Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tampons

+25
ShallY
Sjors
SoGood
Mamsie
Fayebella
Lady Starstruck
SarahKey
Lady4
Mint
Rush
Chelle
Phileine
SuperGrover
Jeanette
Sorella
Tullow
Jezzie
Jelin
CCC
SparklingEyes
Caramba
Beachgirl
Qiara
Sjaantje
Antibes
29 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  SuperGrover wo 27 jul 2011 - 23:16

Lady Starstruck: Dan had je hem verkeerd zitten. Het goed inbrengen van tampons is soms even oefenen. Het is zonde om tampons af te zweren omdat het de eerste keer niet lukte.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  Caramba wo 27 jul 2011 - 23:18

SuperGrover schreef:Lady Starstruck: Dan had je hem verkeerd zitten. Het goed inbrengen van tampons is soms even oefenen. Het is zonde om tampons af te zweren omdat het de eerste keer niet lukte.

Of ze heeft het met inbrenghuls ingebracht? Volgens mij kan er dan niet veel verkeerd gaan.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  Lady Starstruck wo 27 jul 2011 - 23:19

SuperGrover schreef:Lady Starstruck: Dan had je hem verkeerd zitten. Het goed inbrengen van tampons is soms even oefenen. Het is zonde om tampons af te zweren omdat het de eerste keer niet lukte.

Klopt hij zat echt niet goed. Wat een drama zeg hahaha. Misschien zal ik ooit overgaan op poging twee. Maar voorlopig even niet.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 23:20

Spetterdespat schreef:
SuperGrover schreef:Lady Starstruck: Dan had je hem verkeerd zitten. Het goed inbrengen van tampons is soms even oefenen. Het is zonde om tampons af te zweren omdat het de eerste keer niet lukte.

Of ze heeft het met inbrenghuls ingebracht? Volgens mij kan er dan niet veel verkeerd gaan.

Met inbrenghuls lekte ik vroeger ALTIJD door.. met normale tampons bijna nooit. Die zijn naar mijn mening veel steviger/dikker dan die dunne flut inbrenghuls tampons :P

Je hebt trouwens ook van ob met zo'n 'zijde' laagje.. die breng je ook veel makkelijker in.. Pro comfort heet het volgens mij.. Die zijn niet zo 'watterig'/droog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  Caramba wo 27 jul 2011 - 23:21

Ik weet het niet, want ik kan er echt niet tegen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  SuperGrover wo 27 jul 2011 - 23:25

Lady Starstruck schreef:
SuperGrover schreef:Lady Starstruck: Dan had je hem verkeerd zitten. Het goed inbrengen van tampons is soms even oefenen. Het is zonde om tampons af te zweren omdat het de eerste keer niet lukte.

Klopt hij zat echt niet goed. Wat een drama zeg hahaha. Misschien zal ik ooit overgaan op poging twee. Maar voorlopig even niet.
Tip: Als je ongesteld bent, en een dag nergens heen hoeft, lazy sunday of zo, dat is het ideale moment om te proberen. En lees de gebruiksaanwijzing laughcry Ik ben zo'n kip dat liever eerst zelf prutst, maar door het lezen van de gebruiksaanwijzing leerde ik dat je vagina dus niet recht is, maar als het ware afbuigt richting je rug. Dat maakte het inbrengen al een stuk gemakkelijker. En probeer het met die roze van OB, die zijn echt klein (mini), en er zit zo'n laagje omheen dat het inbrengen veel gemakkelijker maakt. Neem de tijd om goed te ontspannen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  SuperGrover wo 27 jul 2011 - 23:26

Spetterdespat schreef:
SuperGrover schreef:Lady Starstruck: Dan had je hem verkeerd zitten. Het goed inbrengen van tampons is soms even oefenen. Het is zonde om tampons af te zweren omdat het de eerste keer niet lukte.

Of ze heeft het met inbrenghuls ingebracht? Volgens mij kan er dan niet veel verkeerd gaan.
Met inbrenghuls vind ik persoonlijk nog véél erger dan gewoon. Ik schiet er spontaan van in de kramp, echt heel ongemakkelijk. Daarmee lukte het me dus gewoon helemaal niet.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 23:26

Poeh wat ben ik blij dat ik me daar de komende 3 maanden nog niet druk over hoef te maken laughcry

Maar normaal voel ik altijd precies wanneer het gaat komen. Dat voel ik door een bepaalde kramp, maarja dan ben ik meestal al te laat. Ik deed dus ook meestal de ochtend al een tampon in, als ik die dag ongesteld moest worden.
En ja ik weet ook dat het 'Slecht' is om een tampon te gebruiken terwijl je nog niet ongesteld bent of om een tampon ietsje te lang te laten zitten i.v.m. tss syndroom.. maja hoe groot is is die kans Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  Lady Starstruck wo 27 jul 2011 - 23:27

SuperGrover schreef:
Lady Starstruck schreef:
SuperGrover schreef:Lady Starstruck: Dan had je hem verkeerd zitten. Het goed inbrengen van tampons is soms even oefenen. Het is zonde om tampons af te zweren omdat het de eerste keer niet lukte.

Klopt hij zat echt niet goed. Wat een drama zeg hahaha. Misschien zal ik ooit overgaan op poging twee. Maar voorlopig even niet.
Tip: Als je ongesteld bent, en een dag nergens heen hoeft, lazy sunday of zo, dat is het ideale moment om te proberen. En lees de gebruiksaanwijzing laughcry Ik ben zo'n kip dat liever eerst zelf prutst, maar door het lezen van de gebruiksaanwijzing leerde ik dat je vagina dus niet recht is, maar als het ware afbuigt richting je rug. Dat maakte het inbrengen al een stuk gemakkelijker. En probeer het met die roze van OB, die zijn echt klein (mini), en er zit zo'n laagje omheen dat het inbrengen veel gemakkelijker maakt. Neem de tijd om goed te ontspannen.

Dank je voor de tips! Ik ga het zeker proberen. Ik heb ze toen ingebracht met een huls. Ik heb ze toen in het buitenland gekocht. Maar heb geen idee of ze ook nog in Nederland verkrijgbaar zijn. En heel goed dat je dat zegt over het lezen van de gebruiksaanwijzig. Want ik ben er ook zo 1 die eerst zelf aan de slag gaat.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  Fayebella wo 27 jul 2011 - 23:27

SuperGrover schreef:
Lady Starstruck schreef:
SuperGrover schreef:Lady Starstruck: Dan had je hem verkeerd zitten. Het goed inbrengen van tampons is soms even oefenen. Het is zonde om tampons af te zweren omdat het de eerste keer niet lukte.

Klopt hij zat echt niet goed. Wat een drama zeg hahaha. Misschien zal ik ooit overgaan op poging twee. Maar voorlopig even niet.
Tip: Als je ongesteld bent, en een dag nergens heen hoeft, lazy sunday of zo, dat is het ideale moment om te proberen. En lees de gebruiksaanwijzing laughcry Ik ben zo'n kip dat liever eerst zelf prutst, maar door het lezen van de gebruiksaanwijzing leerde ik dat je vagina dus niet recht is, maar als het ware afbuigt richting je rug. Dat maakte het inbrengen al een stuk gemakkelijker. En probeer het met die roze van OB, die zijn echt klein (mini), en er zit zo'n laagje omheen dat het inbrengen veel gemakkelijker maakt. Neem de tijd om goed te ontspannen.

Zeker die ob comfort, er staat wel bij voor de lichtere dagen, maar ik gebruikt tijdens mijn hele periode. En die mini's zijn inderdaad erg klein.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  SuperGrover wo 27 jul 2011 - 23:31

Ik gebruik ook altijd ob pro comfort, en eigenlijk ook alleen de mini's. De normale heb ik wel altijd in huis, maar die dingen vind ik al zo groot, dat ik liever om de paar uur een nieuwe mini erin doe.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 23:35

SuperGrover schreef:Ik gebruik ook altijd ob pro comfort, en eigenlijk ook alleen de mini's. De normale heb ik wel altijd in huis, maar die dingen vind ik al zo groot, dat ik liever om de paar uur een nieuwe mini erin doe.

haha ik moest hier stiekem wel een beetje om lachen.. Ik vind normale tampons al groot :P

Ik heb opzich geen probleem met de grootte of breedte van die dingen maar meer dat ze zo stug/watterig zijn.. Daarom dus pro comfort.. 10x beter..

Maar goed.. ik blijf erbij dat iedereen beter een Mirena kan nemen, dan doe je 3 jaar met 1 doosje :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  SuperGrover wo 27 jul 2011 - 23:37

Nouuuu laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  Mamsie wo 27 jul 2011 - 23:51

Ja ik gebruik altijd OB normal mat inbrenghuls.
Ik zorg gewoon dat ik ze bij me heb wanneer ik ongesteld kan worden.

Ik zwem gewoon ermee ja.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  SoGood do 28 jul 2011 - 0:27

Ik gebruik ze liever niet, ben niet genoeg ongesteld om ze prettig te kunnen gebruiken.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  Sjors do 28 jul 2011 - 5:16

Ik gebruik ze alleen als ik daadwerkelijk ongesteld ben. Als het eraan zit te komen maar er nog niet is gebruik ik meestal een inlegkruisje. Ik vind die dingen helemaal niet fijn zitten als je nog niet of niet meer ongesteld bent. Zwem er wel gewoon mee.
Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  ShallY vr 29 jul 2011 - 6:50

Spetterdespat schreef:
SparklingEyes schreef:
Spetterdespat schreef:Ik kan niet tegen tampons, krijg dan pijn, voel het ook altijd zitten.
Heb ze wel eens geprobeerd, maar na 5 minuten moet hij eruit, kan dan bijna niet eens meer lopen zoveel pijn.

Volgens mij heb je dan een verkeerde 'maat' tampon!

Want als je hem goed inbrengt, dan voel je 'm niet zitten.. Begin anders eens met de kleinste op een moment dat je al 'flink' ongesteld bent. KLinkt goor, maar dan glijden ze het beste naar binnen en voel je misschien hoe het hoort te zitten.

Even naar de vraag van de TO: ik gebruik als ik ongesteld ben tegenwoordig altijd tampons. Ik verwissel ze regelmatig. Zwemmen doe ik dan wel, maar niet van harte. Ben altijd bang dat ik toch iets lek of zo of dat 't touwtje zichtbaar wordt!

Maar goed, touwtje 'erin proppen' haha is natuurlijk ook een oplossing. En regelmatig wisselen..


Ik ben niet hevig ongesteld, en toen ik het wilde gaan gebruiken natuurlijk met de kleinste begonnen.
Ook met inbrenghuls geprobeerd, nee altijd pijn, dus kan er echt niet tegen.
Hoe jammer ik het ook vind.

Ik heb precies hetzelfde..heb al van alles geprobeerd, de kleinste tampons, met inbreng huls maar ik blijf het voelen.
Misschien dat ik ook bang ben dat ik ze er niet meer uitkrijg. Zit gewoon tussen mijn oren.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  JD za 30 jul 2011 - 11:56

ik gebruik ze alleen als ik ongesteld ben. is wel eens anders geweest, toen gebruikte ik ze altijd ivm overmatige afscheiding, en dan vond ik tampons frisser. Maar uiteindelijk is ht natuurlijk slecht voor je, dus gebruik ze nu alleen nog tijdens mn menstruatie.

en gebruik ze na de seks even:)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  Jerry za 30 jul 2011 - 21:13

ik gebruik ze alleen als ik ongesteld ben. En ik kan zo ongeveer de klok erop gelijk zetten wanneer ik ongesteld word, dus hoef nooit 'voor de zekerheid alvast van tevoren' eentje te gebruiken.

Ik hou me niet aan de tijden die er voor staan (hou ze altijd langer in). Weet dat 't niet goed is, maar ik vergeet het gewoon (en als ik om de paar uur zou wisselen, zou ie nog niet helemaal 'vol' zijn, maar mini's zijn weer te klein...)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  Sjonno zo 31 jul 2011 - 1:15

Ik gebruik ze pas als ik ongesteld ben. Zwemmen doe ik al bijna niet en als ik ongesteld ben al helemaal niet.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  Possom zo 31 jul 2011 - 2:06

Het lijkt me zoo irritant om niet precies te weten op welke dag je ongesteld wordt! Voordat ik aan de pil ging liep ik soms dagen met een inlegkruisje rond voordat het gebeurde, nu doe ik, op aanraden van een vriendin 's morgens op de dag al een tampon in zodat ik nooit te laat ben. Heel stom dat ik daar zelf nooit aan heb gedacht natuurlijk want die paar uurtjes kan zeker geen kwaad. (en na de seks ben je ook niet ongesteld)
Ik laat ze er ook langer in dan op het doosje staat, voor die kans op 200 miljoen dat je er wat aan overhoud ga ik zeker niet een kwart van mn leven om de haverklap op de wc zitten.
En zwemmen doe ik gewoon met. Misschien niet op de eerste dag, maar dan heb ik toch buikpijn.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 4:08

ShallY schreef:
Spetterdespat schreef:
SparklingEyes schreef:
Spetterdespat schreef:Ik kan niet tegen tampons, krijg dan pijn, voel het ook altijd zitten.
Heb ze wel eens geprobeerd, maar na 5 minuten moet hij eruit, kan dan bijna niet eens meer lopen zoveel pijn.

Volgens mij heb je dan een verkeerde 'maat' tampon!

Want als je hem goed inbrengt, dan voel je 'm niet zitten.. Begin anders eens met de kleinste op een moment dat je al 'flink' ongesteld bent. KLinkt goor, maar dan glijden ze het beste naar binnen en voel je misschien hoe het hoort te zitten.

Even naar de vraag van de TO: ik gebruik als ik ongesteld ben tegenwoordig altijd tampons. Ik verwissel ze regelmatig. Zwemmen doe ik dan wel, maar niet van harte. Ben altijd bang dat ik toch iets lek of zo of dat 't touwtje zichtbaar wordt!

Maar goed, touwtje 'erin proppen' haha is natuurlijk ook een oplossing. En regelmatig wisselen..


Ik ben niet hevig ongesteld, en toen ik het wilde gaan gebruiken natuurlijk met de kleinste begonnen.
Ook met inbrenghuls geprobeerd, nee altijd pijn, dus kan er echt niet tegen.
Hoe jammer ik het ook vind.

Ik heb precies hetzelfde..heb al van alles geprobeerd, de kleinste tampons, met inbreng huls maar ik blijf het voelen.
Misschien dat ik ook bang ben dat ik ze er niet meer uitkrijg. Zit gewoon tussen mijn oren.

Ik heb precies hetzelfde helaas.. Ongesteld zijn vind ik dan ook altijd vreselijk Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 3 Empty Re: Tampons

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum