WOW lingerie
+6
Beachgirl
Gigi_
Lejow
Zora
Laquisia
nina
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
WOW lingerie
Heeft iemand de lingerie van WOW (world of women) al ontdekt?
Het is ontzettend mooi en zit geweldig (vind ik)
Heb laatst een mooi setje gekocht! :-)
Het is ontzettend mooi en zit geweldig (vind ik)
Heb laatst een mooi setje gekocht! :-)
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Re: WOW lingerie
Ik heb het gekocht bij de Livera.. maar heb net de site gevonden waar je natuurlijk ook kunt bestellen. Weet niet of ik die zo mag plaatsen maar als je googlet kun je het zo vinden natuurlijkTheedoosje schreef:Waar is het te koop? Of is dat de winkel ook WOW?
nina- Kletskop
nina schreef:Ik heb het gekocht bij de Livera.. maar heb net de site gevonden waar je natuurlijk ook kunt bestellen. Weet niet of ik die zo mag plaatsen maar als je googlet kun je het zo vinden natuurlijkTheedoosje schreef:Waar is het te koop? Of is dat de winkel ook WOW?
Waarom zou je de site niet mogen plaatsen?
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
omdat dat reclame is...._Leah_ schreef:nina schreef:Ik heb het gekocht bij de Livera.. maar heb net de site gevonden waar je natuurlijk ook kunt bestellen. Weet niet of ik die zo mag plaatsen maar als je googlet kun je het zo vinden natuurlijkTheedoosje schreef:Waar is het te koop? Of is dat de winkel ook WOW?
Waarom zou je de site niet mogen plaatsen?
http://www.wowlingerie.nl/
nina- Kletskop
Whahaha ik dacht World of Warcraft-lingerie
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zora schreef:Whahaha ik dacht World of Warcraft-lingerie
Wat voor mijn vriend..
Kom ik ineens als Ork de slaapkamer binnen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
hahahaha ja die afkorting bestaat natuurlijk ook.. hahaLejow schreef:Zora schreef:Whahaha ik dacht World of Warcraft-lingerie
Wat voor mijn vriend..
Kom ik ineens als Ork de slaapkamer binnen
nina- Kletskop
Dank je! Ik heb dus geen ervaring Maar ik moet bh's met wat bredere bandjes hebben en die zie ik niet op de site, dus denk ook niet dat jet wat voor mij is.
Gast- Gast
Ik heb meerdere setjes van WOW, zit echt mooi en lekker!
Bandjes zijn ook veel verder te verstellen dus eindelijk geen last meer van afzakkende bandjes
Bandjes zijn ook veel verder te verstellen dus eindelijk geen last meer van afzakkende bandjes
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Ze zijn eruit als typische Hunkemoller bh's waar áltijd vulling in zit... En dan heb ik niet echt nodig met mijn cupje D.
Of heb ik het mis?
Of heb ik het mis?
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Mimpie schreef:Ze zijn eruit als typische Hunkemoller bh's waar áltijd vulling in zit... En dan heb ik niet echt nodig met mijn cupje D.
Of heb ik het mis?
Ze zijn veel beter van kwaliteit en zitten veel beter
Maar er zit wel vulling in ja, L-shape nogiets. Ondersteuning van de zijkant en onderkant
Maar als je dat dus niet wilt is het niets voor je!
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Gigi_ schreef:Mimpie schreef:Ze zijn eruit als typische Hunkemoller bh's waar áltijd vulling in zit... En dan heb ik niet echt nodig met mijn cupje D.
Of heb ik het mis?
Maar er zit wel vulling in ja, L-shape nogiets. Ondersteuning van de zijkant en onderkant
Ik heb altijd het gevoel dat mijn dames er half uit vallen als die bh's ook al vulling hebben. Weet niet hoe andere meiden met een grote cupmaat dat ervaren?
Beachgirl- Kletskop
Mimpie schreef:Gigi_ schreef:Mimpie schreef:Ze zijn eruit als typische Hunkemoller bh's waar áltijd vulling in zit... En dan heb ik niet echt nodig met mijn cupje D.
Of heb ik het mis?
Ik heb altijd het gevoel dat mijn dames er half uit vallen als die bh's ook al vulling hebben. Weet niet hoe andere meiden met een grote cupmaat dat ervaren?
Dan heb je waarschijnlijk met een gevulde bh een andere maat nodig als ze er half uitvallen.
Ik ben heel benieuwd naar die lingerie lijn, ga ze zeker een keer passen!
Gast- Gast
Jen_ schreef:Mimpie schreef:Gigi_ schreef:Mimpie schreef:Ze zijn eruit als typische Hunkemoller bh's waar áltijd vulling in zit... En dan heb ik niet echt nodig met mijn cupje D.
Of heb ik het mis?
Dan heb je waarschijnlijk met een gevulde bh een andere maat nodig als ze er half uitvallen.
Ik ben heel benieuwd naar die lingerie lijn, ga ze zeker een keer passen!
Ik zie niet vaak voorgevormde gevulde bh's groter dan cup D. Dus dan koop ik liever bh's zonder vulling
Beachgirl- Kletskop
Ik heb er één en dat is ook meteen mijn favoriet
Je kan ze ook bij de v&d en Bijenkorf kopen.
Je kan ze ook bij de v&d en Bijenkorf kopen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Mooie lingerie! Maar ik blijf toch heilig bij mijn winkel, want die zijn perfect!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er ook een paar BH's van en vind ze ook fijn zitten. De een zit wel beter dan de ander, maar dat heb je vaak met merken vind ik. Vind dat ze ook leuke printjes hebben, heb een heel leuke gezien in de nieuwe collectie
Mimpie: De BH's zijn per maat verschillend gevuld. Ik heb zelf ook een D cup en die zijn gewoon voorgevormd, maar niet echt gevuld. Ik vind ze wel mooi zitten.
Mimpie: De BH's zijn per maat verschillend gevuld. Ik heb zelf ook een D cup en die zijn gewoon voorgevormd, maar niet echt gevuld. Ik vind ze wel mooi zitten.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Mimpie schreef:Gigi_ schreef:Mimpie schreef:Ze zijn eruit als typische Hunkemoller bh's waar áltijd vulling in zit... En dan heb ik niet echt nodig met mijn cupje D.
Of heb ik het mis?
Daar heb ik ook last van. Hartstikke mooi die voorgevormde cups, maar ik krijg er altijd 4 borsten van. En als je een te grote BH aan hebt met vulling, krijg je er deuken in.
Ik vind ze dus helemaal niks...
Gast- Gast
Ben wel nieuwsgierig geworden. Hier maakt Daphne Deckers toch reclame voor?
Ga wel een keer passen bij de Livera.
Ga wel een keer passen bij de Livera.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Mammalin schreef:Mimpie schreef:Gigi_ schreef:Mimpie schreef:Ze zijn eruit als typische Hunkemoller bh's waar áltijd vulling in zit... En dan heb ik niet echt nodig met mijn cupje D.
Of heb ik het mis?
Daar heb ik ook last van. Hartstikke mooi die voorgevormde cups, maar ik krijg er altijd 4 borsten van. En als je een te grote BH aan hebt met vulling, krijg je er deuken in.
Ik vind ze dus helemaal niks...
Als je er 4 borsten van krijgt, heb je gewoon een te kleine maat..
Ik draag altijd voorgevormd (vind het niet nodig dat iedereen kan zien dat ik het koud heb) en ik heb echt nooit last van 4 borsten! Ik let er dan ook wel op dat het wel een hoger model (oa het tussenstukje), maar dat zou ik ook willen met een niet voorgevormde bh. Bij mij valt er echt niks uit hoor, hoeveel ik ook buk en doe.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Dat is maar net of je het zelf wil.. het is niet echt vulling die je borsten echt groter maakt.Mimpie schreef:Ze zijn eruit als typische Hunkemoller bh's waar áltijd vulling in zit... En dan heb ik niet echt nodig met mijn cupje D.
Of heb ik het mis?
Ik vind het gewoon net wat mooier zitten. Ik heb overigens ook cup D.
Ik heb ook geen last van het 4 borst effect. Dan heb je idd volgens mij een maat te klein. En bij deuken een maat te groot.
Als dit niet uitkomt dan kun je inderdaad beter een ander merk proberen waarbij de maten anders vallen.
nina- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Lingerie
» Wat vind jij mooie vrouwen lingerie?
» Waar kopen jullie lingerie?
» Waar koop jij je lingerie?
» Lingerie bestellen bij Pabo
» Wat vind jij mooie vrouwen lingerie?
» Waar kopen jullie lingerie?