Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Madeleine McCann mogelijk in India

+25
Nora
Ella
Monte
Shisha
Rapunzel
Chelle
Jerry
SoGood
Happinaz
Atelier Madame
Sayuri
Toet
TGR
Alias
Antibes
Filoria
studiebol
luisa
Susan
Supertalentje
Zininzon
TNMN
kwak
Sjors
Inge
29 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  luisa do 28 jul 2011 - 7:25

Ik geloof niet dat dit meisje in India Maddie is.Ben bang dat we nooit zullen weten wat er met Maddy gebeurt is. Ik denk zelf dat ze dood is en dat haar ouders er meer van weten. Ik begreep dat het hoofd van de portugeese politie dat destijds op de zaak zat later ook ergens heeft aangegeven dat hij de ouders verdenkt. Het fijne weet ik er ook niet van hoor, maar er was geloof ik iets van bloed in de auto gevonden? Hoe dan ook erg triest verhaal.

Heftig trouwens ook voor dat meisje in India. Ben je op vakantie ofzo en wordt je opeens door hysteriche mensen aangestaard die zelfs probeerden haar mee te nemen en weet ik wat.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Supertalentje do 28 jul 2011 - 7:29

Mama_van2 schreef:
Susan schreef:Waar baseren jullie dan dat vermoeden op, dat die ouders meer zouden weten? Het is wel iets afschuwelijks om iemand van te verdenken.

Mee eens, het is nogal een beschuldiging.

Het is niet zo dat ik die mensen dagelijks vertel dat ik denk dat ze er iets mee te maken hebben hoor.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  studiebol do 28 jul 2011 - 7:33

In de flair van afgelopen week of die week daar voor(sorry loop wat achter met lezen weet het dus niet precies) staat een "interview" met de moeder van Maddie.

Daar staat ook idd in dat de politie bloed had gevonden maar ik dacht dat er in het interview stond dat dit niet voor 100% zeker van Maddie kwam, kon ook van het broertje/zusje zijn.

Ik hoop dat de ouders snel duidelijkheid krijgen, het lijkt me vreselijk om in die situatie te zitten.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Susan do 28 jul 2011 - 7:41

Volgens mij waren er DNA-sporen gevonden in de auto, dat hoeft niet per se bloed te zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Filoria do 28 jul 2011 - 8:19

Sjors schreef:Het zou fantastisch nieuws voor haar ouders zijn.
Inderdaad, maar:

Ik las dat dit meisje 3 was toen ze verdween. Nu weet ik niet hoe het met jullie zit, maar de meeste kinderen hebben geen herinneringen aan de eerste 3/4 jaar van hun leven. Dus misschien dat dit meisje haar ouders al bijna vergeten is ondertussen.
Als ze echt ontvoerd is door dat stel, dan kent ze die mensen ondertussen langer dan haar ouders Neutral

Brrr.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 8:28

Dat kind ligt al jarenlang op de zeebodem van de oceaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Antibes do 28 jul 2011 - 8:31

Er was toen toch ook nog zoiets met zo'n huisdierencrematorium/verwerkingsiets daar in de buurt ofzo?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Alias do 28 jul 2011 - 9:10

Filoria schreef:
Sjors schreef:Het zou fantastisch nieuws voor haar ouders zijn.
Inderdaad, maar:

Ik las dat dit meisje 3 was toen ze verdween. Nu weet ik niet hoe het met jullie zit, maar de meeste kinderen hebben geen herinneringen aan de eerste 3/4 jaar van hun leven. Dus misschien dat dit meisje haar ouders al bijna vergeten is ondertussen.
Als ze echt ontvoerd is door dat stel, dan kent ze die mensen ondertussen langer dan haar ouders Neutral

Brrr.

Dat zou wel echt freaky zijn ja... maar ik vrees dat dit meisje niet Madeleine is.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  TGR do 28 jul 2011 - 9:16

Op de site www.vermistepersonen.info staan foto's en omschrijvingen van overleden mensen die zijn gevonden maar die blijkbaar door niemand zijn gemist en dus nooit zijn "opgeëist". Ook staan er foto's van volwassenen en kinderen die al jaren vermist zijn. Soms al wel tientalle jaren. Alleen door dit media-circus en door ons "Missing white woman syndrome" onthouden we haar naam en verhaal.

Natuurlijk vind ik het vervelend voor haar ouders, maar er wordt altijd zo met twee maten gemeten.

Het eten van een varken doen we, maar een kat niet. Het is puur de waarde die we zelf aan iets/iemand geven. Maar ik wijk weer af van het onderwerp.

Ik hoop dat ze het is, dan is het gewoon opgelost, maar de kans is nogal klein natuurlijk.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Inge do 28 jul 2011 - 10:40

studiebol schreef:In de flair van afgelopen week of die week daar voor(sorry loop wat achter met lezen weet het dus niet precies) staat een "interview" met de moeder van Maddie.

Daar staat ook idd in dat de politie bloed had gevonden maar ik dacht dat er in het interview stond dat dit niet voor 100% zeker van Maddie kwam, kon ook van het broertje/zusje zijn.

Ik hoop dat de ouders snel duidelijkheid krijgen, het lijkt me vreselijk om in die situatie te zitten.

klopt ja.
Er waren DNA sporen gevonden, maar die konden ook van de ouders of broertjes / zusjes zijn en waren niet van Maddie.
Er stonden nog wel meer dingen in waar uit bleek dat bepaalde dingen verdraaid in de media gekomen waren.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 10:44

Ik vind het best schokkend te lezen dat die mensen dat kind gewoon gelijk probeerden mee te nemen eigenlijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  TGR do 28 jul 2011 - 10:46

Zusje schreef:Ik vind het best schokkend te lezen dat die mensen dat kind gewoon gelijk probeerden mee te nemen eigenlijk...

Amerikanen he. Die zijn de Macdrive gewend.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 10:48

TGR schreef:
Zusje schreef:Ik vind het best schokkend te lezen dat die mensen dat kind gewoon gelijk probeerden mee te nemen eigenlijk...

Amerikanen he. Die zijn de Macdrive gewend.

Die Amerikanen ken ik dan niet denk ik...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Toet do 28 jul 2011 - 13:50

TGR schreef:Op de site www.vermistepersonen.info staan foto's en omschrijvingen van overleden mensen die zijn gevonden maar die blijkbaar door niemand zijn gemist en dus nooit zijn "opgeëist". Ook staan er foto's van volwassenen en kinderen die al jaren vermist zijn. Soms al wel tientalle jaren..

Ik krijg de rillingen van die site. Zat er 'toevallig' pas op omdat er iemand op staat die ik ken, maar ik kijk nu voor het eerst bij de ongeïdentificeerde personen en daar word je toch helemaal naar van, als je dat ziet?!
Anyway, je hebt wel gelijk. Er worden zó veel mensen vermist.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Sayuri do 28 jul 2011 - 19:29

...


Laatst aangepast door Sayuri op za 27 okt 2012 - 3:50; in totaal 1 keer bewerkt
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 19:46

Antibes schreef:Er was toen toch ook nog zoiets met zo'n huisdierencrematorium/verwerkingsiets daar in de buurt ofzo?
Ja, die was van een Nederlander die de wet eens had overtreden (volgens mij een pedofiel)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Atelier Madame do 28 jul 2011 - 20:05

toetje_ schreef:
TGR schreef:Op de site www.vermistepersonen.info staan foto's en omschrijvingen van overleden mensen die zijn gevonden maar die blijkbaar door niemand zijn gemist en dus nooit zijn "opgeëist". Ook staan er foto's van volwassenen en kinderen die al jaren vermist zijn. Soms al wel tientalle jaren..

Ik krijg de rillingen van die site. Zat er 'toevallig' pas op omdat er iemand op staat die ik ken, maar ik kijk nu voor het eerst bij de ongeïdentificeerde personen en daar word je toch helemaal naar van, als je dat ziet?!
Anyway, je hebt wel gelijk. Er worden zó veel mensen vermist.
JA BRRR vind die website ook eng zeg.. al die overleden mense.. vind het zon gek idee dat dit mensen zijn die in nederland zijn omgekomen en mss in het buitenland familie hebben die geen idee hebben van waar ze zich bevinden.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Happinaz do 28 jul 2011 - 22:04

http://www.nu.nl/buitenland/2577179/meisje-in-india-niet-madeleine-mccann.html

Ze was het niet zeggen de ouders.
DNA onderzoek is nog niet afgerond.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Susan do 28 jul 2011 - 23:43

Sayuri schreef:Zielig voor die mensen en hun dochtertje, die op vakantie waren in India. Dat lijkt me echt traumatisch.

Mijn ex-baas heeft 2 dochtertjes, en de oudste daarvan komt qua leeftijd overeen met Maddie en lijkt qua uiterlijk als 2 druppels water. Hij en zijn vrouw moesten toen het nog maar net gebeurd was, ook naar de politie, omdat iemand uit de buurt ze had aangegeven. Dacht dat hun dochtertje Maddie was, toen hun dochtertje gespot werd bij een ijscowagen. Hij is trouwens ook Belgisch en zijn vrouw is Frans (maar zij zouden nooit op vakantie gaan naar India, zijn ze het type niet voor).

Ik herinner me nog dat dat in het nieuws was, wat toevallig dat dat jouw ex-baas is. Het lijkt me ook heel vervelend als je dochter de leeftijd van Maddy heeft en ook nog op haar lijkt, ik vind het ook schandalig dat mensen meteen hebben geprobeerd om het kind mee te nemen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 0:10

Susan schreef:
Sayuri schreef:Zielig voor die mensen en hun dochtertje, die op vakantie waren in India. Dat lijkt me echt traumatisch.

Mijn ex-baas heeft 2 dochtertjes, en de oudste daarvan komt qua leeftijd overeen met Maddie en lijkt qua uiterlijk als 2 druppels water. Hij en zijn vrouw moesten toen het nog maar net gebeurd was, ook naar de politie, omdat iemand uit de buurt ze had aangegeven. Dacht dat hun dochtertje Maddie was, toen hun dochtertje gespot werd bij een ijscowagen. Hij is trouwens ook Belgisch en zijn vrouw is Frans (maar zij zouden nooit op vakantie gaan naar India, zijn ze het type niet voor).

Ik herinner me nog dat dat in het nieuws was, wat toevallig dat dat jouw ex-baas is. Het lijkt me ook heel vervelend als je dochter de leeftijd van Maddy heeft en ook nog op haar lijkt, ik vind het ook schandalig dat mensen meteen hebben geprobeerd om het kind mee te nemen.

Helemaal mee eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  SoGood vr 29 jul 2011 - 0:52

TGR ik vind jouw avater doodeng!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 1:01

Sproet schreef:
Susan schreef:
Sayuri schreef:Zielig voor die mensen en hun dochtertje, die op vakantie waren in India. Dat lijkt me echt traumatisch.

Mijn ex-baas heeft 2 dochtertjes, en de oudste daarvan komt qua leeftijd overeen met Maddie en lijkt qua uiterlijk als 2 druppels water. Hij en zijn vrouw moesten toen het nog maar net gebeurd was, ook naar de politie, omdat iemand uit de buurt ze had aangegeven. Dacht dat hun dochtertje Maddie was, toen hun dochtertje gespot werd bij een ijscowagen. Hij is trouwens ook Belgisch en zijn vrouw is Frans (maar zij zouden nooit op vakantie gaan naar India, zijn ze het type niet voor).

Ik herinner me nog dat dat in het nieuws was, wat toevallig dat dat jouw ex-baas is. Het lijkt me ook heel vervelend als je dochter de leeftijd van Maddy heeft en ook nog op haar lijkt, ik vind het ook schandalig dat mensen meteen hebben geprobeerd om het kind mee te nemen.

Helemaal mee eens.
Ja.. Maar aan de andere kant, als je dat niet doet en ze is het wel, dan krijg je dat weer naar je hoofd geslingerd en hebt een schuldgevoel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 1:03

Sogood schreef:TGR ik vind jouw avater doodeng!
Wat staat erop dan?? Kan het niet zien..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 1:06

Je kan toch naar de politie stappen, wat ze ook gedaan hebben?

Dat kind krijgt de schrik van d'r leven als ze ineens door een vreemde mee wordt genomen. Ik vind niet dat je op een vermoeden zomaar iemands kind af kan pakken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 1:13

Sproet schreef:Je kan toch naar de politie stappen, wat ze ook gedaan hebben?

Dat kind krijgt de schrik van d'r leven als ze ineens door een vreemde mee wordt genomen. Ik vind niet dat je op een vermoeden zomaar iemands kind af kan pakken.

Heb je op zich natuurlijk helemaal gelijk in. Maar ik vind het lastig... Bedoel, zo'n kind kan zo weer weg zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Madeleine McCann mogelijk in India - Pagina 2 Empty Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum