Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lingerie bestellen bij Pabo

3 plaatsers

Ga naar beneden

Lingerie bestellen bij Pabo Empty Lingerie bestellen bij Pabo

Bericht  SuzieQ ma 1 okt 2012 - 4:43

Om de een of andere reden hebben ze bij H&M ineens mijn bh maat niet meer (70C, al een hele tijd eigenlijk. Nu draag ik meestal 75B en die passen van H&M ook wel) en ik kan nergens een bh vinden die me goed past. Afgelopen weekend bij Hunkemoller een paar bh's gepast, maar ook die zaten niet goed. Van een 75B is de omtrek daar te groot, en een 70C zit niet zo mooi (heb ruimte over in de cup, maar bovenaan krijg ik een dubbele borst zeg maar, net of de cups te puntig zijn voor mijn borsten). Nu zag ik op de site van Pabo mooie bh's (gewoon normale, leuke bh's). Heeft iemand daar ooit iets besteld? En hoe is de kwaliteit? De bh's die ik de afgelopen keren bij H&M heb gepast vond ik niet genoeg steun geven (niet dat ik veel steun nodig heb met een kleine maat, maar ik vond het nogal fladdertjes eigenlijk).

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lingerie bestellen bij Pabo Empty Re: Lingerie bestellen bij Pabo

Bericht  Jeanette ma 1 okt 2012 - 4:51

Geen flauw idee, maar ik herken het probleem. BH's van de New yorker heb ik daar dan geen last mee en die blijven ook mooi.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lingerie bestellen bij Pabo Empty Re: Lingerie bestellen bij Pabo

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 6:05

Ik heb ook 70C van de H&M maar heb gemerkt dat de strapless modellen (waar je de bandjes ook gewoon aan kunt laten zitten) van H&M echt strak in omtrek vallen. De 75B komt echt heel erg overeen met de 70C.. Misschien heb je daar nog wat aan als je tijd moet overbruggen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lingerie bestellen bij Pabo Empty Re: Lingerie bestellen bij Pabo

Bericht  Linnie1985 ma 1 okt 2012 - 6:45

Heb ooit wel eens wat via de pabo besteld, maar dat was voor mijn borstvergroting, toen had ik een a maatje en toen was de cup dus niet goed gevuld. Nu heb ik een c, maar nooit meer wat besteld eigenlijk.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Lingerie bestellen bij Pabo Empty Re: Lingerie bestellen bij Pabo

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 7:20

Kwaliteit is niet geweldig, eerlijk gezegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lingerie bestellen bij Pabo Empty Re: Lingerie bestellen bij Pabo

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum