belanden dan is het toch wel leuk als je een leuk setje aanhebt.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik draag single en met een relatie altijd mooie setjes.
Ik heb ook alleen maar setjes en geen losse broekjes enzo.
Ik heb ook alleen maar setjes en geen losse broekjes enzo.
Gast- Gast
Waarom kocht je het eerst dan wel?Birgit schreef:Ik koop eigenlijk nooit meer sexy lingerie, het zit ook vaak niet lekker en wat is het nut?
Gast- Gast
Ik draag bijna altijd sexy lingerie, behalve als ik een hangdag heb. Ik voel me er sexier door, dus waarom niet?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Volgens Birgit omdat het meestal niet lekker zit en omdat het ook geen nut heeft.SuperGrover schreef:Ik voel me er sexier door, dus waarom niet?
Gast- Gast
Purple schreef:Waarom kocht je het eerst dan wel?Birgit schreef:Ik koop eigenlijk nooit meer sexy lingerie, het zit ook vaak niet lekker en wat is het nut?
Omdat ik toen nog dacht dat het nut had, net verkering enzo
Ik houd vaak niet van teveel kant, vind mezelf er ook niet mooier mee ofzo :-)
Gast- Gast
Ik draag altijd een setje. Alleen de ene keer wat sexyer (is dat n woord?), dan de andere keer.
Gast- Gast
Ik voel me een stuk sexiers/verleidelijker in een mooi setje.
Op het moment heb ik een leuke garderobe maar echt veel te weinig mooi ondergoed. Vandaar dat ik nu ook echt opzoek ben naar wat meer chique/sensueel
Ik heb dat ook met mijn haar haha.. Soms sta ik op het punt om een lange bob te knippen omdat ik dat een mooi trendy kapsel vind.. Maar ik ben zo bang dat ik dan een stuk van mijn "sex" afknip
Op het moment heb ik een leuke garderobe maar echt veel te weinig mooi ondergoed. Vandaar dat ik nu ook echt opzoek ben naar wat meer chique/sensueel
Ik heb dat ook met mijn haar haha.. Soms sta ik op het punt om een lange bob te knippen omdat ik dat een mooi trendy kapsel vind.. Maar ik ben zo bang dat ik dan een stuk van mijn "sex" afknip
Gast- Gast
Birgit schreef:Purple schreef:Waarom kocht je het eerst dan wel?Birgit schreef:Ik koop eigenlijk nooit meer sexy lingerie, het zit ook vaak niet lekker en wat is het nut?
Omdat ik toen nog dacht dat het nut had, net verkering enzo
Ik houd vaak niet van teveel kant, vind mezelf er ook niet mooier mee ofzo :-)
Denkt je vriend er ook zo over?
Wij zijn 6,5 jaar samen, dus ik hoef 'm niet meer te overtuigen dat ie me leuk moet vinden ofzo, maar hij kan een mooi setje toch wel waarderen (en ik voel me er sexy in )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:
Denkt je vriend er ook zo over?
Ik vroeg hem net of hij wil dat ik sexy lingerie draag, het antwoord was ja. Hij wist alleen niet of ik er mooier door werd, lekker tactisch weer
Gast- Gast
Vooral als ik een scharrel/relatie heb maar ook als ik bijvoorbeeld uitga ofzo. Ik voel me er sexy in dus het is voor mijn zelfvertrouwen ook wel goed. Hoewel ik sinds ik 8 kilo ben aangekomen me totaal niet meer sexy vind maar goed.. Ik doe gewoon net alsof haha!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik draag volgens mij geen lingerie die de meesten in de categorie 'sexy' vinden vallen. Ik ben allang blij dat ik één model bh heb gevonden dat goed zit en qua strings wil ik gewoon alleen katoen dragen. Ik vind het het belangrijkste dat lingerie goed zit en ook onder kleding mooi is. En ik vind mezelf in m'n ondergoed er echt wel sexy uitzien, ook al draag ik geen balconnetbeha's met kant e.d.
Het maakt voor mij trouwens geen verschil hierin of ik wel of niet een relatie heb.
Het maakt voor mij trouwens geen verschil hierin of ik wel of niet een relatie heb.
Gast- Gast
Ik heb al vanaf mn zestiende een vriend en voor die tijd kocht ik sowieso geen sexy ondergoed dus ik weet niet hoe ik het zonder vriend zou doen, maar nu draag ik meestal setjes. Soms in het weekend niet, en als ik ongesteld ben heb ik er ook lak aan, maar ik zorg in elk geval dat het er leuk uitziet en op z'n minst dezelfde kleur heeft. Ik ben dol op mooie BHs kopen maar de onderkantjes vind ik altijd wat minder op de een of andere manier, dus koop ik toch iedere x maar 1 onderkant per bh en zit je de rest van de dagen zonder setjesslip.. dus ik combineer ook veel met gewone van H&M en Hunkemoller etc.
Al ziet mn vriend ze liever 'los in t hok' maar zo ga ik dus echt de deur niet uit
Al ziet mn vriend ze liever 'los in t hok' maar zo ga ik dus echt de deur niet uit
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Ik draag nooit sexy setjes; ben meer van het katoen
Ik heb snel last van eczeem bij kant en dergelijke stofjes; heb overigens wel mooie setjes van katoen maar niet echt sexy. Meestal draag ik een strak shortje ala bjorn borg en een katoenen zwarte bh.
Mijn vriend vind het prima trouwens.
Ik heb snel last van eczeem bij kant en dergelijke stofjes; heb overigens wel mooie setjes van katoen maar niet echt sexy. Meestal draag ik een strak shortje ala bjorn borg en een katoenen zwarte bh.
Mijn vriend vind het prima trouwens.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik draag altijd mooie lingerie, en vrijwel altijd een setje. Gewoon voor mezelf, ik voel me veel mooier als ik onder mijn outfit ook mooi ondergoed aan heb.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Ik heb een aantal setjes en een aantal zwarte bh`s met zwarte broekjes. Het past dus wel altijd bij elkaar.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nou, ik mag wel weer eens gaan shoppen voor mooie setjes. Ik ben niet zo van de lingerie, het moet ten eerste wel lekker zitten. Maar ik kan me er wel enorm sexy in voelen, dus he is zeker de moeite waard. Ik heb dan wel een vriend, maar dat vind ik zeker geen 'voorwaarde'.
Het gevoel dat het jezelf geeft, daar gaat het toch in 1e plaats om.
Het gevoel dat het jezelf geeft, daar gaat het toch in 1e plaats om.
Gast- Gast
Ik heb hele mooie sexy lingerie.. niet eens perse met kant ofzo.. maar gewoon mooi en vrouwelijk.. maar als ik ga werken, heb ik gewoon een shirt bh aan met een katoenen string hoor. Ik vind kant helemaal niet mooi onder een (ik noem wat) een overhemd hoor. Dan heb ik meestal gewoon saai wit(glad) en saai zwart(glad) aan.. ik geloof dat mijn man dat wel prima vindt.. hij zegt wel altijd: "zo zo", als ik mooi lingerie aan heb,maar daar kijkt hij 1 seconde naar.. en dan is het uit..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb trouwens wel 1 heel sexy setje liggen.. maar die is meer voor de speciale avondjes hahaha.. (nouja niet dat dat zo heel vaak is, want ik heb dat setjes misschien 2x per jaar aan).. De hele riedel van een Corset, broekje, jarretels en kousen.. Als ik dat aanheb dan heb ik ook echt het gevoel dat ik de wereld aankan
Het enige nadeel aan dat corset vind ik dat je echt rechtop moet zitten en daarom trek ik hem nooit aan.. Ik vind van die 'longeline' bh's ook echt heel mooi, maar het staat mij zo tegen dat je dan niet onderuit kunt gaan zitten
Even snel een voorbeeldje van wat ik bedoel.
Het enige nadeel aan dat corset vind ik dat je echt rechtop moet zitten en daarom trek ik hem nooit aan.. Ik vind van die 'longeline' bh's ook echt heel mooi, maar het staat mij zo tegen dat je dan niet onderuit kunt gaan zitten
Even snel een voorbeeldje van wat ik bedoel.
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Ik heb hele mooie sexy lingerie.. niet eens perse met kant ofzo.. maar gewoon mooi en vrouwelijk.. maar als ik ga werken, heb ik gewoon een shirt bh aan met een katoenen string hoor. Ik vind kant helemaal niet mooi onder een (ik noem wat) een overhemd hoor. Dan heb ik meestal gewoon saai wit(glad) en saai zwart(glad) aan.. ik geloof dat mijn man dat wel prima vindt.. hij zegt wel altijd: "zo zo", als ik mooi lingerie aan heb,maar daar kijkt hij 1 seconde naar.. en dan is het uit..
Dat vind ik inderdaad ook.. Bij mij staat comfort bovenaan maar wel chique comfort.. (zoals bijv dat tweede setje in mijn eigen topic over lingerie..) Mooi strak, glad, satijn donkerrood bijv.
Eigenlijk ben ik meer van de stijlvolle lingerie dan echt van de sexy.. Als je ook zoekt op sexy lingerie dan vind ik echt bijna alles te ordinai of te hoerig
Gast- Gast
ik heb laatst bij de hunkemöller zo'n hoe noem je dat... BH met een lijfje tot over je buik... Nouja, zo eentje dus. En het is inderdaad wel mooi als je staat/ligt, maar zitten kan echt niet, dan buigen die baleinen helemaal
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ja, die achterlijke baleinen zijn zeker uitgevonden door een man?! Geweldig als je recht op staat hoor, maar mijn ribben worden blauw als ik ga zitten. Ik heb ook zo'n korsetachtig iets, staat super sexy maar in de praktijk heb ik er niks aan. Mijn vriend maak ik er ook niet blij mee want het is nog een hele mission impossible om dat ding uit te krijgen met 20 van die bh-sluitinkjes. Verschrikkelijk! Ik krijg het er benauwd van.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik koop sowieso wel leuke/sexy lingerie, voel me daar mooier in. Een vriend heb ik al 100 jaar niet meer gehad (ok, overdrijven is ook een vak ) dus daar hoef ik het niet voor te doen. Mn scharrel gaf er niks om, was toch binnen 5 sec. weer uit.. Dus dan maar gewoon voor mezelf haha!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgaan terwijl je een vriend hebt?
» WOW lingerie
» vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen
» Lingerie bestellen bij Pabo
» Lingerie
» WOW lingerie
» vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen
» Lingerie bestellen bij Pabo
» Lingerie