Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hormonen en werken

+4
Lejow
Monnie
CCC
Clapperdie
8 plaatsers

Ga naar beneden

hormonen en werken  Empty hormonen en werken

Bericht  Clapperdie wo 16 nov 2011 - 2:52

angel

Merken jullie dat je door je hormonen tijdens de zwangerschap bepaalde dingen op het werk wat minder kunnen hebben?

Sinds 2 weken krijg ik tijdelijk alle telefoontjes binnen van onze afdeling Fiscale Zaken omdat beide dames ziek zijn. En daar komen heel veel mensen aan de lijn die wachten totdat een ontslagvergoeding eindelijk uitbetaald wordt maar dat we nog niet alle documenten hebben.. Nou die mensen zijn nou niet alleraardigst. En normaal kan ik heel rustig blijven maar nu....!

Heb dit trouwens ook met onze IT helpdesk... Als ik weer eens een melding maak en de helft van de melding maar wordt uitegevoerd. Daar kan ik nu ook niet zo heel goed mee mee om gaan. Twisted Evil

Herkenbaar?

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

hormonen en werken  Empty Re: hormonen en werken

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 2:56

ik vergeet vaak dingen tijdens de zwangerschap... en dat duurt ook lang voordat het hersteld.. :-)

mijn lontje is bij bepaalde mensen ook korter dan normaal, geen engelen geduld helaas...
*dus herkenbaar* haha


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hormonen en werken  Empty Re: hormonen en werken

Bericht  CCC wo 16 nov 2011 - 3:01

Herkenbaar, heb dat thuis met mijn vriend ook wel een beetje hoor... Hij kan soms zo druk zijn, ik ben gewoon heel rustig van aard... En normaal kan ik dat goed handle'en maar nu word ik soms doodmoe van zijn gezing, gespring, gedans etc. Embarassed

Met de kids op het werk probeer ik het wel in de gaten te houden dat ik wel mijn geduld bewaar, is ook niet eerlijk voor hun anders...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hormonen en werken  Empty Re: hormonen en werken

Bericht  Monnie wo 16 nov 2011 - 3:07

Heel herkenbaar, kan veel minder hebben van de cliënten, doe mijn best om dat niet te laten merken. Maar ben ook heel snel geïrriteerd naar collega's, soms echt kattig, kan soms zo huilen als me iets heel hoog zit. Maar ook met name de agressie bij de cliënten raak ik echt totaal door van slag, heb er soms thuis nog last van, niet goed dus. Of het herkenbaar is... Ja dus!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hormonen en werken  Empty Re: hormonen en werken

Bericht  Clapperdie wo 16 nov 2011 - 3:15

Gelukkig ben ik niet alleen zo'n monstertje haha

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

hormonen en werken  Empty Re: hormonen en werken

Bericht  Lejow wo 16 nov 2011 - 3:18

Mijn lontje is zzooooo kort... Mijn arme kleutertjes..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

hormonen en werken  Empty Re: hormonen en werken

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 3:48

Ik heb geen last van hormonen voor zover ik gemerkt heb. In mijn gedrag dan, de eerste maanden heb ik wel wat andere effecten ervan mogen ervaren silent .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hormonen en werken  Empty Re: hormonen en werken

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 3:52

Hahaha, wat een hilarisch verhaal Laughing
Ik denk serieus dat jij juist op je plek bent nu, al die mensen die maar zeiken om dingen die te laat zijn, of niet goed zijn of weet ik het wat, mag je nu eens een koekje van eigen deeg geven! Dat zijn helemaal de hormonen hoor meid, je moet het alleen wel op je werk laten en niet mee naar huis nemen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hormonen en werken  Empty Re: hormonen en werken

Bericht  SarahKey wo 16 nov 2011 - 7:16

Ja dat herken ik. Ik werk met kinderen en heb niet zoveel geduld laten we maar zeggen.
Maar is soms wel handig hoor want kinderen kunnen opeens zelf hun rits dichtmaken.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

hormonen en werken  Empty Re: hormonen en werken

Bericht  Darius wo 16 nov 2011 - 7:25

Nee, ik heb er geen last van gehad. Ik zou dat ook niet professioneel vinden in mijn werk. Ik heb te maken met (ernstig) zieke kinderen. Natuurlijk kan ik dan een potje gaan janken omdat het zo zielig is dat ze ziek zijn, of ongelooflijk boos worden op een school die niet meewerkt, of kortaf doen tegen een kind omdat hij z'n huiswerk weer niet heeft gemaakt. Maar ten eerste: je schiet er toch niets mee op, en ten tweede vind ik het niet professioneel. Je kunt niet alles maken omdat je nu eenmaal een dikke buik hebt.

Ik begrijp heus wel dat er irritante mensen zijn in de wereld, daar heb ik ook dagelijks mee te maken. Het is ook heerlijk om daar even over te zeiken, maar ik vind niet dat je het 'recht' hebt om wat dat betreft een kort lontje te hebben.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

hormonen en werken  Empty Re: hormonen en werken

Bericht  SarahKey wo 16 nov 2011 - 7:30

Huilen of boos worden vind ik sowieso niet kunnen, of je nu met bejaarden, gehandicapten of kinderen werkt.

Normaal gesproken heb ik heel veel geduld met een kleuter. Kan bij wijze van uren oefenen met een jas dichtritsen. Nou dat geduld mis ik nu. Dus ik doe het 1 keer voor, en daarna moet het kind het eerst zelf proberen.
Ik waarschuw ook niet meer meerdere keren. Het is nu 1 keer waarschuwen en dan even aan tafel zitten.
(Ben normaal veel te lief Embarassed )

Maar huilen hoef ik sowieso niet in de zwangerschap. Boos ben ik alleen thuis als ik weer eens iets wil en het me lichamelijk dwars zit.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

hormonen en werken  Empty Re: hormonen en werken

Bericht  sharky wo 16 nov 2011 - 9:15

Geen last van gelukkig! Ben nog steeds het zonnetje in huis en ook op mijn werk. Hoef ook niet meer te huilen dan anders, lijkt er soms zelfs op dat ik harder ben geworden wat betreft emoties dan voor de zwangerschap. waar ik vroeger op tv mee moest huilen denk ik nu 'wat een aanstellerites'. Heel gek eigenlijk, voorheen was ik echt af en toe emotioneel incontinent.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hormonen en werken  Empty Re: hormonen en werken

Bericht  Printje wo 16 nov 2011 - 9:22

Geen last van gehad gelukkig.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hormonen en werken  Empty Re: hormonen en werken

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 9:23

Printje schreef:Geen last van gehad gelukkig.

Ik ook niet

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hormonen en werken  Empty Re: hormonen en werken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum