Lingerie bestellen bij Pabo
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lingerie bestellen bij Pabo
Om de een of andere reden hebben ze bij H&M ineens mijn bh maat niet meer (70C, al een hele tijd eigenlijk. Nu draag ik meestal 75B en die passen van H&M ook wel) en ik kan nergens een bh vinden die me goed past. Afgelopen weekend bij Hunkemoller een paar bh's gepast, maar ook die zaten niet goed. Van een 75B is de omtrek daar te groot, en een 70C zit niet zo mooi (heb ruimte over in de cup, maar bovenaan krijg ik een dubbele borst zeg maar, net of de cups te puntig zijn voor mijn borsten). Nu zag ik op de site van Pabo mooie bh's (gewoon normale, leuke bh's). Heeft iemand daar ooit iets besteld? En hoe is de kwaliteit? De bh's die ik de afgelopen keren bij H&M heb gepast vond ik niet genoeg steun geven (niet dat ik veel steun nodig heb met een kleine maat, maar ik vond het nogal fladdertjes eigenlijk).
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Lingerie bestellen bij Pabo
Geen flauw idee, maar ik herken het probleem. BH's van de New yorker heb ik daar dan geen last mee en die blijven ook mooi.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook 70C van de H&M maar heb gemerkt dat de strapless modellen (waar je de bandjes ook gewoon aan kunt laten zitten) van H&M echt strak in omtrek vallen. De 75B komt echt heel erg overeen met de 70C.. Misschien heb je daar nog wat aan als je tijd moet overbruggen
Gast- Gast
Heb ooit wel eens wat via de pabo besteld, maar dat was voor mijn borstvergroting, toen had ik een a maatje en toen was de cup dus niet goed gevuld. Nu heb ik een c, maar nooit meer wat besteld eigenlijk.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: