Hormonen of wat? Herkenbaar?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hormonen of wat? Herkenbaar?
32 weken zwanger en om alles kan ik brullen... Hello goodbye op televisie? Tranen biggelen over mijn wangen. Een kindje in mijn buik dat even laat merken dat ik niet alleen ben en ik zit met tranen in mijn ogen. Lieve berichtjes van mijn vriend dat hij zo trots op me is, zelfde verhaal. Gisteren waren we in het zwembad en liep ik van de douches naar het bad en keek ik naar mijn vriend, die blik in zijn ogen.... Zo lief, weer tranen!
Ook om dingen die niet zo leuk zijn moet ik huilen, relativeringsvermogen is op sommige momenten echt volledig naar de maan! Gisteren dacht ik dat ik 'smiddags iets leuks zou gaan doen met mijn moeder, ik zit al veel thuis en ben niet zo mobiel dus had me er een beetje op verheugd. Toen belde mijn moeder rond het middaguur en repte met geen woord over iets gezelligs doen, normaal gesproken zou ik vragen of en hoe we nog iets gingen doen of iets dergelijks. Nu hing ik op en heb ik brullend ( geen kleine traantjes, maar echt brullen) de woonkamer en de trap stof gezogen. Na een uur huilend opgebeld, snikkend uitgelegd dat ik dacht dat we iets zouden gaan doen. Bizar... Gelukkig woont mijn moeder om de hoek en stond ze echt binnen no time op de stoep met een bos bloemen, totaal niet nodig en daardoor moest ik weer huilen omdat ik het zo lief vond en mezelf zooooo stom dat ik zo reageerde.
Zijn er moeders/zwangeren die dit herkennen? Misschien wel helemaal niet?
Ook om dingen die niet zo leuk zijn moet ik huilen, relativeringsvermogen is op sommige momenten echt volledig naar de maan! Gisteren dacht ik dat ik 'smiddags iets leuks zou gaan doen met mijn moeder, ik zit al veel thuis en ben niet zo mobiel dus had me er een beetje op verheugd. Toen belde mijn moeder rond het middaguur en repte met geen woord over iets gezelligs doen, normaal gesproken zou ik vragen of en hoe we nog iets gingen doen of iets dergelijks. Nu hing ik op en heb ik brullend ( geen kleine traantjes, maar echt brullen) de woonkamer en de trap stof gezogen. Na een uur huilend opgebeld, snikkend uitgelegd dat ik dacht dat we iets zouden gaan doen. Bizar... Gelukkig woont mijn moeder om de hoek en stond ze echt binnen no time op de stoep met een bos bloemen, totaal niet nodig en daardoor moest ik weer huilen omdat ik het zo lief vond en mezelf zooooo stom dat ik zo reageerde.
Zijn er moeders/zwangeren die dit herkennen? Misschien wel helemaal niet?
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Re: Hormonen of wat? Herkenbaar?
het klinkt wel schattig, hoewel je er zelf natuurlijk helemaal niet blij mee bent (En lief van je moeder dat ze je bloemen bracht) Ik heb er zelf niet zo heel veel last van. Soms wel maar dan is het gewoon meer alsof ik even in een diepe put val en me ff heel erg klote voel (zomaar uit het niets) en daarna is alles weer ok.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Re: Hormonen of wat? Herkenbaar?
Héél herkenbaar! Mijn vriend en ik kunnen samen heerlijk dollen, kan ik altijd prima tegen. Sterker nog, ik begin vaak. Maar nu..?! Ik begin al om het minste geringste grapje te brullen en dan ook echt met diepe halen snikken. Ik vind het vreselijk, mijn vriend vindt het erg schattig. We hebben over een paar weken nog een bruiloft van mijn zwager en schoonzus. Ik denk dat ik alvast een 10-pak zakdoekjes in huis haal..
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: