Dagcafé
+23
Zwoesj
Lavendel
Julia
Bimbam
Inge
TGR
May
Filoria
Minx
Lies
Kabouter
Oasis
ExpressoB
Joontjuh
Rush
Tiana
Suus
Atelier Madame
Zwerver
Toet
Lejow
Qiara
Sjaantje
27 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Ik denk een flinke buikgriep. Ik was gisteravond aan het werk en ik werd steeds zieker en zieker, voelde me rillerig en mijn huid deed pijn. Vanmorgen was het over maar toen kreeg ik diarree, ben wel 3 keer naar de wc gegaan vanmorgen. Heb vanaf 04:00 niet meer geslapen. Maar ik voelde me voor de rest op zich wel oké dus ben gewoon gaan werken. Even afwachten voor vandaag dus..Alex schreef:Oh jee! Wat heb je dan??
Gast- Gast
Stuit, lastige situatie
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hoop dat je je morgen gewoon weer helemaal fit voelt dan! En zo niet, dan moet je dat wel eerlijk zeggen hoor!
Gast- Gast
Ik verwacht dat we morgen gewoon kunnen gaan, Alex, maar als het niet gaat dan zal ik dat proberen op tijd door te geven. D. weet er al van af!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Goedemorgen!
Wat vervelend Storm dat je je nog niet echt beter voelt.
En Stuiter, wat is dat voor een rare zeg..hij blijft ook maar iedere keer sorry zeggen, maar vervolgens komt ie met een actie die nog dommer/stommer is. Ik zou hem compleet negeren denk ik. Volgens mij ben je al heel duidelijk naar hem geweest, toch?
Ik zit te wachten op een mail (of eigenlijk 2). Dus ben de hele tijd aan het kijken, maar er komt maar niks..frustrerend!
Wat vervelend Storm dat je je nog niet echt beter voelt.
En Stuiter, wat is dat voor een rare zeg..hij blijft ook maar iedere keer sorry zeggen, maar vervolgens komt ie met een actie die nog dommer/stommer is. Ik zou hem compleet negeren denk ik. Volgens mij ben je al heel duidelijk naar hem geweest, toch?
Ik zit te wachten op een mail (of eigenlijk 2). Dus ben de hele tijd aan het kijken, maar er komt maar niks..frustrerend!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Precies kabouter zijn gedrag is nogal onvoorspelbaar en dat vind ik eigenlijk maar eng...
Gast- Gast
goedemorgen! bijna vakantie
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
woooeeeehoooeee ik heb zo'n lekkere muziek opstaan...... krijg er enorme stap zin van !!!
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:goedemorgen! bijna vakantie
Wanneer? Aan het einde van de dag?
Bimbam- Kletskop
Lily schreef:zo net de aflevering over de streep gezien maar wat een tranentrekker zeg
Dat heb ik gisteren ook zitten kijken ja. Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik er van vond.
Kan me voorstellen Stuit dat je het allemaal maar eng vind. Heb je de mensen die in de buurt wonen al ingelicht dat ze hem niet binnen moeten laten als je niet thuis zou zijn? Niet dat zij denken dat het een goede kerel is en met z'n mooie praatjes zichzelf wel binnen lult als jij er niet bent.
En dan bedoel ik bijvoorbeeld zoals gisteren nacht. Want in je huis zal niet gebeuren neem ik aan..
Kabouter- Kletskop
jaaaa dan is mn stage afgelopen, heb hier bijna een half jaar gezeten!Bimbam schreef:Atelier Madame schreef:goedemorgen! bijna vakantie
Vanavond ga ik lekker een weekendje weg met een vriendin naar zeeland en vanaf dinsdag naar Italie!
Atelier Madame- Ratel
Weet je wat ik raar vind...
Sinds een paar dagen heb ik een oogonsteking van mijn linker oog. Maar dat oog is ineens lichter van kleur geworden, dat zie ik heel duidelijk. Dat is toch vreemd?
Sinds een paar dagen heb ik een oogonsteking van mijn linker oog. Maar dat oog is ineens lichter van kleur geworden, dat zie ik heel duidelijk. Dat is toch vreemd?
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:woooeeeehoooeee ik heb zo'n lekkere muziek opstaan...... krijg er enorme stap zin van !!!
danca kaduraaaa?
Atelier Madame- Ratel
Ik heb in ieder geval mijn sleutels eens verdeeld. Mijn nichtje heeft een bosje en een vriend van mij die op 5 minuten afstand woont. Daar heb ik tevens ook een telefoon nummer van die altijd bereikbaar is ook in de nacht !
De bewoners hier in het complex maken niet open gelukkig. Onder mij wonen 2 oudere mensen. Naast mij mijn oude klasgenoot (kom ik ook naar 4 maanden pas achter...) en boven mij een jong stel en die ik denk niet dat Belg het grappig vind als haar vriend de deur open maakt.....
Hij is nogal breed ..... Het hele complex weet dat ik alleenstaand ben en een kind heb....
De bewoners hier in het complex maken niet open gelukkig. Onder mij wonen 2 oudere mensen. Naast mij mijn oude klasgenoot (kom ik ook naar 4 maanden pas achter...) en boven mij een jong stel en die ik denk niet dat Belg het grappig vind als haar vriend de deur open maakt.....
Hij is nogal breed ..... Het hele complex weet dat ik alleenstaand ben en een kind heb....
Gast- Gast
Die is net geweest nee ik heb nu het album van drughouse 13 opstaan..... en ik moet me echt enorm inhouden met het volume....Atelier Madame schreef:Stuiterbal schreef:woooeeeehoooeee ik heb zo'n lekkere muziek opstaan...... krijg er enorme stap zin van !!!
danca kaduraaaa?
Gast- Gast
Storm schreef:Weet je wat ik raar vind...
Jij bent raaaaaarrrrrrrr
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:jaaaa dan is mn stage afgelopen, heb hier bijna een half jaar gezeten!Bimbam schreef:Atelier Madame schreef:goedemorgen! bijna vakantie
Vanavond ga ik lekker een weekendje weg met een vriendin naar zeeland en vanaf dinsdag naar Italie!
Ah, heerlijk. Ik ga ook naar Italië...
Over 6 weken
Bimbam- Kletskop
Dat is al een hele geruststelling!
Wat raar Storm..
Bluh..nog geen mail. En het is belangrijk.
Wat raar Storm..
Bluh..nog geen mail. En het is belangrijk.
Kabouter- Kletskop
Bimbam schreef:Atelier Madame schreef:jaaaa dan is mn stage afgelopen, heb hier bijna een half jaar gezeten!Bimbam schreef:Atelier Madame schreef:goedemorgen! bijna vakantie
Ah, heerlijk. Ik ga ook naar Italië...
Over 6 weken
Jaaa ik heb er ongelovelijk veel zin in
Hopelijk gaan die 6 weken een beetje snel!
Atelier Madame- Ratel
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: