Dagcafé
+22
Alias
Zwerver
Qiara
Filoria
May
Kabouter
Champagne
Lavendel
Lotus
Suus
Bay
Chocolate Cookie
Lejow
Rush
Tiana
Atelier Madame
Toet
Sjaantje
luenca
Burn
Jordana
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Idd Stuit als dat al zo gaat en jj bent wel iemand die praat zeg maar gaat het misschien alsnog wringen tussen jullie.
Goed dat je de boot af houdt en het nu bij hem legt het balletje.
Goed dat je de boot af houdt en het nu bij hem legt het balletje.
Gast- Gast
Purple schreef:Vanaf hier had ik het even gemist. Nou, dat is wel heel vreemd. Echt jammer voor je, gunde je een leuke vent!Stuiterbal schreef: Tot hij opeens enorm boos werd toen hij mij midden in de nacht niet aan de telefoon kreeg omdat ik lag te slapen.....
Haha dank je. Ik vond het ook wel leuk. Maar helaas To good to be true zullen we maar zeggen !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Dank je allemaal. Ik houd nu gewoon echt de boot af. Als hij echt wilt doet hij zijn best maar. Maar ik heb er even genoeg mee.
En daarbij als hij echt zo enorm in de knoop zit en ik mag er geen woord over reppen... dat lijkt me niet echt oke.
Ik ben juist iemand die de confrontatie aangaat en alles uitspreekt wat me dwars zit. Ik weet niet of ik zou kunnen leven met iemand die totaal anders is !
Lijkt me ook geen fijne basis om eventueel iets op te bouwen. Natuurlijk is het moeilijk om te praten over dingen als je dat nooit of niet graag doet, maar dat maakt het wel moeilijk om met iemand iets aan te gaan. En zeker als jij wel die confrontatie aan wilt gaan, dan botst dat.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
May schreef:Stuit wat gigantisch balen zeg!
Hallo allemaal! Ik kom even afleiding zoeken
Is er iets? Of gewoon algemene afleiding
Gast- Gast
pFlower schreef:weer die stomme schorre froger
Ben je ook benieuwd wie ze kiezen?
Gast- Gast
Reva schreef:May schreef:Stuit wat gigantisch balen zeg!
Hallo allemaal! Ik kom even afleiding zoeken
Is er iets? Of gewoon algemene afleiding
*en weg*
Laatst aangepast door May op ma 25 jul 2011 - 8:19; in totaal 1 keer bewerkt
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Precies Kaboutertje !!! Ik ben erg benieuwd of hij gaat reageren op de mail maar verwacht het niet !
@May: oeee jeetje dat lijkt me erg heftig.
@May: oeee jeetje dat lijkt me erg heftig.
Gast- Gast
Ow May wat moeilijk, kan me voorstellen dat je wel wat afleiding kunt gebruiken.
Kabouter- Kletskop
Dat is idd heel vervelend, May! Moeilijk he, dat je dat dan 's avonds ook nog voelt? Heb ik ook regelmatig, dat ik thuis nog teveel met mijn hoofd bij gezinnen zit of al een rotgevoel heb omdat ik weet wat er speelt of wat nog gaat komen Is echt heel lastig dat opzij te zetten. Goed dat je even afleiding zoekt!
Gast- Gast
Reva schreef:pFlower schreef:weer die stomme schorre froger
bedoel die reclame haha
Gast- Gast
pFlower schreef:Reva schreef:pFlower schreef:weer die stomme schorre froger
bedoel die reclame haha
Ja, snap ik. Maar ik dacht misschien heb je de tv ook op rtl 5 net als ik, omdat ik ook net die reclame zag vlak voor jouw bericht
Gast- Gast
May wat heftig. Succes morgen! Ik snap dat je afleiding nodig hebt.
Maar goed je hebt het gesprek omdat je het beste voor je client wilt en dat is dan helaas zo.
Zijn het makkelijke ouders?
Maar goed je hebt het gesprek omdat je het beste voor je client wilt en dat is dan helaas zo.
Gast- Gast
Even een vraag tussendoor..wat vinden jullie mooier voor een ring: wit goud of geel goud? Of ik las pas ook ergens wat over zwart goud??
Kabouter- Kletskop
Ja vind het zelf ook best wel heftig vooral omdat ze nog maar heel kort er is en nu dit dus.
Maar het komt wel goed, sta er niet alleen voor en dat scheelt.
May- Ratel
Wit goud en zwart goud vind ik Geel goud vind ik lelijk.Kabouter schreef:Even een vraag tussendoor..wat vinden jullie mooier voor een ring: wit goud of geel goud? Of ik las pas ook ergens wat over zwart goud??
Gast- Gast
Yeah Lexie is in tha house!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Kabouter schreef:Even een vraag tussendoor..wat vinden jullie mooier voor een ring: wit goud of geel goud? Of ik las pas ook ergens wat over zwart goud??
WIT, WIT, WIT. Bluugh, geel.
Gast- Gast
May schreef:Ja vind het zelf ook best wel heftig vooral omdat ze nog maar heel kort er is en nu dit dus.
Dan is het helemaal heftig ja. Maar gelukkig sta je er niet alleen voor.
Gast- Gast
Purple schreef:Wit goud en zwart goud vind ik Geel goud vind ik lelijk.Kabouter schreef:Even een vraag tussendoor..wat vinden jullie mooier voor een ring: wit goud of geel goud? Of ik las pas ook ergens wat over zwart goud??
HUH, hebben wij een overeenkomst?! *belt krant*
Gast- Gast
Theedoosje schreef:May wat heftig. Succes morgen! Ik snap dat je afleiding nodig hebt.
*en weg*
Laatst aangepast door May op ma 25 jul 2011 - 8:26; in totaal 1 keer bewerkt
May- Ratel
Reva schreef:pFlower schreef:Reva schreef:pFlower schreef:weer die stomme schorre froger
bedoel die reclame haha
Ja, snap ik. Maar ik dacht misschien heb je de tv ook op rtl 5 net als ik, omdat ik ook net die reclame zag vlak voor jouw bericht
ja klopt maar volgde niet wat er op tv was verder vandaar dat ik je niet snapte.
Gast- Gast
Ik zou gaan voor witgoudKabouter schreef:Even een vraag tussendoor..wat vinden jullie mooier voor een ring: wit goud of geel goud? Of ik las pas ook ergens wat over zwart goud??
May- Ratel
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: