Waarin ben jij laks als moeder?
+15
Tania
moepie
Liadan
Printje
Roos
Bloem86
Susan
Teddyaapje
Dolphinne
ProudMom
Annemie
maiadebij
LMCurious
Bolleke
Mamsie
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Waarin ben jij laks als moeder?
Ik kan eerlijk gezegd niet iets bedenken waar ik mezelf echt laks in vind...ik probeer gewoon mijn best te doen en daarbij vergeet ik soms wel dingen maar niet iets waarvan ik denk wat laks.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ook de vitamine D. Bij Kian vergeet ik de druppels (en vitamine K ook) af en toe te geven. Bij Yara vergeet ik het heel vaak, maar ik vind het ook niet altijd nodig als ze veel buiten heeft gespeeld als het zonnig is.
Zelf vergeet ik eigenlijk ook vrijwel altijd vitaminepillen in te nemen...
In het tandenpoetsen ben ik ook wel wat gemakzuchtig, in de avond poetsen we altijd heel goed, in de ochtend laat ik vaak alleen Yara poetsen en poets ik niet na.
In het tandenpoetsen ben ik ook wel wat gemakzuchtig, in de avond poetsen we altijd heel goed, in de ochtend laat ik vaak alleen Yara poetsen en poets ik niet na.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Hier ook de vitamine D.
Maar ik ben dus niet de enige merk ik wel, haha!
Maar daar moet ik écht aan denken, ze krijgt ze heel weinig. Omdat ik het gewoonweg vergeet. Ik heb het wel eens op het aanrecht staan, maar dat vind ik dan weer zo rommelig dus het staat in een kastje. Dat kastje trek ik 100 keer op een dag open want daar staat alles voor haar, maar nog vergeet ik het. Dus toen had ik ze op haar kamer staan maar dan vergat ik weer een lepeltje mee te nemen naar boven of als ik dat wel had gedaan lag dat lepeltje vervolgens weer een tijd op haar kamer en later kwam er nog een bij haha...
Hier wil het dus niet echt lukken!
Eigenlijk moet ik er gewoon echt een vast moment voor nemen, bijvoorbeeld net na het eten als ze nog aan tafel zit. Maar weer eens proberen.
Maar ik ben dus niet de enige merk ik wel, haha!
Maar daar moet ik écht aan denken, ze krijgt ze heel weinig. Omdat ik het gewoonweg vergeet. Ik heb het wel eens op het aanrecht staan, maar dat vind ik dan weer zo rommelig dus het staat in een kastje. Dat kastje trek ik 100 keer op een dag open want daar staat alles voor haar, maar nog vergeet ik het. Dus toen had ik ze op haar kamer staan maar dan vergat ik weer een lepeltje mee te nemen naar boven of als ik dat wel had gedaan lag dat lepeltje vervolgens weer een tijd op haar kamer en later kwam er nog een bij haha...
Hier wil het dus niet echt lukken!
Eigenlijk moet ik er gewoon echt een vast moment voor nemen, bijvoorbeeld net na het eten als ze nog aan tafel zit. Maar weer eens proberen.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vergeet ook heel vaak de vitamine D. Tandenpoetsen moet ik echt heel goed aan denken want dat wil ik ook nog wel is vergeten.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
De vitamine druppels....
Alhoewel dat inmiddels al beter gaat, want wanneer A.nouk uit bed komt en we d'r luier verschonen geven we nu voortaan meteen de druppels (en niet meer beneden bij de boterham) en bij Maaike bij de 1ste voeding van de dag (ook bij het verschonen).
Heb voor allebei ook een eigen potje druppels en lepeltje.
En een potje druppels wat bijna leeg is gaat naar mijn moeder toe voor op de maandagen.
Alhoewel dat inmiddels al beter gaat, want wanneer A.nouk uit bed komt en we d'r luier verschonen geven we nu voortaan meteen de druppels (en niet meer beneden bij de boterham) en bij Maaike bij de 1ste voeding van de dag (ook bij het verschonen).
Heb voor allebei ook een eigen potje druppels en lepeltje.
En een potje druppels wat bijna leeg is gaat naar mijn moeder toe voor op de maandagen.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Ik denk dat het hier wel meevalt met laksheid. Het enige wat er weleens bij inschiet is tandenpoetsen, wanneer we uit logeren zijn. Alles ligt dan op een andere plek en dan komen we de spullen niet tegen tijdens het bedritueel. Als ik er dan niet aan denk, vergeet ik het dus weleens. Maar ik probeer het niet te vergeten, met wisselend succes Thuis wel standaard elke avond poetsen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik geef die vitamine druppels altijd bij het fruithapje. Ze staan standaard op tafel zodat ik het niet vergeet.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Duidelijk tanden poetsen. Ik vergeet het eigenlijk nooit, maar heb er soms zo geen zin in omdat het hier altijd een groot drama is! Verder vind ik mezelf niet echt laks eigenlijk.
Gast- Gast
ik vergeet wel eens haar toetje.
ze krijgt altijd tegelijk met ons een toetje, maar soms doen wij ook geen toetje dus krijgt zij ook niks.
ze krijgt altijd tegelijk met ons een toetje, maar soms doen wij ook geen toetje dus krijgt zij ook niks.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Liadan schreef:Hier ook de vitamine D. Bij Kian vergeet ik de druppels (en vitamine K ook) af en toe te geven. Bij Yara vergeet ik het heel vaak, maar ik vind het ook niet altijd nodig als ze veel buiten heeft gespeeld als het zonnig is.
.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Extra vitamines en verse groenten geven. Dat vergeet ik nog wel eens!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Moeder worden/zijn zonder moeder
» Ben jij een veel andere moeder dan jouw moeder bij jou was?
» Waarin ben jij heel stellig rondom opvoeding?
» Vers eten maken: waarin invriezen
» Waarin slaapt een babytje?
» Ben jij een veel andere moeder dan jouw moeder bij jou was?
» Waarin ben jij heel stellig rondom opvoeding?
» Vers eten maken: waarin invriezen
» Waarin slaapt een babytje?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: