Dagcafé
+23
Zwoesj
Lavendel
Julia
Bimbam
Inge
TGR
May
Filoria
Minx
Lies
Kabouter
Oasis
ExpressoB
Joontjuh
Rush
Tiana
Suus
Atelier Madame
Zwerver
Toet
Lejow
Qiara
Sjaantje
27 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Nou, jullie zijn ook geen spraakzaam gezelschap
Gelukkig ben ik alleen thuis vanavond, ik ben ook niet al te gezellig geloof ik. Nog niet eens gegeten maar wel al driekwart reep chocola op, dus m'n dosis endorfine (toch??) is alweer aangesterkt, hopelijk helpt het
Gelukkig ben ik alleen thuis vanavond, ik ben ook niet al te gezellig geloof ik. Nog niet eens gegeten maar wel al driekwart reep chocola op, dus m'n dosis endorfine (toch??) is alweer aangesterkt, hopelijk helpt het
Gast- Gast
Haha, herkenbaar. Alleen zit ik nu niet thuis, maar op mijn werk, met beginnende griepverschijnselen die nu toch wel erg heftig worden.
Moet in de stromende regen lopen dadelijk, zonder jas, ook zo'n pretje.
Moet in de stromende regen lopen dadelijk, zonder jas, ook zo'n pretje.
Gast- Gast
Ik moest net in de stromende regen fietsen. Een ouder van één van de kindjes van m'n werk wilde me wel thuisbrengen, maar dan stond mijn fiets daar bij m'n werk... dus uiteindelijk toch maar gefietst.
En ik ben ongesteld, ook zo stom.
Wat vervelend dat je beginnende griep hebt, moet je nog lang werken? Beterschap!!
Ik ga maar ff stfzuigen en nadenken wat ik wil eten, ik heb niet eens trek... zal dus wel iets kleins worden
En ik ben ongesteld, ook zo stom.
Wat vervelend dat je beginnende griep hebt, moet je nog lang werken? Beterschap!!
Ik ga maar ff stfzuigen en nadenken wat ik wil eten, ik heb niet eens trek... zal dus wel iets kleins worden
Gast- Gast
Ik zit in de bios, in de zaal met een fles wijn en twee glazen..van glas! Ideaal!
Gast- Gast
hoi hoi, ik dacht ga lekker een avondje forummen maar de topics worden er niet gezelliger op. dus dacht ach mss dagcafe is die ook erg stil
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
*klets klets klets*
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
haha
wat klets je gezellig
wat klets je gezellig
Minx- Lady Post-a-lot
ah mooi
Minx- Lady Post-a-lot
.... ik heb alleen niks te vertellen (behalve m'n eigen gezeur waar jullie inmiddels moe van worden en ikzelf eigenlijk ook en dus eigenlijk geen zin heb om neer te tikken )
Jullie nog plannen voor het weekend? Ik niet. Rustig weekend in aantocht..
Jullie nog plannen voor het weekend? Ik niet. Rustig weekend in aantocht..
Gast- Gast
Mijn zoontje is al ruim twee uur bezig met stiekem boekjes lezen in bed. Steeds als ik bij hem ga kijken kruipt hij gauw onder de dekens.
Jammer dat hij hardop leest, dat verraadt hem een beetje
'ELMER GAAT LOPEN, ELMER PRAAT MET HET NIJLPAARD' hoor ik nu
Jammer dat hij hardop leest, dat verraadt hem een beetje
'ELMER GAAT LOPEN, ELMER PRAAT MET HET NIJLPAARD' hoor ik nu
Filoria- Ratel
Dit weekend ga ik uit eten met mijn man, mijn schoonzus en haar vriend, en ik ga naar de kermis in Tilburg!
En jij Maple?
En jij Maple?
Filoria- Ratel
Hahahaha Filoria!
Dat is grappig! Hoewel het misschien fijner is als hij gewoon lekker gaat slapen
Dat is grappig! Hoewel het misschien fijner is als hij gewoon lekker gaat slapen
Gast- Gast
haha wel lief maar ja je wil ook dat hij gaat slapen.
mijn weekend... uhm werken en werken, ouders komen terug van vakantie. Wel zwaar ik heb 15 dagen achter elkaar werk of stage dan 2 dagen weekend dan 12 dagen werk of stage 2 vrij en weer 12 dagen.
mijn weekend... uhm werken en werken, ouders komen terug van vakantie. Wel zwaar ik heb 15 dagen achter elkaar werk of stage dan 2 dagen weekend dan 12 dagen werk of stage 2 vrij en weer 12 dagen.
Minx- Lady Post-a-lot
haha, nou Filoria, niks dus
Of nouja, nu nog niks in de planning. Misschien dat we van het weekend zelf nog wat bedenken.
Of nouja, nu nog niks in de planning. Misschien dat we van het weekend zelf nog wat bedenken.
Gast- Gast
ooo ik was weer lekker grondig aan het lezen hoor sorry
maar het wordt mooi weer geloof ik, dus dan is het juist wel lekker als je niks in de planning hebt misschien.
En als ik tegen mijn zoontje zeg dat hij een boef is, zegt hij 'ben ik niet, ben een bengel!'
maar het wordt mooi weer geloof ik, dus dan is het juist wel lekker als je niks in de planning hebt misschien.
En als ik tegen mijn zoontje zeg dat hij een boef is, zegt hij 'ben ik niet, ben een bengel!'
Filoria- Ratel
Maple schreef:haha, nou Filoria, niks dus
heerlijk
Minx- Lady Post-a-lot
Hmm... van het weekend niks bijzonders tot nu toe. Zaterdag moet ik 's middags werken, maar ik ga nu met tegenzin naar m'n werk.
Joontjuh schreef:Hmm... van het weekend niks bijzonders tot nu toe. Zaterdag moet ik 's middags werken, maar ik ga nu met tegenzin naar m'n werk.
how come??
Minx- Lady Post-a-lot
Filoria schreef:ooo ik was weer lekker grondig aan het lezen hoor sorry
Hahahaha. Die is helemaal goed
Gast- Gast
hallo allemaal
Heb mijn 'nieuwe' laptop meegenomen naar mijn vriend, mijn oude gaat niet meer aan :-(
Gelukkig kreeg ik draadloos internet aan, want hij staat op de mijne thuis.
Heb net eten gekookt voor mijn vriend(voor 2dagen), geen idee hoelaat hij thuis komt.
Heb mijn 'nieuwe' laptop meegenomen naar mijn vriend, mijn oude gaat niet meer aan :-(
Gelukkig kreeg ik draadloos internet aan, want hij staat op de mijne thuis.
Heb net eten gekookt voor mijn vriend(voor 2dagen), geen idee hoelaat hij thuis komt.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: