Dagcafé
+23
Zwoesj
Lavendel
Julia
Bimbam
Inge
TGR
May
Filoria
Minx
Lies
Kabouter
Oasis
ExpressoB
Joontjuh
Rush
Tiana
Suus
Atelier Madame
Zwerver
Toet
Lejow
Qiara
Sjaantje
27 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Ik heb heerlijk geslapen. Heb nu flinke spierpijn van gisteren.
Ja Belg heeft me gisteren een mail gestuurd waar ik nog niet op geantwoord heb.... en ben nogal in twijfel of ik wel moet antwoorden
Ja Belg heeft me gisteren een mail gestuurd waar ik nog niet op geantwoord heb.... en ben nogal in twijfel of ik wel moet antwoorden
Gast- Gast
Goeiemorgen en houdoe! Ik ben er gelijk weer vandoor maar eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met Mr. Belg afgelopen is. Ik lees het straks wel!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Wat heeft ie gestuurd dan? Als je het wil vertellen...
Met mij gaat het redelijk. Ben toch aan het werk vandaag, ondanks dat ik vanmorgen flinke diarree had en bijna over moest geven. Ik denk dat ik buikgriep heb. Maar nu gaat het wel weer.
Met mij gaat het redelijk. Ben toch aan het werk vandaag, ondanks dat ik vanmorgen flinke diarree had en bijna over moest geven. Ik denk dat ik buikgriep heb. Maar nu gaat het wel weer.
Gast- Gast
Ohh meisie toch..... had je niet beter nog een dagje thuis kunnen blijven ???
Hij stuurde me dat hij zich als een enorme lul had gedragen en dat hij daar spijt van had. Maar zich nu besefte hoe graag hij bij me wilde zijn.... En hoopte dat ik dat ook nog had. En dat hij wellicht nog van me zou horen.....
Das de beknopte versie....
Hij stuurde me dat hij zich als een enorme lul had gedragen en dat hij daar spijt van had. Maar zich nu besefte hoe graag hij bij me wilde zijn.... En hoopte dat ik dat ook nog had. En dat hij wellicht nog van me zou horen.....
Gast- Gast
ik zou het ff rustig laten bezinken en er dan pas op reageren (als je dat al zou doen)
Ja die onderste 2 docu`s heb ik van de week ook gekeken.
Ja die onderste 2 docu`s heb ik van de week ook gekeken.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:
Wat een S to the ukkel zeg, heeft ie een bord voor zijn kop?
Gast- Gast
Ik zou daar niet meer op ingaan joh...een vent die s' nachts voor je deur staat te schreeuwen, dat is toch gewoon maf. Dan spoort ie niet, hoor. Zoals ik al zei, volgens mij is hij geobsedeerd door jou. Hoe lang kent ie je nu??Stuiterbal schreef:Ohh meisie toch..... had je niet beter nog een dagje thuis kunnen blijven ???
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik ben nu aan het werk, slaapdienst gehad... nog een paar uurtjes en dan ben ik vrij
Storm wat vervelend dat je niks fit bent Beterschap
pfff stuiterbal :o wat een ukkel zeg
Ik ben nu aan het werk, slaapdienst gehad... nog een paar uurtjes en dan ben ik vrij
Storm wat vervelend dat je niks fit bent Beterschap
pfff stuiterbal :o wat een ukkel zeg
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik heb ook een beetje een vermoeden dat hij iets doet waardoor hij zo'n gedrag vertoont. Drank,.... weet ik veel maar dit is niet helemaal normaal nee.
We hebben ons nu 4x gezien dus zeg een dikke maand kennen we ons... NIet eens zo lang dus...
Als ik reageer op de mail gaat dat echt geen leuke mail worden voor hem want ben echt pisnijdig !!
Dus of dat een goede optie is.
We hebben ons nu 4x gezien dus zeg een dikke maand kennen we ons... NIet eens zo lang dus...
Als ik reageer op de mail gaat dat echt geen leuke mail worden voor hem want ben echt pisnijdig !!
Dus of dat een goede optie is.
Gast- Gast
een maand maar dan niet op reageren! Had je nog wel een melding gemaakt bij de politie?
Gast- Gast
Zou er ook niet op reageren, maar aan de andere kant heb je dan wel de kans dat hij hoop blijft houden en door blijft gaan
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
ja maar aan de andere kant heeft hij misschien dan zoiets van dan wordt er wel gereageerd, beetje dubbel dus.
Gast- Gast
Ik ben nog niet bij de politie geweest. Wilde ik vandaag doen maar twijfel nu wel weer.
Nee ik denk ook niet dat ik ga reageren en idd aan de andere kant hoopt hij natuurlijk op een reactie .......
Nee ik denk ook niet dat ik ga reageren en idd aan de andere kant hoopt hij natuurlijk op een reactie .......
Gast- Gast
Als ik vandaag niet zieker word, dan welAlex schreef:Heb je zin in morgen, Storm?
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: