Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verdeling van je tijd

+2
Jeanette
Blond
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Verdeling van je tijd - Pagina 2 Empty Re: Verdeling van je tijd

Bericht  mzcharlotte za 18 dec 2010 - 23:29

Vera, ik herken je 'probleem'. Ik werk standaard denk ik zo'n 46u per week. Een stuk minder dan jij, maar op het moment wil ik eigenlijk gewoon niet meer uren maken, ook al ben ik wel enorm ambitieus. Momenteel heb ik een aanvraag voor een time management cursus liggen, want ik wil gewoon het beste uit de tijd halen die ik heb. Mijn werk is niet in te delen, want ik werk op ad hoc basis. I love my job, ik houd van de druk, deels van het ongeorganiseerde, maar ik wil toch proberen om de rol te vormen naar wat gestructureerder.

Buiten het werk om, ben ik enorm verwend met mijn (bijna-)man, die voor mij kookt (hoef het alleen op te warmen) en veel schoon maakt (ik wilde zelf ook een schoonmaker huren, zodat hij zich er ook niet druk om hoef te maken, dat weigert hij).

Dinsdag's doe ik sowieso een streetdance les. Andere dagen verdeel ik mijn tijd tussen echt mij-tijd, zoals Isa dat noemt, vrienden (hoewel ik net uit een dip kom) en administratieve bezigheden. Mijn vriend werkt 's avonds, dus ik kan ook op zich mijn gang gaan. Maar toch zit ik op hem te wachten. 9 van de 10 keer wacht ik op hem, is hij meestal tussen 22.30 en 23.00 thuis en dan kletsen we nog (meestal iets van) een uur. Terwijl mijn wekker toch weer om 06.30 gaat en die uurtjes eigenlijk net te weinig voor mij zijn (ik zou 8-9 uur moeten slapen voor goede rust). Ik zou eigenlijk tijdens het wachten natuurlijk een uurtje of twee kunnen slapen, maar ik word dan zo verrot wakker en dan heb je toch niet echt een helder bij klets moment, zeg maar.

Ik heb geen gouden tip voor je. Ik hoop dat ik die tijdmanagementcursus binnenkort mag doen, zodat ik dat in alle aspecten van mijn leven kan toepassen. In de tussentijd leer ik maar leven met de wallen haha!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum