Over de streep
+15
May
Luthien
Printje
SuperGrover
Sorella
Inge
SnowWhite
JoyceVL
Buddha88
bolus26
Paper Crown
Minx
Qiara
Filoria
Marin
19 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Over de streep
Ben het nu aan het kijken... bij sommige stukjes echt kippenvel en tranen in mijn ogen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik moet zo nog de deur uit en kan niet betraand en al aankomen dus ik ga later even kijken
Tijdje geleden heb ik een aflevering gezien (ook via het forum geloof ik) op een school in Ijburg. Mén, wat heb ik gejankt toen. Ik had zo graag gewild dat dit toenderijd op mijn school werd gedaan. Ik ben zelf m'n hele schoolperiode gepest, denk dat ik er een hoop aan gehad had.
Tijdje geleden heb ik een aflevering gezien (ook via het forum geloof ik) op een school in Ijburg. Mén, wat heb ik gejankt toen. Ik had zo graag gewild dat dit toenderijd op mijn school werd gedaan. Ik ben zelf m'n hele schoolperiode gepest, denk dat ik er een hoop aan gehad had.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
De vorige keer heb ik de hele aflevering gehuild, dus ik moet dit programma slim plannen. Ik vind het echt heel heftig, maar ik had het graag eens meegemaakt.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Dat jongetje in het groene trainingspak ( tijdens de vraag: of 1 van je ouders was overleden) vond ik echt heel zielig.
Buddha88- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11
Buddha88 schreef:Dat jongetje in het groene trainingspak ( tijdens de vraag: of 1 van je ouders was overleden) vond ik echt heel zielig.
+1 ik kreeg er zelfs tranen van in mijn ogen. Het oogde heel vers allemaal, ik zou hem het liefste willen knuffelen
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hij was zo klein.Printje schreef:Buddha88 schreef:Dat jongetje in het groene trainingspak ( tijdens de vraag: of 1 van je ouders was overleden) vond ik echt heel zielig.
+1 ik kreeg er zelfs tranen van in mijn ogen. Het oogde heel vers allemaal, ik zou hem het liefste willen knuffelen
Gast- Gast
Ja idd zo'n lief ventje, hij oogde zo kwetsbaar en ik vond die vriend van hem ook zo lief. Arm om hem heen en een dikke knuffel geven.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb zitten janken. Ik jank NOOIT bij programma's. Dit zouden ze standaard op scholen moeten toepassen..
Gast- Gast
Ja, het is ook voor het eerst dat ik ergens bij heb moeten huilen. Ik voelde me bijna mens. De eerste aflevering vond ik het meest heftig.James schreef:Ik heb zitten janken. Ik jank NOOIT bij programma's. Dit zouden ze standaard op scholen moeten toepassen..
Ik denk ook dat ze dit vaker moeten doen, met de nodige nazorg!
Laatst aangepast door Smikkell op do 4 aug 2011 - 9:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
James daar ben ik het helemaal mee eens!!! Dit is voor alle middelbare scholieren en ik denk zelfs voor volwassenen echt leerzaam.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik vind het ook goed dat de docenten mee doen en vooraf niet weten wat er gaat gebeuren. Ze staan zo dicht bij de leerlingen en laten ook hun kwetsbaarheid zien.
Gast- Gast
Ja dat knulletje... Wat veel mensen waren er al een ouder verloren trouwens... Ik huil heel makkelijk bij dit soort dingen, dus bij dit programma geen uitzondering.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vind die laatste vraag ook echt zo mooi; Loop over de streep als je ooit een kind bent geweest...
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb weer veel tranen gelaten tijdens deze aflevering vooral om die kleine jongen..
Gast- Gast
Daar heb ik echt het hardst om zitten huilen.Printje schreef:Ik vind die laatste vraag ook echt zo mooi; Loop over de streep als je ooit een kind bent geweest...
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
May schreef:Daar heb ik echt het hardst om zitten huilen.Printje schreef:Ik vind die laatste vraag ook echt zo mooi; Loop over de streep als je ooit een kind bent geweest...
Om persoonlijke redenen of omdat er toch best nog wa kinderen bleven staan?
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:May schreef:Daar heb ik echt het hardst om zitten huilen.Printje schreef:Ik vind die laatste vraag ook echt zo mooi; Loop over de streep als je ooit een kind bent geweest...
Om persoonlijke redenen of omdat er toch best nog wa kinderen bleven staan?
Beide eigenlijk. Ik ben wel kind geweest t/m de basisschool, daarna niet meer. Maar ik vind het gewoon heel erg te zien dat er best veel kinderen geen kind hebben kunnen zijn. Dat raakt me sowieso wel sterk ondanks mijn ervaringen.
May- Ratel
May, ik vind het ook erg dat zoveel kinderen blijven staan. Dan hoop ik serieus dat ik het mijn ventje kan besparen en dat hij mocht hij ooit zo'n vraag krijgen zeker zou oversteken. Het zou me heel erg pijn doen wanneer hij zou blijven staan.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb dat ook. Ik heb dan nog geen kinderen, maar mocht ik ze krijgen. Dan hoop ik ook echt dat ze oversteken als ze die vraag krijgen en dat ik ze zoveel mogelijk leed kan besparen. Maar helaas heb je dat niet altijd zelf in de hand.
May- Ratel
Nee daar heb je gelijk in.Je hebt er idd lang niet altijd invloed op helaas.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik hoop dat mijn (eventuele) kinderen blijven staan bij alle vragen waar ik wel zou moeten oversteken, en dat ze bij de laatste vraag niet blijven staan.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik hoop dat mijn (eventuele) kinderen blijven staan bij alle vragen waar ik wel zou moeten oversteken, en dat ze bij de laatste vraag niet blijven staan.
+1
May- Ratel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: