Dagcafé
+22
Alias
Zwerver
Qiara
Filoria
May
Kabouter
Champagne
Lavendel
Lotus
Suus
Bay
Chocolate Cookie
Lejow
Rush
Tiana
Atelier Madame
Toet
Sjaantje
luenca
Burn
Jordana
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
May> vervelend. En ja dan is hun gedrag wel normaal (verdrietig en overdonderd). Hoop dat het mee gaat vallen en dat ze het begrijpen.
Gast- Gast
Ja, ik vind wit goud dus ook veel mooier..werd alleen vandaag raar aangekeken dus ik dacht ik raar was. En zwart lijkt me ook wel mooi, maar vind ik niet zo toepasselijk voor de ring.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Hoi!
pFlower, nieuw of oude bekende?
voor jullie nieuw maar lees wel elke dag mee al heel lang en postte heel soms alleen bij een vraag ofzo.
Gast- Gast
En merk door dit alles dat ik een echte emotie eter ben, gelukkig heb ik niks in huis haha.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Leeeexieeee.. Je hebt een eigen prive geluidje op mijn telefoon. Weet je wat zn naam is? Alpha!
Gast- Gast
Heeft er iemand hier een ingeving waar ik een lint (als je dat al zo noemt) kan kopen die je om je taille (ik bedoel onder mn borsten zeg maar) draagt?
Er zit er eentje bij mijn jurkje, met dezelfde print als het jurkje, maar omdat het jurkje al só not me is, wil ik wel graag zwarte pumps en zwart tasje etc. Maar dus ook een zwart lint ipv het lint dat het jurkje zelf heeft. Maar hij moet wel lang zijn, want hij moet voor beginnen, dan helemaal om mijn vadsige ik heen en dan weer terug naar de voorkant. Dus pak 'm beet, gooi 'm weg, trek 'm door 4 meter
Er zit er eentje bij mijn jurkje, met dezelfde print als het jurkje, maar omdat het jurkje al só not me is, wil ik wel graag zwarte pumps en zwart tasje etc. Maar dus ook een zwart lint ipv het lint dat het jurkje zelf heeft. Maar hij moet wel lang zijn, want hij moet voor beginnen, dan helemaal om mijn vadsige ik heen en dan weer terug naar de voorkant. Dus pak 'm beet, gooi 'm weg, trek 'm door 4 meter
Gast- Gast
Reva schreef:Heeft er iemand hier een ingeving waar ik een lint (als je dat al zo noemt) kan kopen die je om je taille (ik bedoel onder mn borsten zeg maar) draagt?
hobby winkel?
Gast- Gast
Ik denk dat je het in een stoffenwinkel moet zoeken Reva.
May- Ratel
Ik moet echt zo lachen om jij dingen omschrijft Reva!
Denk inderdaad dat je in een fourniturenzaak zou moeten kijken.
Denk inderdaad dat je in een fourniturenzaak zou moeten kijken.
Kabouter- Kletskop
pFlower iets teveel koffie gedronken?
May- Ratel
Heb ik ook altijd, ik drink echt nooit meer 's avonds caffeine.pFlower schreef:ben gewoon nog steeds opgejaagd van die koffie echt niet meer doen dus!!
Gast- Gast
Storm schreef:Heb ik ook altijd, ik drink echt nooit meer 's avonds caffeine.pFlower schreef:ben gewoon nog steeds opgejaagd van die koffie echt niet meer doen dus!!
Misschien moet ik daar ook maar eens mee ophouden. Slapen gaat nog steeds niet heel erg goed, dus die koffie zal er ook geen goed aan doen..
Kabouter- Kletskop
Jeetje. Nooit gedacht dat ik in zo'n winkel zou komen...
Dus dan haal ik mijn lint uit de jurk en ga ik daarmee naar zo'n winkel toe? Dan heb ik gelijk de goede lengte..
Echt serieus, het is een lichte jurk met bloemen erop Zo'n jurk waar een panty onder moet.
Mn moeder had ik al gesmst dat ze toch twee dochters heeft
Dus dan haal ik mijn lint uit de jurk en ga ik daarmee naar zo'n winkel toe? Dan heb ik gelijk de goede lengte..
Echt serieus, het is een lichte jurk met bloemen erop Zo'n jurk waar een panty onder moet.
Mn moeder had ik al gesmst dat ze toch twee dochters heeft
Gast- Gast
Ik heb zoo'n gigantische hekel aan panty's!
May- Ratel
Reva schreef:Leeeexieeee.. Je hebt een eigen prive geluidje op mijn telefoon. Weet je wat zn naam is? Alpha!
En waarom reageer je dan niet op dat eigen privé geluidje?
Gast- Gast
May schreef:Ik heb zoo'n gigantische hekel aan panty's!
Ik denk dat ik mijn laatste panty een jaar of tien geleden droeg. Huilend. Hard huilend. Maar ik moest en zou de kookai schoenen van mijn zus aan naar mijn schoolfeest. Denk aan plateauzool van een centimer of 10 omg a la spice girls En ja, om die schoenen te kunnen zien moest ik een rok aan, maar het was winter. Dus een panty. Tranen met tuiten. uiteindelijk heb ik de panty opgetrokken tot onderkant billen, want over mijn billen kon ik echt niet verdragen. En de uiteindes, waar die naadjes bij je tenen zitten (ieeeegh) een aantal centimeter van mijn tenen afgetrokken en opgedraaid/opgerold en tussen mijn grote teen en de teen daarnaast gepropt. In combi met een panty die stopte onder mijn pillen en onloopbare schoenen was dat echt een stunning combinatie.. Daarna heb ik de panty maar gewoon afgezworen en dank ik welke heilige dan ook op mijn
Gast- Gast
Hello ladies !
Ik ben zo moe! Hier in de stad is het superdruk met de Roze Maandag! Ik ga donderdagavond een rondje kermis doen denk ik .
Ik ben zo moe! Hier in de stad is het superdruk met de Roze Maandag! Ik ga donderdagavond een rondje kermis doen denk ik .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: