Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

namen

+12
LMCurious
Pandora
Dimphna
SarahKey
Océane
Jelin
Dolphinne
PapillonRose
kwak
Susan
mauwmauw
Blue flower
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

namen - Pagina 2 Empty Re: namen

Bericht  Teddyaapje di 26 jul 2011 - 8:45

Om eerlijk te zijn heb ik echt geen idee meer hoe we op de naam zijn gekomen. We hadden hem wel al heel lang. Veel mensen vragen of het van T.ygo Gernandt komt maar dat is niet zo.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bruintje Beer di 26 jul 2011 - 8:52

Wij wilde een bijbelse naam in ieder geval.
Ik vond Zara heel erg mooi maar mijn man wilde zijn kind niet naar een winkelketen noemen. Met 37 weken waren we er uit dat het S.arah zou worden bij een meisje. 2e naam is Hendrike en is ze vernoemd naar mijn overleden vader.

D.avid stond al langvast. Mijn man heeft altijd gezegd als ik een zoon krijg word D.avid zijn naam. 2e naam is Elia een bijbelse naam maar eigenlijk is hij mij pas opgevallen tijdens het wk van 2010. Toen moest Elia invallen bij Nederland. En kik vond dat zo'n mooie naam en het paste perfect bij D.avid
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  *Troela* di 26 jul 2011 - 22:18

Wij hadden eerst Kay voor een jongen, maar dat was hem toch net niet. Tegen het einde van de zwangerschap kwam mijn man met de naam T..ygo en die voelde meteen goed!
Toen hadden we voor een meisje al vrij snel de naam, ik had ooit stage gelopen op een basisschool en daar zat een meisje in de klas met de naam. Ruim 3 jaar na mijn zoon is ons dochtertje D..ana geboren en die naam is al die tijd blijven staan!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2