Dagcafé
+23
Zwoesj
Lavendel
Julia
Bimbam
Inge
TGR
May
Filoria
Minx
Lies
Kabouter
Oasis
ExpressoB
Joontjuh
Rush
Tiana
Suus
Atelier Madame
Zwerver
Toet
Lejow
Qiara
Sjaantje
27 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Ow, dus toch wel een discussie?Pippa schreef:Sproet schreef:Nee, niemand moet weggaan hoor! Anders ga ik het saai vinden hier zonder dit soort discussies...
Reuze leuk zo'n discussie
Ow ik had het woord sarcasme erbij moeten typen? Jezus.
Gast- Gast
Jaaaaa, dank je wel!!Pippa schreef:ProudMama schreef:Niet gemeen doen tegen mij hoor, ik mag nog 8,5 maand ontzwangeren, dus het excuus voor negatieviteit en zeurderig gedragen. Met een beetje humor.
O... zo deed ik de laatste weken al...
Dus ik ben gewoon nog hetzelfde!! Alleen - 20 kg!!
Jij mag dat uiteraard! -20? wow! Heb je mijn kaartje gehad???
Ik ga van de week ff de andere 3 adressen opzoeken en kaartjes terug sturen! Kwam nog ff niet van. Vergeet het niet hoor!!
Gast- Gast
Denk je echt dat ik per zin weet of het serieus, sarcastisch en als grapje bedoeld is? Wat naief.Pippa schreef:Smikkell schreef:Ow, dus toch wel een discussie?Pippa schreef:Sproet schreef:Nee, niemand moet weggaan hoor! Anders ga ik het saai vinden hier zonder dit soort discussies...
Reuze leuk zo'n discussie
Ow ik had het woord sarcasme erbij moeten typen? Jezus.
Zo kan ik ook de hele 'discussie' wel terug gaan en het sarcasme noemen, of een grapje. En waar hebben we het dan nog over?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Jaaaaa, dank je wel!!Pippa schreef:ProudMama schreef:Niet gemeen doen tegen mij hoor, ik mag nog 8,5 maand ontzwangeren, dus het excuus voor negatieviteit en zeurderig gedragen. Met een beetje humor.
O... zo deed ik de laatste weken al...
Dus ik ben gewoon nog hetzelfde!! Alleen - 20 kg!!
Jij mag dat uiteraard! -20? wow! Heb je mijn kaartje gehad???
Ik ga van de week ff de andere 3 adressen opzoeken en kaartjes terug sturen! Kwam nog ff niet van. Vergeet het niet hoor!!
Maakt niet uit lieve meid, maar ik wilde alleen even weten of die er was! Geniet jij maar lekker van je gezinnetje, dat is het belangrijkste.
Gast- Gast
Weten jullie zelf nog wel waar de 'discussie' om ging?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
PM, ook ik ben heel benieuwd of je mijn kaartje hebt ontvangen?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Lavendel schreef:Weten jullie zelf nog wel waar de 'discussie' om ging?
Ik heb Smikkell van facebook verwijderd, en blijkbaar heb ik daarmee een gevoelige snaar geraakt. Niks meer, niks minder. Dus ik snap het verdere probleem sowieso niet. Blijkbaar mag ze me niet, dus dan is het sowieso maar beter lijkt me.
Laatst aangepast door Pippa op vr 29 jul 2011 - 5:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lavendel schreef:Weten jullie zelf nog wel waar de 'discussie' om ging?
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Smikkell schreef:Krijgt zin om heel veel gemene dingen te zeggen en daarna gewoon 'grapje' te posten.
Dan weet ik nog wel wat leuke grapjes!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Nou, alsof de post in Nederland zo'n zooitje is.Qiara schreef:PM, ook ik ben heel benieuwd of je mijn kaartje hebt ontvangen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, alsof de post in Nederland zo'n zooitje is.Qiara schreef:PM, ook ik ben heel benieuwd of je mijn kaartje hebt ontvangen?
Dat dacht ik ook, tot ik hier in DH woon en er van de 10 kaartjes 2 meestal niet aankomen
Gast- Gast
zullen we??toetje_ schreef:Smikkell schreef:Krijgt zin om heel veel gemene dingen te zeggen en daarna gewoon 'grapje' te posten.
Gast- Gast
Leuk, zo'n half verhaal in jouw voordeel.Pippa schreef:Lavendel schreef:Weten jullie zelf nog wel waar de 'discussie' om ging?
Ik heb Smikkell van facebook verwijderd, en blijkbaar heb ik daarmee een gevoelige snaar geraakt. Niks meer, niks minder. Dus ik snap het verdere probleem sowieso niet. Blijkbaar mag ze me niet, dus dan is het sowieso maar beter lijkt me.
Gast- Gast
Ó
Ik vind een gevoelige snaar raken nooit erg.Smikkell schreef:zullen we??toetje_ schreef:Smikkell schreef:Krijgt zin om heel veel gemene dingen te zeggen en daarna gewoon 'grapje' te posten.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Leuk, zo'n half verhaal in jouw voordeel.Pippa schreef:Lavendel schreef:Weten jullie zelf nog wel waar de 'discussie' om ging?
Jij spoort écht niet.
Ok dan, Smikkell twijfelt aan het verhaal omdat ik James per ongeluk verwijderd heb, en denkt nu dat ik een leugenaar ben Zo beter?
Gast- Gast
Smikkell schreef:zullen we??toetje_ schreef:Smikkell schreef:Krijgt zin om heel veel gemene dingen te zeggen en daarna gewoon 'grapje' te posten.
Ik ga eerst chinees halen, hongerrrrrr.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Ow, ik wil ook even aan iedereen laten weten dat ik PM ee kaartje heb gestuurd.
Ja ik ook! De zanger met stijve is toch even weg.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Ow, ik wil ook even aan iedereen laten weten dat ik PM ee kaartje heb gestuurd.
Welke zanger was dat dan?
Gast- Gast
Is dat een grapje? Sarcasme? Je mening? Of bedoel je het als feit.Pippa schreef:Smikkell schreef:Leuk, zo'n half verhaal in jouw voordeel.Pippa schreef:Lavendel schreef:Weten jullie zelf nog wel waar de 'discussie' om ging?
Jij spoort écht niet.
Ok dan, Smikkell twijfelt aan het verhaal omdat ik James per ongeluk verwijderd heb, en denkt nu dat ik een leugenaar ben Zo beter?
Ik vind jou een rotmens.
Gast- Gast
Slijm SlijmPippa schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Ow, ik wil ook even aan iedereen laten weten dat ik PM ee kaartje heb gestuurd.
Welke zanger was dat dan?
Gast- Gast
En klick-sigaretten?toetje_ schreef:Smikkell schreef:zullen we??toetje_ schreef:Smikkell schreef:Krijgt zin om heel veel gemene dingen te zeggen en daarna gewoon 'grapje' te posten.
Ik ga eerst chinees halen, hongerrrrrr.
Gast- Gast
Schatjes zijn jullie toch
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Smikkell schreef:Is dat een grapje? Sarcasme? Je mening? Of bedoel je het als feit.Pippa schreef:Smikkell schreef:Leuk, zo'n half verhaal in jouw voordeel.Pippa schreef:Lavendel schreef:Weten jullie zelf nog wel waar de 'discussie' om ging?
Jij spoort écht niet.
Ik vind jou een rotmens.
Ik vind dat je niet spoort. Zo beter? Omdat je alleen maar zuigt en gemeen doet, en ik niet zou weten waarom, omdat ik je nooit iets misdaan heb.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: