Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Reizen met een cruise schip, ervaringen?

+9
Marie
Polly
ThinkPink
Tullow
sanne-84
Rush
Pandora
Kaboutertje
Jente10
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Reizen met een cruise schip, ervaringen? - Pagina 2 Empty Re: Reizen met een cruise schip, ervaringen?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 6:30

Hmmm de leeftijd van mijn medepassagiers zou me niet tegenhouden eerlijk gezegd. In Namibie waren ook alleen maar bejaarden om ons heen en allemaal in groepsreizen. Wij waren bijna overal de enige jongeren die ook nog eens alleen op reis waren. Maar het was niet minder geweldig Very Happy.

Ik sprak een jongen in Canada die zweert bij cruises maar hij was dan ook een Amerikaan of Canadees, weet het niet maar volgens mij vinden zij dat soort reizen sowieso leuk. Is het hun versie van onze all inclusive vakanties. Je meert natuurlijk op allerlei plaatsen aan waar je dan een dagje weg kunt en aan boord is er genoeg luxe.

Mij lijkt het wel wat om eens te doen voor een weekje bv in combinatie met een langere reis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reizen met een cruise schip, ervaringen? - Pagina 2 Empty Re: Reizen met een cruise schip, ervaringen?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 18:43

Is 'dat iets om alleen te doen? Lijkt me best cool.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reizen met een cruise schip, ervaringen? - Pagina 2 Empty Re: Reizen met een cruise schip, ervaringen?

Bericht  Summerlovin di 9 aug 2011 - 9:44

Ja en mijn ervaring is dat ik 's nachts mijn bed uit moest en met zwemvest op het dek belandde door een brand in de machinekamer. Gelukkig wist de bemanning de brand op tijd te blussen. Maar er waren wel al van die vuurpijlen afgeschoten en er gingen andere schepen om ons heen varen. .
En nu durf ik niet meer op een schip Laughing.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Reizen met een cruise schip, ervaringen? - Pagina 2 Empty Re: Reizen met een cruise schip, ervaringen?

Bericht  Polly di 9 aug 2011 - 12:02

Francaise_ schreef:Is 'dat iets om alleen te doen? Lijkt me best cool.

Ik denk dat samen toch wel gezelliger is. Er is bijna niemand alleen, ook al zit je 's avonds wel met andere mensen aan tafel. Toen ik alleen daar was en mijn vriend moest werken ging ik vaak met vrienden van hem (personeel dus) iets doen. Aan boord heb ik ook een leuk stel gasten leren kennen waar ik een dag iets mee ben gaan doen, maar verder is het nogal Remi als je alleen gaat.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reizen met een cruise schip, ervaringen? - Pagina 2 Empty Re: Reizen met een cruise schip, ervaringen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum