Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hotel/hostel San Diego

3 plaatsers

Ga naar beneden

hotel/hostel San Diego Empty hotel/hostel San Diego

Bericht  Mermaid di 31 jan 2012 - 23:43

Weet iemand van jullie toevallig een goed hotel/hostel in San diego voor 1 persoon?
Vind het een beetje een eng idee om een kamer te delen met onbekenden, laat er toch mn bagage achter.. Of is dat goed te doen?
Zit via hostelworld te kijken maar zijn weinig die prive kamers voor 1 persoon hebben.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hotel/hostel San Diego Empty Re: hotel/hostel San Diego

Bericht  Polly wo 1 feb 2012 - 0:11

Een dorm room boeken is echt niet eng hoor! Je waardevolle spullen moet je natuurlijk niet open en bloot laten liggen, maar in veel hostels hebben ze kluisjes. Ik boek altijd hostels, vind het juist wel gezellig.

Vanaf waar vlieg jij eigenlijk terug, is dat een retour San Diego of moet je vanaf Australië terug?
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hotel/hostel San Diego Empty Re: hotel/hostel San Diego

Bericht  Mermaid wo 1 feb 2012 - 0:47

Het is retour San Diego gelukkig.
Ja het word toch een hostel met gedeelde kamer, zag er een voor een goede prijs die je dan met 3 anderen (vrouwen) deelt, vlakbij de cruise terminal.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hotel/hostel San Diego Empty Re: hotel/hostel San Diego

Bericht  Polly wo 1 feb 2012 - 4:53

Haha, had ik ook geboekt in Florida. 4 bed female dorm. Kwam ik aan, en wat kreeg ik? 12 bed shared dorm! Lag ik tussen twee kerels. Eén van beiden bleek ingenieur en had industriële oordoppen bij zich, ik heb echt super lekker geslapen. Het was ook nog eens spring break trouwens Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hotel/hostel San Diego Empty Re: hotel/hostel San Diego

Bericht  Mermaid wo 1 feb 2012 - 9:18

Oordoppen moet ik ook halen. Maar ben bang dat ik dan door mn wekker heen slaap ofzo. Ach eenmaal aan boord zijn de eerste 4 dagen zeedagen dus kan ik bijslapen Wink
Visum aanvraag is ook al gedaan, nu alleen nog een hotel/hostel voor de laatste dag en alles is geregeld.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hotel/hostel San Diego Empty Re: hotel/hostel San Diego

Bericht  SoCali wo 1 feb 2012 - 9:50

HI hostels!

Die van San Diego zit echt midden in het centrum wat erg leuk is. Ik heb daar zelf ook 2 nachten geslapen toen ik daar op vakantie was. Beviel me goed. Maar ja, heb er ook 6 maanden gewoond dus wist wel dat het leuk was.

In Chicago heb ik ook in een HI hostel geslapen en is ook goed bevallen. Op de kamers staan altijd wel kluisjes waar je je waardevolle spullen in kan doen.
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hotel/hostel San Diego Empty Re: hotel/hostel San Diego

Bericht  Mermaid do 2 feb 2012 - 2:17

Bedankt voor de tip, heb inmiddels iets geboekt dicht bij de cruise terminal. Dat was net wat handiger voor mij. Heb er echt zin in en ben benieuwd naar San diego smile
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hotel/hostel San Diego Empty Re: hotel/hostel San Diego

Bericht  SoCali do 2 feb 2012 - 9:22

Lizardje schreef:Bedankt voor de tip, heb inmiddels iets geboekt dicht bij de cruise terminal. Dat was net wat handiger voor mij. Heb er echt zin in en ben benieuwd naar San diego hotel/hostel San Diego 561177



San Diego is leuk!! Als je naar een leuke bar wil moet je naar Whiskey Girl gaan. Zit op 5th avenue midden in het centrum.

Is overdag en vroeg in de avond soort van sportsbar waar je ook lekker kan eten en 's avonds kun je er erg leuk stappen. Ze draaien er vanalles. Ik ging daar echt elke week naar toe.

Sea Port Village is ook leuk. Plekje aan het water met wat winkeltjes, eettentjes en een mooi uitzicht.

Mission Bay Park is een mooie plek. Pacific Beach is ook leuk.

In La Jolla, plaatsje erlangs, heb je vaak heel veel zeehonden liggen. Kan je vrij makkelijk met de bus komen.

Zat leuke dingen te doen daar...

Heb trouwens geen idee hoeveel dagen je hebt in San Diego haha

Ah wil terug nu ik er zo aan terug zit te denken haha.
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hotel/hostel San Diego Empty Re: hotel/hostel San Diego

Bericht  Mermaid do 2 feb 2012 - 9:38

Bedankt voor de tips!

Ik heb maar 1 dag in San Diego, maar een vriendin van me woont er in de buurt. Supergezellig dus die heeft volgens mij ook al van alles bedacht om te gaan bekijken. Heb er zo veel zin in!
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hotel/hostel San Diego Empty Re: hotel/hostel San Diego

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum