Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
Alias
Zwerver
Qiara
Filoria
May
Kabouter
Champagne
Lavendel
Lotus
Suus
Bay
Chocolate Cookie
Lejow
Rush
Tiana
Atelier Madame
Toet
Sjaantje
luenca
Burn
Jordana
Zwoesj
26 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 7:38

Stuiterbal schreef:Pflower niet mij al te serieus nemen he !!! Maar hoe vaker je hier in dagcafe komt hoe sneller je merkt hoe ik ben haahhaaha

Soms ben ik gewoon te melig en kan ik nergens meer serieus op reageren angel


lol!

Hoe is het trouwens met de Belg Stuit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 7:38

Stuiterbal schreef:Pflower niet mij al te serieus nemen he !!! Maar hoe vaker je hier in dagcafe komt hoe sneller je merkt hoe ik ben haahhaaha

Soms ben ik gewoon te melig en kan ik nergens meer serieus op reageren angel

Is goed moet nog een beetje wennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 7:39

Lejow schreef:Iemand een hapje?

Dagcafé - Pagina 20 Chocobom-1

Om te vieren dat de auto betaald is Very Happy
en we EINDELIJK klaar zijn met dat belaaaachelijke sparen!

wowwwwwwww lekkerrrrrrrrrr

ik wil ik wil ik wil ik wil maar niet digitaal dat smaakt nergens naar!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 7:39

Lejow doe maar ff niet. Net kies getrokken maar lief dat je het aanbied. (of ik had hem eerder moeten zien dan was hij er vanzelf uitgevallen misschien scheelde weer een tandartsbezoekje angel )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 7:41

oke verhaal Belg ........... hebben jullie ff....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 7:41

Ja heb alle tijd voor jou Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Zwoesj ma 25 jul 2011 - 7:42

Stuiterbal schreef:oke verhaal Belg ........... hebben jullie ff....

Shoot!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 7:46

Het is wel rustig hier hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Kabouter ma 25 jul 2011 - 7:47

Goede avond!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 7:49

Tja wat moet ik ervan zeggen. Buiten het feit dat hij volledig zijn fout inzag heb ik niet het idee dat hij daar iets aan wilde veranderen.
Eerst smst hij me hopeloos of hij me aub mag bellen omdat het hem allemaal niet lekker zat. Dat kon maar pas later op de avond want ik had bezoek. Vervolgens belt hij niet maar zijn we per toeval op msn.

Daar geeft hij toe dat het niet mijn schuld is dat mijn reactie volledig terecht is en noem maar op. Dus ik wel blij dat hij dat in ieder geval in zag. Maar toen ik door ging vragen waar het vandaan kwam wilde hij daar pertinent niet over spreken. Oke daar had ik een gevoelige snaar te pakken. Ik ben toch door gegaan met vragen en hij heeft het een en ander los gelaten en ik maakte daaruit op dat hij nogal in de knoop zit. Maar praten daarover NO WAY past niet in zijn woordenboek.

Daarna ging hij zeggen dat hij geen zin erin had zich steeds te verantwoorden enz enz. Hij vulde al in dat ik hem niet waard was dat ik veel te goed was bla bla bla.
Hij was zo enorm negatief over zichzelf zijn best doen om het ook maar ietsie positief in te zien kon niet. Hoe hard ik ook mijn best deed en positief was !!
Hij reageerde verder gewoon heel kortaf, en normaal kreeg ik een kus smilie zeg maar maar nu niks. Gewoon doei en verder niks. Ik heb hem nog lopen sms-en om hem op te vrolijken maar krijg alleen iets heel kortaf terug.

Eigenlijk zou hij morgen dus langskomen maar gaf al aan daar tegen op te zien omdat hij geen zin had om de hele avond erover te praten. Dan was hij weer weg binnen een half uur ! (zijn woorden)
Ik heb er net even heel goed over nagedacht en een mail gestuurd en het afgekapt. Ik heb zelf genoeg aan mijn hoofd en hoe graag ik hem ook zou wille helpen, als het niet van zijn kant komt en hij er totaal geen energie in steekt dan houd het op ! Ik moet niet de enige zijn die er alles aan doet natuurlijk.
Hij is nu trainen dus de mail vast nog niet gelezen. Maar verwacht er ook geen antwoord verder op !!

Tis zo jammer. Ik had echt gevoelens gekregen en voelde me lekker en nu is alles zo weer weg en ik baal als een stekker !!

Niet quoten...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 7:49

Ik wacht met spanning op verhaal van Stuit Wink

oh hij staat er ff lezen


Laatst aangepast door Theedoosje op ma 25 jul 2011 - 7:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 7:49

ben hyper van de koffie..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Zwoesj ma 25 jul 2011 - 7:51

Misschien dat jou mail zijn ogen opend en hij dan toch wil praten. Zou je dat dan nog willen?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 7:51

ahh stuit wat vervelend als ik dit zo lees.

Weet verder niet wat je contact met hem was.. maar ik wil je even sterkte wensen hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 7:52

Stuiter, wil je even in 1 regel uitleggen wat er voorgevallen was? Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 7:52

Jeetje meis Stuit, dat is flink balen. Ik weet hoe vol lof je over hem sprak en straalde als je het over hem had.
Maar hij is denk ik echt zo onzeker dat hij dan maar zegt dat jij veel te goed bent blabla. maar ja daar schiet jij niks mee op als hij er verder ook niet over wil praten en zo. Aah vind het echt rot voor je Sad hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Kabouter ma 25 jul 2011 - 7:55

Wat balen Stuit, maar goed dat je aan jezelf denkt! Het kost veel te veel energie om iets uit deze jongen te halen. Kun je beter nu achter komen dan over een tijdje als je gevoelens nog veel sterker waren geworden.
Ik wil van alles typen, maar ik kom nooit uit mijn woorden bij zoiets. Naja, ik vind het balen voor je in ieder geval en vindt het knap hoe je ermee omgaat, zeker omdat je al zoveel aan je hoofd hebt/had.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 7:56

Wat balen, Stuit! Maar denk dat je nu wel genoeg signalen denk ik Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 7:57

Purple schreef:Stuiter, wil je even in 1 regel uitleggen wat er voorgevallen was? Embarassed

Uhhmm ik had een kei leuke Belg ontmoet en het zowat op een sprookje. We hebben 3x gedated en flink wat contact gehad. Tot hij opeens enorm boos werd toen hij mij midden in de nacht niet aan de telefoon kreeg omdat ik lag te slapen..... :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 7:58

Zwoesj schreef:Misschien dat jou mail zijn ogen opend en hij dan toch wil praten. Zou je dat dan nog willen?

Weet ik niet ik moet gewoon zeker weten dat hij het ook ECHT wilt. Hij zegt wel dat hij wil maar merk er niks van alles komt nu van mijn kant uit !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Zwoesj ma 25 jul 2011 - 8:00

Stuiterbal schreef:
Zwoesj schreef:Misschien dat jou mail zijn ogen opend en hij dan toch wil praten. Zou je dat dan nog willen?

Weet ik niet ik moet gewoon zeker weten dat hij het ook ECHT wilt. Hij zegt wel dat hij wil maar merk er niks van alles komt nu van mijn kant uit !

Jij hebt nu een duidelijke mail gestuurd, wacht af hoe hij erop reageert. Misschien openen zijn ogen en ziet hij nu wat voor moois hem ontglipt, en komt het er wel uit en gaat hij er wel voor.
En zo niet, dan ben je er gelukkig redelijk bijtijds achter gekomen, en heb je je er gelukkig nog niet volledig ingestort

Maar wat een klotezooi zeg hug
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 8:00

Dank je allemaal. Ik houd nu gewoon echt de boot af. Als hij echt wilt doet hij zijn best maar. Maar ik heb er even genoeg mee.
En daarbij als hij echt zo enorm in de knoop zit en ik mag er geen woord over reppen... dat lijkt me niet echt oke.
Ik ben juist iemand die de confrontatie aangaat en alles uitspreekt wat me dwars zit. Ik weet niet of ik zou kunnen leven met iemand die totaal anders is !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 8:00

Stuiterbal schreef: Tot hij opeens enorm boos werd toen hij mij midden in de nacht niet aan de telefoon kreeg omdat ik lag te slapen..... :shock:
Vanaf hier had ik het even gemist. Nou, dat is wel heel vreemd. Neutral Echt jammer voor je, gunde je een leuke vent!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  May ma 25 jul 2011 - 8:00

Stuit wat gigantisch balen zeg! Sad

Hallo allemaal! Ik kom even afleiding zoeken smile
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 8:02

Zwoesj schreef:
Stuiterbal schreef:
Zwoesj schreef:Misschien dat jou mail zijn ogen opend en hij dan toch wil praten. Zou je dat dan nog willen?

Weet ik niet ik moet gewoon zeker weten dat hij het ook ECHT wilt. Hij zegt wel dat hij wil maar merk er niks van alles komt nu van mijn kant uit !

Jij hebt nu een duidelijke mail gestuurd, wacht af hoe hij erop reageert. Misschien openen zijn ogen en ziet hij nu wat voor moois hem ontglipt, en komt het er wel uit en gaat hij er wel voor.
En zo niet, dan ben je er gelukkig redelijk bijtijds achter gekomen, en heb je je er gelukkig nog niet volledig ingestort

Maar wat een klotezooi zeg hug

Ja precies beter nu dan over een half jaar idd. Maar het is wel echt balen want ik vond hem echt enorm leuk !!! En het is moeilijk om ineens te stoppen zeg maar. Omdat er gewoon al gevoel zat.... Hij heeft me zelfs aan het huilen gekregen ! Dat krijgt normaal nooit iemand geregeld hahahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum