Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
Alias
Zwerver
Qiara
Filoria
May
Kabouter
Champagne
Lavendel
Lotus
Suus
Bay
Chocolate Cookie
Lejow
Rush
Tiana
Atelier Madame
Toet
Sjaantje
luenca
Burn
Jordana
Zwoesj
26 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Suus ma 25 jul 2011 - 2:12

Jullie mogen de quotes laten staan hoor smile
Het wordt september 2012, dus we hebben nog even Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:12

Spannend, Chipp. Hopelijk valt het mee en is het niks ernstigs!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:12

@Suus Ik zou er ook vol van zijn hoor Wink Superromantisch!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Sjaantje ma 25 jul 2011 - 2:13

Suus, wat überromantisch! En wat fijn dat het op dat moment even droog was anders hadden de fakkels niet eens aan gekund Wink

Chipp, hug wat lijkt me dat spannend... ik duim voor jullie!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Rush ma 25 jul 2011 - 2:13

Super leuk Suus!! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:13

gefeliciteerd suus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:16

Suus wat romantisch ik krijg er helemaal de kriebels van hahaaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:18

Rush schreef:
Stuiterbal schreef:
Rush schreef:
Stuiterbal schreef:
Lejow schreef:Suus, wat leuk! Vertel, waar, hoe wanneer enz Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy




Stuit, hoe oud is jouw mannetje nu?
Hij is nu van juli 2 jaar geworden.
Mijn neefje is in maart 2 geworden, maar die kan ook nog niets van dat hoor. Alles is gewoon groen. Hij kan net een paar woordjes. :-)

Ergens is het ook wel geruststellend dat hij echt niet de enige is. Dat weet ik ook wel ! Maar het is het gevoel denk ik wat mee speelt. Ik voel gewoon dat het niet klopt. En ik hoop dat mijn gevoel me nu in de steek laat en het volledig bij het verkeerde eind heeft en dat ik over 7 weken kan komen melden dat er niks aan het handje is en dat ik gewoon een uber trage peuter heb !
Ja, ik hoop maar dat je gewoon een trage peuter hebt Wink.

M'n neefje loopt sowieso achter omdat hij prematuur was, maar hij is wel heel erg traag hoor, haha. Hij is gewoon een beetje saai eigenlijk, wel sneu. Hij geeft ja en nee als antwoord, roept zo nu en dan 'lekker' en wat namen van mensen :P. En alles is dus groen, hij kent ook helemaal geen kleuren.

Duim voor je! Very Happy

hahahahaa saai he ik wil ook dat mijn zoon MIJ verteld hoe en wat. Oke dat is dan leuk voor even he. Hij is qua de rest van zijn ontwikkeling juist snel geweest. En daarom valt dit extra op natuurlijk. 7 weken wachten nog. Duurt echt onmens lang als je je zorgen maakt. Maar komt goed !!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:21

Stuit, ik vind je een topmama en ik weet zeker dat het helemaal goed komt met S. Zeker nu je meer hulp krijgt wat betreft zijn taalontwikkeling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Sjaantje ma 25 jul 2011 - 2:22

Stuiterbal schreef:Hij is qua de rest van zijn ontwikkeling juist snel geweest. En daarom valt dit extra op natuurlijk.
Dat zijn dan wellicht dingen in de ontwikkeling waar mijn kleine prinses dan weer trager mee is? Maar kan me voorstellen dat zoiets als praten e.d. erg opvalt!
hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:22

Alex schreef:Stuit, ik vind je een topmama en ik weet zeker dat het helemaal goed komt met S. Zeker nu je meer hulp krijgt wat betreft zijn taalontwikkeling.

Ik vind jou een lieverd Very Happy dank je ! Soms heb ik dit even nodig geloof ik ! Even gewoon opbeurende woorden die je weer even erdoor heen slepen ! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 2:23

Stuit, heb je gelezen wat ik typte?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Sjaantje ma 25 jul 2011 - 2:24

Stuiterbal schreef:
Alex schreef:Stuit, ik vind je een topmama en ik weet zeker dat het helemaal goed komt met S. Zeker nu je meer hulp krijgt wat betreft zijn taalontwikkeling.

Ik vind jou een lieverd Very Happy dank je ! Soms heb ik dit even nodig geloof ik ! Even gewoon opbeurende woorden die je weer even erdoor heen slepen ! hug
Dat verdien je gewoon, Stuitertje!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Sjaantje ma 25 jul 2011 - 2:26

Lejow schreef:Stuit, heb je gelezen wat ik typte?
Ik las het ook en ik stond er van te kijken... Nu hou ik me verder niet echt bezig met wat een kind wanneer zou moeten kunnen maar dit verbaasde me toch enigszins. Misschien omdat ik op het kdv regelmatig tel-spelletjes doe en er kids zijn die de 20 al halen, dan sta ik ook zo: :shock:
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:27

Stuiterbal schreef:
Alex schreef:Stuit, ik vind je een topmama en ik weet zeker dat het helemaal goed komt met S. Zeker nu je meer hulp krijgt wat betreft zijn taalontwikkeling.

Ik vind jou een lieverd Very Happy dank je ! Soms heb ik dit even nodig geloof ik ! Even gewoon opbeurende woorden die je weer even erdoor heen slepen ! Dagcafé - Pagina 13 699888

Graag gedaan, jij bent ook een lieverd! Je verdient het!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 2:29

Sjaantje schreef:
Lejow schreef:Stuit, heb je gelezen wat ik typte?
Ik las het ook en ik stond er van te kijken... Nu hou ik me verder niet echt bezig met wat een kind wanneer zou moeten kunnen maar dit verbaasde me toch enigszins. Misschien omdat ik op het kdv regelmatig tel-spelletjes doe en er kids zijn die de 20 al halen, dan sta ik ook zo: :shock:

Het is fijn als een kind die op school komt al kan tellen, en de kleuren kent. Maar dat is wel waar groep 1 het meest op gericht is, vormen, tellen tot 5, cijfercymbolen tot 5, kleuren, woordenschat, enz enz.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Sjaantje ma 25 jul 2011 - 2:30

Lejow schreef:Het is fijn als een kind die op school komt al kan tellen, en de kleuren kent. Maar dat is wel waar groep 1 het meest op gericht is, vormen, tellen tot 5, cijfercymbolen tot 5, kleuren, woordenschat, enz enz.
Weet je hoe lang het geleden is dat ik in groep 1 zat? Dat bestond toen nog niet eens! Very Happy
Nee zonder gein, ik weet dus ook niet precies waar groep 1 op gericht is. Sta jij voor groep 1? Of 2 of gecombineerd?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:32

Niet om op te scheppen, maar ik heb van mijn schoonmoeder een soort 'reglement' gelezen waarin staat wat een kind op een bepaalde leeftijd moet kunnen. En A. kan dus al heel veel dingen die ze pas met 2,5 - 3 jaar zou moeten kunnen. Dat maakt me best wel trots.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:33

Dat is toch logisch Alex!
Voor Stuiterbal is de reactie van Lejow denk ik wel geruststellend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:34

Lejow schreef:
Sjaantje schreef:
Lejow schreef:Stuit, heb je gelezen wat ik typte?
Ik las het ook en ik stond er van te kijken... Nu hou ik me verder niet echt bezig met wat een kind wanneer zou moeten kunnen maar dit verbaasde me toch enigszins. Misschien omdat ik op het kdv regelmatig tel-spelletjes doe en er kids zijn die de 20 al halen, dan sta ik ook zo: :shock:

Het is fijn als een kind die op school komt al kan tellen, en de kleuren kent. Maar dat is wel waar groep 1 het meest op gericht is, vormen, tellen tot 5, cijfercymbolen tot 5, kleuren, woordenschat, enz enz.

Ja ik las het nu net. Nou dat hij nog niet kan tellen of kleuren kent maakt mij niet veel uit. Dat hoeft ook nog niet. Maar is zijn gewone taal zeg maar. De meest simpele nazeg woordjes zoals lamp, auto en noem maar op. Dat kan hij niet. Hij kent 7 woordjes. Hij noemt iedereen papa. En niet extra maar echt serieus. Ook mij noemt hij papa.
Hij wijst alles aan en roept dan Die.
Hij raakt heel snel gefrustreerd als iets niet lukt en begint met alles te gooien. Vaak heb ik het idee dat dat juist komt doordat hij zich niet verstaanbaar kan maken.
Dus kleuren en tellen is ver van zijn bedshow hahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Sjaantje ma 25 jul 2011 - 2:35

Heel logisch Alex! En dan is het ook heel leuk om daarover te vertellen Very Happy Het is gewoon jammer als je daarmee onbedoeld (!!) andere mensen verdriet doet. Maar wat Stuiter zelf al zei, dat moet ons er niet van weerhouden om te vertellen over onze prinsesjes.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:37

Sjaantje schreef:Heel logisch Alex! En dan is het ook heel leuk om daarover te vertellen Very Happy Het is gewoon jammer als je daarmee onbedoeld (!!) andere mensen verdriet doet. Maar wat Stuiter zelf al zei, dat moet ons er niet van weerhouden om te vertellen over onze prinsesjes.

Nee absoluut niet !!!! Ik ben er ook echt niet gepikeerd over of zo. Het is gewoon een gevoel en ik word hier dagelijks mee geconfronteerd ook op mijn werk hahaha.
Lekker door schrijven en trots zijn dat vind ik super leuk om te lezen !!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Sjaantje ma 25 jul 2011 - 2:38

Stuiter, echt... over een tijdje denken wij masssaal: "Jee, ik wou dat die Stuiter eens ophield met opscheppen over haar zoon..." Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 2:38

Alex, A. is al behoorlijk ver hoor! Toen ik haar vandeweek hoorde praten dacht ik echt :shock: haha Very Happy
En tuurlijk mag je daar trots op zijn!





Fijn Stuit, dat er nu wel onderzoek naar gedaan wordt. Je kunt er beter te vroeg bij zijn, dan te laat! Jonge kinderen zijn vrij makkelijk leerbaar en stuurbaar!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:39

Stuiter het kan goed zijn dat je zoontje in een 'passieve' fase zit. Dan neemt hij wel veel op en kan zijn woordenschat zomaar omhoog schieten.

YEEAAAAAAHHH!! Het is goed smile krijg net een sms met het woord 'champagne'. Dat is feest vanavond!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum