Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vespa of andere scooter huren in Rome

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vespa of andere scooter huren in Rome Empty Vespa of andere scooter huren in Rome

Bericht  Happinaz do 28 jul 2011 - 21:00

Hallo,

In het najaar ga ik naar Rome. Heeft iemand ervaring met het huren van een Vespa of een andere soort scooter in Rome? Is dit goed te doen of is het een challenge met gevaar voor eigen leven?

Ben benieuwd naar de ervaringen.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vespa of andere scooter huren in Rome Empty Re: Vespa of andere scooter huren in Rome

Bericht  luisa vr 29 jul 2011 - 4:12

Geen ervaring met scooter huren,maar dat zal verder geen probleem zijn.
Verkeer is wel een chaos maar op een scooter ben je wel goed wendbaar en kan je overal tussendoor dus prima te doen. Vaak zijn het ook de scooterrijders die voor ongelukken zorgen, maar dat ligt aan jezelf natuurlijk.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Vespa of andere scooter huren in Rome Empty Re: Vespa of andere scooter huren in Rome

Bericht  mzcharlotte vr 29 jul 2011 - 20:32

Mijn collega vond het dé tip van de dag en heeft het meerdere malen gezegd, dat áls je daar bent, dat de beste manier om alles te zien een scooter huren is.

Oh en ze was zwanger ten tijde van het huren en heeft zich niet onveilig gevoeld.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happinaz zo 31 jul 2011 - 3:11

Dank jullie wel voor de antwoorden!

Ik kan op google of op andere fora ook geen redenen vinden om het niet te doen! Ik woon in hartje Amsterdam dus de drukte op de weg en de onverwachte verkeerssituaties ben ik op zich ook wel gewend!

Ik heb er zin in! bounce
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  luisa zo 31 jul 2011 - 4:01

Verkeersdrukte in Amsterdam is nou niet echt te vergelijken met Rome vind ik.Een Italiaans gedraagt zich nou eenmaal anders in het verkeer dan een Nederlander. Hoewel je waarschijnlijk vooral op de toeristische plekken zal komen en daar is het prima te doen hoor in het verkeer. Gewoon lekker scoooter huren, geniet ervan.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Happinaz zo 31 jul 2011 - 8:24

Ga ik zeker doen! Dank je wel!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: