Dagcafé
+23
Zwoesj
Lavendel
Julia
Bimbam
Inge
TGR
May
Filoria
Minx
Lies
Kabouter
Oasis
ExpressoB
Joontjuh
Rush
Tiana
Suus
Atelier Madame
Zwerver
Toet
Lejow
Qiara
Sjaantje
27 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Je leest zelf dus ook maar half.Zwoesj schreef:Storm schreef:Zwoesj schreef:Storm schreef:Is SunnyScience nu echt weg?
Watwatwat??!!!
Een hele hoop pagina's vol discussies terug staat het ergens tussen..
Help me even want ben te lui om terug te zoeken. Waarom is ze weg??
Ga je nu je woede maar op mij afreageren? Ga een boksbal kopen of een stuk lopen ofzo.
En ja, waar 2 mot hebben, hebben 2 schuld. Al is het maar omdat je er niet op een volwassen manier mee om gaat samen
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Dat is jouw mening.Pippa schreef:Jij hebt foute conclusies getrokken, daar begon het überhaupt mee, dus doe dan zelf ook niet schijnheilig.
Gast- Gast
Nee, niet opgeven Sproet!!! Ik kom steeds alleen maar of 'knappe' of 'aardige' mannen tegen maar die combinatie schijnt nogal zeldzaam te zijn.. En die zag ik nu wel! En hij gaat morgen naar hetzelfde feestje (met 3000 anderen ) maar toch.. ik ga voor 't lot
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Lejow schreef:Hazeltje schreef:Lejow schreef:BlackRabbit schreef:Komt er vanavond nog iets op tv?
Hollands Got Talent!
Ja, met een catfight...
(ziet door de bomen het bos niet meer en weet niet of dit nu serieus of sarcastisch is.. Of was het toch een grapje?)
HELP
Uhm, sarcastisch i.c.m. een grapje?
@ BR: Gewoon op RTL hoor... Die kunnen hier meelezen, snappie voux?
Is per direct ingelast.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat is jouw mening.Pippa schreef:Jij hebt foute conclusies getrokken, daar begon het überhaupt mee, dus doe dan zelf ook niet schijnheilig.
Dat zeker, maar ik weet gelukkig zelf hoe het wél zit.
Gast- Gast
Zo cliche en zo niet waar!Zwoesj schreef:Smikkell schreef:Je leest zelf dus ook maar half.Zwoesj schreef:Storm schreef:Zwoesj schreef:Storm schreef:Is SunnyScience nu echt weg?
Watwatwat??!!!
Ga je nu je woede maar op mij afreageren? Ga een boksbal kopen of een stuk lopen ofzo.
En ja, waar 2 mot hebben, hebben 2 schuld. Al is het maar omdat je er niet op een volwassen manier mee om gaat samen
En ik zeg niets anders tegen jou dan dat je tegen mij zegt, wat is het verschil?
Gast- Gast
Feline schreef:Nee, niet opgeven Sproet!!! Ik kom steeds alleen maar of 'knappe' of 'aardige' mannen tegen maar die combinatie schijnt nogal zeldzaam te zijn.. En die zag ik nu wel! En hij gaat morgen naar hetzelfde feestje (met 3000 anderen ) maar toch.. ik ga voor 't lot
En dat lot gun ik je van harte!!!
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Lejow schreef:Hazeltje schreef:Lejow schreef:BlackRabbit schreef:Komt er vanavond nog iets op tv?
Hollands Got Talent!
Ja, met een catfight...
(ziet door de bomen het bos niet meer en weet niet of dit nu serieus of sarcastisch is.. Of was het toch een grapje?)
HELP
Uhm, sarcastisch i.c.m. een grapje?
@ BR: Gewoon op RTL hoor... Die kunnen hier meelezen, snappie voux?
Is per direct ingelast.
Ik snap het even niet...
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Dat zeg je steeds. Waarom zo vaak herhalen. En waarom dan nog doorgaan?Pippa schreef:Smikkell schreef:Dat is jouw mening.Pippa schreef:Jij hebt foute conclusies getrokken, daar begon het überhaupt mee, dus doe dan zelf ook niet schijnheilig.
Dat zeker, maar ik weet gelukkig zelf hoe het wél zit.
Gast- Gast
Damn Smikkel!! De hele discussie begon door het feit dat JIJ een verkeerde, nogal gemene conclusie trok!!!!!!
En het kan me geen reet schelen dat er 'meer mensen twijfelde'. Jij sprak het uit.
En dan kun je dat hard en eerlijk noemen, maar der was geen fluit van waar!
En het kan me geen reet schelen dat er 'meer mensen twijfelde'. Jij sprak het uit.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Je vroeg toch of HGT met de catfight op de "campingzender" kwam of gewoon bij RTL?
Of snap ik het nu niet meer?
Gast- Gast
You gotta have faith .
Hopelijk kom je hem morgen tegen en valt'ie voor je charmes
Hopelijk kom je hem morgen tegen en valt'ie voor je charmes
Gast- Gast
maar wie zegt dat ik verkeerd zat met die conclusie?Lejow schreef:Damn Smikkel!! De hele discussie begon door het feit dat JIJ een verkeerde, nogal gemene conclusie trok!!!!!!
Gast- Gast
Ik heb de fotoshoot met Alex en pompidom morgen helaas af moeten zeggen ik baal daar echt heel erg van.
Gast- Gast
Lejow, bedankt, dat is het enige wat ik bedoel, maar blijkbaar heeft ze een bord voor haar kop en wil ze dat echt niet inzien, de waarheid.
Gast- Gast
Wat balen, Storm. Je bent dus echt ziek geworden?Storm schreef:Ik heb de fotoshoot met Alex en pompidom morgen helaas af moeten zeggen ik baal daar echt heel erg van.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zo cliche en zo niet waar!Zwoesj schreef:Smikkell schreef:Je leest zelf dus ook maar half.Zwoesj schreef:Storm schreef:Zwoesj schreef:Storm schreef:Is SunnyScience nu echt weg?
Watwatwat??!!!
En ik zeg niets anders tegen jou dan dat je tegen mij zegt, wat is het verschil?
Zo niet waar? Ga dan je eigen posts maar eens terug lezen, je kunt moeilijk ontkennen dat jij doorgaat terwijl Pippa al een paar keer de discussie tracht af te sluiten.
Maar echt, ga een eind lopen ofzo, reageer je even ergens anders af dan hier.
Laat het gewoon rusten zeg, jemig. Hoe moeilijk is dat?
En waar zie jij exact hetzelfde staan als wat ik tegen jou zeg?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Halloo, ik ben er gewoon bij hoor.Pippa schreef:Lejow, bedankt, dat is het enige wat ik bedoel, maar blijkbaar heeft ze een bord voor haar kop en wil ze dat echt niet inzien, de waarheid.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik heb de fotoshoot met Alex en pompidom morgen helaas af moeten zeggen ik baal daar echt heel erg van.
Ow nee! Wat rot
Gast- Gast
Meen je dit nou serieus, Smikkel?
Lejow- Lady Post-a-lot
Hazeltje schreef:Je vroeg toch of HGT met de catfight op de "campingzender" kwam of gewoon bij RTL?
Ik was van de campingzender... en ik geloof Lejow van de catfight... Het is confusing........................
Maar goed!
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Smikkell schreef:Halloo, ik ben er gewoon bij hoor.Pippa schreef:Lejow, bedankt, dat is het enige wat ik bedoel, maar blijkbaar heeft ze een bord voor haar kop en wil ze dat echt niet inzien, de waarheid.
Ja, maar blijkbaar begrijp je echt niet of wil je het niet begrijpen, dus dan kan ik net zo goed stoppen met praten tegen jou, toch?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Halloo, ik ben er gewoon bij hoor.Pippa schreef:Lejow, bedankt, dat is het enige wat ik bedoel, maar blijkbaar heeft ze een bord voor haar kop en wil ze dat echt niet inzien, de waarheid.
Hallo!!!
Oh Storm, wat balen
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja. Moet zowat elk halfuur naar de wc rennen en heb enorme buikkrampen. Heb vandaag en gister amper iets gegeten..Smikkell schreef:Wat balen, Storm. Je bent dus echt ziek geworden?Storm schreef:Ik heb de fotoshoot met Alex en pompidom morgen helaas af moeten zeggen ik baal daar echt heel erg van.
Gast- Gast
Nou zij, en over de waarheid daarvan kun je toch geen discussie beginnen? Waarom zou ze bij James aangeven dat ze haar perongeluk verwijdert heeft en jou met een reden? Dat is toch niet logisch? Dus waarom neem je niet gewoon aan dat ze de waarheid spreekt? Je trekt dat in twijfel, en vast met een reden (een bepaalde mening over Pippa die je al had waarschijnlijk) toch?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: