Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
Alias
Zwerver
Qiara
Filoria
May
Kabouter
Champagne
Lavendel
Lotus
Suus
Bay
Chocolate Cookie
Lejow
Rush
Tiana
Atelier Madame
Toet
Sjaantje
luenca
Burn
Jordana
Zwoesj
26 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:02

En dat is ook niet erg Stuiterbal, ieder kind doet het gewoon op zijn eigen tempo. Je stimuleert hem wel door het met hem te doen, en dat is sowieso al heel goed van jou als mama!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:02

Suus, wat leuk!!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:03

Oooh Stuit, ik snap best dat je je zorgen maakt om je mannetje! Dat zou ik ook hebben in jouw geval. Natuurlijk zijn Sjaan en ik trots op onze prinsesjes omdat ze zo lekker (gaan) kletsen, maar jij bent toch net zo trots op jouw prins, ondanks dat hij nog niet (veel) praat? Het komt vast helemaal goed met hem!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Sjaantje ma 25 jul 2011 - 2:03

Oh lieve Stuitertje ik kan me voorstellen dat dat voor jou heel moeilijk moet zijn om te lezen, maar ik neem aan dat je weet dat ik het niet zeg met de bedoeling je ermee te kwetsen?
Het is juist enorm goed dat je het zo blijft stimuleren, niet ieder kind ontwikkelt zich even snel en bovendien gaan jullie niet voor niets uitzoeken of er bij jouw mannetje een andere oorzaak is. Heus, bij jullie komt het ook goed!

hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 2:03

Suus, wat leuk! Vertel, waar, hoe wanneer enz Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy




Stuit, hoe oud is jouw mannetje nu?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:04

Pippa schreef:En dat is ook niet erg Stuiterbal, ieder kind doet het gewoon op zijn eigen tempo. Je stimuleert hem wel door het met hem te doen, en dat is sowieso al heel goed van jou als mama!

Weet ik wel maar ik heb me al een tijdje er op verheugd dat mijn zoon mij de oren van het hoofd zou afkletsen en leefde daar echt naar toe. Maar hij kan nog helemaal niks. En ik werk ook nog op een baby/dreumes groep tot 2 jaar. En zie dagelijks wat al die peutertjes kunnen vertellen ! Dat doet best wel pijn..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:04

Lejow hoe is het met je beugel eigenlijk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:05

Alex schreef:Oooh Stuit, ik snap best dat je je zorgen maakt om je mannetje! Dat zou ik ook hebben in jouw geval. Natuurlijk zijn Sjaan en ik trots op onze prinsesjes omdat ze zo lekker (gaan) kletsen, maar jij bent toch net zo trots op jouw prins, ondanks dat hij nog niet (veel) praat? Het komt vast helemaal goed met hem!

Niet denken dat jullie zoiets niet meer mogen schrijven he want ik vind het ook kei leuk om het te lezen hoe goed ze het al doen !!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Bay ma 25 jul 2011 - 2:05

Alex schreef:Tnx meiden!

Zilver*, nieuw hier? Of nieuwe naam?

Niet echt nieuw lees al jaren mee en af en toe post ik wat.
Nu wat aktiver aan het worden.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:05

Lejow schreef:Suus, wat leuk! Vertel, waar, hoe wanneer enz Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy




Stuit, hoe oud is jouw mannetje nu?
Hij is nu van juli 2 jaar geworden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:06

Stuiterbal schreef:
Pippa schreef:En dat is ook niet erg Stuiterbal, ieder kind doet het gewoon op zijn eigen tempo. Je stimuleert hem wel door het met hem te doen, en dat is sowieso al heel goed van jou als mama!

Weet ik wel maar ik heb me al een tijdje er op verheugd dat mijn zoon mij de oren van het hoofd zou afkletsen en leefde daar echt naar toe. Maar hij kan nog helemaal niks. En ik werk ook nog op een baby/dreumes groep tot 2 jaar. En zie dagelijks wat al die peutertjes kunnen vertellen ! Dat doet best wel pijn..

Dat begrijp ik volkomen dat dat moeilijk is, en pijn doet. Maar je bent een hele goede mama, door ook ervoor te gaan om erachter te komen waarom hij misschien wat langzamer is dan andere kindjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Rush ma 25 jul 2011 - 2:06

Stuiterbal schreef:
Lejow schreef:Suus, wat leuk! Vertel, waar, hoe wanneer enz Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy




Stuit, hoe oud is jouw mannetje nu?
Hij is nu van juli 2 jaar geworden.
Mijn neefje is in maart 2 geworden, maar die kan ook nog niets van dat hoor. Alles is gewoon groen. Hij kan net een paar woordjes. :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Suus ma 25 jul 2011 - 2:08

Haha, natuurlijk heb ik 'Ja!' gezegd Very Happy

We waren gisteravond eerst uit eten geweest, superlekker en supergezellig, bij een restaurant aan een meertje. Na het eten, toen het begon te schemeren, vroeg hij of ik nog mee wilde een rondje lopen om het meer. Het had de hele dag geregend, maar het was nu gelukkig droog smile Op een mooi plekje aan het water legde hij ons picknickkleedje in het gras waarop ik moest gaan zitten en hij gaf me een mooi fotoboek van onze afgelopen 6 jaar. Terwijl ik deze aan het bekijken was, heeft hij fakkels aangestoken en in een hartje neergezet. Terwijl ik er middenin stond ging hij voor me op de knieen en heeft hij me gevraagd Very Happy Ik was echt zo blij en zo ontroerd!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Sjaantje ma 25 jul 2011 - 2:08

Stuiterbal schreef:
Alex schreef:Oooh Stuit, ik snap best dat je je zorgen maakt om je mannetje! Dat zou ik ook hebben in jouw geval. Natuurlijk zijn Sjaan en ik trots op onze prinsesjes omdat ze zo lekker (gaan) kletsen, maar jij bent toch net zo trots op jouw prins, ondanks dat hij nog niet (veel) praat? Het komt vast helemaal goed met hem!

Niet denken dat jullie zoiets niet meer mogen schrijven he want ik vind het ook kei leuk om het te lezen hoe goed ze het al doen !!!!
En wij wachten met smart op jouw berichten dat hij je de oren van de kop kletst en dat je hoopt dat hij eens zijn mondje dicht houdt Wink
Trouwens, is het niet ook zo dat als een kind met een bepaalde ontwikkeling wat 'laat' is, dat hij dan andere dingen aan het ontwikkelen is? Motoriek ofzo? Meen ik ergens eens gelezen te hebben, weet niet of het klopt.

Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Bay ma 25 jul 2011 - 2:08

Suus schreef:Mag ik even heel blij komen binnenvallen? Very Happy Mijn vriend heeft mij gisteren ten huwelijk gevraagd I love you

Gefeliciteerd!!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:09

Rush schreef:
Stuiterbal schreef:
Lejow schreef:Suus, wat leuk! Vertel, waar, hoe wanneer enz Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy




Stuit, hoe oud is jouw mannetje nu?
Hij is nu van juli 2 jaar geworden.
Mijn neefje is in maart 2 geworden, maar die kan ook nog niets van dat hoor. Alles is gewoon groen. Hij kan net een paar woordjes. :-)

Ergens is het ook wel geruststellend dat hij echt niet de enige is. Dat weet ik ook wel ! Maar het is het gevoel denk ik wat mee speelt. Ik voel gewoon dat het niet klopt. En ik hoop dat mijn gevoel me nu in de steek laat en het volledig bij het verkeerde eind heeft en dat ik over 7 weken kan komen melden dat er niks aan het handje is en dat ik gewoon een uber trage peuter heb !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:09

Ahhhhh Suus, wat leuk!!!!!! *jaloers*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:09

Hallo!

Pfff, ik zit echt helemaal in spanning. Mijn moeder heeft nu een afspraak bij het ziekenhuis. Afgelopen week onderzoek gehad n.a.v. de borstfoto die elke twee jaar gemaakt wordt. Ik hoop zo dat het een cyste ofzo is! Het was in ieder geval niet klassiek wat ze zagen op de foto, dus er is wel hoop.
Hier vind ik gelukkig wat afleiding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 2:10

Suus schreef:Haha, natuurlijk heb ik 'Ja!' gezegd Very Happy

We waren gisteravond eerst uit eten geweest, superlekker en supergezellig, bij een restaurant aan een meertje. Na het eten, toen het begon te schemeren, vroeg hij of ik nog mee wilde een rondje lopen om het meer. Het had de hele dag geregend, maar het was nu gelukkig droog smile Op een mooi plekje aan het water legde hij ons picknickkleedje in het gras waarop ik moest gaan zitten en hij gaf me een mooi fotoboek van onze afgelopen 6 jaar. Terwijl ik deze aan het bekijken was, heeft hij fakkels aangestoken en in een hartje neergezet. Terwijl ik er middenin stond ging hij voor me op de knieen en heeft hij me gevraagd Very Happy Ik was echt zo blij en zo ontroerd!

Whaha ik heb er al kippenvel van, laat staan hoe jij je voelt!
Wat super leuk, lief en romantisch, en aaahwwww I love you I love you



en Stuit, je mannetje is nog onwijs jong!!! Ze hoeven de kleuren en het tellen (tot 5!!) pas te kennen als ze in groep 1 zitten!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:10

Suus schreef:Haha, natuurlijk heb ik 'Ja!' gezegd Very Happy

We waren gisteravond eerst uit eten geweest, superlekker en supergezellig, bij een restaurant aan een meertje. Na het eten, toen het begon te schemeren, vroeg hij of ik nog mee wilde een rondje lopen om het meer. Het had de hele dag geregend, maar het was nu gelukkig droog smile Op een mooi plekje aan het water legde hij ons picknickkleedje in het gras waarop ik moest gaan zitten en hij gaf me een mooi fotoboek van onze afgelopen 6 jaar. Terwijl ik deze aan het bekijken was, heeft hij fakkels aangestoken en in een hartje neergezet. Terwijl ik er middenin stond ging hij voor me op de knieen en heeft hij me gevraagd Very Happy Ik was echt zo blij en zo ontroerd!

aah wat lief en romantisch smile Als ik je verhaal weg moet halen moet je het maar eventjes zeggen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:10

Wooooow, Suus! Wat romantisch!!! Daar zou ik ook 'JA' op zeggen!! Gefeliciteerd! Weten jullie al een mogelijke trouwdatum?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 2:11

Oh ja woeps, ik heb ook gewoon gequote...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Suus ma 25 jul 2011 - 2:11

Superleuke reacties van jullie Very Happy

Sorry, ben verder niet zo sociaal vandaag met op jullie reageren Embarassed Maar moet er eigenlijk ook gelijk vandoor, moet nog aan het werk...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Rush ma 25 jul 2011 - 2:11

Stuiterbal schreef:
Rush schreef:
Stuiterbal schreef:
Lejow schreef:Suus, wat leuk! Vertel, waar, hoe wanneer enz Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy




Stuit, hoe oud is jouw mannetje nu?
Hij is nu van juli 2 jaar geworden.
Mijn neefje is in maart 2 geworden, maar die kan ook nog niets van dat hoor. Alles is gewoon groen. Hij kan net een paar woordjes. :-)

Ergens is het ook wel geruststellend dat hij echt niet de enige is. Dat weet ik ook wel ! Maar het is het gevoel denk ik wat mee speelt. Ik voel gewoon dat het niet klopt. En ik hoop dat mijn gevoel me nu in de steek laat en het volledig bij het verkeerde eind heeft en dat ik over 7 weken kan komen melden dat er niks aan het handje is en dat ik gewoon een uber trage peuter heb !
Ja, ik hoop maar dat je gewoon een trage peuter hebt Wink.

M'n neefje loopt sowieso achter omdat hij prematuur was, maar hij is wel heel erg traag hoor, haha. Hij is gewoon een beetje saai eigenlijk, wel sneu. Hij geeft ja en nee als antwoord, roept zo nu en dan 'lekker' en wat namen van mensen :P. En alles is dus groen, hij kent ook helemaal geen kleuren.

Duim voor je! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 2:11

Vind je het gek, jij zit met je hoofd in de wolken hahahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum