Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Madeleine McCann mogelijk in India

+25
Nora
Ella
Monte
Shisha
Rapunzel
Chelle
Jerry
SoGood
Happinaz
Atelier Madame
Sayuri
Toet
TGR
Alias
Antibes
Filoria
studiebol
luisa
Susan
Supertalentje
Zininzon
TNMN
kwak
Sjors
Inge
29 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Susan vr 29 jul 2011 - 1:46

Toch vind ik dat je het niet kunt maken, ik denk dat de kans sowieso altijd kleiner is dat het haar niet is dan dat het haar wel is. Sowieso weet niemand precies hoe ze er nu uitziet, alleen hoe ze er waarschijnlijk uitziet. Het zou mij eerlijk gezegd niet eens opvallen als ik de achtjarige look-a-like van Madeleine McCann in de speeltuin zou zien, ik denk dat tig blonde achtjarige meisjes wel iets van die foto weg hebben.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 3:00

Storm schreef:
Sogood schreef:TGR ik vind jouw avater doodeng!
Wat staat erop dan?? Kan het niet zien..

Een creapy vent die op je neer kijkt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Jerry vr 29 jul 2011 - 8:32

ik denk dat 't meisje al lang niet meer leeft...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 8:43

Jada schreef:Dat kind ligt al jarenlang op de zeebodem van de oceaan.

Op de zeebodem van de oceaan nog wel. Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 8:49

Snoepy87 schreef:
Storm schreef:
Sogood schreef:TGR ik vind jouw avater doodeng!
Wat staat erop dan?? Kan het niet zien..

Een creapy vent die op je neer kijkt..
Ik vind het net een alien ofzoiets. Ik vind 'm niet eng..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Chelle vr 29 jul 2011 - 9:14

Susan schreef:Waar baseren jullie dan dat vermoeden op, dat die ouders meer zouden weten? Het is wel iets afschuwelijks om iemand van te verdenken.


toen die ouders een keer een auto hadden gehuurd na de verdwijning, was die auto ook onderzocht en waren er bloedsporen van maddy gevonden in de kofferbak.. Wel heel toevallig he?
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 9:16

Chelle schreef:
Susan schreef:Waar baseren jullie dan dat vermoeden op, dat die ouders meer zouden weten? Het is wel iets afschuwelijks om iemand van te verdenken.


toen die ouders een keer een auto hadden gehuurd na de verdwijning, was die auto ook onderzocht en waren er bloedsporen van maddy gevonden in de kofferbak.. Wel heeeeltoevallig he?

Er heeft laatst een interview in een blad gestaan met die moeder, dat had eigenlijk iedereen moeten lezen.
Hier werd uitgelegd dat dit verhaal een beetje uit zijn verband is getrokken en zij toen ineens verdacht werden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Susan vr 29 jul 2011 - 9:26

Inderdaad. Sowieso, als er destijds zulk tastbaar bewijs was geweest dan zouden ze nu echt niet meer vrij rondlopen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 9:29

Als iemand dat stuk nog wil lezen, volgens mij zit die flair hier nog in de folie. Dus kan het evt inscannen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Rapunzel vr 29 jul 2011 - 9:52

Snoepy87 schreef:
Storm schreef:
Sogood schreef:TGR ik vind jouw avater doodeng!
Wat staat erop dan?? Kan het niet zien..

Een creapy vent die op je neer kijkt..

Idd doodeng! En ik wou net gaan slapen pale
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  luisa vr 29 jul 2011 - 10:25

Susan schreef:Inderdaad. Sowieso, als er destijds zulk tastbaar bewijs was geweest dan zouden ze nu echt niet meer vrij rondlopen.

Dit is natuurlijk onzin. Het feit dat er bloed van Maddy in de auto gevonden zou zijn is juridisch gezien geen enkel bewijs dat haar ouders een misdrijg gepleegd hebben. Het bewijst hooguit dat maddy in die auto is geweest en dat ze gewond was, maar dat kan ook een bloedneus ofzo zijn he.
Om iets voor de rechter te brengen of om iemand op te pakken heb je echt wel meer nodig.

Ik geloof echter wel dat die ouders er meer van weten. Er waren wel meer dingen volgens mij die behoorlijk raar waren, geloof iets van valse verklaringen door ouders en hun vrienden afgelegd.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Susan vr 29 jul 2011 - 10:30

Die auto is pas na de verdwijning van Maddy gehuurd, dus daar heeft zij nooit levend ingezeten, dat maakt het dus al heel anders als er echt bloedsporen zouden zijn gevonden in die auto die onomstotelijk van haar zouden zijn geweest. Volgens mij was het zo dat er DNA-sporen in de auto zijn gevonden, maar die konden ook van de tweeling afkomstig zijn, verder was er bloed gevonden in de hotelkamer, maar dat was niet van Maddy.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  luisa vr 29 jul 2011 - 10:39

Susan schreef:
luisa schreef:Het bewijst hooguit dat maddy in die auto is geweest en dat ze gewond was, maar dat kan ook een bloedneus ofzo zijn he.
Om iets voor de rechter te brengen of om iemand op te pakken heb je echt wel meer nodig.

Die auto is pas na de verdwijning van Maddy gehuurd, dus daar heeft zij nooit levend ingezeten, daarbij heb je doorgaans geen bloedneus in de kofferbak van een auto. Als er dus echt bloedsporen in de kofferbak waren gevonden die onomstotelijk van Maddy waren dan denk ik wel dat dat een vrij sterke aanwijzing geweest zou zijn, maar voor zover ik heb begrepen was dat niet het geval en is dat een nogal verdraaide versie, volgens mij was het zo dat er DNA-sporen in de auto zijn gevonden, maar die konden ook van de tweeling afkomstig zijn, verder was er bloed gevonden in de hotelkamer, maar dat was niet van Maddy.

Juridisch gezien is het geen bewijs, aanwijzing ja maar op grond van losse aanwijzingenen alleen kan je helaas niks. Ik bedoel alleen te zeggen dat het feit dat ze niet opgepakt zijn niet per definitie betekent dat ze er niks mee te maken hebben. Of andersom, het feit dat er aanwijzingen zijn die naar ouders leiden, maar ze zijn niet opgepakt betekent niet dat het onzin is. Juridisch gezien is het bewijzen van bepaalde feiten nou eenmaal ingewikkelder dan het lijkt. Daar komt bij dat het helemaal niet duidelijk is wat er bewezen moet worden, want geen lijk of spoor van Maddy. Maar goed, iedereen is onschuldig tot tegendeel bewezen is uiteraard. En kan en wil er ook niet over oordelen.
Maar moet zeggen dat ik niet meer precies weet hoe en wat hoor, ik kan me nog wel herinneren dat ik het destijds allemaal erg verdacht vond.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Susan vr 29 jul 2011 - 10:43

Ik had het al aangepast, het is inderdaad geen bewijs, maar wat ik vooral wilde zeggen is dat er volgens mij behoorlijk wat verdraaid is in de media. Als er DNA-sporen zijn gevonden in de huurauto die van Madeleine McCann kunnen zijn, maar ook van de tweeling, en bloedsporen in de hotelkamer die achteraf van een ander blijken te zijn, dan wordt dat al snel verdraaid tot 'bloedsporen van Madeleine McCann in de kofferbak van de auto'.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  luisa vr 29 jul 2011 - 10:47

Ja dat zou idd maar zo kunnen, ik geloof meteen dat de media ook wel een bepaald beeld creeert van wat er is gebeurt. Wat dat betreft is de media erg invloedrijk denk ik.
Tja, helaas denk ik niet dat de waarheid ooit achterhaald zal worden.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Inge vr 29 jul 2011 - 10:58

De media gaf aan dat het bloed van Maddie was, maar het was DNA op de achterbank die geen volledige match hadden met het DNA van Maddie, en net zo goed van de andere kinderen of ouders zou kunnen zijn.
Verhaal is verdraaid in de media
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Shisha vr 29 jul 2011 - 20:56

Ik denk dat ze of dood is of anders ergens opgesloten zit. Ik denk niet dat de ontvoerders zo stom zijn om publiekelijk met haar te gaan rondlopen. Daarvoor is ze te bekent.
Maar ik ben bang dat ze niet meer leeft.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Jerry vr 29 jul 2011 - 21:28

Het was geen bloed in de auto... Het wat materiaal waar DNA inzat. Nou weet ik er het fijne niet van, maar er zullen meerdere lichaamsvloeistoffen bestaan waar DNA inzit
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 0:29

Ik las net deze site, wel interessant

http://www.maydaymaddie.net/tonybennetsbook%5C60_redenen.htm

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Monte ma 9 apr 2012 - 0:43

PrinsesBo schreef:Ik las net deze site, wel interessant

http://www.maydaymaddie.net/tonybennetsbook%5C60_redenen.htm
Interessant. Ik denk ook dat ze er meer van weten, vooral de moeder heeft er denk ik meer mee te maken. De vader niet direct denk ik. Mede ook door de rare verklaringen van de moeder en dat zij de laatste was die ging kijken+ de vingerafdruk.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 0:46

Ik geloof die mensen vanaf t begin af aan al niet..
Ze weten denk ik veeeeeel meer dan dat ze zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Monte ma 9 apr 2012 - 0:49

PrinsesBo schreef:Ik geloof die mensen vanaf t begin af aan al niet..
Ze weten denk ik veeeeeel meer dan dat ze zeggen.
Ja inderdaad en het hoeft natuurlijk nooit doelbewust gedaan zijn. Het kan ook zijn dat ze haar perrongelijk iets hebben aangedaan(bijv geslagen) waardoor ze kwam te overlijden.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 0:52

Nee precies, dat kan ook best.
Maar of ze hebben haar wat aangedaan, of ze hebben haar weggemoffeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Ella ma 9 apr 2012 - 2:28

wie of wat ik vind het gewoon erg dat ze niet gevonden is, dat er geen duidelijkheid is
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Nora di 10 apr 2012 - 0:28

Pff bizar, als je niet al twijfelde ga je het nu al doen.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 3 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum