Nieuwe fiets, Hollandia?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nieuwe fiets, Hollandia?
Ik ben op zoek naar een nieuwe fiets.
Nu zag ik deze leuke fiets voor weinig geld op internet.
(Hollandia Cruiser)
Nu vroeg ik me af of iemand deze fiets heeft en hoe die bevalt.
Trapt ie zwaar of niet? Hoe is de kwaliteit (ik snap dat het niet aan een gazelle oid kan tippen met zo'n prijs, maar valt ie niet na een jaar uit elkaar van de roest ofzo )
Ik wil graag een fiets die niet heel zwaar trapt ivm een knieblessure. Een fiets met versnellingen is meestal niet aan mij besteed (gaat altijd stuk).
(Hollandia Cruiser)
Trapt ie zwaar of niet? Hoe is de kwaliteit (ik snap dat het niet aan een gazelle oid kan tippen met zo'n prijs, maar valt ie niet na een jaar uit elkaar van de roest ofzo )
Ik wil graag een fiets die niet heel zwaar trapt ivm een knieblessure. Een fiets met versnellingen is meestal niet aan mij besteed (gaat altijd stuk).
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Re: Nieuwe fiets, Hollandia?
Nate84 schreef:Ik ben op zoek naar een nieuwe fiets.
(Hollandia Cruiser)
Ik denk als je een knieblessure hebt dat je dan toch beter wel versnellingen kunt nemen. Denk dan bijvoorbeeld aan 3 versnellingen en niet meer dan 7, die zitten dan nog in de kettingkast en daardoor is het allemaal veel minder kwetsbaar!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Het is meer dat de versnellingen en alle andere loszittende onderdelen (bel, licht etc.) vernield worden bij ons in de buurt en we hebben geen mogelijkheid om de fietsen binnen te zetten.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ik heb die fiets en op zich is 't voor dat geld een prima fiets maar hij trapt wel heel zwaar.
Hij is nu anderhalf jaar oud en doet 't nog prima!
Hij is nu anderhalf jaar oud en doet 't nog prima!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe fiets!
» Op zoek naar een nieuwe fiets!
» Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar?
» Fiets verzekeren?
» Nieuwe naam, nieuwe avatar
» Op zoek naar een nieuwe fiets!
» Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar?
» Fiets verzekeren?
» Nieuwe naam, nieuwe avatar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: