Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn jullie soms ook zo bang?

+6
Nana
Tania
M@niek
juffie001
Liadan
Printje
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zijn jullie soms ook zo bang?  - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie soms ook zo bang?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 7:40

HeartBeat schreef:Ik ben weleens bang dat er ingebroken word en hij meegenomen word.
Dat er iets met mijn vriend gebeurt en ik er alleen voor sta.
En dat hij niet meer wakker word.
En voor brand in huis en ik hem niet meer kan redden (maar ik ben zoiezo bang voor brand/vuur).

+1. Ik herken je gevoel ook hoor Mammalin! Als mijn man en ik samen met de auto weg gaan ben ik ook altijd weer blij dat we heelhuids thuis zijn en ons ventje weer veilig thuis hebben..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie soms ook zo bang?  - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie soms ook zo bang?

Bericht  Printje do 28 jul 2011 - 7:41

Ik weet het niet, hij was een paar dagen geleden wat koortsig (hoogste was 38,2 dus valt nog mee) maar hij is gewoon niet zichzelf. Hij is jengelig, wat sneller moe en ik merk aan hem dan het jeukt.. hij probeert te krabben en dat doet dan natuurlijk nog meer pijn...

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie soms ook zo bang?  - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie soms ook zo bang?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 7:54

_Nera_ schreef:
HeartBeat schreef:Ik ben weleens bang dat er ingebroken word en hij meegenomen word.
Dat er iets met mijn vriend gebeurt en ik er alleen voor sta.
En dat hij niet meer wakker word.
En voor brand in huis en ik hem niet meer kan redden (maar ik ben zoiezo bang voor brand/vuur).

+1. Ik herken je gevoel ook hoor Mammalin! Als mijn man en ik samen met de auto weg gaan ben ik ook altijd weer blij dat we heelhuids thuis zijn en ons ventje weer veilig thuis hebben..

Dat had ik voorheen nooit, tot een vrachtwagen zich in een keer een baan naar rechts gooide en we flink moesten uitwijken, sindsdien heb ik dat dus ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie soms ook zo bang?  - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie soms ook zo bang?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 8:53

Pussycat, wat vreselijk dat je al zo jong je ouders kwijt bent... Ik heb er geen woorden voor!
Ik kan me dan wel heel goed voorstellen dat je zelf ook bang bent.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie soms ook zo bang?  - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie soms ook zo bang?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum