Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten!

+4
Kaboutertje
Supertalentje
Lejow
Sarah1985
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten! - Pagina 2 Empty Re: Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten!

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 20:21

Kaboutertje schreef:Kan me voorstellen dat het niet leuk is om zulk nieuws via via te moeten horen.
Maar toch kan ik me niet voorstellen dat dit niet waar is. Over zoiets ga je niet liegen lijkt me...

Nee idd, maar het blijft stom!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten! - Pagina 2 Empty Re: Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten!

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 21:46

Er zit zoveel opgekropte frustratie CBL. Je begint met 1 onderwerp maar uiteindelijk betrek je er altijd veel meer dingen bij.
Ik heb het al vaker gezegd, maar jullie (of alleen hij + ouders) moeten echt eens goed met elkaar praten! Tijdens zo'n gesprek kan hij dan aangeven dat hij het jammer vindt dat hij weinig bij de familie betrokken wordt.

Als jullie nieuwtjes horen, neemt je man dan even contact op met zijn vader/moeder?
Hij zou kunnen zeggen 'wat heb ik nou gehoord?'

Van wie hoort zijn zus het eigenlijk? Van haar moeder?
Band tussen moeder en dochter is vaak sterker waardoor dit misschien daarom wel eerst bij haar terecht komt.

Hoevaak zien jullie zijn ouders? Want als je elkaar 1 of meerdere keren per week ziet ben je eerder geneigd zulke dingen te vertellen als dat je elkaar 1x in de maand ziet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten! - Pagina 2 Empty Re: Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten!

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 22:14

Birgit schreef:Er zit zoveel opgekropte frustratie CBL. Je begint met 1 onderwerp maar uiteindelijk betrek je er altijd veel meer dingen bij.
Ik heb het al vaker gezegd, maar jullie (of alleen hij + ouders) moeten echt eens goed met elkaar praten! Tijdens zo'n gesprek kan hij dan aangeven dat hij het jammer vindt dat hij weinig bij de familie betrokken wordt.

Als jullie nieuwtjes horen, neemt je man dan even contact op met zijn vader/moeder?
Hij zou kunnen zeggen 'wat heb ik nou gehoord?'

Van wie hoort zijn zus het eigenlijk? Van haar moeder?
Band tussen moeder en dochter is vaak sterker waardoor dit misschien daarom wel eerst bij haar terecht komt.

Hoevaak zien jullie zijn ouders? Want als je elkaar 1 of meerdere keren per week ziet ben je eerder geneigd zulke dingen te vertellen als dat je elkaar 1x in de maand ziet.

Maar ik zeg toch ook dat wat ik nu erbij heb verteld dat het niet met het onderwerp te maken heeft, maar dat jullie zo een beter beeld hebben.
Praten met hen heeft geen zin, ze doen toch wat ze willen, zo zijn ze nou eenmaal helaas.

Hij heeft toen zijn vader niet gesproken omdat hij vind dat zijn vader er zelf mee moet komen zoals ik al zei.
Zijn zus hoort het van hun ouders.
Hoezo is de band tussen dochter en moeder sterker? Als je nou alleen zoons hebt en dan?
We zien zijn ouders niet zo vaak, maar die van mij ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten! - Pagina 2 Empty Re: Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten!

Bericht  Blair wo 27 jul 2011 - 22:20

Ik zou op de man af vragen waarom niks aan jullie verteld word.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten! - Pagina 2 Empty Re: Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten!

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 22:25

Babydoll schreef:Ik zou op de man af vragen waarom niks aan jullie verteld word.

Da's een goede, maar durf ik niet goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten! - Pagina 2 Empty Re: Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten!

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:54

Caribbeanlover schreef:
Babydoll schreef:Ik zou op de man af vragen waarom niks aan jullie verteld word.

Da's een goede, maar durf ik niet goed.

Dan ligt het ook een beetje aan je/jullie zelf he? laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten! - Pagina 2 Empty Re: Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten!

Bericht  Caramba do 28 jul 2011 - 2:02

Caribbeanlover schreef:Hoezo is de band tussen dochter en moeder sterker? Als je nou alleen zoons hebt en dan?

Bij mijn schoonouders zie ik, hebben 2 zoons, dat degene die op de moeder lijkt, qua aard, een betere band met de moeder heeft dan met vader.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten! - Pagina 2 Empty Re: Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten!

Bericht  Supertalentje do 28 jul 2011 - 2:03

Jij vindt gewoon dat ze het jullie hadden moeten vertellen, dat vind jij, daar moeten zij zich dan naar gedragen, je zegt er niks van en gaat boos zitten wachten tot ze het wel vertellen... Misschien werkt dit niet? Of je schoonmoeder nou een stuk secreet is of niet, je zult het ermee moeten doen. Je kunt alles accepteren en dan thuis boos zijn maar je kunt het jezelf ook makkelijker maken door dingen wel gelijk te zeggen. En dan niet van het stofzuigen of de kat voeren, maar dat je het jammer vindt dat je dit niet eerder gehoord hebt.

Ik heb na dit topic wel door wie je bent, leuk dat je binnenkort op vakantie gaat!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten! - Pagina 2 Empty Re: Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten!

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 2:45

Supertalentje schreef:
Ik heb na dit topic wel door wie je bent, leuk dat je binnenkort op vakantie gaat!

Nu pas? :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten! - Pagina 2 Empty Re: Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten!

Bericht  Supertalentje do 28 jul 2011 - 3:53

Birgit schreef:
Supertalentje schreef:
Ik heb na dit topic wel door wie je bent, leuk dat je binnenkort op vakantie gaat!

Nu pas? :shock:
Euh ja... nu pas... Mijn interesse en aandacht ligt op dit moment niet bij het ontrafelen van forummers en volgens mij is dit het eerste topic van haar waarin ik reageer.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten! - Pagina 2 Empty Re: Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten!

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 5:39

Ik heb geloof ik niet helemaal meegekregen wat er bij jou speelt, dus het kwam misschien een beetje raar over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten! - Pagina 2 Empty Re: Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten!

Bericht  Sjors do 28 jul 2011 - 6:28

Ik kan me wel voorstellen dat je het niet leuk vind, ik vind eigenlijk ook dat ze dat soort dingen persoonlijk tegen jullie/je man moeten zeggen. Ik zou het zeker aankaarten misschien is er een hele simpele verklaring voor.
Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten! - Pagina 2 Empty Re: Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten!

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 9:55

Supertalentje schreef:Jij vindt gewoon dat ze het jullie hadden moeten vertellen, dat vind jij, daar moeten zij zich dan naar gedragen, je zegt er niks van en gaat boos zitten wachten tot ze het wel vertellen... Misschien werkt dit niet? Of je schoonmoeder nou een stuk secreet is of niet, je zult het ermee moeten doen. Je kunt alles accepteren en dan thuis boos zijn maar je kunt het jezelf ook makkelijker maken door dingen wel gelijk te zeggen. En dan niet van het stofzuigen of de kat voeren, maar dat je het jammer vindt dat je dit niet eerder gehoord hebt.

Ik heb na dit topic wel door wie je bent, leuk dat je binnenkort op vakantie gaat!

Ze hadden het niet zozeer ons moeten vertellen, maar mijn man wel, het is zijn vader.
Wie denken ze wel niet dat ze zijn? Vind eigenlijk dat ze het verplicht moeten zijn naar mijn man toe. Het lijkt verdomme er wel op dat zijn zus belangrijker is voor hun en dat mijn man de vuile dingen kan opknappen en daar goed voor is/voor kan komen opdraven wanneer zij dat verwachten.
Heb nou wel de neiging om het de eerst volgende keer dat ik ze zie te vragen of het echt zo is en wie weet doe ik dat wel.

Ja, leuk he van mijn vakantie, ben er ook heel blij mee. Gaan jullie nog weg?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten! - Pagina 2 Empty Re: Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten!

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 9:57

Sjors schreef:Ik kan me wel voorstellen dat je het niet leuk vind, ik vind eigenlijk ook dat ze dat soort dingen persoonlijk tegen jullie/je man moeten zeggen. Ik zou het zeker aankaarten misschien is er een hele simpele verklaring voor.

Ik vind dat daar geen reden voor moet zijn, want zij zijn het mijn man gewoon verplicht om dat te zeggen. Waarom zijn zus wel en hij niet? Heb altijd het idee gehad dat zij meer voor hun betekend en nu al helemaal sinds zij kids heeft. Blijkbaar ben je voor hun met kids belangrijker, dan wanneer je ze niet hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten! - Pagina 2 Empty Re: Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten!

Bericht  Supertalentje do 28 jul 2011 - 10:18

Caribbeanlover schreef:
Supertalentje schreef:Jij vindt gewoon dat ze het jullie hadden moeten vertellen, dat vind jij, daar moeten zij zich dan naar gedragen, je zegt er niks van en gaat boos zitten wachten tot ze het wel vertellen... Misschien werkt dit niet? Of je schoonmoeder nou een stuk secreet is of niet, je zult het ermee moeten doen. Je kunt alles accepteren en dan thuis boos zijn maar je kunt het jezelf ook makkelijker maken door dingen wel gelijk te zeggen. En dan niet van het stofzuigen of de kat voeren, maar dat je het jammer vindt dat je dit niet eerder gehoord hebt.

Ik heb na dit topic wel door wie je bent, leuk dat je binnenkort op vakantie gaat!

Ze hadden het niet zozeer ons moeten vertellen, maar mijn man wel, het is zijn vader.
Wie denken ze wel niet dat ze zijn? Vind eigenlijk dat ze het verplicht moeten zijn naar mijn man toe. Het lijkt verdomme er wel op dat zijn zus belangrijker is voor hun en dat mijn man de vuile dingen kan opknappen en daar goed voor is/voor kan komen opdraven wanneer zij dat verwachten.
Heb nou wel de neiging om het de eerst volgende keer dat ik ze zie te vragen of het echt zo is en wie weet doe ik dat wel.

Ja, leuk he van mijn vakantie, ben er ook heel blij mee. Gaan jullie nog weg?

Oeh, je bent er echt boos om... In het algemeen is het vaak wel zo dat je wellicht met je ene kind wat meer hebt dan het andere. Betekent niet dat je ook minder van die ander houdt, maar als je bv de partner niet leuk vindt verwatert het misschien al sneller... Ik vind het niet netjes van zijn ouders, maar waarom je hier zo boos om maken en ze niet gewoon bellen? Als ik dit zou horen over mijn vader zou ik hem gelijk gebeld hebben, niet omdat ik me voorbij gelopen zou voelen maar omdat ik bezorgd zou zijn. Je man kan ook besluiten de vuile dingen niet meer op te knappen of te komen opdraven zodra zij dit verwachten, het overkomt hem ook niet allemaal, hij heeft er zelf ook iets over te zeggen.

En nu lekker gaan uitkijken en alvast genieten van de voorpret van je vakantie! Ik ben helaas al geweest, maar volgend jaar gaan we met zn 3en cheers

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten! - Pagina 2 Empty Re: Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten!

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 20:36

Snap ook niet dat hij zich zo met zich laat omgaan en ook niet dat hij nagaat over het echt waar is.

Lekker, waar ben je geweest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten! - Pagina 2 Empty Re: Mijn man heeft net zo goed het recht om het te weten!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum