Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tampons

+25
ShallY
Sjors
SoGood
Mamsie
Fayebella
Lady Starstruck
SarahKey
Lady4
Mint
Rush
Chelle
Phileine
SuperGrover
Jeanette
Sorella
Tullow
Jezzie
Jelin
CCC
SparklingEyes
Caramba
Beachgirl
Qiara
Sjaantje
Antibes
29 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Sorella di 26 jul 2011 - 22:04

Ik doe altijd wanneer ik de kramp voel opkomen een tampon in. Ik word altijd op dinsdag ongesteld wat voor mij een werkdag is dus doe het dan altijd alvast voor de zekerheid hoewel ik eigenlijk pas 'begin' op woensdag. Gaat al jarenlang zo en toch ben ik nog bang voor doorlekken laughcry
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Jeanette di 26 jul 2011 - 22:23

Ik word regelmatig ongesteld, dus gebruik ze als ik dat werkelijk ben. Daarnaast ga ik er gewoon mee zwemmen, gaat makkelijk met tampons.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:33

Ik vind tampons niet fijn. Gebruik ze alleen tijdens zwemmen en strandliggen, maar dan nog liever niet. Met zwemmen vind ik het altijd voelen alsof ze er uit gaan.. Zo vervelend!
Ik gebruik eigenlijk altijd maandverband en dat verschoon ik zo vaak ik naar de wc moet of denk te moeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  SuperGrover di 26 jul 2011 - 23:44

Ik weet van tevoren op welke dag ik ongesteld word, omdat dat altijd op een vast aantal dagen na mijn laatste pil is. Dan draag ik een inlegkruisje, en als het iets meer word, een tampon. Tampons inbrengen voordat ik ongesteld ben, lukt me niet, dan krijg ik hem er gewoon niet goed in.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:50

Pffh ik kan geen tampon meer zien. Word er best moedeloos van na 9 weken ongesteldheid Mad.
Zwemmen doe ik wel met tampon in, maar laatst had ik wel iets stoms. Ik had het touwtje naar binnen gepropt, maar blijkbaar door de hele dag zwemmen (water in/water uit) is die losser gaan zitten en toen bungelde mn touwtje eruit. Ik voelde me zo stom!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:52

Ik gebruik ze pas als ik het geworden ben, voor die tijd gebruik ik inlegkruisjes voor de zekerheid. En ik zwem wel, maar niet de 1e dagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Phileine di 26 jul 2011 - 23:55

Als ik het vermoeden heb dat ik ongesteld moet worden en bijvoorbeeld de stad in ga, dan doe ik wel voor de zekerheid een tampon in. Ik moet er niet aan denken dat ik ineens ongesteld word en er bijvoorbeeld een zichtbare vlek ergens verschijnt silent (Dat heb ik dus serieus weleens gehad, met een witte broek en dus een rode vlek Neutral ). Ik ga liever niet zwemmen als ik ongesteld ben, maar heb het wel een keer gedaan. Ik moet zeggen dat het best ging hoor, met een tampon zwemmen. Maar ik zou het niet doen als ik een zwaardere dag heb, alleen op lichte dagen zwemmen :P
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Caramba wo 27 jul 2011 - 1:12

SparklingEyes schreef:
Spetterdespat schreef:Ik kan niet tegen tampons, krijg dan pijn, voel het ook altijd zitten.
Heb ze wel eens geprobeerd, maar na 5 minuten moet hij eruit, kan dan bijna niet eens meer lopen zoveel pijn.

Volgens mij heb je dan een verkeerde 'maat' tampon!

Want als je hem goed inbrengt, dan voel je 'm niet zitten.. Begin anders eens met de kleinste op een moment dat je al 'flink' ongesteld bent. KLinkt goor, maar dan glijden ze het beste naar binnen en voel je misschien hoe het hoort te zitten.

Even naar de vraag van de TO: ik gebruik als ik ongesteld ben tegenwoordig altijd tampons. Ik verwissel ze regelmatig. Zwemmen doe ik dan wel, maar niet van harte. Ben altijd bang dat ik toch iets lek of zo of dat 't touwtje zichtbaar wordt!

Maar goed, touwtje 'erin proppen' haha is natuurlijk ook een oplossing. En regelmatig wisselen..


Ik ben niet hevig ongesteld, en toen ik het wilde gaan gebruiken natuurlijk met de kleinste begonnen.
Ook met inbrenghuls geprobeerd, nee altijd pijn, dus kan er echt niet tegen.
Hoe jammer ik het ook vind.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Chelle wo 27 jul 2011 - 1:17

Antibes schreef:
Lize schreef:
Antibes schreef:Oeh, ik ben niet zo trouw met regelmatig wisselen haha.. Ik doe ze 's ochtends in en haal ze er 's avonds uit (of ik wissel gedurende dag één keer rond de hevigste dagen).. Embarassed En als ik net begin/op zijn einde loop, dan zijn ze dan soms ook nog nagenoeg schoon. Maar ik heb er geen last van dan hoor.

Weet je dat dat erg slecht is? Kun je infecties van krijgen.

Je ziet aan de eerste zin toch dat ik weet dat ik zou moeten wisselen. Wink Dus ja, ik weet dat het niet goed is. Erg slecht vind ik een beetje zwaar geformuleerd, zo snel gebeurt het niet hoor en je valt ook niet gelijk dood neer.

nooit van tamponziekte gehoord? Met een beetje pech kun je daarvan wel degelijk "dood neervallen".
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 3:08

Ik heb toen ik nog aan de pil was ook gewoon 's nachts met tampons geslapen hoor.. dan had ik ze ook 7/8 uur in.. (okee was het wel minder erg omdat ik lag ofzo haha).. maar maandverband daar kan ik echt niet mee leven.. Dat heb ik volgens mij 2x gebruikt toen ik 11 was, en daarna hoppa gelijk aan de tampons :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Antibes wo 27 jul 2011 - 3:11

Chelle schreef:
Antibes schreef:
Lize schreef:
Antibes schreef:Oeh, ik ben niet zo trouw met regelmatig wisselen haha.. Ik doe ze 's ochtends in en haal ze er 's avonds uit (of ik wissel gedurende dag één keer rond de hevigste dagen).. Embarassed En als ik net begin/op zijn einde loop, dan zijn ze dan soms ook nog nagenoeg schoon. Maar ik heb er geen last van dan hoor.

Weet je dat dat erg slecht is? Kun je infecties van krijgen.

Je ziet aan de eerste zin toch dat ik weet dat ik zou moeten wisselen. Wink Dus ja, ik weet dat het niet goed is. Erg slecht vind ik een beetje zwaar geformuleerd, zo snel gebeurt het niet hoor en je valt ook niet gelijk dood neer.

nooit van tamponziekte gehoord? Met een beetje pech kun je daarvan wel degelijk "dood neervallen".

Oh, daar heb je wel een hele boel pech voor nodig hoor! Daarbij kun je dan van ieder wondje "dood neervallen", mocht het op een sepsis uitlopen. Het is een risico, ik ben me er bewust van, maar het is niet direct levensgevaarlijk om 6 of 8 uur een tampon te dragen. =)

Volgens mij mag je ze zelfs max. 8 uur dragen (voor slapen met tampons) trouwens.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Rush wo 27 jul 2011 - 3:12

Een gewone tampon mag je zelfs gewoon 6-8 uur dragen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Antibes wo 27 jul 2011 - 3:22

Oh, ik eet trouwens ook vaak vis een dag nadat de houdbaarheidsdatum verstreken is en met melk doe ik dat zelfs meerdere dagen erna!

Dat soort dingen zijn een indicatie, je moet niet drie dagen met dezelfde tampon lopen (hoewel je zelfs dan waarschijnlijk nog geen tamponziekte oploopt, die kans is gewoon niet zo groot).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 3:25

Nou Antibes, hygienisch is het vast zeer zeker niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Antibes wo 27 jul 2011 - 3:30

Definieer "hygiënisch"?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Mint wo 27 jul 2011 - 3:43

Ik ben laatst een keer vergeten dat ik een tampon in had en had er dus nog 1 bij ingedaan. Die ene heeft er 2 dagen ingezeten Embarassed .. Ik de dokter bellen, maar het risico op eventuele infecties is zo klein dat ik gewoon mijn volgende menstruatie moest afwachten. Niks aan de hand.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 3:47

Oh dat doet me denken aan op vakantie. Het was de hele tijd regenachtig, dus gingen we maar naar het zwembad. Er was daar ook zo'n klein saunahokje, dus daar waren we even in gegaan. Zaten al een paar mensen in. Even later staat een vrouw op, ligt er op het bankje gewoon een hele plas bloed, liep ook in straaltjes langs haar benen naar beneden. Gatverdegatver! Maar niet dat ze er wat aan deed. Ze liep gewoon de sauna uit en haar man heeft het zeker gezien, maar die negeerde het ook. Zo bizar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Caramba wo 27 jul 2011 - 3:54

Vergeet-me-nietje schreef:Oh dat doet me denken aan op vakantie. Het was de hele tijd regenachtig, dus gingen we maar naar het zwembad. Er was daar ook zo'n klein saunahokje, dus daar waren we even in gegaan. Zaten al een paar mensen in. Even later staat een vrouw op, ligt er op het bankje gewoon een hele plas bloed, liep ook in straaltjes langs haar benen naar beneden. Gatverdegatver! Maar niet dat ze er wat aan deed. Ze liep gewoon de sauna uit en haar man heeft het zeker gezien, maar die negeerde het ook. Zo bizar!

Ze kan het ineens wel zijn geworden daar zonder dat ze er erg in had?
Misschien dat haar man het later gezegd heeft?
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 4:20

haha inderdaad wel ranzig maar wat moet die man doen.. gillen in de sauna..

"He schat je rode vlag hangt uit" :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 4:32

Nee maar je kunt toch op z'n minst de boel schoonmaken als je zoiets ziet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  SuperGrover wo 27 jul 2011 - 4:33

Punk'd schreef:haha inderdaad wel ranzig maar wat moet die man doen.. gillen in de sauna..

"He schat je rode vlag hangt uit" :P
Oeii dat is denk ik het einde van je relatie laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Lady4 wo 27 jul 2011 - 8:52

Antibes, ik lijk op jou angel Ook wat betreft het eten van vis en het drinken van melk, haha!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Antibes wo 27 jul 2011 - 9:57

Lady4 schreef:Antibes, ik lijk op jou angel Ook wat betreft het eten van vis en het drinken van melk, haha!

Viespeuk! nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  SarahKey wo 27 jul 2011 - 22:59

Ik gebruik geen tampons. Alleen maandverband. Ik vloei zoveel de eerste dagen dat een tampon geen nut heeft.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Lady Starstruck wo 27 jul 2011 - 23:14

Ik heb 1 keer tampons gebruikt toen ik ging zwemmen. Maar ik vond ze zo lastig zitten dat ik gezworen heb ze nooit meer te gebruiken. Ik gebruik dus alleen nog maar maandverband.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons - Pagina 2 Empty Re: Tampons

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum